kaikki, mutta huolimatta siitä, hyvää juhannusta.
Tiedän, että minua vihaa täällä
16
126
Vastaukset
- Anonyymi
Minuakin vihataan aivan kuin joku olisi salaa tuhonnut elämäni jotenkin
- Anonyymi
Naiset yleisesti tuntee vihaa, miehet enemmän sovittelevia. Naisen vihaankin turtuu, sillä ei ole merkitystä, koska se on vain heidän tapa toimia, kun haluavat sillä vaikuttaa asioihin Putinin tavoin. Ymmärrys yleensä yksipuolista. Uhriutua ei kannata, koska etsivät aina sitä heikkoa kohtaa, mihin iskeä (Putin).
- Anonyymi
Hyvää juhannusta! Olen ihan pihalla ihan vihaan sua...😄
- Anonyymi
En vihaa sua. Aito ihminen olet 🐬
- Anonyymi
En minä ainakaan vihaa. Hyvää juhannusta 🔥
- Anonyymi
En minäkään vihaa sinua 😊 oot hyvä ihminen💗hyvää juhannusta vaikka aina ei voitetakkaan suhde asioissa.
Elämä kantaa - Anonyymi
Matt. 6:24 🔥
- Anonyymi
Hyvää juhannusta. Ei vihaa sinua.
- Anonyymi
Tuskin sua kukaan vihaa, itse en ainakaan. Hyvää juhannuksen aikaa. Älä sula helteessä.
Onnekkaan mölkkypelin jälkeen on hyvä vetäytyä yöpuulle... Öitä. 👵😴
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222648- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821189