Mitä luokkakohtaisia kysymyksiä muistatte teoriakokeesta? Mun eka teoriakoe oli tänää ja se hylättii ku sain luokkakohtasia kysymyksii yhen liikaa väärin. Olin tehny ennen koetta runsaasti netreenejä ja muistin käytänössä jokaisen luokkakohtaisen kysymyksen ulkoa. Mutta ne kokeessa olevat luokkakohtaset kysymykset oli melkee kaikki iha uusia, mihin en ole voinut valmistatua millään tavalla koska niitä ei esiintynyt t-kortti materiaaleissa eikä harjoituskokeissa. Tiiän et koe on kaikille erilaisia mut kysyn varalta silti jotta voin ees jollaki tavalla valmistatuu mun uusintaan.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Kaikkien ajoneuvoluokkien teoriakokeen kysymykset eivät ole samoja kuin harjoitustehtävissä juuri tuon ulkoa opettelemisen estämiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361942
- 41610
- 31526
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne59452- 37435
- 54411
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14403T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6397- 40391
- 32381