Myöhäisherännäinenkö?

Anonyymi

35 v lähenee, tähän asti olen halunnut olla lapseton.
Nyt kuitenkin, takaraivoon hiipinyt ajatus:onko liian myöhäistä? Toisaalta alkuasetelma tälle äärihuono, sinkku nainen enkä ole koskaan irtosuhteita harrastanut. Enkä harrasta.

Mitähän kannattaisi tehdä? Kalliisiin hoitoihin en ajatellut. Mitä muita vaihtoehtoja olisi?

6

729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi.

Kirjoita minulle, niin jutellaan rauhassa.

• Anonyymi

Minua ei niinkään kiinnosta se seksi tässä. Sen täytyisi tapahtua jotenkin toisella tapaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Minua ei niinkään kiinnosta se seksi tässä. Sen täytyisi tapahtua jotenkin toisella tapaa.

Yön yli rehvejä oviksen aikoihin...Voi voi. Onko kauniimpaa tapaa tehdä lapsia.

• Anonyymi

Onko miehen löytäminen ihan vakituiseksi kumppaniksi pois suljettu vaihtoehto vai eikö vain ole löytynyt? Jos ydinperhettä kaipaat, niin tuo kai on silloin se paras ja ainoa vaihtoehto.
      Muuten itsellisenä naisena voi hakeutua myös hedelmöityshoitoihin ihan julkiselle puolelle, silloin maksaa vain sen poliklinikka maksun tai käyntimaksun mikä onkaan. Toki siinä voi joutua jonottamaan joten prosessi on hitaampi kuin yksityisellä mutta huomattavasti halvempi.

Voit myös harkita kumppanuusvanhemmuutta. Vaihtoehtoja kyllä onneksi nykyään löytyy.

• Anonyymi

Älä vaan yksin lasta hanki. Pienen lapsen hoitaminen yksin on tosi raskasta hommaa. Hanki ensi suhde, jos miehet eivät kiinnosta niin helpommin nykyisin löytyy sateenkaariväkeä, yliopistokaupungit aivan täynnä parisuhdetta hamuavia lesboja.

• Anonyymi

"Älä vaan yksin lasta hanki. Pienen lapsen hoitaminen yksin on tosi raskasta hommaa."

Eipä tuo parisuhde sitä takaa ettäkö lapsen hoitaminen yhtään sen helpompaa olisi. Minä olin avoliitossa lasteni isän kanssa, ja sain lasten lisäksi huolehtia vielä miehen tarpeista ja lapset hoidin pääsääntöisesti yksin. Erosin miehestä ja kyllä elämä on paljon helpompaa nyt yksin lasten kanssa, saamme elää ja tehdä asiat juuri niin kuin parhaaksi näemme ilman että mies vielä itkee vieressä ja joutuu jatkuvasti kulkemaan kyrpä otsassa koska mies ei suostu tekemään mitään tai ottamaan vastuuta.

Alusta asti jos on yksin niin ei tarvi senkään vertaa toista miettiä, tekee vaan asiat oman mielen mukaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      157
      5854
    2. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      190
      3355
    3. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      3151
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      50
      2855
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      91
      2606
    6. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      22
      2199
    7. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      23
      1938
    8. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      46
      1709
    9. Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna

Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:
      Euroviisut
      49
      1651
    10. Bussipysäkki katos!

Mitäpä mieltä uudesta katoksesta?
      Suomussalmi
      73
      1638
    Aihe