Tarviiko korkki pitävän tiivisteen? Bensa vaikuttaa katoavan viikon seisonnassa epäilen höyrystyy. Säilytän olohuoneessa niin on jatkuvassa valvonnassa näkisi jos joku veisi. Ps pitää olla hyvin putsattu ja vahattu niin ei tule hellasäröä. Alle laskemista en ole huomannut. Korkissa on tiiviste mutta näkyy olevan poikki. BS quamtum leikkuri.
Ruohonleikkurin tankin korkki
6
927
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvi mutta kannattaa säilyttää korkki koneessa eikä olohuoneessa.
- Anonyymi
Eihän kukaan säilytä konetta, joka on itse asiassa turhake, olohuoneessa!
- Anonyymi
Onko se joku mooren toinen laki joka kieltää jos huvittaa säilyttää?
- Anonyymi
No korkissa on tiiviste siksi ettei bensa hölsky yli ajellessa. Pieni korvausilmareikä siinä on myös, en kyllä ole huomannut merkittävää haihtumista. Jos tankillisen viikossa hävittää niin se joko vuotaa tai sitten tosiaan varastetaan.
Minulla leikkuri on tosin peräkopissa, ei olohuoneessa, - Anonyymi
Tankkaan yleensä muutaman desin yleensä vain sen verran että pihan pystyy ajamaan. Muutaman päivän päästä tankki on yleensä kuivunut tyhjäksi. Täydellä tankilla tuota ei huomaa.
- Anonyymi
Pitääpä hommata säilytyksen ajaksi jostakin täysin tiiviskorkki ja letkuhana. Näillä bensan hinnoilla taitaa säästää jo ensimmäisenä kesänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083