Juhannus pilalla

Anonyymi

Kun en sua nää... 😥 tarkoitus oli että oisin huumorilla vihjaissut sulle että käskepäs mut käymään kahvilla jolla olisin viestinyt sulle että kyllä mua kiinnostaa... Hymyjä ja katseita ja pientä small talkkiahan meillä jo on ja aistin että sinäkin pidät minusta vaikken varma voi ollakaan.... Olen vihainen itselleni ja miksi mua aina jännittää... Nyt menee taas monta päivää etten sua nää! Tunteet sua kohtaan on vaan voimistunut näinä aikoina... Hyvää juhannusta kuitenkin sinulle nainen haaveilen että me oltais joskus jotain ❤

70

2654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei käy. Näin kun olit mieskaverisi kanssa sillai!

      • Anonyymi

        Hetero olen, ketään mieskaveria ei voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetero olen, ketään mieskaveria ei voi olla.

        Olet kukasta kukkaan pörrääjä vaillä kunnon meisselii - surkimus! 👎


      • Anonyymi

        Mieheksi tekeytyjän aloituksiin ei kannata provosoitua, sitä se haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheksi tekeytyjän aloituksiin ei kannata provosoitua, sitä se haluaa.

        Niin huomaa hyvin nää provot tekeytyy! Ap.stä en tiedä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kukasta kukkaan pörrääjä vaillä kunnon meisselii - surkimus! 👎

        Tullut huomattua, että täällä tehdään aikamoisia oletuksia ihmisistä joita ei edes henkilökohtaisella tasolla tunneta. Ehkä mielikuvitus täydentää sitä valtavaa määrää tiedon puutetta mikä tällä tavalla ihmisistä kommentoijilla on. Mitä lie Veetejä tai muita sankareita, jotka tykkää törkeyksiä ladella anonyyminä asiallisesti keskustelleille ja saa siitä jonkinlaista hupia keskenään.


    • Anonyymi

      Ei taida olla kyllä ainakaan mulle tää kommentti vaikka jotain tuttua onkin.
      Kuulostaa jotenkin vitsiltä tosiaan koska en aio enää jatkaa siellä yhdessä paikassa.

      • Anonyymi

        Ei ole mikään vitsi! Rakastan sinua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mikään vitsi! Rakastan sinua..

        No niin sillälailla.
        Joo sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin sillälailla.
        Joo sama.

        Eiku Juu siis ja sama.


    • Anonyymi

      Mä toivotin sulle myös hyvää Jussia, kun äsken kävin siinä sun takana en tiiä kuulitko. Ps. Mua jännittää varmaan yhtä paljon jalat ja kädet tärisee aina kun sut nään.🥰

      • Anonyymi

        Äsken? En vain kuullut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äsken? En vain kuullut :)

        Näytit keskaria 😂


      • Anonyymi

        Flirttikonehoro?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Flirttikonehoro?

        No sepä se 😅


      • Anonyymi

        Hymyily iha pöljiä nää jutut tääl mut usein aika ihania höpötyksiä. Korviketta ku ei muutakaa...


    • Anonyymi

      Kuka kaipaa ja ketä juhannuksena? Minäkin kaipaan erästä miestä, mutta itsekin olen arka vihjaamaan että kiinnostaa. Vaikkei me koskaan kai voida olla ihan kokonaan yhdessä, niin olisi hienoa tutustua ja vaikka lähentyä muutenkin.
      t. M-nainen

      • Anonyymi

        Otat vaan yhteyttä, siit se lähtee😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otat vaan yhteyttä, siit se lähtee😘

        Ota sä yhteyttä jos kerran sinuakin kiinnostaa


      • Anonyymi

        Mitenniin ette voi olla kokonaan yhdessä?


      • Anonyymi

        Eräs M nainen teki kyllä vaikutuksen, näen hänet ihan uusin silmin😍 M


      • Anonyymi

        Kai me kaipaillaan iän kaiken. Sille kai ei mitään voi
        T.J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs M nainen teki kyllä vaikutuksen, näen hänet ihan uusin silmin😍 M

        Miten hän teki vaikutuksen sinuun? Miksi uudet silmät tuli? Mitä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten hän teki vaikutuksen sinuun? Miksi uudet silmät tuli? Mitä tapahtui?

        Hänellä oli silloin siniset silmät, Facebook profiilista Huomasin että hänellä on ehkä piilolinssit, muistan joskus hänen käyttäneen silmälaseja, silloin tällöin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten hän teki vaikutuksen sinuun? Miksi uudet silmät tuli? Mitä tapahtui?

        En ole tuo jolta kysyit, mutta olen nähnyt unia joissa moni aiemmin epäselvä asia on loksahtanut paikoilleen ja olen muutenkin miettinyt menneitä.
        En nyt sanoisi välttämättä että näen hänet uudessa valossa kun en ole aiemminkaan nähnyt mitenkään huonossa valossa.
        Olempahan vain osittain alitajuisesti ajatellut asioita ja tuntenut vähän katumustakin siitä miten asiat menivät ja eivät menneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai me kaipaillaan iän kaiken. Sille kai ei mitään voi
        T.J

        Ei kaipailla, kun laitat viestiä. Sulla on mun numero ja tiedät kyllä, että en pure sinua. Odotan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaipailla, kun laitat viestiä. Sulla on mun numero ja tiedät kyllä, että en pure sinua. Odotan....

        Voi mitä.... :D
        Laita vaan itse jonnekkin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaipailla, kun laitat viestiä. Sulla on mun numero ja tiedät kyllä, että en pure sinua. Odotan....

        Täh... ei kyllä ole sun numeroa. Kai voinu joskus olla, en muista enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaipailla, kun laitat viestiä. Sulla on mun numero ja tiedät kyllä, että en pure sinua. Odotan....

        Laita nyt vaan se yksi A4 tulemaan vaikka postissa, ja vähän äkkiä kiitos.


      • Minttun


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niin on pilalla

      • Anonyymi

        Kulta...


    • Anonyymi

      Eihän juhannus pilalla ole, aurinko paistaa porottaa eikä vettä sada kaatamalla. Näkee sitten kun kerkiää.

    • Anonyymi

      Miksi sinä aloittaja et tule kahville, vaikka tiedät, että olet tervetullut?
      Sinä vain leikit tai sitten tämä on vain jonkun porukan leikkimistä.

      • Anonyymi

        En voi pyytämättä tulla ja en minä tässä iässä mitään leiki..


    • Anonyymi

      Mulla on toinen mies

      • Anonyymi

        Okei 😔


      • Anonyymi

        Voihan siitä erota, jos löytyy rakastettavampi yksilö. Rakkauden takia kannattaa tehdä uhrauksia.


      • Anonyymi

        Ei oo


    • Anonyymi

      Pihallapa on.

    • Mitä yhdestä juhannuksesta. Niitä on nähty aika monta jo tähän ikään.

      • Anonyymi

        Kyllä juurikin näin. En käy kuin juoksukilpailuissa ja lekottelen muuten.


    • Anonyymi

      Pilalla on juhannus. Ja viime juhannus ja ens juhannus. Miksi? No siksi, kun se on siirretty viikonlopuksi. Miksi se Sipilä on kaiken sotkenut.

    • Anonyymi

      Ei ole mulle häneltä, meillä ei ole ollut edes small talkia koskaan😞

      T

    • Anonyymi

      Kerropas aloittaja lisää.. Onko välillä hidasteita vai voidaanko vaan purjehtia yhdessä taivaanrantaan? 😉

      • Anonyymi

        Ei ainakaan omalta puolelta vapaa olen. Naisesta en ole varma mutta voisin kuvitella että hänkin vapaa on kun vinkkejä vähän antaa 🙂


    • Anonyymi

      No ei mullakaan mikään kummoinen juhannus ole. Vietän sen luultavasti yksin kämpillä. Who knows. 😔

    • Anonyymi

      Tiedät hyvin, etten ole niin mustavalkoinen ettei se olisi yhdestä kerrasta kiinni. Sama juttu kuin vaikka surffatessa. Jotta pääsee aallonharjalle, pitää uskaltaa oikeaan aikaan. Sitten pitää vaan antaa mennä, 😆 ja jos kaatuu, voi tulla pari mustelmaa, mutta kuitenkin haluaa kiivetä uudestaan aalloille. Oma osaamiseni ja tasapainoaistini ei riitä surffaamiseen, mutta suhteeseen uskallan hypätä kun oikea osuu kohdalle. ♥️ S

    • Anonyymi

      Jos joillain on oikeasti jotain ikävä ja tietää tyypin, niin miksi ihmeessä täällä kirjoittelette ja huudatte tuuleen. Laittakaa ihan suoraan henkilölle infoa.
      -sivullinen ja joo en sekaannu

    • Anonyymi

      Joskus rakkaus vaatii aikaa "tekeytyäkseen", mutta vahvat tunteet sen kestävät ja ehkä karaistuvat pitämään suhteen elämänmittaisena. Pienestä ne monesti alkavat, kahvi seurana voi jutella tärkeitäkin asioita, tai nauttia säästä ja silmänruuasta. Jännittäminen on inhoittavaa, mutta normaalia ja kiinnostunut ihminen arvostaa sitä. Näkemättä jääminen on super inhoittavaa, toisen hymy osuu sydämeen ja se kantaa monet illat ja kaipaushetket. Hyvää Juhannusta hänelle, iso halaus..rakkaushymyllä!
      https://youtu.be/h2dEE7v4mA4

      • Anonyymi

        Jännittäminen on lopulta turhaa, Tiedän sen kokemuksesta.


      • Anonyymi

        Olen itse joutunut sellaisen eteen viime aikoina, ettemme välttämättä saa toisiamme tässä elämässä. Tuntuu kurjalta. Olen jaksanut välillä ihan vaan uskomalla meihin. Sitten todellisuus paiskataan taas päin näköä. Pitäisi löytyä hyvä syy jaksaa. Miksi koetellaan jatkuvasti ja rajuimmalla mahdollisella tavalla??? Kyllä on vaikeaa.


    • Anonyymi

      Näetkö minut maanantaina?

      • Anonyymi

        Näen miehen maanantaina


      • Anonyymi

        Kyllä! En halua kertoa palstan takia mitään tarkempaa paitsi tunteitani... En tiedä tiedätkö mutta olen rakastunut sinuun ja melkein pitää tikusta keksiä asiaa että voin keskustella kanssasi... Kun katsot minua ja sanot jotain niin sydän sykkii ja kuvittelen että pitäisit minusta vaikken sitä edes tiedä... Se että saisin viettää aikaa sinun kanssa olisi minulle lottovoitto... Mitään muuta en kaipaa kun saisin viettää aikaa sun kaa se olisi parasta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! En halua kertoa palstan takia mitään tarkempaa paitsi tunteitani... En tiedä tiedätkö mutta olen rakastunut sinuun ja melkein pitää tikusta keksiä asiaa että voin keskustella kanssasi... Kun katsot minua ja sanot jotain niin sydän sykkii ja kuvittelen että pitäisit minusta vaikken sitä edes tiedä... Se että saisin viettää aikaa sinun kanssa olisi minulle lottovoitto... Mitään muuta en kaipaa kun saisin viettää aikaa sun kaa se olisi parasta...

        Laita edes nimikirjaimenne, ketä ikävöit ja millä kirjaimella sinä alat. Tai mistäpäin? Tai joku tunniste, jonka te molemmat tiedätte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! En halua kertoa palstan takia mitään tarkempaa paitsi tunteitani... En tiedä tiedätkö mutta olen rakastunut sinuun ja melkein pitää tikusta keksiä asiaa että voin keskustella kanssasi... Kun katsot minua ja sanot jotain niin sydän sykkii ja kuvittelen että pitäisit minusta vaikken sitä edes tiedä... Se että saisin viettää aikaa sinun kanssa olisi minulle lottovoitto... Mitään muuta en kaipaa kun saisin viettää aikaa sun kaa se olisi parasta...

        Milloin viimeksi olet jutellut tämän naisen kanssa ja mistä aiheesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita edes nimikirjaimenne, ketä ikävöit ja millä kirjaimella sinä alat. Tai mistäpäin? Tai joku tunniste, jonka te molemmat tiedätte.

        Liian riskialtista tänne. Taidan kertoa hänelle suoraan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita edes nimikirjaimenne, ketä ikävöit ja millä kirjaimella sinä alat. Tai mistäpäin? Tai joku tunniste, jonka te molemmat tiedätte.

        H naista rakastan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian riskialtista tänne. Taidan kertoa hänelle suoraan...

        Suoraan se paras tapa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita edes nimikirjaimenne, ketä ikävöit ja millä kirjaimella sinä alat. Tai mistäpäin? Tai joku tunniste, jonka te molemmat tiedätte.

        K naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K naista

        Oliko tää mulle, Katjalle?


    • Anonyymi

      Iinakin erosi kumppanistaan.

    • Anonyymi

      Ei ole onni teille.

    • Anonyymi

      Toivotaan, että kaikki saisivat tänä kesänä elämäänsä hyviä asioita ja mukavia ihmissuhteita.

    • Anonyymi

      Kyllä se on vain niin kuinka täällä on aiemmin ehdotettukin, että paras on vain huudella suoraa

    • Anonyymi

      Käy silleen , kun niinku sille onnettomalle amerikkalais pojalle.
      -Kun hän oli ihastunnu deittailu - ihanointiinsa.
      Eli kuin?
      -Huonnosttti.

    • Anonyymi

      OPEL: Olis kiva nähä taas.

      • Anonyymi

        Kaikkihan ton naiseksi tekeytyvän miehen tietää, pitäishän se vähemmästäkin olla audi, mersu tai joku fiinimpi auto!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe