Mukavaa perjantaita

Anonyymi

Sinulle mies jonnekin. Toivottavasti juhannus on parempi sinulla kuin minulla ja varmasti onkin. Olen miettinyt mitä oikein haen sinusta vai yritänkö löytää vain sellaisen miehen joka pystyisi minua jollain tapaa auttamaan. En tiedä miksi ihastuin silloin viime vuonna vai oliko se vain sen tunteen hakemista. En ole kaupan alalla oleva nainen.

36

818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin asiaan tarvitset apua? Mikä on sinun ongelma?

      • Anonyymi

        Mietin että haluanko tähän vastata mutta eipä tässä mitään menetettävääkään ole. Ongelma on siinä että ihastuin ja en pääse siitä ihastuksesta eroon. Ei tuntematonta voi kaivata tällä tavoin. Veikkaan että johtuu minusta itsestäni tämä ihastuminen ja siitä että kaipaan jotain parannusta.


    • Anonyymi

      Onko sinulla jotain ongelmia kun tarvitset apua joltain? Onko sinun seurustelu elämä nykyisin huonoa, tarkoitan nykyisen avomiehesi kanssa?

      • Anonyymi

        Tuossa yllä vastasin. Ei minulla ole ketään miestä tällä hetkellä.


    • Anonyymi

      Eipä tainnut olla parempia vastauksia. Pelkkiä utelijoita koko ketju täynnä eli ei hän ole täällä vaan jonkun toisen naisen kanssa jossain.

      • Anonyymi

        Olisi edes juhannustoivotus. Ei sitäkään. Taidan kuvitella sen miehen tänne ja ei ole täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi edes juhannustoivotus. Ei sitäkään. Taidan kuvitella sen miehen tänne ja ei ole täällä.

        Hyvää juhannusta sinulle kaunis nainen!
        Ja hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta jos ei nähdä ennen sitä. Vaikea sanoa näillä tunnisteilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää juhannusta sinulle kaunis nainen!
        Ja hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta jos ei nähdä ennen sitä. Vaikea sanoa näillä tunnisteilla.

        Milloin näit sen naisen viimeksi kenelle toivotat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää juhannusta sinulle kaunis nainen!
        Ja hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta jos ei nähdä ennen sitä. Vaikea sanoa näillä tunnisteilla.

        Ja me tuskin miehen kanssa nähdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin näit sen naisen viimeksi kenelle toivotat?

        Näimme (ainakin tietääkseni) viime kesänä.


    • Et halua minulta mitään vastauksia kuulla, mutta kerron sulle etten ominut sua, niin ehkä helpottaa. Minä olin/olen samassa tilanteessa ollut, eli ihastuin tuntemattomaan enkä päässyt tunteesta eroon. Kyllä sen ajan kanssa ohi pitäisi mennä. Sekin vapauttaa, kun tietää että toinen on varattu, eikä olekiinnostunut tuntemaan sinua. Näin siis omassa tilanteessani.

      • Anonyymi

        Tiedän ja siksi laitoin tunnisteen koska en halua sinulta vastauksia kiitos hei hei.


    • Anonyymi

      Tarvitsen apua ja olen saanut jo apua, en kerro tarkemmin, lainaan vain homeboy goethea.

      Osa voimaa syvää, mi tahtoo pahaa vain ja aikaan saa vain hyvää. 😇

      Hyvää juhannusta. <3

      • Anonyymi

        Mihin sinä olet apua saanut sitten?


    • Anonyymi

      Ootko kenties domina

      • Anonyymi

        Mikä olen? Miestä vain kaipaan.


    • Anonyymi

      Mukavaa perjantaita sinulle :) Minun juhannukseni menee ihan kivasti ja voisi mennä mukavammin hänen kanssaan, joka ei ole kaupan alalla töissä. Hän on ollut ajatuksissani viime vuodesta asti. Minä tosin tunnen häntä, koska on juteltu jonkin verran.

      • Anonyymi

        Me ei olla juteltu kasvotusten.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mikä on lämmintä? Onko vesi?


    • Anonyymi

      Hei hei...

      • Anonyymi

        Hänkö mies sanoo minulle hei hei? Sekin olisi jotain kun ei olla kasvotusten puhuttu viime vuonna.


    • Anonyymi

      Sinä hoet tätä päivittäin. Et ole kaupan alalla, ette ole koskaan puhuneet, hän on j, näitte viimeksi viime vuonna. Miksi koet että hän ei jo tunnistaisi noista sinua?

      • Anonyymi

        Eipä ole täällä ollut tai vastannut mitään mistä tunnistaisin hänet niin siksi. Aina kun kirjoittaa tekstiä niin haluan sen vain hänelle kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole täällä ollut tai vastannut mitään mistä tunnistaisin hänet niin siksi. Aina kun kirjoittaa tekstiä niin haluan sen vain hänelle kirjoittaa.

        Sitten ei varmaan ole täällä, jos ei tunnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ei varmaan ole täällä, jos ei tunnista.

        Niin ei varmaan ole. Hänelle silti kirjoitan ei kiinnosta puhua tuntemattomien miehien kanssa varsinkaan tuollaisten noin 50 vuotiaiden kun tuo yksi kaupan alaa kaipaava mies on sellainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei varmaan ole. Hänelle silti kirjoitan ei kiinnosta puhua tuntemattomien miehien kanssa varsinkaan tuollaisten noin 50 vuotiaiden kun tuo yksi kaupan alaa kaipaava mies on sellainen.

        Eli minä. Mutta minäpä en enää kaipaa täällä ketään, en kaupan alalla, tai muillakaan aloilla... Sen verran oli pakko kommentoida vielä.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Eli minä. Mutta minäpä en enää kaipaa täällä ketään, en kaupan alalla, tai muillakaan aloilla... Sen verran oli pakko kommentoida vielä.

        Et ole se mies kenelle haluan kirjoittaa joten en halua puhua kanssasi voit jättää kommentoimatta jos laitan tunnisteeksi en ole kaupan alalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole se mies kenelle haluan kirjoittaa joten en halua puhua kanssasi voit jättää kommentoimatta jos laitan tunnisteeksi en ole kaupan alalla.

        Arvasin kyllä mitä vastaat. En kuvitellutkaan olevasi se mies. Sulla on kyllä paha ongelma. Onnea vaan etsintään. Ehkä joskus ymmärrät luovuttaa sinäkin.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Arvasin kyllä mitä vastaat. En kuvitellutkaan olevasi se mies. Sulla on kyllä paha ongelma. Onnea vaan etsintään. Ehkä joskus ymmärrät luovuttaa sinäkin.

        Keskity vain omiin ongelmiisi.


    • Anonyymi

      Haluan auttaa ilman mitään takaa-ajatuksia. Ns. Puhtaalta pöydältä. Tv K mies

      • Anonyymi

        En kaipaa k miestä. Konsonantilla alkaa hänkin mutta ei ole k.


    • Anonyymi

      Kai sitä rakkaudelta odottaa sellaista yhteisyyden tunnetta ja turvaakin. Ihastus se ensituntuma sitten. Harvoinhan sitäkään on, joten pakkohan sillä kohteellakin jotain tekemistä sen kanssa siksi on olla. No se enempi sitten monin verroin vaikeammin saavutettavissa. Hyvää juhannusta.

      • Anonyymi

        Jotain sellaista. Hyvin ajateltu. En tiedä haenko turvaa tai yhteisyyden tunnetta vaan enemmänkin pelastusta. Pyydän siis mahdotonta toiselta ja odotukset olisi korkealla. Sitten kun selviäisi ettei toinen olekaan täydellinen tai pystyisikään kaikkeen mihin olen ajatellut niin se haavekuva murenisi. Haluaisin että se murentuisi koska pääsisin tästä tunteesta eroon. Mutta sitten on sekin riski että toinen olisikin juuri se mitä tarvitsen ja sattuisi se ettei se yhteinen oleminen olekaan helppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain sellaista. Hyvin ajateltu. En tiedä haenko turvaa tai yhteisyyden tunnetta vaan enemmänkin pelastusta. Pyydän siis mahdotonta toiselta ja odotukset olisi korkealla. Sitten kun selviäisi ettei toinen olekaan täydellinen tai pystyisikään kaikkeen mihin olen ajatellut niin se haavekuva murenisi. Haluaisin että se murentuisi koska pääsisin tästä tunteesta eroon. Mutta sitten on sekin riski että toinen olisikin juuri se mitä tarvitsen ja sattuisi se ettei se yhteinen oleminen olekaan helppoa.

        Kukaan ei ole täydellinen. Missään ei ole luvattu kenellekään, että yhteinen oleminen olisi aina helppoa. Elämään sisältyy kaikenlaista kaikilla ihmisillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole täydellinen. Missään ei ole luvattu kenellekään, että yhteinen oleminen olisi aina helppoa. Elämään sisältyy kaikenlaista kaikilla ihmisillä.

        Mielikuvissa on kun ei tunne toista paljoa yhtään. Siihen on helppo kuvitella vaikka mitä ja saada käsitys toisesta täydellisenä. En voi mitään sille ettei tutustuttu yhtään ja menin ihastumaan. Siitäkin ihastuksen tunteesta voi kuvitella vaikka mitä että mies olisi jotenkin ihmeellisempi kuin kaikki muut. Yhteinen oleminen olisi vain hankalaa ja vaikeaa tuskin edes onnistuisi jos realistisesti osaa ajatella. Saa silti haaveilla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1900
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1288
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1275
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1200
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      109
      881
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe