Työskentelen henkilökohtaisena avustajana ja avustettavani altistui koronalle, ties monettako kertaa.. Ottivat testin joka negatiivinen. Sovitut vuorot peruttu 2 viikon ajalta ja jouduin itse kyselemään miten vuorojen käy. Vastauksena sain että joo ja sairaslomaa saanet työterveydestä. Ja mitähän vittua, enhän minä ole se joka altistunut... Olen vahvasti aikeissa lopettaa avustajan hommat ja jos saikkua haen on se aivan muu syy kun korona.
Mikähän vitsi lienee?
5
271
Vastaukset
- Anonyymi
miten ihmeessä avustettavasi voi altistua koronalle Hänen luonansa tuskin käy montaa ihmistä. Sinä olet yksi heistä. Kuka avustettavasi altistaa koronalle noin usein. Kuka hänen luonansa vierailee ? Onko sinulla jonkinlainen tieto tai arvaus siihen
- Anonyymi
En ole aloittaja, mutta minullakin on pari avustettavaa. Heidän luonaan käyvät sukulaiset lapsikatraineen, tutut, naapurit, vaikka ja ketkä. Lisäksi käyvät siellä täällä kauppakeskuksissa, sukujuhlissa, tapahtumissa yms. Itse olen ollut varovainen koronan suhteen ja tarkka maskin käytöstä ja hygieniasta, mutta altistunut avustettavieni kautta monen monta kertaa.
- Anonyymi
Työssä käyvä on tämä tapaus jossa sitten ei pidetty maskia ja muutenkin ottaneet koronan melkeinpä vitsinä. Tiedä edes onko rokotuksia ottanut. Ja minä en sitä saikkua ainakaan koronan takia hae, kyllä siinä muut syyt painaa jos ja kun sitä haen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työssä käyvä on tämä tapaus jossa sitten ei pidetty maskia ja muutenkin ottaneet koronan melkeinpä vitsinä. Tiedä edes onko rokotuksia ottanut. Ja minä en sitä saikkua ainakaan koronan takia hae, kyllä siinä muut syyt painaa jos ja kun sitä haen.
kykeneekö avustettavasi käymään jopa töissäkin? Perin merkillistä. Mihin ihmeeseen hän avustajaa tarvitsee jos on työssäkäyvä ihminen. Olen ollut siinä uskossa että henkilökohtaisen avustajan saa silloin jos ei itse kykene itsestänsä huolta pitämään.
- Anonyymi
Ja sinulle myös.. Jos työntekosi estyy sinusta riippumattomista syistä, olet oikeutettu palkkaan siltä ajalta! Ota yhteyttä työsuojeluun jos eivät miuten usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4283102IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1052196Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.22035- 1751890
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten181864Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1051659Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591278- 1491250
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu551170Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla441022