kaikki, mutta huolimatta siitä, hyvää juhannusta.
Tiedän, että minua vihaa täällä
16
180
Vastaukset
- Anonyymi
Minuakin vihataan aivan kuin joku olisi salaa tuhonnut elämäni jotenkin
- Anonyymi
Naiset yleisesti tuntee vihaa, miehet enemmän sovittelevia. Naisen vihaankin turtuu, sillä ei ole merkitystä, koska se on vain heidän tapa toimia, kun haluavat sillä vaikuttaa asioihin Putinin tavoin. Ymmärrys yleensä yksipuolista. Uhriutua ei kannata, koska etsivät aina sitä heikkoa kohtaa, mihin iskeä (Putin).
- Anonyymi
Hyvää juhannusta! Olen ihan pihalla ihan vihaan sua...😄
- Anonyymi
En vihaa sua. Aito ihminen olet 🐬
- Anonyymi
En minä ainakaan vihaa. Hyvää juhannusta 🔥
- Anonyymi
En minäkään vihaa sinua 😊 oot hyvä ihminen💗hyvää juhannusta vaikka aina ei voitetakkaan suhde asioissa.
Elämä kantaa - Anonyymi
Matt. 6:24 🔥
- Anonyymi
Hyvää juhannusta. Ei vihaa sinua.
- Anonyymi
Tuskin sua kukaan vihaa, itse en ainakaan. Hyvää juhannuksen aikaa. Älä sula helteessä.
Onnekkaan mölkkypelin jälkeen on hyvä vetäytyä yöpuulle... Öitä. 👵😴
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708