Tarviiko korkki pitävän tiivisteen? Bensa vaikuttaa katoavan viikon seisonnassa epäilen höyrystyy. Säilytän olohuoneessa niin on jatkuvassa valvonnassa näkisi jos joku veisi. Ps pitää olla hyvin putsattu ja vahattu niin ei tule hellasäröä. Alle laskemista en ole huomannut. Korkissa on tiiviste mutta näkyy olevan poikki. BS quamtum leikkuri.
Ruohonleikkurin tankin korkki
6
691
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvi mutta kannattaa säilyttää korkki koneessa eikä olohuoneessa.
- Anonyymi
Eihän kukaan säilytä konetta, joka on itse asiassa turhake, olohuoneessa!
- Anonyymi
Onko se joku mooren toinen laki joka kieltää jos huvittaa säilyttää?
- Anonyymi
No korkissa on tiiviste siksi ettei bensa hölsky yli ajellessa. Pieni korvausilmareikä siinä on myös, en kyllä ole huomannut merkittävää haihtumista. Jos tankillisen viikossa hävittää niin se joko vuotaa tai sitten tosiaan varastetaan.
Minulla leikkuri on tosin peräkopissa, ei olohuoneessa, - Anonyymi
Tankkaan yleensä muutaman desin yleensä vain sen verran että pihan pystyy ajamaan. Muutaman päivän päästä tankki on yleensä kuivunut tyhjäksi. Täydellä tankilla tuota ei huomaa.
- Anonyymi
Pitääpä hommata säilytyksen ajaksi jostakin täysin tiiviskorkki ja letkuhana. Näillä bensan hinnoilla taitaa säästää jo ensimmäisenä kesänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708