Moni kuuntelee useaa radio kanavaa

Anonyymi

Harva radion kuuntelijoita kuuntelee vain yhtä radiokanavaa. Kanavaa vaihdellaan monesta syystä. Jotakin ärsyttää mainokset ja kanavaa vaihdetaan. Toista ei miellytä jonkun kanavan musiikki ja kanavaa vaihdetaan. Toiset seikkailee radioaalloilla tarjonnan mukaan kuunnellakseen juuri tietyn ohjelman siirtyen sen jälkeen jollekin toiselle kanavalle.
Ei kaikki kuuntele tiukasti vain yhtä kanavaa päivästä ja viikosta toiseen.
Minä olen kuunnellut tänään järviradiota aamupäivän. Kuuntelin hetken radio Suomen lähetystä klo 14 eteenpäin kunnes ryhdyin kuuntelemaan radio Novaa, jota kuuntelen ainakin iltapäivän.
Huomenna kuuntelen järviradiota ja radio Suomen juhannuslähetyksiä. Illalla ehkä puhlarit. Lauantaina kuuntelen radio suomea varmaan läpi päivän ja illalla alkaa juhannustanssit joten valintani on radio Suomi.
Maanantai aamua en ole lyönyt lukkoon. Valitsen jonkun kanavan. Se voi olla mikä vaan radioni 29 tallennetusta kanavasta.

Minä pidän kuuntelun mielekkäänä enkä halua jumahtaa yhteen kanavaan

29

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen pärjännyt vuosia lähinnä yhdella kanavalla. Välissä kuunnellu joskus Suosikki liigajoukkueeni lätkä pelejä toiselta kanavalta. En halua tukea yksitoikkoisia ja samoissa omistuksissa olevia kanavia, jotka pilaavat maamme radiotoimintaa laajentumalla kaikkialle yksipuolisella tarjonnallaan.

      Tänne Ouluun astikin kantaa monesti Sveriges Radion kanavia. Jos puhdasta asiaa haluan niin sieltäpä sitä saa aina vaihteeksi. YLE:n radiokanavia en kuuntele myöskään, muuta kuin pakolla jos jossain soi tai joudun työpäivisin kuuntelemaan minusta riippumattomista syistä. Niitä kuitenkin on pakko rahoittaa. YLE:ssä tympäsee yksipuolisuus. Olkoonkin että YLEX:llä on jokseenkin monipuolisuutta, mutta sekin yksipuolinen siihen nähden mitä se voisi olla, kun ei ole kaupallinen. Radio Suomi todella yksipuolinen.

      • Anonyymi

        Vai yksipuolinen on radio Suomi. Et todellakaan selvästi sitä kuuntele kun tuommoisen älyttömyyden kirjoitit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai yksipuolinen on radio Suomi. Et todellakaan selvästi sitä kuuntele kun tuommoisen älyttömyyden kirjoitit

        Päinvastoin sinä et kuuntele kanavaa tai kiistät faktani valheeksi YLEn palkkalistoilla kun saatat myös olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin sinä et kuuntele kanavaa tai kiistät faktani valheeksi YLEn palkkalistoilla kun saatat myös olla.

        Voihan hän kuunnella, mutta ei tiedä yhtään mitä muualla on tarjolla, eikä seuraa lainkaan ja kuuntele musiikkiansa muualta kuin Radio Suomesta. Toisaalta luulisi siltikin jo kyllästyneem vuoosikymmeniä jatkuneisiin pakkosyöttöihin ja samojen jättihittien toistamiseen. Artistien ja bändien biggest hits Only Radio Suomi 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan hän kuunnella, mutta ei tiedä yhtään mitä muualla on tarjolla, eikä seuraa lainkaan ja kuuntele musiikkiansa muualta kuin Radio Suomesta. Toisaalta luulisi siltikin jo kyllästyneem vuoosikymmeniä jatkuneisiin pakkosyöttöihin ja samojen jättihittien toistamiseen. Artistien ja bändien biggest hits Only Radio Suomi 🤪

        Itselläni aiemmin tuo kanavien vaihtaminen lähinnä liittyi siihen, että jatkuvasti piti yrittää etsiä vähemmän ärsyttävää radiota tai enemmän vaihtelua. Sitten löytyi. Nyt aika harvakseltaan tulee tsekkailtua muita, paitsi uutisten osalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai yksipuolinen on radio Suomi. Et todellakaan selvästi sitä kuuntele kun tuommoisen älyttömyyden kirjoitit

        "Et todellakaan selvästi sitä kuuntele kun tuommoisen älyttömyyden kirjoitit"

        Totta! Radio Suomi soittaa erittäin monipuolista musiikkia, mutta kuunnellakseen sitä pitää kuunnella Radio Suomea ympäri vuorokauden kaikkina päivinä. On erikoisohjelmia kuten Kadonneen levyn metsästäjät, jossa joskus soitetaan todellisia harvinaisuuksiakin.

        Lauantaiaamun kello seitsemän toivekonsertissa kuulee paljon vanhaa musiikkia, kun taas arki-iltapäivisin soi ihan uusimpiakin epäpuhtaita melodiattomia kappaleita.

        Itse olen hieman tämän ketjun aloittajan kaltainen, sillä kuuntelen joskus lyhyitä pätkiä kokeilumielessä eri asemilta vakituisten ohjelmieni lisäksi. Jos haluan kuunnella mielimusiikkiani — kuten usein tapahtuu — kytken cd-soittimeeni usb-tikun, jolle olen tallentanut noin 130 omaa cd-levyäni, ja panen satunnaissoiton päälle.

        Yksikään mainos, kuuntelijakilpailu tai -kysely tai juontajan/jountajien tyhjänpäiväinen lörpöttely ei pilaa kuuntelunautintoani! 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni aiemmin tuo kanavien vaihtaminen lähinnä liittyi siihen, että jatkuvasti piti yrittää etsiä vähemmän ärsyttävää radiota tai enemmän vaihtelua. Sitten löytyi. Nyt aika harvakseltaan tulee tsekkailtua muita, paitsi uutisten osalta.

        Aika lailla sama.


    • Anonyymi

      Lähes vuoden vanha kirjoitus, mutta kun joku jo vastasi, niin vastataan itsekin. Kyllähän ihmiset kai useita kanavia kuuntelee. Itse kuuntelin Pookia pääasiassa ja joskus harvemmin Radio Suomea. Kanaviin kyllästyy. Niin minäkin tai oikeastaan mainonta oli se mikä karkoitti pookilta. Nykyään kuuntelussa on Radio Suomi, Musa ja Sun. Välillä Radio Rock, mutta se soittaa aina samoja, eikä aamuohjelmakaan ole samaa tasoa kuin Heikelän aikoina. Loviisalainen RQL on myös kuuntelussa.

      • Anonyymi

        Olen eri mieltä tuosta, että kanaviin kyllästyy. Jos asema on lähtökohtaisesti kyvytön uudistumaan, niin tuo pitää paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri mieltä tuosta, että kanaviin kyllästyy. Jos asema on lähtökohtaisesti kyvytön uudistumaan, niin tuo pitää paikkansa.

        Ymmärrän, jos joku kaipaa radioasemalle uudistuksia. Itse olen kuitenkin jo sen ikäinen, ettei vanha koira mitään uusia temppuja opi. Tuttu ja turvallinen on parasta. Mutta ei sitäkään jaksa, kun ohjelmatarjonta on yhtä mainoskatkoa. Toisaalta mainonnalla se toiminta rahoitetaan, mutta rajansa kuitenkin kaikella. Huomasin senkin, että Sunin ja Musan mainokset eivät ärsytä yhtään. Ne vain jotenkin sopii siihen kokonaisuuteen, vaikka tyhmältähän se kuulostaa, kun sitä yrittää selittää kirjallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri mieltä tuosta, että kanaviin kyllästyy. Jos asema on lähtökohtaisesti kyvytön uudistumaan, niin tuo pitää paikkansa.

        Asia on juurikin noin. Toisaalta historiassa on esimerkkejä ettei uudistuminen aina ole hyvästä YLEx ja NRJ, jotka uudistuivat aikanaan huonompaan suuntaan ja nyt NRJ on yksitoikkoisempi kuin koskaan ja YLEx junnaa myös liiaksi paikallaan. Kumpikin entinen suosikkikanava nrj 10 ja ylex about15 v takaa pysyy kiinni.


    • Anonyymi

      Kuuntelen pääasiassa radio suomi ylex ruotsin p3 ja p4 västerbotten (musiikin takia) joskus harvoin radio nova ja radio nostalgia

    • Anonyymi

      Radio Suomi, Yle 1, Suomipop ja Classic. Näillä menty jo muutama vuosi

      • Anonyymi

        🤑🤑🤑


    • Anonyymi

      SuomiPop, Nova. Joskus NRJ, Loop ja Hitmix. Uutisia Yleltä.

      • Anonyymi

        Radio Suomi, Sea FM, Yle Vega, X3M, sitten ulkomaisia radioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Radio Suomi, Sea FM, Yle Vega, X3M, sitten ulkomaisia radioita.

        Vain yksi noista nimeltä mainituista kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain yksi noista nimeltä mainituista kelpaa.

        Radio Finskaa siihen asti kun soittaa ensimmäinen Ruotsin social demokratiin pehmentämä siihen ohjelmaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Radio Finskaa siihen asti kun soittaa ensimmäinen Ruotsin social demokratiin pehmentämä siihen ohjelmaan

        Sisuradio ei soita Ruotsin kipaleita.


    • Anonyymi

      Aito iskelmä ja radio suomi hki

    • Anonyymi

      Eihän sitä yhtä kanavaa pelkästään kuunnella. Autossa kanava vaihtuu hyvin tiheään tahtiin. Mainoskatkoilla vaihtuu aina kanava. Vaihtuu myös kun musa ja jutut ei ole kuunneltavia. Radiokanavia tulee autossa kuunneltua oikeastaan ihan laidasta laitaan. Poikkeuksena Yle Vega.

      • Anonyymi

        Toi on hyvä kanava vaihtuu kun tulee mainoksia


    • Anonyymi

      Yksi riittää. Sea FM!

      • Anonyymi

        Juuri näin. Kanavaa pitää vaihdella jatkuvasti kun mikään ei oikein miellytä. Pitää yrittää kuunnella siedettävintä. Itse en myöskään vaihtelevat, koska valitsen myös ☝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Kanavaa pitää vaihdella jatkuvasti kun mikään ei oikein miellytä. Pitää yrittää kuunnella siedettävintä. Itse en myöskään vaihtelevat, koska valitsen myös ☝️

        En vaihtele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaihtele

        Suosikki Radio Soi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosikki Radio Soi!

        Sea FM!


    • Anonyymi

      Mitä järkeä on kuunnella useaa eri kanavaa vaihdelle, jos ne ovat tyyliin Nova, Radio Souomi, Iskelmä, Suomipop. Samat biisit kiertää eri järjestyksissä.

      Kannattaisiko valita yksi ja paras kanava, johon ei kyllästy tai edes sompailla täysin erityylisten kanavien välillä.

      • Anonyymi

        Se on ihmeellistä, että jotkut kuvittelevat kuuntelevansa vaihtelevasti musiikkia, mutta jumittavat noiden kanavien välillä. Tarjolla on käytännössä samaa. Useimpien radioasemien musiikin ja sisällön voisi yhdistää samaksi, eikä moni huomaisi mitään eroa. 10 samanlaista radiota usealla taajuudella.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe