kaikki, mutta huolimatta siitä, hyvää juhannusta.
Tiedän, että minua vihaa täällä
16
200
Vastaukset
- Anonyymi
Minuakin vihataan aivan kuin joku olisi salaa tuhonnut elämäni jotenkin
- Anonyymi
Naiset yleisesti tuntee vihaa, miehet enemmän sovittelevia. Naisen vihaankin turtuu, sillä ei ole merkitystä, koska se on vain heidän tapa toimia, kun haluavat sillä vaikuttaa asioihin Putinin tavoin. Ymmärrys yleensä yksipuolista. Uhriutua ei kannata, koska etsivät aina sitä heikkoa kohtaa, mihin iskeä (Putin).
- Anonyymi
Hyvää juhannusta! Olen ihan pihalla ihan vihaan sua...😄
- Anonyymi
En vihaa sua. Aito ihminen olet 🐬
- Anonyymi
En minä ainakaan vihaa. Hyvää juhannusta 🔥
- Anonyymi
En minäkään vihaa sinua 😊 oot hyvä ihminen💗hyvää juhannusta vaikka aina ei voitetakkaan suhde asioissa.
Elämä kantaa - Anonyymi
Matt. 6:24 🔥
- Anonyymi
Hyvää juhannusta. Ei vihaa sinua.
- Anonyymi
Tuskin sua kukaan vihaa, itse en ainakaan. Hyvää juhannuksen aikaa. Älä sula helteessä.
Onnekkaan mölkkypelin jälkeen on hyvä vetäytyä yöpuulle... Öitä. 👵😴
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372