Lyhyesti: Liukkonen vs Porin Hammaspiste. Minulle laitettiin neljän hampaan implantit hintaan hieman yli 5000€. Hoito ei ollut asiallista. Käännyin valtakunnallisella lääkäriyhtiöllä työskentelevän erikoishammaslääkärin puoleen.
Käynti 1 . omakannasta kopioitu:” reg 32-43 implanttialueet.peri-implantiitti etenkin 42 reg märkävuotaa. ..kierteet paljastuneita.”
Käynti 2 ...”tilanne voisi vaatia luusiirteitä/pehmytkudossiirteitä.Mutta todennäköisempää on nyt että yritetään hyvällä kotihoidolla pitää tilanne ennallaan ja jatkossa mietitään koko alaleuan prot suunnittelu uusiksi”.
Käynti 3..... ”EB1AA Hammasröntgen d42 impl irti luusta ,d32 ainankin lähes irti mesiaalisesti dist vielä luuta” ... Lopputulos koko hampaisto heiluu ja joudutaan poistamaan.
Käännyin lakisääteisen potilasasiamiehen Petri Vaunuveräjän puoleen joka asiaa tutkittuaan aloitti neuvottelut vahingon korvaamiseksi. Hammaspiste ei suostunut mitään korvaamaan vaan ilmoitti että korvauksia pitäisi hakea jo paikalta poistuneelta hammaslääkäriltä ????? Vaunuveräjä ilmoitti että minun kannattaa kääntyä viranomaisten puoleen.
Lähetin kaikki dokumentit Potilasvakuutuskeskukseen. Sieltä sain vastauksen jonka mukaan esitutkinnan perusteella asia otetaan tutkittavaksi mutta keskimääräinen aika on nyt noin 8 kuukautta. Asian numero PO-2021-5XXX-83.
En todellaan voi suositella tämänlaista hammaslääkäriasemaa.
Törkeää käytöstä hammaslääkäriasemalta.
4
400
Vastaukset
Hammaslääkärisasema ilmoittaa että antaa takuun työnlaadulle mutta ei sitä kuitenkaan noudata. Ostaisitko käytetyn auton tämäntapaiselta firmalta. Ajatteles jos ostaisit kodinkoneen viidellä tonnilla ja sitten se hajoaisi alta aikayksikön. Firma ilmoittaisi että ei mitään korvaa vaan korvausta pitää hakea jo paikkakunnalta poistuneeltä myyjältä.
- Anonyymi
Ihmettelen miksi asiakkaat eivät ota asiastaan selvää ja tämän esimerkin seurauksena ilmoittaisivat epäkohdista joita on tämän hammaslääkäriaseman kohdalla on tapahtunut
- Anonyymi
Mihin voin valittaa kun hammaslääkäri otti isolla tissillään tukea poskestani ja minulla alkoi tatti kovettua, olen nyt erittäin traumatisoitunut ja tatti kovettuu joka kerta kun muistan tapahtuneen, muuten voisin ehkä unohtaa mutta oli kuuma tissi ja kauniit silmät.
- Anonyymi
Miksi olet traumatisoitunut tatin kovettumisesta? Eiköpä tatin kovettuminen ole kuitenkin prériateessa oikeastaan hyvä asia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621552Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271502Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2241236- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3261085Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1661064Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3091024- 781016