Älytön väsymys

Anonyymi

Vihaan aina vaan kiireisemmäksi muuttuvaa työelämää. Ei tahdo jaksaa. Työ vie kaiken mehun.

18

1105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vastahan sulla alkoi työvuoro tunti sitten..

• Anonyymi

Palstailu ei ole työtä ainakaan minulle. Eikä jaksa naurattaa mauton vitsisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstailu ei ole työtä ainakaan minulle. Eikä jaksa naurattaa mauton vitsisi.

Siinähän sinä palstailet, mutta kyse oli siitä, että työvuorosi juuri alkoi parisen tuntia sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän sinä palstailet, mutta kyse oli siitä, että työvuorosi juuri alkoi parisen tuntia sitten

En ole sanonut että palstailu olisi työtä, kuulostaa oudolta jos olen niin sanonut, mutta kun en ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sanonut että palstailu olisi työtä, kuulostaa oudolta jos olen niin sanonut, mutta kun en ole.

Pointti ole se, että työvuorosi alkoi juuri runsas 2h sitten niin miten se nyt jo jurppii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei alkanut. Erikoista luulla tietävänsä toisten asiat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei alkanut. Erikoista luulla tietävänsä toisten asiat.

Onhan erikoisoluttakin, eikä kukaan pidä sitä erikoisena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan erikoisoluttakin, eikä kukaan pidä sitä erikoisena

Mulla taas alkoi , mutta mitään mahiksia ei ole availla vuoron aikana puhelimia tai muita älylaitteita. Eikä siinä lennossa osaa siihen rauhoittuakaan, enpä ehtinyt vuorossa mitään syödäkään eilen. Tänään ehdin, lämpötila sisällä työssä 28 astetta...
        Väsymys. Kyllä.

• Anonyymi

Niin tekee, herää, töihin, syöden ja nukkuun. Seuraavana päivänä UUDESTAAN!
      EI PERKULE!

• Anonyymi

Jatkoa : Tienaisi rahaa edes, mutta ei. Kädestä suuhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkoa : Tienaisi rahaa edes, mutta ei. Kädestä suuhun.

Niin. Inflaatio kiihtyy. Pieni ihminen ei kohta enään tule toimeen palkallaan.

• Anonyymi

Tuttu fiilis... Olen täysin samaa mieltä.

• Anonyymi

Sun elämässä on muut asiat epätasapainossa jos noin.

• Anonyymi

Höpöhöpö. On töitä jotka on vedetty liian tiukoille ja ihmisistä imetään kaikki mehut. Konkareita irtisanoutuu ja uusia ei ole tulossa tilalle. Puuttuvien tekijöiden työt lisätään jäljelle jääneille. Joka vuosi työtaakka kasvaa. En ihmettele miksi tässä maassa eläkkeelle lähdetään niin mielellään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö. On töitä jotka on vedetty liian tiukoille ja ihmisistä imetään kaikki mehut. Konkareita irtisanoutuu ja uusia ei ole tulossa tilalle. Puuttuvien tekijöiden työt lisätään jäljelle jääneille. Joka vuosi työtaakka kasvaa. En ihmettele miksi tässä maassa eläkkeelle lähdetään niin mielellään.

Ihminen pystyy tekemään vain sen mitä pystyy tekemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen pystyy tekemään vain sen mitä pystyy tekemään.

Niin vaan sitä ei nykytyönantajat hyväksy. Pitäisi olla kone vaan kun on vaan rajallinen ihminen kapasiteetiltaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Epic autokoulu on paskin työnantaja, ei välitä yhtään työntekijöistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4714
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1712
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1576
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1524
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      245
      1395
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1160
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1141
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1043
    Aihe