Pikatestejä en käyttäisi

Anonyymi

Eiköhän nekin ole haitallisia terveydelle. Miksi testata jos on vaikka vähän nuhaa eikä ole olttanut piikkejä? Ei ole ollut tarvetta testata koska terve piikitetty ihminen tietää kyllä jos on sillä tolalla ettei voi töihin mennä. Samalla systeemillä kuin ennenkin.

12

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaankin niistät nenäsi, koronatesti ei ole sen epäterveellisempää.

      • Anonyymi

        Ja puhuu nuhasta, corona virus alkaa myöskin nauhalla eräillä, joten ei oikein jaksa ymmärtää näitä joilla ei ole muuta tietoa kun salaliito tiedot, ja niillä ei pitkälle potkita. Testaa silloin kun on tarve, sillä suojelet ympäristöösi jos sattuu oleman corona virus .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja puhuu nuhasta, corona virus alkaa myöskin nauhalla eräillä, joten ei oikein jaksa ymmärtää näitä joilla ei ole muuta tietoa kun salaliito tiedot, ja niillä ei pitkälle potkita. Testaa silloin kun on tarve, sillä suojelet ympäristöösi jos sattuu oleman corona virus .

        Eli siis tikkua nenään aina jos on nuha? Minun nuhani loppui vuorokaudessa ja luultavasti syy auton ilmastointointilaite jota pidin liian kovalla. Tuskinpa korona kestää n. 24h vai?

        Mitä sinä tiedät salaliittoteorioista? Kerro toki minullekin! Oletko sitä mieltä että olen lukenut moisia sivuja? Anna nyt edes jotain vinkkiä mistä löydän niin käyn kurkkaamassa.

        Se on varmaa etten luota yhteenkään suomalaiseen mediaan, koska yhtään juttua piikkihaitoista kärsivien ihmisten tilanteesta ei ole julkaistu, toisin kuin muissa maissa.

        Mitä luulet, miksi mikään suomalainen labra ei suostu tutkimaan näitä litkuja mitä ihmisiin tykitetään? Sinulla ei ole siihen todnäk muuta vastausta kuin haukkua kysyjää, eikö vaan? Onnettomat argumentit siis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis tikkua nenään aina jos on nuha? Minun nuhani loppui vuorokaudessa ja luultavasti syy auton ilmastointointilaite jota pidin liian kovalla. Tuskinpa korona kestää n. 24h vai?

        Mitä sinä tiedät salaliittoteorioista? Kerro toki minullekin! Oletko sitä mieltä että olen lukenut moisia sivuja? Anna nyt edes jotain vinkkiä mistä löydän niin käyn kurkkaamassa.

        Se on varmaa etten luota yhteenkään suomalaiseen mediaan, koska yhtään juttua piikkihaitoista kärsivien ihmisten tilanteesta ei ole julkaistu, toisin kuin muissa maissa.

        Mitä luulet, miksi mikään suomalainen labra ei suostu tutkimaan näitä litkuja mitä ihmisiin tykitetään? Sinulla ei ole siihen todnäk muuta vastausta kuin haukkua kysyjää, eikö vaan? Onnettomat argumentit siis?

        Niin no minun korona kesti ehkä 10 tuntia.
        Yöllä kurkku kipeä ja sen jälkeen ei mitään.

        Mitä tulee noihin testeihin niin kommenttisi kertoo jo paljon luulotautisuudestasi.
        Sterili pumpulipuikko vaaraksi terveydelle????

        On tosi että koronarokotteessta on tehty paljon haittailmoituksia.
        Tosin niiden aiheet on olleet tyyliin, käsi kipeä, kurkku kipeä, punotusta.
        Sitten on niitä haittailmoituksia jossa on puhjennut jokin sairaus, tosin sairauksia puhkeaa muutenkin.

        Teidän ennustamat joukkokuolemat rokotettujen kesken on jäänyt toteutumatta, kommenttienne mukaan yli puolet maailman väestöstä olisi pitänyt kuolla.
        Nyt varmaan siirrätte sitä joukkokuolemaa vuoden loppuun ja sen jälkeen vuodeksi eteenpäin.
        Viimeistään 70 vuoden päästä rokotetuista valtaosa on kuollut, sen verran osaan minäkin ennustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no minun korona kesti ehkä 10 tuntia.
        Yöllä kurkku kipeä ja sen jälkeen ei mitään.

        Mitä tulee noihin testeihin niin kommenttisi kertoo jo paljon luulotautisuudestasi.
        Sterili pumpulipuikko vaaraksi terveydelle????

        On tosi että koronarokotteessta on tehty paljon haittailmoituksia.
        Tosin niiden aiheet on olleet tyyliin, käsi kipeä, kurkku kipeä, punotusta.
        Sitten on niitä haittailmoituksia jossa on puhjennut jokin sairaus, tosin sairauksia puhkeaa muutenkin.

        Teidän ennustamat joukkokuolemat rokotettujen kesken on jäänyt toteutumatta, kommenttienne mukaan yli puolet maailman väestöstä olisi pitänyt kuolla.
        Nyt varmaan siirrätte sitä joukkokuolemaa vuoden loppuun ja sen jälkeen vuodeksi eteenpäin.
        Viimeistään 70 vuoden päästä rokotetuista valtaosa on kuollut, sen verran osaan minäkin ennustaa.

        Et sitten suraa uutisia muista maista lainkaan. Mistähän se johtuu että lapsia, teinejä, nuoria aikuisia, urheilijoita kuolee koko ajan? Osa sänkyynsä. Yhtäkkiä on paljon sydänkohtauksia. Sekö on sinun mielestäsi normaalia? Lienet vetänyt jotain miestä väkevämpää kun et näe metsää puilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten suraa uutisia muista maista lainkaan. Mistähän se johtuu että lapsia, teinejä, nuoria aikuisia, urheilijoita kuolee koko ajan? Osa sänkyynsä. Yhtäkkiä on paljon sydänkohtauksia. Sekö on sinun mielestäsi normaalia? Lienet vetänyt jotain miestä väkevämpää kun et näe metsää puilta.

        Juu kyllä luen ja kuuntelen ja katson.
        Teillä menee vain niin överiksi kaikki.
        Jopa sinun pitäisi tajuta ettei sterili pumpulipuikko aihuta terveysongelmaa jos et työnnä sitä liian syvälle perseeseesi.

        Totta hitossa rokotuksiin on kuollut ihmisiä, kaikkiin rokotuksiin kuolee ihmisiä.
        Mutta kun te väitätte että kaikki kuolemat ovat rokotuksien syytä.
        Väittäsitte edes että 10% on rokotuksien syytä niin järkevät ihmiset voisi uskoakkin väitteitänne.

        Valinta, ajatko autolla yhden päälle vai säästätkö yhden hengen ja ajat 10 lapsen päälle.
        Rokotuksien hyödyistä on turha tässä alkaa puhumaan kun jokainen voi itse tarkistaa haluamistaan lähteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis tikkua nenään aina jos on nuha? Minun nuhani loppui vuorokaudessa ja luultavasti syy auton ilmastointointilaite jota pidin liian kovalla. Tuskinpa korona kestää n. 24h vai?

        Mitä sinä tiedät salaliittoteorioista? Kerro toki minullekin! Oletko sitä mieltä että olen lukenut moisia sivuja? Anna nyt edes jotain vinkkiä mistä löydän niin käyn kurkkaamassa.

        Se on varmaa etten luota yhteenkään suomalaiseen mediaan, koska yhtään juttua piikkihaitoista kärsivien ihmisten tilanteesta ei ole julkaistu, toisin kuin muissa maissa.

        Mitä luulet, miksi mikään suomalainen labra ei suostu tutkimaan näitä litkuja mitä ihmisiin tykitetään? Sinulla ei ole siihen todnäk muuta vastausta kuin haukkua kysyjää, eikö vaan? Onnettomat argumentit siis?

        Sinullakaan ei ole muuta annettavaa kuin haukkua jokainen, joka on kanssasi eri mieltä asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kyllä luen ja kuuntelen ja katson.
        Teillä menee vain niin överiksi kaikki.
        Jopa sinun pitäisi tajuta ettei sterili pumpulipuikko aihuta terveysongelmaa jos et työnnä sitä liian syvälle perseeseesi.

        Totta hitossa rokotuksiin on kuollut ihmisiä, kaikkiin rokotuksiin kuolee ihmisiä.
        Mutta kun te väitätte että kaikki kuolemat ovat rokotuksien syytä.
        Väittäsitte edes että 10% on rokotuksien syytä niin järkevät ihmiset voisi uskoakkin väitteitänne.

        Valinta, ajatko autolla yhden päälle vai säästätkö yhden hengen ja ajat 10 lapsen päälle.
        Rokotuksien hyödyistä on turha tässä alkaa puhumaan kun jokainen voi itse tarkistaa haluamistaan lähteistä.

        Jos itse testiä käytetään väärin ja väärillä sykleillä jotta saadaan positiivisia, luuletko ettei kotitestit tai mainitsemasi puikot aiheuta vääriä positiivisia... niitähän oli jo tilattu etukäteen. Kuolemia on ja tulee, mutta nämä mitkä tulevat joka piikinjaon ja boostauksen jälkeen eivät kuulu normaaliin mitenkään. Lisäksi näistä kyllä löytyy ihan uutisiakin jos siis haluaa tietää mitä maailmalla tapahtuu.


    • Anonyymi

      Kotitesti tehdään syljestä. 10 päivää sitten se oli positiivinen. Viikko sitten kävin Drive pisteellä korona testissä, se otettiin nenäontelosta-positiivinen. Viikko sairaslomaa. Tänään tein kotitesti, kun olin tehnyt tänään pihatöitä, niin vähän keuhkoihin otti ja väsähdin totaalisesti. Kun pääsin pitkälle, nukahdan heti. Testi näytti tänään kaksi viivaa eli postiivista. Huomenna menen taas lääkäriin, jos ottavat. Nimittäin viime viikon lopulla yritin saada lääkäriaikoja, että kuuntelevat keuhkot. Eivät ottaneet, koska korona positiivinen, en voi valehdella asiasta. Keuhkokuume pelko on aiheellinen.

      • Anonyymi

        Kotitesti tehdään nenästä, eikä syljestä. Itse olen ostanut kolmea eri merkkistä kotitestiä, siis COVID-19 -antigeeni testiä. Kaikki ne otetaan mukana tulevalla tikulla nenästä.

        Minulla ne olivat negatiivisia, vaikka on kuumetta yskää ja nuhaa. Mikä lienee "flunssa"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotitesti tehdään nenästä, eikä syljestä. Itse olen ostanut kolmea eri merkkistä kotitestiä, siis COVID-19 -antigeeni testiä. Kaikki ne otetaan mukana tulevalla tikulla nenästä.

        Minulla ne olivat negatiivisia, vaikka on kuumetta yskää ja nuhaa. Mikä lienee "flunssa"!

        On nielusta otettavia kotitestejä myös.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1593
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      938
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe