PHKS Naistentautien poliklinikka

Anonyymi

Muilla poliklinikoilla saa hyvää ja ystävällistä palvelua, mutta ei täällä. Niin osa lääkäreistä kuin hoitajistakin käyttäytyvät ylimielisesti ja ovat suorastaan ilkeitä! Miksi?

35

2260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asiasta voit itse tehdä kantelun paikan vastaavalle yliläkärille: Eli hallinto. Kirjalinen ilmoitus. netistä löydät yhteystiedot. Kun teet asialisesti kantelun ,valitus sinä tulet kuluksi,Voit kirjoitaa A4 paperi käsin, Viedä heidän postilatikon tai posti postin kautta. MITKÄN ASIAT EI TÄLLÄ PARANE. ROHKEASTI ILMAISTA ASIA OIKEASTI MISSÄ KOHDELLAN HUONOSTI KIRJALINEN ILMOTUS.PAIKAN HALINTON ISOMALLE ESIMIEHELLE.Pitä olla rohketta ilmotaa asiat silloin muttuu,

      • Anonyymi

        Useampi kantelu tehty, mikään EI OLE MUUTTUNUT!!!!


    • Anonyymi

      Minulle sanottiin siellä sinulla on syöpä eikä ollut eli järkytettiin mieli.Onko tuollainen oikeaa sanoa.

      • Anonyymi

        Ammattitaidotonta toimintaa. Toivottavasti jaksoit tehdä valituksen?


    • Anonyymi

      Itselläni on psyykepuolelta diagnoosi ja sen takia kohtelevat minua 2-luokan kansalaisena. Saan osakseni halveksuntaa ja nöyryytystä. Ei kiva asia ollenkaan!

      Aina olen ollut itse asiallinen ja ystävällinen. En ymmärrä 🤔

      Olen tehnyt useaan otteeseen valituksen asiattomasta käytöksestä

      • Anonyymi

        Sama juttu kun kävin vuosia sitten gynen toimenpiteessä. Hoitaja v.. ttuili siitä ennen toimenpidettä että minulla on paniikkihäiriö diagnoosi. Leikkauksen jälkeen ei käynyt kertaakaan katsomassa, viereisen vuoteen asiakasta sen sijaan kävi. Tunsin olevani ö-luokan kansalainen. Hoitajan eettisiin ohjeisiin ei kuulu tuollainen käytös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu kun kävin vuosia sitten gynen toimenpiteessä. Hoitaja v.. ttuili siitä ennen toimenpidettä että minulla on paniikkihäiriö diagnoosi. Leikkauksen jälkeen ei käynyt kertaakaan katsomassa, viereisen vuoteen asiakasta sen sijaan kävi. Tunsin olevani ö-luokan kansalainen. Hoitajan eettisiin ohjeisiin ei kuulu tuollainen käytös.

        Todella rumaa ja epäammattimaista käytöstä hoitajalta. Toivottavasti teit kantelun? Ymmärrän toki, ettei aina voimavarat siihen riitä. Osastoreissu ja leikkaus on aina rankka kokemus. Saman läpi käyneenä. Voimia❣️


    • Anonyymi

      Olen ollut hoidettavana naistentaudeilla. Hoitajat ja lääkärit olleet asiallisia ja ystävällisiä.
      Vanha sanonta .metsä vastaa niin.kun siinne huudetaan.

      • Anonyymi

        Osasto ja poliklinikka on kaksi eri asiaa. Itse olen ollut osastolla useampaan kertaa ja saanut hyvää hoitoa. Yhden kerran osastolla oli tyly hoitaja, joka uhkaili minua ja tiuskasi etten kuulu sinne, koska psyykepuolelta diagnoosi. Tein hänestä heti kantelun ja seuraavana päivänä tuli hoitaja pyytämään anteeksi minulta. Oli kuulemma aikaisemmin joutunut fyysisen väkivallan uhriksi osastolla.

        Poliklinikalla meno onkin jo ihan toista. Toisinaan on mukava lääkäri ja hoitaja ja toisinaan ei.

        Tuo sinun kommenttisi "metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan" on typerä . Asiallisesti ja ystävällisesti käyttäytyvät ihmiset saavat myös osakseen ilkeyttä. Kaikki kun eivät osaa käsitellä tunteitaan rakentavasti.


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä kanssasi, ja jos valittamista sanoo paikanpäällä,miten te näin kohtelette minua.


    • Anonyymi

      Kerran kysyin kirurgilta tuosta käytöksestä, jota naistentautien poliklinikalla harjoitetaan. Hän sanoi, että sinne päätyy ne lääkärit, joiden taidot eivät ole riittävät muuhun. Gynekologia on kuulemma kaikkein helpoin ala. Se selittää paljon...

      Toki hän lisäsi myös sen, että alalta löytyy myös niitä, joilla hyvät valmiudet toimia alalla kuin alalla (lääketiede).

      Eli muutama katkera tekijä pilaa koko alaa.

    • Anonyymi

      Keskitysleiri lääkäreitä lahti on täynnä. Fasismi diktatuurinen kaupunki muutenkin, hennalan luupeltoineen.

    • Anonyymi

      Naistentautien poliklinikalla on kahdenlaisia gynekologeja. Niitä jotka ovat alan valinneet ja sitten on niitä, jotka ovat sinne joutuneet, kun muuhun eivät ole taidot / kyvyt riittäneet. Jälkimmäinen ryhmä pilaa koko alan! Kaikista ei ole lääkäreiksi, valitettavasti kaikki ei sitä vaan ymmärrä!!!
      Heidän takiaan potilaat sekä työympäristö joutuvat kärsimään ja sairaala saa huonon maineen.

    • Anonyymi

      Miksi kommenttini poistettiin?

      Kysyin, miksi PHKS ei potki pihalle näitä huonoja ja ammattitaidottomia lääkäreitä?

      Miksi potilaiden ja työympäristön pitää kärsiä heidän takiaan?

      Samalla PHKS maine kärsii entisestään 🤔

      • Anonyymi

        Ja sinäkö tiedät nämä huonot lääkärit,valittajien tulee hakeutua yksityiselle hoitopuolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö tiedät nämä huonot lääkärit,valittajien tulee hakeutua yksityiselle hoitopuolelle.

        Ompa typerä kommentti! Taidat olla siellä hoitajana tai lääkärinä? Jokainen ihminen ansaitsee asiallisen, ystävällisen ja hyvän hoidon. Siihen ei kuulu potilaan nöyryyttäminen tai uhkailu! Itse tiedän omasta kokemuksesta kolme huonoa lääkäriä, joiden EI TODELLAKAAN pitäisi toimia lääkärin ammatissa.

        Taidat kuulua niihin ihmisiin, jotka eivät kestä minkäänlaista palautetta??? Epäasiallisesta käytöksestä ja huonosta hoidosta tulee AINA tehdä valitus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö tiedät nämä huonot lääkärit,valittajien tulee hakeutua yksityiselle hoitopuolelle.

        Huonoja kokemuksia Karmeli Rumaskista ja Heidi Haapasalosta. Ilkeitä ja nöyryyttävät hyvin mielellään asiakasta. Toimivat myös yksityisellä puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonoja kokemuksia Karmeli Rumaskista ja Heidi Haapasalosta. Ilkeitä ja nöyryyttävät hyvin mielellään asiakasta. Toimivat myös yksityisellä puolella.

        Ensimmäisestä huonoja kokemuksia myös. Liekö kaikki virolaiset ilkeitä, töykeitä ja itseään täynnä olevia?


    • Anonyymi

      Kävin aikoinaan siellä hoidettavana ja minullakin on diagnoosi psyykepuolelta. Gynekologi kävi lukemassa psyykepuolen paperini ja nöyryytti minua luetun perusteella.

      Mielummin kärsin kuin menen sinne enää nöyryyttettäväksi. Jäi ikuiset arvet!

    • Anonyymi

      On se jännä, miten psyykepuolen diagnoosin saaneita ihmisiä voi kohdella kuin paskaa!?!

      Ilmeisesti meillä ei enää ole ihmisarvoa 🤔

    • Anonyymi

      Turhaa valittamista,katsokaa itseänne peilistä.

      • Anonyymi

        Sinustako on oikein, että psyykepuolen diagnoosin saaneita ihmisiä voi kohdella huonosti???
        Kerroppa meille kaikille, miksi ajattelet näin? Tuskin edes osaat perustella kommenttiasi?


      • Anonyymi

        Asenteesta päätellen taidat olla siellä töissä 🤔


    • Anonyymi

      Itse aikoinaan kävin siellä hoidettavana ja lääkäri katsoi tietojani ja huomasi, että minulla on diagnoosi psyykepuolelta. Kysyi minulta, käytänkö lääkkeitä ja sanoin, että en käytä. Lääkäri pyöritteli silmiään ja rupesi pakko tyrkyttämään psyykepuolen lääkkeitä tietämättä sen tarkemmin taustojani. Todella järkyttävää käytöstä ja ennen kaikkea huolestuttavaa toimintaa.

    • Anonyymi

      PHKS on Suomen huonoimpia ja aliarvostetuimpia laitoksia koko maassa. Sen näkee henkilökunnan käytöksestä ja osaamisesta.

    • Anonyymi

      Miksi kommenttini poistettiin???? Eikö totuutta saa enää sanoa ääneen??? Häh???

      Salailu kertoo ongelmista, siinä missä panettelu kertoo syyllisyydestä!

    • Anonyymi

      Myös lapsettomat saavat osakseen ilkeilyä ja vähättelyä. On jokaisen oma asia lisääntykö vai ei! En ole koskaan ymmärtänyt vittuilua tai ilkeilyä varsinkaan oppineilta.

      • Anonyymi

        Sama kokemus, olen kuulemma huonompi kuin muut, kun minulla ei ole lapsia! Sairasta touhua koko meininki poliklinikalla! Toiseksi kukaan tervejärkinen EI tähän paskaan maailmaan halua tehdä lapsia!!!


    • Anonyymi

      Mikään ei ole niin surullista kuin itseään täynnä oleva, itsestään liikoja luuleva, lapsellisesti käyttäytyvä terveydenhuollon ammattilainen. Näitä löytyy hierarkian jokaiselta portaalta.

      Poliklinikka on tunnettu töykeydestään, epäammattimaisuudesta ja nöyryyttämisestä, mutta tämä onkin Lahti - kusipäiden kaupunki!

      • Anonyymi

        Surullista mutta totta ⬆️


    • Anonyymi

      Valitettavasti oppineissakin on näitä katkeruuden pilaamia ihmisiä. Eivät kestä kritiikkiä eivätkä myöskään kestä sitä, jos joku oppimaton on viisaampi, taitavampi ja kykenevämpi noin yleisellä tasolla 🤔

    • Anonyymi

      Kävin äskettäin Päksin naisten polilla ja jäi todella huono fiilis. Lääkärit puhuu ihmisille aivan kuin ne olisi jotenkin tyhmiä. Etsin tietoja polista ja päädyin tänne. Eli paska poli kaiken kaikkiaan

    • Anonyymi

      Lehdessä vasta oli juttua siitä, kuinka gynekologit nöyryyttävät asiakkaita. Moni jättää käynnit väliin tuon käytöksen takia. Minusta se on todella surullista. Miksi gynekologit nöyryyttävät? Sen haluaisin tietää..🤔

      • Anonyymi

        vallankäyttöä. Lahteen kelpaa kaikki kun hyvät ei tule.


    • Anonyymi

      Lääkärit tietää, ettei mielenterveyskuntoutuja jaksa tehdä valitusta. Helppo purkaa omaa pahaa oloaan. Tämä pätee kaikkiin lääkäreihin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe