Myöhäisherännäinenkö?

Anonyymi

35 v lähenee, tähän asti olen halunnut olla lapseton.
Nyt kuitenkin, takaraivoon hiipinyt ajatus:onko liian myöhäistä? Toisaalta alkuasetelma tälle äärihuono, sinkku nainen enkä ole koskaan irtosuhteita harrastanut. Enkä harrasta.

Mitähän kannattaisi tehdä? Kalliisiin hoitoihin en ajatellut. Mitä muita vaihtoehtoja olisi?

6

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi.

      Kirjoita minulle, niin jutellaan rauhassa.

      • Anonyymi

        Minua ei niinkään kiinnosta se seksi tässä. Sen täytyisi tapahtua jotenkin toisella tapaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei niinkään kiinnosta se seksi tässä. Sen täytyisi tapahtua jotenkin toisella tapaa.

        Yön yli rehvejä oviksen aikoihin...Voi voi. Onko kauniimpaa tapaa tehdä lapsia.


    • Anonyymi

      Onko miehen löytäminen ihan vakituiseksi kumppaniksi pois suljettu vaihtoehto vai eikö vain ole löytynyt? Jos ydinperhettä kaipaat, niin tuo kai on silloin se paras ja ainoa vaihtoehto.
      Muuten itsellisenä naisena voi hakeutua myös hedelmöityshoitoihin ihan julkiselle puolelle, silloin maksaa vain sen poliklinikka maksun tai käyntimaksun mikä onkaan. Toki siinä voi joutua jonottamaan joten prosessi on hitaampi kuin yksityisellä mutta huomattavasti halvempi.

      Voit myös harkita kumppanuusvanhemmuutta. Vaihtoehtoja kyllä onneksi nykyään löytyy.

    • Anonyymi

      Älä vaan yksin lasta hanki. Pienen lapsen hoitaminen yksin on tosi raskasta hommaa. Hanki ensi suhde, jos miehet eivät kiinnosta niin helpommin nykyisin löytyy sateenkaariväkeä, yliopistokaupungit aivan täynnä parisuhdetta hamuavia lesboja.

      • Anonyymi

        "Älä vaan yksin lasta hanki. Pienen lapsen hoitaminen yksin on tosi raskasta hommaa."

        Eipä tuo parisuhde sitä takaa ettäkö lapsen hoitaminen yhtään sen helpompaa olisi. Minä olin avoliitossa lasteni isän kanssa, ja sain lasten lisäksi huolehtia vielä miehen tarpeista ja lapset hoidin pääsääntöisesti yksin. Erosin miehestä ja kyllä elämä on paljon helpompaa nyt yksin lasten kanssa, saamme elää ja tehdä asiat juuri niin kuin parhaaksi näemme ilman että mies vielä itkee vieressä ja joutuu jatkuvasti kulkemaan kyrpä otsassa koska mies ei suostu tekemään mitään tai ottamaan vastuuta.

        Alusta asti jos on yksin niin ei tarvi senkään vertaa toista miettiä, tekee vaan asiat oman mielen mukaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe