Sen toisen naisen etkä minua. En olisi sinulle mitenkään tarpeeksi hyvä tai riittävä. Näin se vain on. Taisin kuvitella sen että halusit minua nähdä ja pyörit siellä missä minäkin luultavasti vain sattumaa. Ei meillä tainnut olla mitään.
Hyvä asia että halusit mies
52
919
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä vain hänelle. Tietenkin toivotan myös hyvät juhannukset samalla. Olen vähän nolo.
- Anonyymi
Ottaako pakit noin koville? Kyllä se siitä taas, keskityt vaan itseesi ja fyysiseen kuntoosi.
- Anonyymi
En ole pakkeja keneltäkään koskaan saanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole pakkeja keneltäkään koskaan saanut.
Ei voi saada, kun ei koskaa yritäkään. Lopulta jäät yksin, aika tekee tehtävänsä, eikä miehet edes katso sinun suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi saada, kun ei koskaa yritäkään. Lopulta jäät yksin, aika tekee tehtävänsä, eikä miehet edes katso sinun suuntaan.
En jää yksin tiedän sen. Miehet kyllä monesti katsoo suuntaani myös hänkin katsoi aikanaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jää yksin tiedän sen. Miehet kyllä monesti katsoo suuntaani myös hänkin katsoi aikanaan.
Aikoinaan, montako vuotta sitten? Kolme, neljä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikoinaan, montako vuotta sitten? Kolme, neljä?
Ei ole vuosia kyseessä. Huoh olen niin surullinen kun ei hän ole täällä.
- Anonyymi
Joo hyvä että tajusit. Kyllä sinäkin oman variksenpelättimen vielä löydät. Illan jatkoja moroooo!!!
- Anonyymi
Niin löydänkin ihan varmasti. Olisin vain sen yhden miehen halunnut mutta en taida olla riittävän hyvä hänelle. Ei hän tullut minulle puhumaankaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin löydänkin ihan varmasti. Olisin vain sen yhden miehen halunnut mutta en taida olla riittävän hyvä hänelle. Ei hän tullut minulle puhumaankaan.
Vähän vaikeeta tulla, kun katsot muualle ja olet niin kuin et näkisikään. 😒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin kun nähtiin miehen kanssa oli meillä kyllä katsetta puolin ja toisin. Katsoin välillä myös muualle ihan sen takia että tunne oli niin intensiivinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos hän ei näekään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin kun nähtiin miehen kanssa oli meillä kyllä katsetta puolin ja toisin. Katsoin välillä myös muualle ihan sen takia että tunne oli niin intensiivinen.
Kieltämättä aika, paikka katosi hetkeksi aina totaalisesti. Hyvä, ettei tajuni mennyt Sinun ihanista silmistä niin monia kertoja silloin.
Tunne intensiivinen, tottavie niin oli! Tiesit aina, että halusin ihailla silmiäsi ja Sinua!!! 😍
- Anonyymi
En tiedä toisesta naisesta, kun ei sellaista voi olla.
- Anonyymi
Miten niin ei voi olla? Hänellä varmasti on. Kaikki naiset haluavat hänet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ei voi olla? Hänellä varmasti on. Kaikki naiset haluavat hänet.
Ei voisi olla selvempää, että kirjoittelet itsestäsi kolmannessa persoonassa
- Anonyymi
Mikä itsesäälivä sepustus tämäkin. Herää mies.
- Anonyymi
Olen säälittävä nainen siinä se. Haittaako se sinua jotenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen säälittävä nainen siinä se. Haittaako se sinua jotenkin?
Huvittaa vain. Voimahaleja kurjuuden tielle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huvittaa vain. Voimahaleja kurjuuden tielle!
Kiitän. Kurjaa tämä elämä onkin ja ei sitä miestäkään täällä näy. :(
- Anonyymi
Onhan tuokin tapa selittää torjunta itselleen ja käsikirjoittaa joku toinen yhtä innokas partneri rinnalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuokin tapa selittää torjunta itselleen ja käsikirjoittaa joku toinen yhtä innokas partneri rinnalle
Minua ei ole torjuttu! Ei olla miehen kanssa puhuttu kasvotusten.
- Anonyymi
Provo
- Anonyymi
Sori aloittaja, tuotin pettymyksen. Ei ole toista naista, eikä tule.
- Anonyymi
Minähän se tuotin hänelle/sinulle kun en ollut tarpeeksi hyvä. Olisit muuten tullut minulle puhumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän se tuotin hänelle/sinulle kun en ollut tarpeeksi hyvä. Olisit muuten tullut minulle puhumaan.
En halua ahdistella sinua, siksi en tullut puhumaan. On hirveää lukea lehdistä, miten joku mies ahdistelee ihan työkseen naisia. En halua sitä titteliä. Olen hienovaraisempi ja tykkään puhua kasvotusten. Ei ole siis toista naista mulla miehellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua ahdistella sinua, siksi en tullut puhumaan. On hirveää lukea lehdistä, miten joku mies ahdistelee ihan työkseen naisia. En halua sitä titteliä. Olen hienovaraisempi ja tykkään puhua kasvotusten. Ei ole siis toista naista mulla miehellä.
Tykkäät puhua kasvotusten mutta et kuitenkaan tullut puhumaan kasvotusten. En tiedä oletko hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit provoaloitukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä sillä on? Sainpahan purkaa tuntojani. Se oikea nainen, jota tarkoitin, lukee tämän. Siihen tämä juttu perustuukin, eikö vain? Vaikka se oikea voikin olla taas joku toinen väärä henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä sillä on? Sainpahan purkaa tuntojani. Se oikea nainen, jota tarkoitin, lukee tämän. Siihen tämä juttu perustuukin, eikö vain? Vaikka se oikea voikin olla taas joku toinen väärä henkilö.
Puhuitteko te kaivatun kanssa kasvotusten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuitteko te kaivatun kanssa kasvotusten?
Puhuttiin, mutta ihan muista asioista työkuvioihin liittyen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että purat tuntojasi :) Teen itsekin sitä välillä, jos aihe liippaa vähänkin läheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuttiin, mutta ihan muista asioista työkuvioihin liittyen.
Me ei puhuttu. Arvelinkin ettet ole hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No saisiko nainen vähän ahdistella sua? Ihan sillä kysyn jos vaikka olisit hän ja minä tuo nainen. Sivusta kysyn. Enkä tiedä muista naisista mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama mies…itselleen kirjoittelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No saisiko nainen vähän ahdistella sua? Ihan sillä kysyn jos vaikka olisit hän ja minä tuo nainen. Sivusta kysyn. Enkä tiedä muista naisista mitään.
Tottakai, ihan niin paljon kuin haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saisi, koska pidän vain hänestä.
- Anonyymi
Tuo mieheksi kutsuminen tekkee tyhyjäksi jokaisen sanasi, myös paljastaa lausunnon tarkoituksen, mikä on vahingoniloa vangille, että aloittajan on nyt mahdollisimman hyvä olla.
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.
https://m.youtube.com/watch?v=FjyV5FpfI4w&cbrd=1 - Anonyymi
Hyvää yötä miehelle. Eipä tällä ole toivotan silti.
- Anonyymi
Joo, itsenäänhän sitä on kelvattava. Öitä. https://youtu.be/tdNCz1MNqW4
- Anonyymi
eikö se ollutkaan niinpäin, että sinä pyörit aina siellä missä minäkin? 😜
miksihän et pyöri enää?- Anonyymi
Ei se niin mennyt! Minä vain olin ollakseni ja hän pyöri siellä missä minäkin. :) hän tietää miksi ei pyöritä enää kun ei nähdäkään missään.
- Anonyymi
Minkä toisen naisen? Olen halunnut nähdä pitkän aikaa vaan, kun sitä ei koskaan tapahtunut.
- Anonyymi
Jos on toinen nainen. On onhan sinulla varmasti jos hän olet. Jospa nähtäisiin jossain vaiheessa kun viimeksi viime vuonna eikö niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on toinen nainen. On onhan sinulla varmasti jos hän olet. Jospa nähtäisiin jossain vaiheessa kun viimeksi viime vuonna eikö niin?
Kyllä minulle näkeminen sopii. Ei ole naista vierellä, vieläkään. Ei niitä ole tyrkyllä ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulle näkeminen sopii. Ei ole naista vierellä, vieläkään. Ei niitä ole tyrkyllä ollut
Hänellä on ollut tyrkyllä. Tuskin olet sitten hän. Hänet haluaisin nähdä.
- Anonyymi
Hyvää juhannusta miehelle ihanalle jossain. :)
- Anonyymi
Samoin myös naiselle ihanaiselle. ❤️
- Anonyymi
Uu la la uu laa https://m.youtube.com/watch?v=Fq_wqYoDeFM
- Anonyymi
Perhoset ei lennä kauas kuulemma.
- Anonyymi
Mitä tämä tarkoittaa minun ja miehen kohdalla?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772