Juhannusjuhlat

Anonyymi

RMJ mennyt vaan huonompaan suuntaan. Musa on ihan surkeaa jumputusta. Missä on kunnon rokkibändit. Ennen sentään oli hyvää musaa ja rokkia mutta nyt jotain räppiä ja sekopää musaa. miten ihmeessä ihmiset jaksaa sellaista kunnella. Teineille tehty festarit. Luulisi että vähän enemmän panostetaan että aikuisetkin saatais festareilla käymään.

9

1143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minö voisin soittaa skittaa ja raybanit pöössö jo s ei menö jördis taas kun kaupassa meni ,mutta on nyt ollut kovaa ,ei sottaa ,haiee kyllö ,mutta asiaan ,skittavirtuoosit lavalla kosunen jjjjaaaja minö tietty. Köyhöt kyyristyy kun van halen tulee repiköö siitö köyhöt. Limolla tultais patsaalle ja skitta lkatolla...

🤓

• Anonyymi

Suomen komein kokko oli su-iltana :-). Jos on alkoholilla osuutta palon syttymiseen, ei varmaan vakuutusyhtiö korvaa, vaan korvausvastuu tulee aiheuttajalle.

• Anonyymi

Kuka on paikan omistaja?

• Anonyymi

Vanha venkula

• Anonyymi

Tuota, tuota, kyllä vakuutus korvaa omistajalle, mutta aiheuttaja maksaa vakuutusyhtiölle. Jos sitten omistaja ei ite ollut sytyttänyt kännissä.

• Anonyymi

Jaa niin se sauna paloi. Katselin sitä silloin kun sitä rakennettiin niin aika hätäisesti rakensivat että ihan varmaan vikaa oli jossain hormeissa josta palo sai alkuunsa ja pääsi leviämään. Eivä ne syty muusta kun niistä piipuista ja hormeista joita ei ole kunnolla eristetty. Jotkut luulee osaavansa rakentaa mutta perseelleen meni.

• Anonyymi

Onko rakennusfirma tällöin vastuussa ja korvausvelvollinen vai korvaako vakuutus?

• Anonyymi

Sehän on vasta muutaman vuoden vanha saunarakennus että kyllä mielestäni rakentajalla on vastuu jos todetaan että oli huonosti rakennettu ja hormeista palo levinnyt.

• Anonyymi

Osataanko siellä Alceccossa muutakin, kuin leikkiä kuralla? Ei onko rakentaja sama kuin saunan omistaja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3854
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2458
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1497
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe