Onko kaivattusi

Anonyymi

Sun ihanne?

55

912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en taida olla hänen kun pitää minut piilossa

• Anonyymi

Blörf

• Anonyymi

En välitä tuollaisista asioista. En ole edes muodostanut mitään ihannetta. Jos olisi ihanne, niin siihen sopisi varmasti useampikin nainen. Kun ei ole niin on vain yksi oikea.

• Anonyymi

Ajattelen aivan samoin.

• Anonyymi

Jos siellä keikoilla sitten näkisi.

• Anonyymi

:DDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:DDD

Mikä tässä valheessa naurattaa?

• Anonyymi

Kyllä hän oli, aivan uskomattoman komea ja hieno!

Viimeksi kun näin, hänen ulkonäkö oli muuttunut rajusti. Näytti siltä ettei liikunta enää kiinnostanut ja puhelin vaan kiinnosti.

Yök. Minkähänlainen nainen on kierroksissa, kun ei innosta yhtään yrittämään parastaan? Kun hän oli minusta kiinnostunut, niin näytti paremmalta kuin varmaan koskaan elämässään!

• Anonyymi

Nämä naisten omat "kiinnostukset" pyörii pelkästään ulkonäön ympärillä, muu onkin sitten kuvitelmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä naisten omat "kiinnostukset" pyörii pelkästään ulkonäön ympärillä, muu onkin sitten kuvitelmaa.

Kyllä olin kiinnostunut myös hänen mielen luonteesta ja tunneminästä.

Tuli itselle mieleen myöhemmin, että oliko ehkä semmoinen ihminen joka laiskistuu heti kun on päässyt vakisuhteeseen. Sellaista en tosiaan siedä ja sillä on kyl muutakin merkitystä kun ulkonäkö.

Jos ihminen on reipas ja liikkuvainen, niin toki ulkonäkökin säilyy erilailla kun laiskalla.

Jos ihminen on sitä tyyppiä n 30 v, että paskat purskahtaa housuun kun aivastaa, niin ei ehkä ole ihan mulle sopiva kumppani...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olin kiinnostunut myös hänen mielen luonteesta ja tunneminästä.

Tuli itselle mieleen myöhemmin, että oliko ehkä semmoinen ihminen joka laiskistuu heti kun on päässyt vakisuhteeseen. Sellaista en tosiaan siedä ja sillä on kyl muutakin merkitystä kun ulkonäkö.

Jos ihminen on reipas ja liikkuvainen, niin toki ulkonäkökin säilyy erilailla kun laiskalla.

Jos ihminen on sitä tyyppiä n 30 v, että paskat purskahtaa housuun kun aivastaa, niin ei ehkä ole ihan mulle sopiva kumppani...

Vastaa tarpeisiini

I suppose

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaa tarpeisiini

I suppose

Voit koittaa vääntää asian eduksesi ihan miten vaan haluat.

Rakkaus ei kanna omalla painollaan kovin kauaa, vaan teot määrittävät sen säilyvyyden ja sen mitä yhdessä on.

Sinun häpeä jos esim rakastelu on vain tarpeiden tyydyttämistä eikä olennainen osa suhdetta.

Ihminen joka ei välitä itsestään, ei välitä suhteestakaan.

• Anonyymi

Siideri valas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siideri valas

Nyt taidat sekoittaa mut siihen nykyiseen panoosi;)

Ilmankos kolahti, ootte varmaan onnellisia yhdessä👍

• Anonyymi

On kyllä. Hänen kaltaisensa henkilö tulee vastaan kerran elämässä. Hän tykkää samoista asioista kuten minäkin: eläimistä, luonnosta sekä on nörtteilevä. Ja ah, se ihana persoona. Hyväluonteinen, kannustava, eläväinen, rohkea ja aito ihminen. Taiteellisuudessaan myös erittäin yksityiskohtainen. Olin otettu, kun hän näytti upeita rakennelmiaan. Uskaltaa myös puhua hankalistakin asioista yllättävän avoimesti. Kaikenkaikkiaan oikein ihana ja hieno ihminen.

J to E

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vuosia sitten, oli.

• Anonyymi

En tiedä mutta hän on ihana liian ihana

• Anonyymi

Tiedän, että juuri siinä naisessa on kaikki, mitä tarvitsen. Ihanuus!

• No nyt ei ole sitä kaivattua, mutta eipä nuo ennenkään mitään ihanteita ole olleet, ihan vain kivoja ja kauniita naisia.

• Anonyymi

Kyllä, jo vuodesta 2006

• Anonyymi

En ajattele noin. Minulla ei ole ollut mitään ihannemies-tyyppiä koskaan. Mutta voisi ajatella että hän on ihanne, kun en häntä mielestäni saa. Kaipaus on taas niin vahvaa. Miten tämän kanssa ollenkaan pärjää?!

• Anonyymi

On tietysti. En olisi muuten ihastunut.

• Anonyymi

On, puoliso on vain kulissi. Oikeasti olen lesbo

• Anonyymi

Tuskin. Ei ainakaan vielä siis ole ollut.

• Anonyymi

Ei oo mitään ihanteita eikä standardeja.

• Anonyymi

Ihmiset etsii tasoistaan mutta rakkaus saa esiin sitä parastaan. Ja ehkä myös pahintaan. Normaalit ominaisuudet tulevat sitten ilmi ajan kanssa.

• Anonyymi

Tunteet on siitä hyviä, et jes ne katoaa, kun toista ei näe👌...niin niin parasta.

• Anonyymi

Vituttaako sua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vituttaako sua?

No ei, miks? Vaan oon aidosti onnellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Siis mä vai? Mitä mä pelkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omia tunteitasi kai sitten ja ditä mitä saattaisi tapahtua, jos jerran niitä pakenet ja painat pääsi pensaaseen mieluummin kun kohtaat ihmisen ja selvität asiat.

V..u mikä tyyppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin joo ja annas kun veikkaan: oot sitä tyyppiä joka ei uskalla katsoa silmiin eikä sanoa mitään suoraan?

Tiedän tyypin, pelkkää vihjailua ja kalastelua etkä laita itseäsi vahingossakaan likoon👎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin joo ja annas kun veikkaan: oot sitä tyyppiä joka ei uskalla katsoa silmiin eikä sanoa mitään suoraan?

Tiedän tyypin, pelkkää vihjailua ja kalastelua etkä laita itseäsi vahingossakaan likoon👎

Väärin, täysin väärin. Mä oon liiankin suorasanainen, oon aina ollut, jotkut pelkää sitä, mut se on fine! Mä en laita itseeni likoon missään vaiheessa, en tarjoile, enkä etsi, enkä tyrkkyile. Kyllä sen sitten tietää, kun siinä on jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omia tunteitasi kai sitten ja ditä mitä saattaisi tapahtua, jos jerran niitä pakenet ja painat pääsi pensaaseen mieluummin kun kohtaat ihmisen ja selvität asiat.

V..u mikä tyyppi.

Ei mul oo tunteita, auts! On ollut kyllä ..joskus..mut siin on iso mutka ja ne on hyviä, et katoaa. Sitä mitä ei ole tarkoitettu onnistuakseen, ei ole tarkoitettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mul oo tunteita, auts! On ollut kyllä ..joskus..mut siin on iso mutka ja ne on hyviä, et katoaa. Sitä mitä ei ole tarkoitettu onnistuakseen, ei ole tarkoitettu.

🤣🤣🤣

Varmaankin on tarkoitettu niin!

Mahtavaa, että suuri Kohtalo jopa pyyhkii perseesi kun oot ulostanut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣

Varmaankin on tarkoitettu niin!

Mahtavaa, että suuri Kohtalo jopa pyyhkii perseesi kun oot ulostanut!

Kuule kuule, elämässä tapahtuu asiat juuri nii kui, ne on tarkoitettu, joskus pitää vaan vähän ohjata erisuuntaa, jos suunta lähtee luistaa sinne minne ei missään nimessä saisi. Jokaisella on kohtalo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule kuule, elämässä tapahtuu asiat juuri nii kui, ne on tarkoitettu, joskus pitää vaan vähän ohjata erisuuntaa, jos suunta lähtee luistaa sinne minne ei missään nimessä saisi. Jokaisella on kohtalo!

Jos uskot kohtalo-oppiin, ei sinun omalla toiminnallaan ole silloin vaikutusta asioiden kulkuun. Asiat tapahtuu, koska kohtalo.

Itse uskon siihen, että omalla toiminnalla on paljonkin merkitystä. Tarvitaan vain tahtoa toteuttaa asioita. Itse olen jotenkin nujertunut. Pelkään, että menetän uskoni itseeni pian. Ennen jaksoin nousta aina, nyt en tiedä. Helpompi olisi ehkä antaa mennä vaan, kuin taistella.

• Anonyymi

Minulla ei ole kaivattua. Haussa on ikäiseni tummatukkainen, normaalivartaloinen, eikä kovin paljon pidempi kuin minä ole. Heissä on jotain sellaista mikä herättää mielenkiinnon.

• Anonyymi

Ei voi mitään ihannetta sanoa ennakkoon, mutta kaivattuni sattuu nyt olemaan täydellinen sellaisena kuin on :)

• Anonyymi

Hannalle :)

• Anonyymi

Oudosti joo. Jossain telkkarisarjassa oli ihan hänen oloisensa mies, ja ajattelin, että tuo olisi mulle.

• Anonyymi

Mulla taas on käynyt toisinpäin. Mä olen alkanut näkemään hänen piirteitään monessa paikassa. Esimerkiksi yhden mainoksen 3D animoitu hahmo näyttää musta ihan häneltä.

• Anonyymi

Se on miten sen ottaa ja miten sitä ihannetta ajattelee.

Hän ei ole mies, josta olisin ensinäkemältä ajatellut, että WAU. Toisaalta mä en ole koskaan ihastunut sellasiin miehiin, josta ajattelen ensinäkemältä, että WAU. Ne ulkosesti WAU miehet, ei ole ikinä kiinnostaneet mua vakavissaan. He ovat vain silmäkarkkia, vailla mitään todellista mielenkiintoa, Mä tiedän olleeni ton asian kanssa ehkä joskus jopa "pinnallinenkin". Komeus, eli pinta, on estänyt mua tutustumasta useampaankin mieheen. Mä en ota komeaa miestä ikinä vakavasti, vaikka heissäkin ihan taatusti on myös kunnon miehiä.

Hän ei ole mies, johon olisin satunnaisesti tavatessani kiinnittänyt ihmeemmin huomiota. Mä ajattelin hänet tavatessani, että ihan kivan näkönen ja kivan olonen mies ja enpä muuta sitten miettinytkään. Vaan kun vietin hänen kanssaan aikaa, katselin hänen käytöstään ja kuuntelin hänen juttujaan niin mietin että hitto vieköön kun onkin ihana mies. Ehkä hänen voi siis sanoa olevan ihannemies. Ainakin siltä osin kun hänet tunnen ja millä ihan aidosti on mulle väliä.

• Anonyymi

Oletko saanut ihannemiehesi omaksesi, oletteko tekemisissä toistenne kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko saanut ihannemiehesi omaksesi, oletteko tekemisissä toistenne kanssa.

En, enkä ole varsinaisesti sitä yrittänytkään. Tilanteeseen liittyy erinäisiä eettisiä ongelmia.Lähinnä vain nautimme toistemme seurasta, kun näemme. Tai niin tulkitsen sen hänenkin puoleltaan menevän, kun hän aina pikapuoliin seuraani hakeutuu ja avoimen ilahtuneesti käyttäytyy, kun minä hänen seuraansa tulen. En ole kysynyt, kun en tosiaan ole itseäni sen voimakkaammin tehnyt tykö.

• Anonyymi

Oudolta ihmiseltä vaikuttaa, en osaa häntä lukea. Enkä oikein jaksa sellaista.

• Anonyymi

Ei se tee kenestäkään "outoa", josset osaa häntä lukea kuin avointa kirjaa, vaan sinusta lukutaidottoman.

Todennäköisesti olet vaan ihastunut itseäsi fiksumpaan ja luovempaan ihmiseen.

Maailma on täynnä vähä-älyisiä ja järjettömiä idiootteja, varmaan sinullekkin kyllä löytyy niistä joku sopivampi puoliso eikä tarvi rasittaa päätäsi ihmisillä joita et pysty käsittämään:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se tee kenestäkään "outoa", josset osaa häntä lukea kuin avointa kirjaa, vaan sinusta lukutaidottoman.

Todennäköisesti olet vaan ihastunut itseäsi fiksumpaan ja luovempaan ihmiseen.

Maailma on täynnä vähä-älyisiä ja järjettömiä idiootteja, varmaan sinullekkin kyllä löytyy niistä joku sopivampi puoliso eikä tarvi rasittaa päätäsi ihmisillä joita et pysty käsittämään:)

Kolahti näköjään aika pahasti 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolahti näköjään aika pahasti 😂

Ai sun kommentti? Kunhan mainitsin omista vioistasi; sun mielipiteellä ei ole huonoa käytöstä suurempaa merkitystä mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sun kommentti? Kunhan mainitsin omista vioistasi; sun mielipiteellä ei ole huonoa käytöstä suurempaa merkitystä mulle.

Lopeta kirjoittelu minulle senkin outo ihminen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta kirjoittelu minulle senkin outo ihminen!

Joo voin tehdä sen. Ei meillä varmaan paljoa oliskaan puhuttavaa..😆😁

Hauskaa juhannusta ääliö.

• Anonyymi

No ei, ihanteeni on Bruce Willis palomiehenä

• Anonyymi

Mun ihanne mies ulkonäöllisesti olisi varmaan Chris Cornellin ja Juha Rouvisen yhdistelmä.

• Anonyymi

Ei ollut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kisa (asialliset kommentit)

Yksi, ikuinen umpityperien ketjujen aloittaja.. voidaanko tehdä joka kerta ilmoitus moderaattorille.. josko katoais bittiavaruuteen.. Mutta siis: uinn
      Kotimaiset julkkisjuorut
      465
      3840
    2. En haluaisi uskoa että miehet ajattelee vain munallaan,

mutta taas sain olla väärässä. Eli.. törmäsin männäviikolla puolituttuun mieheen työmatkalla. Hän kertoi, että viettäisi juhannusta minun kotikaupun
      Sinkut
      539
      3381
    3. Somalisulhanen syö Sara Siepin suosiota

Ei kelvannut Sara Sieppi enää kummankaan iltapäivälehden juhannustytöksi. muutenkin tykkäysmäärät näyttävät laskeneen ja ilmeisesti myös Saran seuraa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2880
    4. Martina kisan kärjessä

Kisa on käynnissä. Käsipohjauinti vetää kisaajien kädet hapoille. Martinan ranne on jo kivulias.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1364
    5. 65
      1358
    6. STEFULLA OLI KOVA IKÄVÄ SOFIAA!

Lennätti naisen Hankoon koko juhannuksen ajan ! Tosi rakkautta ilmassa. Taisi tulla kihlat ja häitä vietetään !
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1329
    7. Yhden viestin päässä

Voisit juuri tälläkin hetkellä olla tässä vieressäni. Silittelisin ja paijaisin sinut puhki.
      Ikävä
      56
      1075
    8. Kyllä jään aina miettii

Miks tää meni näin.. En ymmärrä sua.
      Ikävä
      55
      850
    9. Abortti on kiellettävä Suomessakin

Feministinen ajatus raskaudesta, ja sen keskeyttämisestä, jota Suomessa usein tarjoillaan ainoana mahdollisena, on kummallinen. Argumentti, jonka muka
      Maailman menoa
      492
      839
    10. Tuletteko/tulitteko ikävöimäsi

Kanssa hyvin juttuun? Ymmärsittekö toisianne? Sovitteko yhteen?
      Ikävä
      85
      822
    Aihe