35 v lähenee, tähän asti olen halunnut olla lapseton.
Nyt kuitenkin, takaraivoon hiipinyt ajatus:onko liian myöhäistä? Toisaalta alkuasetelma tälle äärihuono, sinkku nainen enkä ole koskaan irtosuhteita harrastanut. Enkä harrasta.
Mitähän kannattaisi tehdä? Kalliisiin hoitoihin en ajatellut. Mitä muita vaihtoehtoja olisi?
Myöhäisherännäinenkö?
6
708
Vastaukset
Moi.
Kirjoita minulle, niin jutellaan rauhassa.- Anonyymi
Minua ei niinkään kiinnosta se seksi tässä. Sen täytyisi tapahtua jotenkin toisella tapaa.
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei niinkään kiinnosta se seksi tässä. Sen täytyisi tapahtua jotenkin toisella tapaa.
Yön yli rehvejä oviksen aikoihin...Voi voi. Onko kauniimpaa tapaa tehdä lapsia.
- Anonyymi
Onko miehen löytäminen ihan vakituiseksi kumppaniksi pois suljettu vaihtoehto vai eikö vain ole löytynyt? Jos ydinperhettä kaipaat, niin tuo kai on silloin se paras ja ainoa vaihtoehto.
Muuten itsellisenä naisena voi hakeutua myös hedelmöityshoitoihin ihan julkiselle puolelle, silloin maksaa vain sen poliklinikka maksun tai käyntimaksun mikä onkaan. Toki siinä voi joutua jonottamaan joten prosessi on hitaampi kuin yksityisellä mutta huomattavasti halvempi.
Voit myös harkita kumppanuusvanhemmuutta. Vaihtoehtoja kyllä onneksi nykyään löytyy. - Anonyymi
Älä vaan yksin lasta hanki. Pienen lapsen hoitaminen yksin on tosi raskasta hommaa. Hanki ensi suhde, jos miehet eivät kiinnosta niin helpommin nykyisin löytyy sateenkaariväkeä, yliopistokaupungit aivan täynnä parisuhdetta hamuavia lesboja.
- Anonyymi
"Älä vaan yksin lasta hanki. Pienen lapsen hoitaminen yksin on tosi raskasta hommaa."
Eipä tuo parisuhde sitä takaa ettäkö lapsen hoitaminen yhtään sen helpompaa olisi. Minä olin avoliitossa lasteni isän kanssa, ja sain lasten lisäksi huolehtia vielä miehen tarpeista ja lapset hoidin pääsääntöisesti yksin. Erosin miehestä ja kyllä elämä on paljon helpompaa nyt yksin lasten kanssa, saamme elää ja tehdä asiat juuri niin kuin parhaaksi näemme ilman että mies vielä itkee vieressä ja joutuu jatkuvasti kulkemaan kyrpä otsassa koska mies ei suostu tekemään mitään tai ottamaan vastuuta.
Alusta asti jos on yksin niin ei tarvi senkään vertaa toista miettiä, tekee vaan asiat oman mielen mukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam24714129Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu617200Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö1996902Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä394998K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1034769Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju744677Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos784373PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *194221Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754122Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1013921