Koodari mukaan startuppiin (osakkuus)

Anonyymi

Etsin energistä koodaria (100% etänä, osa/koko aikaisesti) mukaan perustettavaan startuppiin, sinun tulee osata ainakin osa ja olla halua oppia seuraavia tekniikoita: Vue/React, ES6 , Flutter, Dart, SQL ja CSS. Palvelu on 80% valmis ja nyt etsin vakavasti otettavaa tekijää ottamaan vastuun sen jatkokehityksestä siirtyessäni itse startupin organisaation rakentamiseen. Syksyllä, kun alusta toimii luotettavasti, saat perustettavasta yrityksestä osakkuuden ja työpaikan. Jos kiinnostuit, laita viestiä numeroon 04 nolla 63 nolla 557 nolla, niin kerron lisää. Laita mukaan myös linkki CV:hin ja työnäytteisiin/harrastusprojekteihin. En asu itse Suomessa mutta yritys perustetaan Suomeen ja useaan EU maahan.

0

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

        Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
        Ikävä
        106
        1982
      2. Suhde asiaa

        Miksi et halua suhdetta kanssani?
        Ikävä
        124
        1460
      3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

        tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
        Ikävä
        99
        1403
      4. En tiedä..

        Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
        Ikävä
        106
        1327
      5. Paras olisi vain unohtaa

        Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
        Ikävä
        70
        1154
      6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

        Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
        Idän uskonnot
        479
        1085
      7. Voisitko laittaa

        Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
        Ikävä
        49
        961
      8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

        Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
        Sanaristikot
        88
        933
      9. Oliko vähä sometettu taas vai?

        Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
        Kauhava
        9
        882
      10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

        Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
        Ikävä
        138
        846
      Aihe