Joku ihmetteli Sanomissa miten voidaan tuhota vuosien uurastus.
Ei siinä ole mitään ihmettelemistä. Päättäjien intohimo on tuhoaminen ja asukkaiden ihmisten kärsimys ja sorto.
"Minä olen diktaattori, minä määrään!"
Viljelypalstojen tuhoaminen
3
184
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri siksi en vuokraa palstaa koska olen kuullut että joissakin kylissä ja kaupungeissa harrastetaan juuri tuota tuhoamista.
Maksat suuria summia esim perennojen ostoksista ja kasvatuksista ja kaikki pitää tuhota syksyllä.
Vain elämän vihaajat rakastaa kaikkea elämän tuhoamista.
Rikkakasvien myrkytys ei ole mikään pätevä syy tuhota vuosien työ. Omaviljelmä ei ole enää terveellinen jos maaperä on myrkytetty.
Ympäristö on täynnä rikkakasveja valmiina valtaamaan "putsattu" alue.
Jos joku kuvittelee kyntämisen olevan suuri "apu" niin enemmän se on tuho eikä apu.
Asiahan ei minulle kuulu mutta kuitenkin satun maksamaan lehtihinnan näistä tuhouutisista, joita sitten "tärkeinä tiedotteina" kerrotaan. - Anonyymi
🤣🤣🤣
Nyt luin "uutisen" loppuun. Virallinen ilmoitus tuhoamisesta kirjetiedotteena oli kuulemma "virhe".
Tyypillistä.
Tuhon suunnittelija säikähti kohua ja keksi nimetä kirjeen "virheelliseksi".
Tyypillistä pikkukylän teeskentelyä jossa lähes kaikki tiedottaminen on "virheellistä". Helppo työ ja kova palkka lähetellä tiedotteita huvikseen, jotta teeskentelisi tekevänsä työtä.
Jos infotoimistosta menee jotain kysymään niin siellä kerrotaan sama asia joka löytyy nettisivuilta. Eli sama vajaa tieto, ei siis neuvoa eikä tietoa.
Miksi jotkut saa palkkaa tyhjästä ja toisilta vaaditaan kova ammattikokemis jotta edes pääsisi työhän.
Sisäpiirin palkkaamisissa ei vaadita edes oikeita tietoja kiertokirjeessä, joita työkseen tekevät toimistoissaan.
SÄÄLITTÄVÄÄ. - Anonyymi
Oikeastaan aika hauskaa.
Kohu on mellastanut kylän facebook sivulla josta sivullinen ei tiedä mitään mutta "uutinen" kerrotaan sitten kaikille ja todetaan että "hups levitimme väärää infoa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762429SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis191637- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis521516Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341366
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821049Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741039