Erikoisinta tässä on se, että kyseisen reilut 9000 matkustajaa nielevän laivan, nimeltään Global Dream II, neitsytmatkan kohde on kyseinen romuttamo.
Maailman suurin risteilyalus päätymässä romuksi
11
160
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mitähän tekemistä tällä on laivamatkailun ja risteilyjen kanssa?
- Anonyymi
Oli tarkoitus seilata Aasiassakin...no, onhan Alang myös Aasiassa;)
- Anonyymi
Mihin perustat väitteesi?
Laivaseuranta koko maailmasta antaa kyllä jotain muuta tietoa aluksen liikkeistä. - Anonyymi
Nauloista on kova pula maailmalla. Kaikki kynnelle kykenevät kirkonkellotkin pitää uusiokäyttää tässä tilanteessa.
- Anonyymi
naulojen teko ei ole matkailua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
naulojen teko ei ole matkailua
Laivat tehdään niittaamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärä sanamuoto. Laivat tehtiin niittamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sillä jotain väliä, onko kaivoksesta saatava malmi louhittua vai jyrsittyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sillä jotain väliä, onko kaivoksesta saatava malmi louhittua vai jyrsittyä?
Jyrsitty logistisestiselvästi taloudellisempaa. Massaan ei jää ilmarakoja ottamaan tilaa ja siirto kuljettimilla helpompaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jyrsitty logistisestiselvästi taloudellisempaa. Massaan ei jää ilmarakoja ottamaan tilaa ja siirto kuljettimilla helpompaa.
Kunhan levyt ovat kunnolla valssattuja ja hitsisaumojen päästö tehty huolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043