Haluan luottaa, mutta tosinaan iskee epäilyksen peikko

Anonyymi

Olen taas juhamnuksen kotona lasten kanssa. Mies on töissä joka juhannus eräillä festareille. Avioliittomme on kestänyt kohta jo liki 20 vuotta ja lähes aina juhannuksena tämä tunne tulee. Tiedän, että kaikki eivät petä. Enhän minäkän niin tee. Eikä mieheni ole koskaan pettänyt luottamustani, tai ainakaan jäänyt kiinni. Nyt en saa unta ja mietin käyväni varmuuden vuoksi tyyliin sukupuolitautitestissä. Järki sanoo, että tämä kumpuaa nyt omasta epävarmuudesta ja mun ei ole mitään järkeä tästä hänelle edes mainita. Itse ainakin loukkaantuisin turhista syytöksistä. Järki myös sanoo, ettei toinen olisi olkut kanssani liki puolta elämästään, jos ei rakastaisi ja olisi sitoutunut minuun. Mutta mitäpä tässä nyt teen, mieli vaan lähtee laukalle ja festarit kestää vielä sunnuntaihin asti. Terapia ei siis tähän hätään taida olla vaihtoehto.

9

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No onkos merkkejä, eli syytä olla huolissaan?

      • Anonyymi

        Ei ole. Ei niin mitään. Paitsi hän on siellä ja se mitä siellä tapahtuu, voisi jäädä sinne. Enempi kai olen huolissani näistä omista ajatuksistani. Että jossain vaiheessa menen ja teen jotain typerää. Esimerkiksi laitan viestiä tai sanoa möläytän ajatukseni ääneen hänen kotiin palattuaan. En ole reilu. Onnellinen lintu ei pois lennä, eikä ole lentänytkään. Joten kaikenhan pitäisi olla kunnossa.


    • Anonyymi

      Minä olen niin luulotautinen, että luultavasti olen ollu yhtenä entisistä elämistäni keisari Nero. Olen ollu myös varmaan Stalin ja Hitler. Samanlaisia hermokohtauksia saan kun Hitler ja olen aatteellisesti antisemiitti.

      • Anonyymi

        Tässä tilassa alan olla minäkin, se on paha tämä luulotauti. Ja kun se tuntuu todellisuuttakin todellisemmalle. Kohta alan uskomaan kuvitelleeni koko miehen, kodin ja lapsetkin.


      • Anonyymi

        Näen itseni jo ajamassa lasten kanssa festareille, heittäväni liikkuvasta autosta tunkin mieheni majoitukseen/työpisteelle ja karjuvani "Pidä tunkkis! S**tana!".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen itseni jo ajamassa lasten kanssa festareille, heittäväni liikkuvasta autosta tunkin mieheni majoitukseen/työpisteelle ja karjuvani "Pidä tunkkis! S**tana!".

        Minun reaktioni on samantyyppisiä


    • Anonyymi

      minulla toistakymmentä vuotta kestänyt liitto,en olisi ikinä uskonut ,että pettää mutta näin teki
      jälkikäteen ymmärsin monta asiaa joita olin miettinyt
      mies pystyy erottelemaan rakkauden ja seksin toisistaan eli kun rakastaa sinua voi aivan ilman tunnontuskia harrastaa seksiä jonkun kanssa( EI toki kaikki miehet)
      mieti mikä tuon epäilyksesi on herättänyt ei se tyhjästä tule

      • Anonyymi

        Jos ootkin kuin rydman

        Väkivaltainen ja manipuloiva

        Vainoaminen on samaa


      • Anonyymi

        Hmm..tätä juuri mietin. Mies tietää, että minua ei petetä kuin kerran. Alusta asti olen tehnyt selväksi, että sitä minulta ei anteeksi saa. Toki samoilla linjoilla hänkin. Se tässä ihmetyttää, että sosiaaliseenmediaan kyllä teki päivityksen, muttei minulle voinut esim viestiä laittaa. Meillä kuitenkin aina tapana laittaa edes yksi viesti päivässä kun olemme työreisuillamme tms.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe