Emt mut ei oo enää motivaatiota siivota ja oikeestaa mikään ei huvita en saa aikaseks mitään yms. Eli oon 12 vuotias (noin nuorena ei voi olla edes murheita) no ei varmaankaan kuvittelen tän kaiken vaa mut tuntuu että elämä ei pysy enää hallinnas ku en saa aikaseks siivottua huonetta ruoka ei maistu just ja just pystyn käymää suihkus, pesin hampaat 1vk sit ei oo motivaatiota mihinkää ja tälleen. Haluisin laihtua mutta ei oo energiaa lähtee ulos. Yläasteelle meno stressaa. Unirytmi päi persettä. Toivottavasti tää menee ohi ja yksin et taas liiottelen tän kaiken :D
Romahdus ei en motivaatiota yms
Anonyymi
1
152
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla sokeritauti?
Ongelmia kotona?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei583248Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071752- 1061072
- 921032
- 60913
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163820- 42816
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57781Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59762Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28725