Kun en sua nää... 😥 tarkoitus oli että oisin huumorilla vihjaissut sulle että käskepäs mut käymään kahvilla jolla olisin viestinyt sulle että kyllä mua kiinnostaa... Hymyjä ja katseita ja pientä small talkkiahan meillä jo on ja aistin että sinäkin pidät minusta vaikken varma voi ollakaan.... Olen vihainen itselleni ja miksi mua aina jännittää... Nyt menee taas monta päivää etten sua nää! Tunteet sua kohtaan on vaan voimistunut näinä aikoina... Hyvää juhannusta kuitenkin sinulle nainen haaveilen että me oltais joskus jotain ❤
Juhannus pilalla
Anonyymi
702776
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
Vastaukset 70
Vanhimmat
Ei käy. Näin kun olit mieskaverisi kanssa sillai!
Hetero olen, ketään mieskaveria ei voi olla.
Olet kukasta kukkaan pörrääjä vaillä kunnon meisselii - surkimus! 👎
Mieheksi tekeytyjän aloituksiin ei kannata provosoitua, sitä se haluaa.
Niin huomaa hyvin nää provot tekeytyy! Ap.stä en tiedä..
Tullut huomattua, että täällä tehdään aikamoisia oletuksia ihmisistä joita ei edes henkilökohtaisella tasolla tunneta. Ehkä mielikuvitus täydentää sitä valtavaa määrää tiedon puutetta mikä tällä tavalla ihmisistä kommentoijilla on. Mitä lie Veetejä tai muita sankareita, jotka tykkää törkeyksiä ladella anonyyminä asiallisesti keskustelleille ja saa siitä jonkinlaista hupia keskenään.
Ei taida olla kyllä ainakaan mulle tää kommentti vaikka jotain tuttua onkin.
Kuulostaa jotenkin vitsiltä tosiaan koska en aio enää jatkaa siellä yhdessä paikassa.
Ei ole mikään vitsi! Rakastan sinua..
No niin sillälailla.
Joo sama.
Eiku Juu siis ja sama.
Mä toivotin sulle myös hyvää Jussia, kun äsken kävin siinä sun takana en tiiä kuulitko. Ps. Mua jännittää varmaan yhtä paljon jalat ja kädet tärisee aina kun sut nään.🥰
Äsken? En vain kuullut :)
Näytit keskaria 😂
Flirttikonehoro?
No sepä se 😅
Hymyily iha pöljiä nää jutut tääl mut usein aika ihania höpötyksiä. Korviketta ku ei muutakaa...
Kuka kaipaa ja ketä juhannuksena? Minäkin kaipaan erästä miestä, mutta itsekin olen arka vihjaamaan että kiinnostaa. Vaikkei me koskaan kai voida olla ihan kokonaan yhdessä, niin olisi hienoa tutustua ja vaikka lähentyä muutenkin.
t. M-nainen
Otat vaan yhteyttä, siit se lähtee😘
Ota sä yhteyttä jos kerran sinuakin kiinnostaa
Mitenniin ette voi olla kokonaan yhdessä?
Eräs M nainen teki kyllä vaikutuksen, näen hänet ihan uusin silmin😍 M
Kai me kaipaillaan iän kaiken. Sille kai ei mitään voi
T.J
Miten hän teki vaikutuksen sinuun? Miksi uudet silmät tuli? Mitä tapahtui?
Hänellä oli silloin siniset silmät, Facebook profiilista Huomasin että hänellä on ehkä piilolinssit, muistan joskus hänen käyttäneen silmälaseja, silloin tällöin
En ole tuo jolta kysyit, mutta olen nähnyt unia joissa moni aiemmin epäselvä asia on loksahtanut paikoilleen ja olen muutenkin miettinyt menneitä.
En nyt sanoisi välttämättä että näen hänet uudessa valossa kun en ole aiemminkaan nähnyt mitenkään huonossa valossa.
Olempahan vain osittain alitajuisesti ajatellut asioita ja tuntenut vähän katumustakin siitä miten asiat menivät ja eivät menneet.
Ei kaipailla, kun laitat viestiä. Sulla on mun numero ja tiedät kyllä, että en pure sinua. Odotan....
Voi mitä.... :D
Laita vaan itse jonnekkin :D
Täh... ei kyllä ole sun numeroa. Kai voinu joskus olla, en muista enää.
Laita nyt vaan se yksi A4 tulemaan vaikka postissa, ja vähän äkkiä kiitos.
Minttun
Pihan nus... https://youtu.be/SwYN7mTi6HM
-jussirusina-
Niin on pilalla
Kulta...
Eihän juhannus pilalla ole, aurinko paistaa porottaa eikä vettä sada kaatamalla. Näkee sitten kun kerkiää.
Miksi sinä aloittaja et tule kahville, vaikka tiedät, että olet tervetullut?
Sinä vain leikit tai sitten tämä on vain jonkun porukan leikkimistä.
En voi pyytämättä tulla ja en minä tässä iässä mitään leiki..
Mulla on toinen mies
Okei 😔
Voihan siitä erota, jos löytyy rakastettavampi yksilö. Rakkauden takia kannattaa tehdä uhrauksia.
Ei oo
Pihallapa on.
Mitä yhdestä juhannuksesta. Niitä on nähty aika monta jo tähän ikään.
Kyllä juurikin näin. En käy kuin juoksukilpailuissa ja lekottelen muuten.
Pilalla on juhannus. Ja viime juhannus ja ens juhannus. Miksi? No siksi, kun se on siirretty viikonlopuksi. Miksi se Sipilä on kaiken sotkenut.
Ei ole mulle häneltä, meillä ei ole ollut edes small talkia koskaan😞
T
Kerropas aloittaja lisää.. Onko välillä hidasteita vai voidaanko vaan purjehtia yhdessä taivaanrantaan? 😉
Ei ainakaan omalta puolelta vapaa olen. Naisesta en ole varma mutta voisin kuvitella että hänkin vapaa on kun vinkkejä vähän antaa 🙂
No ei mullakaan mikään kummoinen juhannus ole. Vietän sen luultavasti yksin kämpillä. Who knows. 😔
Tiedät hyvin, etten ole niin mustavalkoinen ettei se olisi yhdestä kerrasta kiinni. Sama juttu kuin vaikka surffatessa. Jotta pääsee aallonharjalle, pitää uskaltaa oikeaan aikaan. Sitten pitää vaan antaa mennä, 😆 ja jos kaatuu, voi tulla pari mustelmaa, mutta kuitenkin haluaa kiivetä uudestaan aalloille. Oma osaamiseni ja tasapainoaistini ei riitä surffaamiseen, mutta suhteeseen uskallan hypätä kun oikea osuu kohdalle. ♥️ S
Jos joillain on oikeasti jotain ikävä ja tietää tyypin, niin miksi ihmeessä täällä kirjoittelette ja huudatte tuuleen. Laittakaa ihan suoraan henkilölle infoa.
-sivullinen ja joo en sekaannu
Joskus rakkaus vaatii aikaa "tekeytyäkseen", mutta vahvat tunteet sen kestävät ja ehkä karaistuvat pitämään suhteen elämänmittaisena. Pienestä ne monesti alkavat, kahvi seurana voi jutella tärkeitäkin asioita, tai nauttia säästä ja silmänruuasta. Jännittäminen on inhoittavaa, mutta normaalia ja kiinnostunut ihminen arvostaa sitä. Näkemättä jääminen on super inhoittavaa, toisen hymy osuu sydämeen ja se kantaa monet illat ja kaipaushetket. Hyvää Juhannusta hänelle, iso halaus..rakkaushymyllä!
https://youtu.be/h2dEE7v4mA4
Jännittäminen on lopulta turhaa, Tiedän sen kokemuksesta.
Olen itse joutunut sellaisen eteen viime aikoina, ettemme välttämättä saa toisiamme tässä elämässä. Tuntuu kurjalta. Olen jaksanut välillä ihan vaan uskomalla meihin. Sitten todellisuus paiskataan taas päin näköä. Pitäisi löytyä hyvä syy jaksaa. Miksi koetellaan jatkuvasti ja rajuimmalla mahdollisella tavalla??? Kyllä on vaikeaa.
Näetkö minut maanantaina?
Näen miehen maanantaina
Kyllä! En halua kertoa palstan takia mitään tarkempaa paitsi tunteitani... En tiedä tiedätkö mutta olen rakastunut sinuun ja melkein pitää tikusta keksiä asiaa että voin keskustella kanssasi... Kun katsot minua ja sanot jotain niin sydän sykkii ja kuvittelen että pitäisit minusta vaikken sitä edes tiedä... Se että saisin viettää aikaa sinun kanssa olisi minulle lottovoitto... Mitään muuta en kaipaa kun saisin viettää aikaa sun kaa se olisi parasta...
Laita edes nimikirjaimenne, ketä ikävöit ja millä kirjaimella sinä alat. Tai mistäpäin? Tai joku tunniste, jonka te molemmat tiedätte.
Milloin viimeksi olet jutellut tämän naisen kanssa ja mistä aiheesta?
Liian riskialtista tänne. Taidan kertoa hänelle suoraan...
H naista rakastan..
Suoraan se paras tapa
K naista
Oliko tää mulle, Katjalle?
Iinakin erosi kumppanistaan.
Ei ole onni teille.
Toivotaan, että kaikki saisivat tänä kesänä elämäänsä hyviä asioita ja mukavia ihmissuhteita.
Kyllä se on vain niin kuinka täällä on aiemmin ehdotettukin, että paras on vain huudella suoraa
Käy silleen , kun niinku sille onnettomalle amerikkalais pojalle.
-Kun hän oli ihastunnu deittailu - ihanointiinsa.
Eli kuin?
-Huonnosttti.
OPEL: Olis kiva nähä taas.
Kaikkihan ton naiseksi tekeytyvän miehen tietää, pitäishän se vähemmästäkin olla audi, mersu tai joku fiinimpi auto!