Televisiota ei tarvita

Anonyymi

Iso tietokonenäyttö toimii paremmin näyttönä Elisa viihteen digiboksilla. On kaikki kanavat ilman televisiota.

9

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Televisioiden kuvakin on yleensä paljon huonompi kuin näyttöjen kuva.

    • Anonyymi

      Miksi maksaa turhasta kun pelkkä näyttö toimii paremmin.

    • Anonyymi

      Samanhintaisten televisioiden kuva aivan paskaa verrattuna näytön kuvaan.

      • Anonyymi

        Näyttö on parempi jps tietokoneella pelaa koska
        resoluutio suurempi ja toki myös vasteajan osalta. Kuitenkin leffoissa ja konsolipelaamisessa hyvä tv vie 6-0. Kuvanlaadun osalta Esim. oli tarjouksessa oled tv päälle 600e tässä taannoin niin se päihittää jokaisen ei oled näytön paitsi resoluution osalta tietokonepelaamisessa ja vasteajan osalta.

        Esim. Mustan pitää mulle täysin pimeässä olla mustaa eikä mitään harmaata tai sinnepäin.

        Mutta se viasteaika nyt on vähän miten sen ottaa. Hyvin pärjäsin telkalla moninpeleissä vaikka siinä oli vaste pelitilassa 30. Mulla on 4k pelinäyttö joka on nyt tarpeeton koska tykkään pelata enemmän tv:n kautta. Nykyisessä tv:ssä vaste 10 luokkaa pelitilassa. Pelinäytössä 1ms


    • Anonyymi

      Miten saan Elisan digiboxiin äänen takaisin?
      Kai joku painoi ääntä pitkään ja siirtyi mutelle, nyt en voi saada ääniä takaisin, vaikka painaisin ääninappia pohjaan.
      Kiitän, jos joku osaa neuvoa.

    • Anonyymi

      Näyttö parempi vain pc pelaamiseen.
      . Konsoleilla pelaan mielummin isolla ruudulla esim. 4k hdrnä kuin näytöltä ja nautin isosta loistavasta kuvasta kun katson elokuvia mutta jos ainoa kriteeri on että kaikki kanavat näkyy niin silloin se näyttö riittää.

      • Anonyymi

        Kuten ylempänä sanotaan niin näytöissä parempi input lag ja virkistystaajuus mutta jos niillä asoilla ei ole suurta merkitystä niin moni tv toimii hyvin pc pelaamisessa.


    • Anonyymi

      Minä olen jo iso poika (75 v.), enkä pelaa mitään koskaan. 75-tuumaisella tv-ruudulla on kuitenkin pehmeällä sohvalla istuen mukavampi katsella tennistä ja jalkapalloa kuin pienellä tietokoneen ruudulla.

      Mutta kaikille mieltymysten mukaan! 😁

      • Anonyymi

        Minulla on ollut jo 4 vuotta 42,5 -tuumainen tietokonenäyttö. Se ei ole mikään pieni tietokoneen ruutu. Istun 60 cm:n päässä töitä tehdessäni ja pelatessani. Jos katson siitä videoita tietokoneelta (joskus on myös Chromecast siinä kiinni), niin siirrän työtuolia taaksepäin.

        Mutta kyllä olohuoneen tv on parempi meilläkin tv-ohjelmien katseluun ja saan elokuvateatterin tunnelmaa kun sammutan valot ja laitan pimennysverhot kiinni. Viisikymppisenä minulla on 50-tuumainen. Sohvalla on mukava löhötä ja aikoinaan yli kahden tonnin plasma-tv:n kuvassa musta on oikeasti mustaa eikä mitään harmaata sotkua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      196
      4592
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      261
      2627
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1391
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1293
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1057
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe