Mitä tehdä juhannuksena?

Anonyymi

Mitä 37v sinkkumies voi tehdä juhannuksena? On varmaan jo liian vanha festareille pitäisikö tyytyä vaan paikalliseen?

159

12073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos tekisit vain näitä aloituksia tänne ?

      • Anonyymi

        istu vaan kotona. Turha sinun yrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        istu vaan kotona. Turha sinun yrittää.

        Pitääkö täälläkin ilkeillä jollain on niin hyvin toistaiseksi ,että on vara suunsoittoon ,eikä ymmärrystaso ole kehittynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö täälläkin ilkeillä jollain on niin hyvin toistaiseksi ,että on vara suunsoittoon ,eikä ymmärrystaso ole kehittynyt.

        Täältä ei tule muilta katkerilta ihmisiltä kuin pelkkää vittuilua. Itse en ainakaan kirjoittele koko Suomi24:ään enää mitään.

        Paikallinen tai keskustan kuppila, laivalle tai jonnekin muualle.


      • Anonyymi

        Maisterihan niitä aloituksia tänne tekeekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä ei tule muilta katkerilta ihmisiltä kuin pelkkää vittuilua. Itse en ainakaan kirjoittele koko Suomi24:ään enää mitään.

        Paikallinen tai keskustan kuppila, laivalle tai jonnekin muualle.

        Anna olla. Ei tuolla tyypillä ole enää mitään mahdollisuuksia.
        Hänellä on vain ja ainoastaan menetetty tulevaisuus.
        Antaa 37 v. olla.
        Ne mahdollisuudet tuli ja meni.
        Anti pojan olla.


      • Anonyymi

        Tinder treffit tai jokin seikkailu

        Löhde vaikka halvalla se etelänmatkalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä ei tule muilta katkerilta ihmisiltä kuin pelkkää vittuilua. Itse en ainakaan kirjoittele koko Suomi24:ään enää mitään.

        Paikallinen tai keskustan kuppila, laivalle tai jonnekin muualle.

        Pakko ängetä johonkin juomaan hermomyrkkyä siksi kuin muutkin? Usko pois, on paljon järkevämpää olla tekemättä sitä mitä kateudella aivopesty juoppo kansa tekee.


    • Anonyymi

      Ikä vain on numeroita älkää tuijottako ikäänne naiset ja miehet. Jos on rahaa eli mahdollisuuksia menkää yksinkin minne ikinä haluatte.Ette kadu!Itseläni kaikki menemiset on rahasta kiinni. Joudun ole todella tarkka pärjätäkseni taloudellisesti rahan kanssa.Ja pärjän oman tarkuteni takia.Joten ei mahdolisutta mennä vanhana naisena mihinkään.37 vuotia on tosi nuori kuin on viellä 60v. Jos ovat elämässä kiinni?Hyvä juhannusta vanha nainen.

      • Anonyymi

        Hmm.Vieläkös se hilu käy Parkkosen nahkaleilillä?


      • Anonyymi

        Olen iän myötä ymmärtänyt, että haaveet autoista ja menemisistä on pitänyt jättää, kun ikää pian 60v, ja paha jalkavamma. Rollaattorilla ei pitkälle pötkitä. Ja pienet tulot. On tyydyttävä ulkoiluun, hissukseen, ja soitan pianolla jotain kivaa, ja katson kesäisen Kauhuelokuvan illalla. Todellisuus on tämä, ettei ole korkeiden asumiskulujen jälkeen varaa kuin ruokaan ja lääkkeisiin. Mutta olen tyytyväinen. Että saa elää. Ja oikein hyvää oloa Teille kaikille ihanille ihmisille, olette aurinkoja ❤️❤️❤️❤️❤️T. Suvi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen iän myötä ymmärtänyt, että haaveet autoista ja menemisistä on pitänyt jättää, kun ikää pian 60v, ja paha jalkavamma. Rollaattorilla ei pitkälle pötkitä. Ja pienet tulot. On tyydyttävä ulkoiluun, hissukseen, ja soitan pianolla jotain kivaa, ja katson kesäisen Kauhuelokuvan illalla. Todellisuus on tämä, ettei ole korkeiden asumiskulujen jälkeen varaa kuin ruokaan ja lääkkeisiin. Mutta olen tyytyväinen. Että saa elää. Ja oikein hyvää oloa Teille kaikille ihanille ihmisille, olette aurinkoja ❤️❤️❤️❤️❤️T. Suvi

        Mukavaa Juhannuksen viettoa sulla. ☀️🌳

        Itselläni jokseenkin sama juttu: huonot jalat (polvissa tekonivelet), ikä painaa ja kroppakin hiukan liikaa, eikä voimia köpötellä pihapiiristä kovin kauas. Mullakin olis varalta rollaattori, mutta olen vielä pärjäillyt tarvittaessa kyynärsauvoilla. Niillä painelen joskus lähimetsään, kaatuneelle puunrungolle istuskelemaan.

        Ruoka on mullakin melko vaatimatonta lajia, lääkkeitä purkkikaupalla: vanhoja ja ihan uusiakin diagnooseja. Äskettäin (joulun aikaan) todettiin: diabetes ja sitten keväällä: astma ja sain siihen nk. piipun.

        Hohhoijaa. Mutta: Elämä On. 💛
        Hyvää Jussia sulle ja kaikille muillekin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa Juhannuksen viettoa sulla. ☀️🌳

        Itselläni jokseenkin sama juttu: huonot jalat (polvissa tekonivelet), ikä painaa ja kroppakin hiukan liikaa, eikä voimia köpötellä pihapiiristä kovin kauas. Mullakin olis varalta rollaattori, mutta olen vielä pärjäillyt tarvittaessa kyynärsauvoilla. Niillä painelen joskus lähimetsään, kaatuneelle puunrungolle istuskelemaan.

        Ruoka on mullakin melko vaatimatonta lajia, lääkkeitä purkkikaupalla: vanhoja ja ihan uusiakin diagnooseja. Äskettäin (joulun aikaan) todettiin: diabetes ja sitten keväällä: astma ja sain siihen nk. piipun.

        Hohhoijaa. Mutta: Elämä On. 💛
        Hyvää Jussia sulle ja kaikille muillekin!

        Hei ystävä, kiitos, ja hyvää Juhannusta Sinullekin. Voimia eteenpäin. Asut ilmeisesti jossain kauniin luonnon lähellä. Kaikkea hyvää 🌻❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei ystävä, kiitos, ja hyvää Juhannusta Sinullekin. Voimia eteenpäin. Asut ilmeisesti jossain kauniin luonnon lähellä. Kaikkea hyvää 🌻❤️

        Istuin hetken pihamaalla puutarhakeinussa.
        Tosi kaunis ilta. 🌅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa Juhannuksen viettoa sulla. ☀️🌳

        Itselläni jokseenkin sama juttu: huonot jalat (polvissa tekonivelet), ikä painaa ja kroppakin hiukan liikaa, eikä voimia köpötellä pihapiiristä kovin kauas. Mullakin olis varalta rollaattori, mutta olen vielä pärjäillyt tarvittaessa kyynärsauvoilla. Niillä painelen joskus lähimetsään, kaatuneelle puunrungolle istuskelemaan.

        Ruoka on mullakin melko vaatimatonta lajia, lääkkeitä purkkikaupalla: vanhoja ja ihan uusiakin diagnooseja. Äskettäin (joulun aikaan) todettiin: diabetes ja sitten keväällä: astma ja sain siihen nk. piipun.

        Hohhoijaa. Mutta: Elämä On. 💛
        Hyvää Jussia sulle ja kaikille muillekin!

        "Niillä painelen joskus lähimetsään, kaatuneelle puunrungolle istuskelemaan."

        Ei saa itkettää enempää... ei pysty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen iän myötä ymmärtänyt, että haaveet autoista ja menemisistä on pitänyt jättää, kun ikää pian 60v, ja paha jalkavamma. Rollaattorilla ei pitkälle pötkitä. Ja pienet tulot. On tyydyttävä ulkoiluun, hissukseen, ja soitan pianolla jotain kivaa, ja katson kesäisen Kauhuelokuvan illalla. Todellisuus on tämä, ettei ole korkeiden asumiskulujen jälkeen varaa kuin ruokaan ja lääkkeisiin. Mutta olen tyytyväinen. Että saa elää. Ja oikein hyvää oloa Teille kaikille ihanille ihmisille, olette aurinkoja ❤️❤️❤️❤️❤️T. Suvi

        Kaupunkilaisilla mukavan hiljasta on juhannuksena. Oon itsekin paukinen, osa-aikatyöt ei jätä mahiksia minnekään lähteä. Ja nyt vielä työkkäritkin alkaa kiusaan, harmitusta on.


      • Anonyymi

        Menisi köyhien messuille.
        -Tapaat muitakin samassa elämän tilanteeaa olevia.
        Suomi 24 -rullaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa Juhannuksen viettoa sulla. ☀️🌳

        Itselläni jokseenkin sama juttu: huonot jalat (polvissa tekonivelet), ikä painaa ja kroppakin hiukan liikaa, eikä voimia köpötellä pihapiiristä kovin kauas. Mullakin olis varalta rollaattori, mutta olen vielä pärjäillyt tarvittaessa kyynärsauvoilla. Niillä painelen joskus lähimetsään, kaatuneelle puunrungolle istuskelemaan.

        Ruoka on mullakin melko vaatimatonta lajia, lääkkeitä purkkikaupalla: vanhoja ja ihan uusiakin diagnooseja. Äskettäin (joulun aikaan) todettiin: diabetes ja sitten keväällä: astma ja sain siihen nk. piipun.

        Hohhoijaa. Mutta: Elämä On. 💛
        Hyvää Jussia sulle ja kaikille muillekin!

        Voi että.,
        Mistähän saisi tämmönen vanha vakkaa vuohi-pukki vähän
        laidunnettaavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupunkilaisilla mukavan hiljasta on juhannuksena. Oon itsekin paukinen, osa-aikatyöt ei jätä mahiksia minnekään lähteä. Ja nyt vielä työkkäritkin alkaa kiusaan, harmitusta on.

        Ja vist.
        Onnittelen.
        Hyvä että pakkaavatti kimpsusa ja kampsusa,
        ja lähteevät maalle.
        -Sielähän ne on kotosikkin.
        Yhteys uppsseeri kokelas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupunkilaisilla mukavan hiljasta on juhannuksena. Oon itsekin paukinen, osa-aikatyöt ei jätä mahiksia minnekään lähteä. Ja nyt vielä työkkäritkin alkaa kiusaan, harmitusta on.

        Tosiaankin. Tämä Helsingin syrjäkulma on aivan hiljainen.
        Varakkaammat ihmiset mökeillään, tai lomamatkoilla.

        Istuin päivällä ihan yksin, tunnin verran auringossa, 24°.

        Söin äsken vaaleaa, ohutta rieskaa ja sen päällä voita ja alatoopia. Lasillinen kylmää maitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen iän myötä ymmärtänyt, että haaveet autoista ja menemisistä on pitänyt jättää, kun ikää pian 60v, ja paha jalkavamma. Rollaattorilla ei pitkälle pötkitä. Ja pienet tulot. On tyydyttävä ulkoiluun, hissukseen, ja soitan pianolla jotain kivaa, ja katson kesäisen Kauhuelokuvan illalla. Todellisuus on tämä, ettei ole korkeiden asumiskulujen jälkeen varaa kuin ruokaan ja lääkkeisiin. Mutta olen tyytyväinen. Että saa elää. Ja oikein hyvää oloa Teille kaikille ihanille ihmisille, olette aurinkoja ❤️❤️❤️❤️❤️T. Suvi

        Suvi, jospa opettelisit venäjän alkeet.
        Voit vielä tarvita.
        Opettele vielä töitä tekemään että maksat itse mömmösi.
        Nvostoliiton SOS turvaa ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menisi köyhien messuille.
        -Tapaat muitakin samassa elämän tilanteeaa olevia.
        Suomi 24 -rullaa

        Missä on Köyhien messut?
        Milloin?


      • Anonyymi

        Maisteri kehuu olevansa rahaton . Hän myy tori.FI tavaroita, joita ei ole kuin kuvissa


      • Anonyymi

        Juuri noin, vanha nainen 60v.
        Anna olla, sinä olet jo ehtoo puolella.
        Ei sinun, varsinkaan sinun, kannata yrittää enää yhtään mitään.
        Anna olla.
        Luovu pienemmästäkin mahdollisuudesta.
        Luovu, anna olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaankin. Tämä Helsingin syrjäkulma on aivan hiljainen.
        Varakkaammat ihmiset mökeillään, tai lomamatkoilla.

        Istuin päivällä ihan yksin, tunnin verran auringossa, 24°.

        Söin äsken vaaleaa, ohutta rieskaa ja sen päällä voita ja alatoopia. Lasillinen kylmää maitoa.

        Tuollaisia herkkuja söit ?
        Ajattele, Afrikassa ei ole syötävää joka päivälle.
        Sinun tulee tuntea henkistä kurjuutta, kun syöt joka päivä tuollaisia herkkuja. Afriikka kärsii, sinun takia. Häpeä ahmatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen iän myötä ymmärtänyt, että haaveet autoista ja menemisistä on pitänyt jättää, kun ikää pian 60v, ja paha jalkavamma. Rollaattorilla ei pitkälle pötkitä. Ja pienet tulot. On tyydyttävä ulkoiluun, hissukseen, ja soitan pianolla jotain kivaa, ja katson kesäisen Kauhuelokuvan illalla. Todellisuus on tämä, ettei ole korkeiden asumiskulujen jälkeen varaa kuin ruokaan ja lääkkeisiin. Mutta olen tyytyväinen. Että saa elää. Ja oikein hyvää oloa Teille kaikille ihanille ihmisille, olette aurinkoja ❤️❤️❤️❤️❤️T. Suvi

        Olen 6o ja matkusteelen ja kävin kuntosalilla ja kolme kertaa etelässä jo tänä vuonna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on Köyhien messut?
        Milloin?

        Köyhien messut on kontulassa 24/7 aina joka ikinen päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen iän myötä ymmärtänyt, että haaveet autoista ja menemisistä on pitänyt jättää, kun ikää pian 60v, ja paha jalkavamma. Rollaattorilla ei pitkälle pötkitä. Ja pienet tulot. On tyydyttävä ulkoiluun, hissukseen, ja soitan pianolla jotain kivaa, ja katson kesäisen Kauhuelokuvan illalla. Todellisuus on tämä, ettei ole korkeiden asumiskulujen jälkeen varaa kuin ruokaan ja lääkkeisiin. Mutta olen tyytyväinen. Että saa elää. Ja oikein hyvää oloa Teille kaikille ihanille ihmisille, olette aurinkoja ❤️❤️❤️❤️❤️T. Suvi

        Et tarvitse lääkkeitä kun opettelet syömään oikeanlaista ruokaa. Eläinten raadot ja eritteet ei kuulu siihen, ne aiheuttaa sen että tarvitset niitä turhia lääkkeitä. 83% ihmisten sairauksista on linkitetty eläinperäiseen ruokavalioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen iän myötä ymmärtänyt, että haaveet autoista ja menemisistä on pitänyt jättää, kun ikää pian 60v, ja paha jalkavamma. Rollaattorilla ei pitkälle pötkitä. Ja pienet tulot. On tyydyttävä ulkoiluun, hissukseen, ja soitan pianolla jotain kivaa, ja katson kesäisen Kauhuelokuvan illalla. Todellisuus on tämä, ettei ole korkeiden asumiskulujen jälkeen varaa kuin ruokaan ja lääkkeisiin. Mutta olen tyytyväinen. Että saa elää. Ja oikein hyvää oloa Teille kaikille ihanille ihmisille, olette aurinkoja ❤️❤️❤️❤️❤️T. Suvi

        Niinpä, eikö kannattaisi elää eikä pelätä
        Tää on meidän viimeinen elämä. Ei tarvii taivaalle pisteitä kerätä. Meitä on tuhansia jotka miettii samoja asioita. Hyvää jatkoa Suvi!


    • Anonyymi

      Festareille vaan, ei siellä ole yläikärajaa!

    • Anonyymi

      Vetää hanskaan? Minä en ainakaan tulikuumaan pätsiin mene ulkoilemaan näillä verenpaineilla.

    • Anonyymi

      P.päät on pilannut köyhien mahdollisuudet Juhannuksen viettoon tai kesällä ylipäätänsä mihinkään autolla liikkumiseen.
      Jopa töihin ei riitä varaa ajaa autolla

      • Anonyymi

        Vihervasurihallitus on pilannut Suomen lopullisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasurihallitus on pilannut Suomen lopullisesti.

        Voihan juhannuksena ajaa tsadissa metrolla. Se on hesalaisten suosikkihommaa juhannuksena


      • Anonyymi

        Minä olen suhtköyhä. Ja en kaipaa mihinkään. Olen ollut köyhempikin.kissan kanssa ollaan tyytyväisenä. Elämä on nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasurihallitus on pilannut Suomen lopullisesti.

        Mikä sulla on hätänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan juhannuksena ajaa tsadissa metrolla. Se on hesalaisten suosikkihommaa juhannuksena

        Pitäs saada ensin sitä rahaa että pääsee sinne helsinkiin, aika kallista tuo Junallakin liikkuminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sulla on hätänä.

        Kyllä täällä on kaikilla hätänä se että bensan ja ruoan hinnat on nostttu kattoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sulla on hätänä.

        Hän puhuu totta. Tällaista hävityksenkauhistushallitusta ei Suomi tunne ennen tätä. Täysin verrannollinen Terijoen hallitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sulla on hätänä.

        "Mikä sulla on hätänä."

        et varmaan ymmärrä taloudesta mitään, jos oltais otettu vaikka 1-2 miljardia vähemmän lainaa olisi talous paremmin ok.
        Nyt hallitus otti lainaa ja jakoi kunnille varmuuden vuoksi,
        kunnat teki hurjia positioisiisi tuloksia ja SE OLI LAINARAHAA.
        Jos korko nousee 2-3 % on valtio kuxxxsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä on kaikilla hätänä se että bensan ja ruoan hinnat on nostttu kattoon

        Kaikki ei käsitä bensan ja ruuan hintaa, ennen kuin ovat tuhlanneet kaikkensa.
        Asioilla ei ole peruutusvaihdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan juhannuksena ajaa tsadissa metrolla. Se on hesalaisten suosikkihommaa juhannuksena

        tsadi :D

        hesa :D


      • Anonyymi

        Eihän Juhannuksen viettoon paljon tarvita. Luontoa on ympärillämme, sinne vaan sekaan istumaan.

        Rauha ja hiljaisuus. Linnun laulua, heinän tuoksua, mahd. rusakko pomppimassa yli pihamaan. Eikä ruokien tarvitse olla sen kummempia kuin muutoinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan juhannuksena ajaa tsadissa metrolla. Se on hesalaisten suosikkihommaa juhannuksena

        Onko Tsadissa metroa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan juhannuksena ajaa tsadissa metrolla. Se on hesalaisten suosikkihommaa juhannuksena

        Mihin pitäisi ajella?
        Löytyykö siellä seura?
        Naisia?
        Miehiä?


      • Anonyymi

        Kävele saat...na


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Tsadissa metroa?

        Kyllä tsadissa on metro. Nyt se on jo putkitettu Espooseen saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasurihallitus on pilannut Suomen lopullisesti.

        Hallitus on määrännyt heinäkuun alennus myynnit peruttaviksi koska määrrää kauppiaiden ruua. ja bensan myynti hinnan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä on kaikilla hätänä se että bensan ja ruoan hinnat on nostttu kattoon

        Kauppiaat vaan lihoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasurihallitus on pilannut Suomen lopullisesti.

        Hallitus han ei myy ruokaa eikä bensaa
        Kauppiaat päättää yksin millä hinnalla ruokaa myydään ja bensaa.

        Kauppiaat ainoita jotka eivät ole toimineet voitoistaan

        Keskon osake nousussa pörssissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sulla on hätänä.

        Paras hallitsi ikinä
        Vai onko sipiläå kävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä on kaikilla hätänä se että bensan ja ruoan hinnat on nostttu kattoon

        Näin on paras ja kaunein politiikko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mikä sulla on hätänä."

        et varmaan ymmärrä taloudesta mitään, jos oltais otettu vaikka 1-2 miljardia vähemmän lainaa olisi talous paremmin ok.
        Nyt hallitus otti lainaa ja jakoi kunnille varmuuden vuoksi,
        kunnat teki hurjia positioisiisi tuloksia ja SE OLI LAINARAHAA.
        Jos korko nousee 2-3 % on valtio kuxxxsa.

        Myös yrittäjät ja talonpoijaat saanee ylimääräistä ilmais rahaa luksuselämään jonka maksaa köyhät palkan saajat elikkä sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan juhannuksena ajaa tsadissa metrolla. Se on hesalaisten suosikkihommaa juhannuksena

        Miten tsadi ja stadi voidaan yhdistää muulla kun ihönvärillä?


    • Anonyymi

      Voi että, tuutko tänne?

    • Anonyymi

      Olet oikeassa, paikallisesta voi löytyä vetreä 50 v juhannusheila. Sinne vain Festareilla heiluvat 15 - 40 v naiset, sinne on turha enää 37 v miehen mennä, nuoremmat alfat hoitelevat naiset festareilla. Mut ei syytä huolee, kyllä 50 v naisestakin hyvät kyydit lähtee. Kovaa ajoa vaan.

      • Anonyymi

        Mä duunaan nuoret pojat.
        Wille


      • Anonyymi

        Nuoret alfat....ziisus mitä paskaa. Kyllä 40-50v miehet on niitä alfoja jotka hoitaa nuoret naiset. Ajelkaa te mopoillanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret alfat....ziisus mitä paskaa. Kyllä 40-50v miehet on niitä alfoja jotka hoitaa nuoret naiset. Ajelkaa te mopoillanne.

        Ne on harvassa vanhat miehet, jotka hoitelee nuoria naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret alfat....ziisus mitä paskaa. Kyllä 40-50v miehet on niitä alfoja jotka hoitaa nuoret naiset. Ajelkaa te mopoillanne.

        "Kyllä 40-50v miehet on niitä alfoja jotka hoitaa nuoret naiset"

        Näin on, meillekin tuli parille työkaverille 5 v kuluttua pyyntö DNA testiin ja oikeuteen. Kyllä naiset osaa rahastaa. Oli Lesbopari jolle tuli lapset.


    • Anonyymi

      Ei mitään se on päivä siinä kuin muutkin. Ihan turha hommata krapulaa moisen takia ja se toinenkin vaiva lähtee kun vetää käteen.

    • Anonyymi

      Levottomat kolmen.

    • Anonyymi

      Tanssipaikalle.

    • Anonyymi

      Tansseihin lähteä mukaan

    • Anonyymi

      Tuu tänne niin keksitään jotain kivvoo..

    • Anonyymi

      Eihän tässä voi mennä minnekkään kun tuo koronavaara on vielä. Yksin hyvin voi olla ihan selvinpäinkin, ahdistaa välillä, mutta se on tunne ja menee ohi ja hyvää juhannusta.

      • Anonyymi

        Joo, sosiaalinen paine on erikoinen ilmiö. Yksinäiseksi itsensä tuntevia ahdistaa juhlapyhinä. Vappu, juhannus, joulu, uusivuosi on ainakin kymmenille tuhansille suomalaisille vuoden pahimmat päivät. Vaikka olisi 40 sosiaalista juhannusta viettänyt, niin kun tulee yksi että on yksin niin tuntee olevansa kuin asfaltin alle jyrättynä...

        Mutta se on kaikki vain omassa päässä. Voi kysyä mielessään että kuka on tämä ääni päässäni joka valittaa minulle? Kuka ihme se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sosiaalinen paine on erikoinen ilmiö. Yksinäiseksi itsensä tuntevia ahdistaa juhlapyhinä. Vappu, juhannus, joulu, uusivuosi on ainakin kymmenille tuhansille suomalaisille vuoden pahimmat päivät. Vaikka olisi 40 sosiaalista juhannusta viettänyt, niin kun tulee yksi että on yksin niin tuntee olevansa kuin asfaltin alle jyrättynä...

        Mutta se on kaikki vain omassa päässä. Voi kysyä mielessään että kuka on tämä ääni päässäni joka valittaa minulle? Kuka ihme se on?

        Moni lähteekin juhlapäivinä jonnekin "pois" ihan muodon vuoksi vaikka eivät viihtyisikään siellä minne menevät, mikä on typerää. Mutta ainahan kannattaa liikkua, eihän sitä ennakkoon tiedä mitä tulee vastaan.

        "Vainoharhainen ihminen on sellainen joka ei tiedä mitä ympäristössä tapahtuu."


    • Anonyymi

      Ostat vaan kotiin kunnon lastin alkoa ja ruokaa, ja sitten syöt hyvin, ryyppäät ja pyörit internetissä. Näin se nykyään hoidetaan.

      • Anonyymi

        Sitä käteenvetoa unohtamatta!menkää kaikki käelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä käteenvetoa unohtamatta!menkää kaikki käelle!

        "menkää kaikki käelle!"

        Siellä takapajuisella pohjoisella syrjäseudullakin pitäisi tietää, ETTÄ KÄKI ON LINTU


    • Anonyymi

      "Juhannus"
      Tuo kirkon pilaama alunperin kesäpäivänseisauksen juhla, on yhtä tekopyhä kuin joulu, jonka siis myös kirkko on ominut ja siirtänyt väärään paikkaan.
      Kesästä voi nauttia ja juhlia vaikka koko kesän, niin kauan kuin ilmoja ja mielenkiintoa asiaan riittää, siis käytännössä toukokuusta syyskuuhun.
      Ei kesästä nauttimiseen tarvita mitään erillistä kirkon määrittelemää juhlapäivää.

      Jokaisen soisi juhlivan silloin kuin itselleen parhaiten sopii, typerää kaikkien juhlia yhtaikaa niin että joka paikassa on hirveä ryysis.

      Aikoinaan tuli juhlittua juhannusta hyvinkin rankasti maanantaista sunnuntaihin, kunnes valaistuin ja huomasin että eihän tässä ole mitään järkeä.
      Juhlia voi koska huvittaa, eikä sen tarvitse olla sidoksissa mihinkään tiettyihin päiviin, siis jos nyt ylipäätään haluaa juhlia... itsehän en näe sitä millään muotoa järkevänä ja kestävänä toimintana.
      Vuodenajoista kun voi nauttia ilman alkoholiakin, tai ilman sen suurempia juhlia.

      Ei voisi enää vähempää kiinnostaa jurrissa istuskelu grillimökissä hyttysparven keskellä, ja yrittää saada puheenvuoroa öriseviltä äijiltä, joilla ei ole enää mitään järkevää sanottavaa.
      Tosin eipä sitä silloinkaan voinut sietää kuin kunnon kännissä.
      Nykyään riittää leppoisa juhannus-pyöräily, ja pulahtaa matkan lomassa uimaan hyvällä paikalla, ehkä sukulaisilla käynti, ja lopuksi kotiin saunomaan.

      Ja ah! Kuinka ihanaa onkaan herätä seuraavaan aamuun, ilman että lintujen viserrys laukaisee päänsäryn.

      Huomiseen!

      • Anonyymi

        hyvän mielen kommentti :)


      • Anonyymi

        Totta humalaisten kavereiden showta ja illan myöten rähjäävämmäksi muuttuvaa jankutusta joutavista asioista ei jaksa aika kuunnella. Muutenkin pyrin välttämään alkoholin käyttöä, kun siitä on paljon enemmän haittaa kuin hyötyä, ihan siinä hetkessäkin mielentilaan. Tykkään olla selvänä ja kirkkaalla mielellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta humalaisten kavereiden showta ja illan myöten rähjäävämmäksi muuttuvaa jankutusta joutavista asioista ei jaksa aika kuunnella. Muutenkin pyrin välttämään alkoholin käyttöä, kun siitä on paljon enemmän haittaa kuin hyötyä, ihan siinä hetkessäkin mielentilaan. Tykkään olla selvänä ja kirkkaalla mielellä.

        Samoin.


      • Anonyymi

        "Kirkon pilaama"? Noita roomalaisia pikkujumalien ja pyhien puiden juhlia oli heidän kalenterissaan joka viikolle suunnilleen.


    • Anonyymi

      Ole inhimillinen kohtele toisia ihmisinä.

      • Anonyymi

        Kun kaikki muistaisi tämän.


    • Anonyymi

      Jos nyt on sitten niin kuuma kuin sanotaan että sittenhän istuskellaan siellä vesistön lähellä varjossa terdellä tai rantsussa terdellä tai sitten mennään johonki pikku laivan risteilylle..Ja jos näkyy yksinäisiä naisia niin kantsii mennä juttelemaan ja esim kysyä kohteliaasti voisiko tarjota jotain kylmää juotavaa yms eiköhän se nainen toivottavasti saa kakaistua että onko sinkku vai varattu ja siitä ei sitten koskaan voi tietää että jos molemmat sinkkuja niin voisiko nähdä seuraavanakin päivänä niin sittenhän voisi silloin seuraavana päivänä alkaa kenties jotain tapahtuakin jo??

    • Anonyymi

      Onko ihan pakko jotain tehdä, mikset vaan vietä aikaa kotonasi?

    • Anonyymi

      Ei ole pakko tehdä yhtään mitään, tavallinen viikonloppu.

    • Anonyymi

      Piere - se kannattaa.

    • Anonyymi

      Mene hyvään baariin parille ja sitten tanssimaan. Ei tarvi olla lavatanssit, discokin pärjää

    • Anonyymi

      Minulla on talous kunnossa,on pari sijoitus kämppääkin.voisi mennä minne vain,ei viitsi kun kaikki on niin kallista.tein jo Kiljun valmiiksi ja evääksi hain avustuskassin.illalla alkaa normi juhannus juhlat .syön hyvin ja siemailen juomaa,aina välillä tumputan armottomasti käteen.kuuntelen Tapani kansaa,mistä rakkaus alkoi,se on salaisuus .

      • Anonyymi

        Taidat olla vähän pöpi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla vähän pöpi.

        Minä poika lähen huomenna mopedilla helesinkiin naesiin ja silleen !


    • Anonyymi

      Aloittaja sinkku vois mennä jonkun homon kansa teltta retkelle niin kuin minä teen.

      • Anonyymi

        Mulla oli yksi kaveri joka oli biseksuaali ja retkeiltiin silloin tällöin. Hän nukkui teltassa ja itse aina nukuin riippumatossa. Silti hän kaikille kertoili että käytiin taas "telttailemassa". Sitten kun eräs koulukaveri kyseli mitä kuuluu niin ovelasti hymyillen nyökytteli kun kysyi että olemmeko käyneet telttailemassa. Tosi ärsyttävää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli yksi kaveri joka oli biseksuaali ja retkeiltiin silloin tällöin. Hän nukkui teltassa ja itse aina nukuin riippumatossa. Silti hän kaikille kertoili että käytiin taas "telttailemassa". Sitten kun eräs koulukaveri kyseli mitä kuuluu niin ovelasti hymyillen nyökytteli kun kysyi että olemmeko käyneet telttailemassa. Tosi ärsyttävää!

        Olisit tintannu nokkaan!


    • Anonyymi

      Minä hörpin pian aamulahvit lohileivän ja mansikkaviinerin kera. Katon kauniit ja rohkeat uusinnan ku eilen ei ehtinyt. Siivoilen syön hyvin ja ruusut hautausmaille. Sit kotia tvn pariinja lehtien lukuun. Nautin olostani ihan rauhassa rentoudun kun tiukka työviikko takana ja lomaa ei ole. Sama jatkuu pyhäpäivätkin. Ehkä meen Naantalia katsoon ja lavatansseihin. Nimim tyytyväinen sinkku

    • Anonyymi

      Kannattaa mennä vaikka Himokselle!

    • Anonyymi

      Mee terassille ottaa muutama ja pidä hauskaa. Sieltä jos sais jonkun kivan ja nätin mimmin mukaan niin menisitte vaik rannalle katsomaan auringonlaskua ja tutustuisitte siinä paremmin ja lähemmin. Voisit pyytää sitä sit yökylään tai tekisitte jotain luonnonhelmassa jos ois tarpeeks kiinnostusta ja kemiaa :P

    • Anonyymi

      Mitähän tekee 57 v mies?
      Kalsarikännit kotona, ei kiitos.
      Festarit? aika moni aloittelee elämää alkoholinkin kanssa festareilla , vanhemmilta piilossa, ei ihan kiinnosta.
      Lavatanssit ne ahdistaa eniten ihan ehdottomasti ,
      koska siellä ne on jotka tanssii ja harrastaa sitä ja osaavat aivan liikaa, ja humppaa ei valssiaei kiitos , iskelmänkin kanssa on jo joku raja ei kiitos.
      Mökkiä ei ole .
      Bensaa tankkiin ja motskarilla katsomaan jotain???

      • Anonyymi

        Kännit ei ole mikään saavutus eikä siitä ole yleensä mitään hyötyä.


      • Anonyymi

        Miksi et opettele tanssimaan? Ei ole kovin vaikeaa oppia foksi ja bugi. Tanssiessa ja tarjotessa tauolla vettä tai limsaa, tutustuu helposti uusiin ihmisiin. Lähi bubista ei löydy kuin juoppoja.


    • Anonyymi

      Anne Mattilan taidekahvilassa on juhannusiltamakonsertti. Vierailevana artistina Visa Luttinen Gebardi-yhtyeestä. Anne aloittaa klo 19. Eli eikun Karvia suunnaksi! :)

    • Anonyymi

      Samaa miettii täällä vähän alle 50v sinkkunainen. Olen stadista ja täällä toki kaikenlaista, joista suurimpaan osaan olen reippaasti yli-ikäinen 😟

      • Anonyymi

        Eikös stadisss nyt voi vaikka lähteä rannalle ja siellähän on se pääkkösen saunalaituri ja ruokaa saa myös. Kait ne Juhannuksena nyt on auki.
        Tai mennä vaikka eväitten kanssa suomenlinnaan retkelle.
        Tai allas sea pool , löytyyhän näitä paikkoja.
        Stadissahan on kaikkea mahdollista , monenlaisia kahviloita ja ravintoloita.
        On aika paljon itsestä kiinni mitä haluaa tehdä.


    • Anonyymi

      Haista mode hevosen ulkosynnytin. Toivottavasti hukut kesällä.

      • Anonyymi

        Ihanko kiva tousille toivoa pahaa?


      • Anonyymi

        Mitä sulle muuten kuuluu?


    • Anonyymi

      miksi jotain pitäisi tehdä...ole kiitollinen että sun sisällä oleva sähkölihan möykky
      pumppaa ja kierrättää punaista nestettä...sinussa että elät..eli nauti pienistäkin hetkistä jotka saat nähdä,,,

    • Anonyymi

      Lavatansseille.

    • Anonyymi

      Katsoo pornoon ja masturboi kaljan lipityksen ohella..

    • Anonyymi

      Mees ytimeen kattoterdelle ja siitä Kalleen


      Pesää sataa

    • Anonyymi

      Sitä voi tehdä mitä haluaa, juhannuksenakin!
      Suosittelen yksinäisille reissuun lähtöä, tutustuu samalla uusiin ihmisiin. Ja ihmisiähän juhannuksena on joka paikassa, isompia kaupunkeja lukuunottamatta. Johonkin landelle tanssilavan ja paikallisen kulmille retki esim. Tai Viroon tai laivalle kannelle kuohuvaa juomaan tai joillekkin festareille, ei siellä mitään ikärasismia ole. Sitäpaitsi sinähän olet vielä ihan nuori. Hyvää juhannusta!

    • Anonyymi

      Vietän Juhannusta yksin, kuten ennenkin.

      Keräsin joitain kukkia maljakkoon, istuin pihalla auringossa, on hiljaista.

      Mulla on ruokaa jääkaapissa, mistä valita. Eilen paistoin uunissa joitain kanankoipia valmiiksi. Sienisalaattia, simaa. On uunilenkkiä, jos joku sytyttäisi taloyhtiön pihagrillin.

      Ei tää tän kummempaa. On kaunis kesäilta, hiljainen taloyhtiö ja pihamaa.

    • Anonyymi

      Minäpä menen seurakunnan tilaisuuteen kuuntelemaan Jumalan Sanaa ja tapaamaan rakkaita ystäviä!

      • Anonyymi

        Oliko mittään uutta sanottavaa?


    • Anonyymi

      Juhannusjuhliin voi mennä, seurakunnilla ja kunnalla niitä on. Juhannussauna, musiikkia ja muuta ohjelmaa.

    • Solekko lavalle naisia tanssitaan. T.60v mies.

    • Anonyymi

      Tarvitseeko aina tehdä jotain ? Kuulostaa hihhulilta mutta mitä jos vaan olisit omissa oloissasi ilman että pitää tehdä jotain? Se on vaikeaa kyllä tiedän,mutta antoisaa sitten lopulta

    • Anonyymi

      Tee kuten tähänkin asti, ankaraa tumputusta ja OF. Vähän peltimansikkaa siihen kylkeen pahempaan murheeseen.

    • Anonyymi

      Runkkaa ja sitten runkkaa taas.juhannus menee kuin siivillä.

    • Anonyymi

      "paikalliseen", käteenvetoako,eli tumppujumppaa tarkoitit?
      suosittelen tätä!

    • Anonyymi

      Miks pitäs miettiä niin paljo mitä tehdä, käytä omaa aikaa hyväkses ja nauti ku saat olla itekseen. Mulle on suorastaan rääkkäystä joutua ihmisten kanssa tekemisiin edes hetkeksi. Mutta salilla on pakko ja kaupassa. Onneksi luojan kiitos sen enempää ei tarvitse!

      • Anonyymi

        Kuulostat just mun tyyppiseltä ihmiseltä 😘


    • Anonyymi

      Panen maata. Hejps.

    • Anonyymi

      En ymmärrä suomi24.fi sivun moderaattoria se poistelee viestejä mitkä eivät ole millään tavalla lain vastaisia ja tai loukkaavia. Kysyi modelta että eikö huumori ole sallittua niin se poistaa viestin. Siis aivan kaikki viestit mitkä kirjoitin.

    • Kotona selvinpäin ja lähtee aamulla viidenjälkeen töihin, niinku joka päivä viimeset 20 vuotta on tehtykkin. Kaikenmaailman juhlapyhät ei oo ongelma. Näin täälä.

    • Anonyymi

      Mä ainakin vien ton pojan koiran ulos ja käyn suihkussa hyppään bussiin jos toiseen ja käyn moikkaamassa tytön kissa kun se on yksin jätettynä isossa omakotitalossa vailla ystävää.

    • Anonyymi

      Töitä. Ei ole aikaa notkua festareilla.

    • Anonyymi

      Itsensä kanssa voi olla, kun ensin tutustuu itseensä. Alussa se ahdistaa, mutta kun huomaa, ettei itseä tarvii pelätä menemällä koko ajan toisten luo. Elämään tulee tasapaino ja haluaakin tavata muita, mutta se ei ole pakonomaista. Uskalla olla yksin 👍

    • Anonyymi

      Treenaa vaikka kahvinkeittoa kovaäänisellä. Ei tietenkään niin kovaa että naapuri häiriintyy.

    • Anonyymi

      Rahaa 18 senttiä.Ei voi edes syödä juhannuksena.

    • Anonyymi

      Ja taas.

      Siis ... ja taas !

      Ihanaa multikultismia:

      https://yle.fi/uutiset/3-12510600

      Tälle muslimille ei ollut epäselvää, että mitä tehdä juhannuksena: vääräuskoisten tappaminen.

      Eikö olekin ihanan söpöä, miten media aina toistaa näissä muslimeiden suorittamissa massamurhissa sitä samaa vanhaa lötinää "motiivista ei ole tietoa".

      Miten niin muka motiivista ei ole tietoa? Miten niin muka ei ole?

      Motiivi on ilmiselvä: islam.

      Ja Mohammed sanoi: "Oi Muslimit, teidän kuuluu tappaa vääräuskoiset missä ikinä heidät löydättekin".

      Siinäpä se motiivi kaikessa selkeydessään.

      Ihanaa multikultismia.

    • Anonyymi

      Haistellaan porukassa perspilluja.

    • Anonyymi

      Pitää olla huolissaan. Kysy tuosta sarjasta.

    • Anonyymi

      Riippuu paikkakunnasta missä asut. Mene ulos ihmisten ilmoille, se on jo hyvä alku!

    • Anonyymi

      Minä 50v mies kysyin jo kuukausi sitten helluntai seuraksi yhtä kaunotarta, mutta hän ei silloin voinut lasten takia lähteä, ainakin sai sanottua jotakin syyksi? Nyt viikko sitten kysyin juhannusheilaksi, niin vastasi että, loma alkoi ja varannut matkan, en tiedä koska ja minne? Nyt kysyin textiviestillä pari päivää sitten, niin ei vastannut. No, eipä tässä muuta tekemistä juhannuksena, kuin siivota, laittaa ruokaa ja lähteä veneilemään yksin. Tosi hieno ilma ja järvi tyyni, menee se juhannus veneessäkin, istun kannella ja luen lehtiä. Yritin koko talven löytää alkottoman nätin, pitkähiuksisen pluskoon naisen seuraa, mutta ei löytynyt treffit palstalta, kuin mummuja permanentissaan ja yli 60v? Huonoksi on mennyt naisvalikoima, ehkä kaikille maistuu alkoholi ja haluaa olla mieluummin humalassa, muuten ei ole hauskaa. Minä en käytä alkoholia juhlimiseenkaan, en kotona, en saunassa, en janojuomana, siis alkoton, mutta tupakoin? Sillä perusteella jopa muutama nainen on kieltäytynyt seurustelemasta, moniko tupakoiva on väkivaltainen? Aiheuttaako tupakointi väkivaltaa? Olen aina luullut, että alkoholi? Oli niin tai näin, niin ehkä ei ulkonäkö kelpaa? Parraton, 184/ 80 hoikka, poikamainen, en tatuoitu, en nahkapää, siksi ehkä tylsä ja massasta poikkeava. Menee se kesä yksinkin ja on taas talvikin tulossa ja laitan syksyllä uuden haun pluskoon naisesta. Kun olin 30-40v , niin joka päivä joku nainen pyysi treffeille, kahville, uimaan, juhannusta viettään, ym. Mutta, olin silloin naimisissa, mutta en enään 10 vuoteen ja kaikki ehdokkaat katosi, mihin?

      • Anonyymi

        Itse olen 33-vuotias mies eikä kukaan nainen ole koskaan pyytänyt treffeille, kahville, terassille tai yhtään mihinkään muuhunkaan. Olet ollut onnekas meikäläiseen verrattuna. Kai mä sitten olen niin ruma. No eipä nää mitatkaan taida miellyttää useimpia naisia 174/71 , kaljupää olen nykyään ja partaa jonkun verran. Käytän alkoholia mutta ei naiset terasseilla ja baareissa tule juttelemaan enkä itsekään viitsi mennä kun olen ujo ja tulee aina sellainen tunne että tunkeilen jos menen juttusille. Joskus naiset ihan suoraan käskenyt häipymään jos on mennyt jotain juttelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen 33-vuotias mies eikä kukaan nainen ole koskaan pyytänyt treffeille, kahville, terassille tai yhtään mihinkään muuhunkaan. Olet ollut onnekas meikäläiseen verrattuna. Kai mä sitten olen niin ruma. No eipä nää mitatkaan taida miellyttää useimpia naisia 174/71 , kaljupää olen nykyään ja partaa jonkun verran. Käytän alkoholia mutta ei naiset terasseilla ja baareissa tule juttelemaan enkä itsekään viitsi mennä kun olen ujo ja tulee aina sellainen tunne että tunkeilen jos menen juttusille. Joskus naiset ihan suoraan käskenyt häipymään jos on mennyt jotain juttelemaan.

        No ollaan sitten yksin ja ryypätään, menee kai se elämä näinki.

        Mies33v


      • Anonyymi

        Tupakoimattomana plus koon naisena en ikinä lähtisi tupakalle haisevan savustajan matkaan. Reilu pas**kin haisee paremmalle kuin pinttynyt tupakanhaju vaikka kuinka olis hampaitaan jynssänny. Oksettaa jo ajatuskin että tuollaista pitäis vielä pussatakin.


    • Anonyymi

      Anna periksi, anna olla. Sinun kohdalla se kuuluisa juna....
      Jonkun on jäätävä sinne laiturille.
      Sinä nyt vuorossa.
      Aikataulusi on täynnä 🥺
      Kaksi laivaa kohtaa yössä. Se toinen et ole sinä 😳
      He ratsastavi kohti auringon nousua... ei, et sinä.
      Anna olla, luovu turhista toiveista.
      Et sinä.

      • Anonyymi

        Itsestäsikö kerroit tuossa?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Taas yksi yksinäinen Juhannus tuli vietettyä. Eipä sitä yksin tule oikein mihinkään lähdettyä.

      Mies33v

    • Anonyymi

      Ette ole rumia, naiset haluaa et olette aktiivisia mutta, ei liian päällekäyviä, muuten se pelästyttää, tsemppiä!

    • Anonyymi

      No jos hakee seuraa Suomi24 -palstalta juhannuksena, ainoat vaihtoehdot ovat vetää käteen tai kusta muuntajaan.
      Kyllä naisille vientiä löytyy, eivät he täällä roiku

      • Anonyymi

        Riittää varmasti naisilla vientiä mutta näin ujona ja tavallisena miehenä aika sama lopputulos jääkö kotiin vai lähteekö johonkin festareille tai vaikka tanssipaikoille noin niinku saamisen kannalta.


    • Anonyymi

      ....Sinkuille oli jossain Siikajärvellä joku juhannusleiri.

      Itse olen sitä mieltä, että seuraa kaivatessaan kannattaa ensimmäisenä avata suunsa.

      Itse 55-vuotiaana eronneena seurustelen tällä hetkellä 26-vuotiaan timmin neidon kanssa.
      Ja rahalla ei ole tässä yhtälössä mitään osuutta, kumpikin tulee omillaan toimeen, mutta kehojen ilot jaamme ja nauramme yhdessä.
      Tiedä huomisesta mutta nauttikaa kaikki tästä hetkestä. Huomenna sinä(kin) voit olla vainaa.

      Kokeilkaapa yksinäiset hymyillä tuntemattomille vastaantuleville vastakkaisen sukupuolen edustajille. Toimii.

    • Toivottavasti kävit Festareilla.
      Kyllä enemmistä on parikymppistä mutta kaiken ikäisiä sielä on.

    • Anonyymi

      Ei juurikaan yhtään mitään. Mäne nukkumaan. Kun nuorena nukkuu, se on ku laittais rahaa pankkiin.

    • Anonyymi

      Drag i hand i dag

    • Anonyymi

      Jos ei muuta keksi niin aina voi istua VRn junassa jossakin asemalla. Se on helppoa koska kaikki junat ovat ihan sikana myöhässä eikä mikään muukaan VRllä toimi.
      Itse en tämän juhannusmatkan jälkeen VR:n resiinoihin jalallani astu!

    • Anonyymi

      pitänee paikkaansa mutta usa on sen jälkeen euroopan kanssa yksi säteilevä monttu

    • Anonyymi

      Lähteä veneilemään. Jos ei ole omaa venettä, niin sitten vuokravene. Vuokrahinnat pilvissä jussina, mutta kerran vuodessa saa maksaa.

    • Anonyymi

      Netti kiusattu kertonut poliisille Lahden huume porukan tekoisia,siksi ole netti kiusattu.Olen koko elämän ajan ollut ISOLLA KIRJOITETTUNA UHRI netti kiusattu ei ole hullu.Laiteyasnko joku netti kiusatun asemaan katsotaan miten käy.

    • Anonyymi

      ei yhtään mitään. sinkkuna joutuu vetää kätee :)

    • Anonyymi

      Vetää tumppuun.

    • Anonyymi

      Niin, enää paut 353 pv Juhannukseen, joten nyt on aikaa suunnitella.

    • Anonyymi

      Mennä autiosaarelle juomaan viinaa.

    • Anonyymi

      ensi vuonna on onneksi uusi juhannus. Mikä parasta et silloin ole enää 37 vuotias.

    • Anonyymi

      mie oun 74,5 vuotias ja juan pullon tai 2 koskenkorvan viinaa aina juhannuksena, aamusta alotan ja lopetan kun viina loppuu tai kunto. semmnosta minä juhannuksena teen. muutoin en kovinkaan tuohon viinakseen koske, ja tupakkia en ensinkään tupruta. pyörääl ajelen kesällä ja talvella, ja marja ja sieni metällä käyn ja kalassa tietennii. kova olen saunomaan. akkaa ole ottanu enkä ota. tanssiloissa kävin nuorempana mutta käyköön terve jalkasemmat niissä minä en enää. tämmöstä täältä korvesta minä kirjottelen, ja hyviä vointeja kaikille tasapuolisesti.

    • Anonyymi

      nuku

    • Anonyymi

      Sahaat puita

    • Anonyymi

      Ozsta moottori vene ja ajele sillä kännisssä aaurajokea niinku mäki teet

    • Voit ajaa ukkojen kaa veneellä HUMALSSA ja vääntää TILLERIÄ KOVAAA!!!

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      191
      4331
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      236
      2288
    3. 133
      1647
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1331
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      180
      1096
    6. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1054
    7. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1046
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      55
      974
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      71
      962
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      69
      939
    Aihe