Vierasriippuvuuus (en ole läheinen)

Anonyymi

Vihariippuvuus, riippuvuus pahan tekemisestä porukassa,vainoaminen

Eli lastentarhanopettaja vahtii kotiamme,miehensä kanssa,rakennusmies.

Meillä rajoilla puita suojana,joten todennäköisesti kiikareilla katselee.

Meni aiemmin alle 1 Min jos avaamme ikkunan hän laittoi äkkiä jätkänsä takapihalle huutamaan.

Nyt menee vähän kauemmin kun huutaa hänen naapuri.

En ole ollut kertaakaanlnakotipihassa 15 vuoden aikana ilma kovaa melua.

Varsinkin alaikäisiä opetetaan vainoon.he tietävät,miksi joutuvat karjua täysillä pikku pihassa.

Eli mitään järkevää tekemistä ei ole huutavat suoraa huutoa yy kaa koo jne

Teennäisen kovalla ilkeällä äänellä siis huutavat kaiken minkä voisi sanoa normaalisti

Lastentarhan opettaja aloitti vainon 2007

Myyjäpariskubta pyysi heitä tähän.

Minulle pitämään tayotobta melua.

Jos väitän että yksi ihminen toimii näin,se on jo tarpeeksi sairasta.

Yleensä me maalaamme sairaaksi ne jotka reagoivat jotenkin joukkovoimaan,eli esim Johanna Tukiainen alkaa pitää paitoja joissa rinnat turskaa koska hän on saanut niin paljon vihaa osakseen että alkaa toimia oudosti sekä ihminen menee sekaisin väkivallan kohteena,kun predaattoreita on paljon.

Vielä saitaammalta kuulostaa,jos väitän että lto ei ole ainoa,vaan asuinalueella olen elämäntehtävä,tuon oloa yhteisölisyyttä ja merkityksen.

He ovat ylpeitä kun keksivät että mönkijäöllä voi joka puolella kotiani ajella, pikku 800 neliön pihoissa,trimmerit ovat kovaäänisiä,auton voi pestä joka päivä, jokaisella pihaaki/kotiani rajaa alla tontilla, mahdollisimnan vinkuvalla pesurilla auton ovia voi lyödä kiinni 200 -400 kertaa illassa, jätkälaumat voi käskeä karjumaan,samalauma menee ohi 20 kertaa ja karjaisee joka kerran,koirat sattumalta tapaa kotini edessä niin että koko ajan on joku tapaaminen, tappohaukku menossa,

Kaikkki Rajanaapurit voivat lainata pihojaan niin että lähtevät nopeasti kauhuissaan pois kun muut jätkät laitetaan trampoliini ym karjumaan ja karjumaan,

Reippaasti voi tehdä koko ajan 15v ajan kaikissa pihoissa. Oma puoliso teki jätekatoksen muutamassa tunnissa,lastentarhan opettajan mies joka taksimies tekee vuoden pari, aitaa voi tehdä muutaman vuoden, Vastapäisen talon terassin tekoon tarvitaan paalutus,tärkein,kaivuri jne ja kotini seinät halkeaa,nämä ovat tiellä asfaltilla kotini edessä enemmänmitå tontillajonbe tilattiin,

Ihmiset,siis aikuiset ovat ylpeitä itsestään,kun lasteni leikkimökin juureen ulostetaan vuoden ajan ja lapsiani vainotaanniin että meku laitetaan korvan viereen..Jos lapseni menee pihalle kerran vuodessa ottamaan aurinkoa, ja käyttää sivupihaa koska takapihalla haukkuu koira,toisella sivulla tuuli voimatukia miljoonia saanut mies paukuttaa koko kesän peräkärryn heittelee tavaroita,tekee siis muuttoa peräkärryllä, tauotta haukkuva koiravieresdö ,lto lla myös koira haukkuu,

Etupihassa pidetään isoja ihmisiä karjumassa soittamassa suuta ja rakentaminen.

Lapsi menee sivupihalle niin rajanaapuri,joka sievä,terveet sievät lapset, hyvät tukijoukot,vanhemmat koko ajan täällä auttamassa,laittaa kovaäänisen ruohonleikkurin lapseni viereen,itsellään kulosuojaimet ja leikkaa huolella tunnin verran siinä kohtaa, piha hänellä siis pari sataa neliötä,kun paritalo.

Tämä on tehty lapsilleni

Kukaan ei usko minua.
On kauheaa pitää tällaista sisällä.

Jos luet tämän ja uskot minua,niin kerrothan sen.

Joukkopsykopatia,joukkopahuus,

Myyjäpariskunta maalitti minut 2007.

Tuon merkityksen elämään,minun vihaamiseni ja vahingoittamisen ja viattomien ihanien lasteni,tuo merkityksen sadoille ihmisille.

Näiden naapurien monet tutut tietävät joten ovat osallisia.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hitto automaattista sanasyöttöä

      Remonttia voi tehdä 15 v tauotta kaikissa ympäröivissä pihoissa

    • Anonyymi

      Kaikki siis haluavat pakottaa itsensä minuun.

      Ulkona olla an jotta saadaan rikottuakotirauha,terveys.

      Aiemmin muita ei haitannut koska meluavat asuu toisella puolella tietä joten eihän ketää oma meku haittaa. He laittavat metelin tielle 2006-2021.

      Vastapäätä asuva esti rakentamisen rajanaapuriimne siihen saakka levittämällä valetta että olen sairas,tai näin väittää itse, tuskin sen vuoksi vaan siksi että melua ja ahdasta,ei ollut houkutteleva paikka.

      • Anonyymi

        Muuta muualle


    • Anonyymi

      Hitto sanasyöttöä. Virheitä vaikka kuinka. Ei tosta varmaan ymmärrä mitään.

      Jos muutan niim ei saisi olla naapureita mutta jotenkin pitää silti tienata.

      Jos sadat ihmiset ovat pitäneet 15 v melua ja joukkovainoa,yhteisävainoa, jota jotkut tykkää kutsua gang stalkingiksi, niin vaikea kuvitella että he ei selvitä osoitettani ja vaikuta tuleviin naapureihin niin ertä melu jatkuu.

      Myös sukulaisiini on otettu yhteyttä,tai "sattumalta " tullut puhe vaikka asuvat satojen km päässä.

      Alkaa tuntua siltö että vsikka ei kuuluisi vainoon niin jos ihminem tietåä jotaim kiusattavan laajasti monille se on syy tehdä pahaa

      Tai ihmisiä voidaan lahjoa. Jos tekee kerran pahaa tahallisesti moni kokee viisaana jatkaa sitä koskamuuten pitäisi oll a kyky itsereflektioon eli pitöisu myöntöä että toiminut väärin.


      Nämä siis vaikuttaa kaikkiin ympäristöihin joissa olen

      Tapaa "sattumalta"

      Monelöe näyttää tulevan pakkomielle pitää noitajätkiåän mahd lähellä eli lapsiperheet jotenkin ssiraita,voi huobosti.

      Itse ainakaan en voi kuvitellla että omillani kiusaisin ketään esittäen samalla itse yhria

      Esim 30 vaippahousua korkuu karjuu mesoaa vanhempineenjuuri minun kodin edessä kadulla 2006 aljaen,samalla "pelköä" yhtä naista

      Harrastaa urheilua ajaa mopoilla,taapero,asfalttia vasten alamäkee kirkuen samalla kolinan päälle joka syntyy mopoista asfaltilla,vetää näotä kuorma autoja yn makaa tiellä,siis osoittaa että ajorata heidän j a heillä oikeus, jne jne

      Jos sadat vainonneet 15 vuitta, tämä asia jokayhdistää,voimaannuttaa, niin ei se lopu muuuttoon.

      Varsinkaan kun suomessa melu on sallittua paitsi tapahtumien ja mudiikki

      Edim miehet jotka tekee polttopuuta ei sulje itteään halliin,sisälle vaankäyttää kauniit ilmat tähän moottorisahaan ja sirkkeliin.

      Eli uudessakin paikassa voisivat laitttaa teinit ajamaanmopoilla ja mönkijöillä, laittaa amnatillisen halobteob,edim saadajollekin ajatus päähön ertä ura halontekijänö suomalaistemkoteihin on hyvä idea.

      Kaikiim työpaikkoihini, harratuksiini, sukulaisiinon otetty yhteys jollain tapaa,joku tuntee jonkun ym ja minua kai maalataan sairaaksi (maalittajanjölkelöiset ihan kuulteni ym) tai "lapsivihaajaksi" jne

      Mikään noista ei oikeuta vainoamista.

      Mutta ihminen on laumaelukka

      Ei mikään oikeuta esim johanna tukisisen rääkkäämistäkään porukassa mutta joillain ihmisillä ei ole muuta,en tiedä mistä pahuus tulee heihin

    • Anonyymi

      Ulkomaille tietrnkin yksi vaihtoehto,tosin vaino syönyt voimavarojani, olen väsynyt,enkä nuori.

      Suomi lienee ainoa maa jossa sallittua äänekkäät mopot mönkijät taajamassa,jossa puulla lämmitetään ja ihniset harrastaa taajamassa klapintekoa,jossa lasten oikeus ja velvollisuus huitaa, tätå kauhistellaan muualla, jossa autoja saa pestä lähiössä, jossa siis on sallittua melu,koiramelu.

    • Anonyymi

      Koiramelua on kyllä köyhillä alueila paöjon esim walesissa, joissa myös rilollisuutta paljon.

    • Anonyymi

      Esim käyn kävelemäsdä kauempana,muilla aöueiöla.

      Yhdessä kohtuudella pienellä äänellä nautitaab yhdessäolosta,päytä silöä rajalla mistä potkä matka muualle.

      Yhdessä istuu nainen lepotuolissa

      On kuuma

      Ei ketään

      Minun takapihalla pestään autoa, koko päivän rouva joka alusra saakka tietoissstiga g stalkingussa paukuttaa pyörii,jätekatostakatya,kiertää,pyörii.

      Näennäisesto laittaapihaansa ja kotiansa ja autpansa noin 100kertaa enemmän kuin muut,koska en tiedä edes miltä muutnäyttää täällä oaitsi nöitten tututjotka pylrii tässä.

      Yleensä ketääm ri ole etuovellamissä tämä nainen joka sanoi mustamaalaavansa minuahulluksi, on aina.

      En ole avannut omaaoveani,lähtenyt kotoa tai tullut,ilma että heidänovi ei köy. 15v aikana

      Joiu heistä on aina katoksessa,jossainvarastossa, jätekatoksen vieressä,auton vieressä um.aina. eivät mahdu samaan autoon joten joku aina pyörii paukuttamassa

      Rouva matkii eleitäni,ilmeilee ym eli on tietoisesti vainossa. Kuten noin 10 perhwttäjotka alusta saakka mukana

      Se ettähönelle oma koti, piha autot,ja maine maailmsn tärkein asia,tekee hönen käytöksestä törkeän.

      Kaokem tuon yrittänyt meiltä tuhota.

      Se joka pese autoa on nuoren idä joka lapseni kanssa samassa harrastuksessa

      Rouvansa ja tytär tykkää maata hiljsisella tajspihalla

      Ovst aktiivisesti satojen muiden kanssa tuhonneet öapsiltani terveyden ilon kotorauhan.mukana gang stalkingissa

      Insinööri,it ala on edustettu täällä vainoajissa ja rakennus

    • Anonyymi

      Kävelin asuinalueen halki rannalta

      Muualla hiljaisuus.

      On helle. Lämmim

      Minin takapihab naapuri on laittanut 2 aikusen kokoista miestä laudalla ajoradaklle notkumaan, eibät mene minnekäön. Kuten normaalisti tuon kokoiset jos laudoilla, ei jaksasamassa paikkaakiimassapylriä

      Lisöksi rakki jolla saatanallinen ääni koska sitä harjoitettu monta vuotta pihassa,

      Lastentarhanopettaja ja rakennusmies pitäää tätä touhua.

      Koira haukkuu autot ihmisrt jönikset linnut ja tietenkn nuo jätkät tuossa.

      • Anonyymi

        Muutenkin tyuolla ei muut asfaltilla 30 asteen helteessä.

        Miehet oli rannalla


    • Anonyymi

      On täysin väärin minun lasta kohtaan, jota vastaan pidetty mekukampanja

      Tuo meku ei kuulu nimeksikään facebookin rthmä yp jolla itsellään 2 metsästyskoiraa ja jotka aina etupihassa

    • Anonyymi

      Se kuuluu meille. Yksikerroksisiin taloihin ykipäänsä melu kuuluu vähön.

      Aivan järkyttävä meteli.

    • Anonyymi

      Kaikisa ympäröivissä pihoidsa kiehnätään, nautitaan tästä tilanteesta. Vainosta.

      Max kaupassa käydään hätöiseen eikä koko perjeellä.

      Tämä jatkunut 15v

    • Anonyymi

      Kello yli 22 ja sh ja it insinööri tai vastaava, pitää huutoa ja jalkapalloa 10-20 metrin päässä meidän kulmalla.

      Ahdasta tekee laittaa kaikki tontin tähön kulmaan, ruokapöytä siirretty pois terasdilta jotta möyke kuuluu meille.

      Ihmiset ovat ryhmänä riippuvaisia.

      Täällä on aina melu15 v putkeen. Muualla usein on rauhallista eikä melua kuulu.

    • Anonyymi

      Olen to ja pe ollut töissä 8-17 ja sen jälkern kövellyt, rannalka, poissa kotoa 18-22,suunkilleen.. Nyy olisin vkl halunnut levätä.

      Joka puolella tsuoton louskutus, kobeet, miehet kyyristelee kulmien takana nauttimassa kun lto laittaa saatanallisen metelin elukoilaan jätkillään.

      Painepesurit miehet pyörii joka puolella pitämässö meteliä kstjubta huuto mönkijöt

      6 tontilla bileet huuto ksrjubta. 200 metriä mihin vain ilmansjkntaan:

      Rsuhallista ja kaunista.

      Ei mitöän häiriötä.

      Jos tämä voidaan tehdä lapsilleni, se voidaan muikekin

      Ssmi ruhkaöa, tiina ruhkala aloittivat vainon 2007

    • Anonyymi

      Aivan järkyttynyt. Olemme eräänkin hemkilön kanssa olleet raastuvassa koska syytin häntö kiusaamisesta

      Jos Hän lähtee kotoaan pois, koko alue saa käytää tonttia. Useampi kuin yksi minun rajaanapuri toimii näkn, tsi toiminut. Voi olla vaukea uskoa mutta huutamineb mikö sen jälkeen alkaa on kiusaamista ja alueen lapset tietävät miksi pitöä olla mahdollisimmab äänekäs

      Koki alue köyttää innoissaan palvrlua, koska kukaan muu ei halua laumamelua karjuntaa ja kirkunaa omalle tontilleen.

      Jops leikkipuiston viereeen rakebtaneet kyselivöt tarkoinn miten löhelle jne

      Silti kukaan ei auta minua tässä vainossa.

      Lto seisoo edelleen kotini edustamla vaikka ei asu tllä kadulla toiveeba että saa häirittyä meitä ja elukkansa haukkuu. Värvää rakkiperheitä ja lspsiperheitä kotini efustalle

      Miekestäni tuo on aivan järkyttävää.

      Hönellä on tieto ertä inhoan kiusaajia ja hön notkuu tässä toiveeni vastaisesti ha hön tietää sen. 15v ajan.

      Jos rauskaus tai tsppo olisivst ei kriminalisoituja, hän opettaisi lapsiaan tekemään näitä.

      Jos itse saisin tietää että jossakin lojutaan rakkien ja jätkien toinesta vsikka henkilö väittää olevansa alueella kiusatyu, olisin niinvihainen.

      Ketään ei kiysata.

      Rskit pitävät järkiään säännöllistä melua, toistuvaa meteliä.

      Mimua kukaan ei auta.

    • Anonyymi

      Siis minä en halunnut raastupaan vasn hön, hön haastoi minut kunniansa liukkauksesta

      Minä halvrksin kiusaaajia ja porukassa potkijoita, en halua nöitö löhelleni

      Vsilka sitö ei täs myönnetä jätkölaumat ja rakt meluaa. Miehet mekuaa koneineen.

      Muukin ääni on melua kuin musiikki

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe