Huoltoukko nosti lipun salkoon jo aamupäivällä. Taitaa olla ammattitaito hukassa.
Ässä marketin lipunnosto
6
118
Vastaukset
- Anonyymi
On täällä muuallakin päin Suomea huoltoukoilla pallo hukassa, meidän ja naapurin talossa jo klo 11.00 alkoi liputus. Täytyyköhän huoltoukon ennättä juopottelemaan hyvissä ajoin, vai mikä lie syynä.
- Anonyymi
korjaus: naapuritalossa ja ennättää.
- Anonyymi
Liput salossa orkonkadulla. Homma karannut käsistä perinteitä ei kunnioiteta. Säännöt liputuksesta voi poistaa, kun niitä ei noudateta eikä valvota. Vasokin liputtaa kiinteistö-jukan huoltosuhareilla ei mitään ammattitaitoa, kun tosiaan taitaa olla kiire kaljoille.. S-marketillekin noloa kun lippu liehui jo aamupäivällä...
- Anonyymi
– Olen tottunut olemaan norsujen kanssa, mutta en ollut ikinä nähnyt noin nuorta norsua. Se oli vasta kolmen viikon ikäinen, joten päätin mennä tapaamaan sitä, Milan kertoi.
- Anonyymi
Liput voisi jo laskea, ettei tarvitse krapuloissaan tulla lippua hakemaan..
- Anonyymi
Ei se niin tarkkaa ole. Hyvä että tää lippujenohjauspalsta toimii automaattisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682867
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642356- 2032169
- 711796
- 951713
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91591- 921353
- 811110
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2091102- 951059