Vihaan aina vaan kiireisemmäksi muuttuvaa työelämää. Ei tahdo jaksaa. Työ vie kaiken mehun.
Älytön väsymys
18
1060
Vastaukset
- Anonyymi
Vastahan sulla alkoi työvuoro tunti sitten..
- Anonyymi
Palstailu ei ole työtä ainakaan minulle. Eikä jaksa naurattaa mauton vitsisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstailu ei ole työtä ainakaan minulle. Eikä jaksa naurattaa mauton vitsisi.
Siinähän sinä palstailet, mutta kyse oli siitä, että työvuorosi juuri alkoi parisen tuntia sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän sinä palstailet, mutta kyse oli siitä, että työvuorosi juuri alkoi parisen tuntia sitten
En ole sanonut että palstailu olisi työtä, kuulostaa oudolta jos olen niin sanonut, mutta kun en ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sanonut että palstailu olisi työtä, kuulostaa oudolta jos olen niin sanonut, mutta kun en ole.
Pointti ole se, että työvuorosi alkoi juuri runsas 2h sitten niin miten se nyt jo jurppii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei alkanut. Erikoista luulla tietävänsä toisten asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei alkanut. Erikoista luulla tietävänsä toisten asiat.
Onhan erikoisoluttakin, eikä kukaan pidä sitä erikoisena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan erikoisoluttakin, eikä kukaan pidä sitä erikoisena
Mulla taas alkoi , mutta mitään mahiksia ei ole availla vuoron aikana puhelimia tai muita älylaitteita. Eikä siinä lennossa osaa siihen rauhoittuakaan, enpä ehtinyt vuorossa mitään syödäkään eilen. Tänään ehdin, lämpötila sisällä työssä 28 astetta...
Väsymys. Kyllä.
- Anonyymi
Niin tekee, herää, töihin, syöden ja nukkuun. Seuraavana päivänä UUDESTAAN!
EI PERKULE!- Anonyymi
Jatkoa : Tienaisi rahaa edes, mutta ei. Kädestä suuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkoa : Tienaisi rahaa edes, mutta ei. Kädestä suuhun.
Niin. Inflaatio kiihtyy. Pieni ihminen ei kohta enään tule toimeen palkallaan.
- Anonyymi
Tuttu fiilis... Olen täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
Sun elämässä on muut asiat epätasapainossa jos noin.
- Anonyymi
Höpöhöpö. On töitä jotka on vedetty liian tiukoille ja ihmisistä imetään kaikki mehut. Konkareita irtisanoutuu ja uusia ei ole tulossa tilalle. Puuttuvien tekijöiden työt lisätään jäljelle jääneille. Joka vuosi työtaakka kasvaa. En ihmettele miksi tässä maassa eläkkeelle lähdetään niin mielellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö. On töitä jotka on vedetty liian tiukoille ja ihmisistä imetään kaikki mehut. Konkareita irtisanoutuu ja uusia ei ole tulossa tilalle. Puuttuvien tekijöiden työt lisätään jäljelle jääneille. Joka vuosi työtaakka kasvaa. En ihmettele miksi tässä maassa eläkkeelle lähdetään niin mielellään.
Ihminen pystyy tekemään vain sen mitä pystyy tekemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen pystyy tekemään vain sen mitä pystyy tekemään.
Niin vaan sitä ei nykytyönantajat hyväksy. Pitäisi olla kone vaan kun on vaan rajallinen ihminen kapasiteetiltaan.
- Anonyymi
Ihmekös tuo jos vähän väsyttää. https://blog.cengage.com/class-discussion-ideas-a-short-history-of-wall-street-and-slavery/
- Anonyymi
Epic autokoulu on paskin työnantaja, ei välitä yhtään työntekijöistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448299Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462268Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262132- 951728
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321467
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081093Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870