Viime kesän hellejakso olisi jo sinällään ollut minulle koettelemus, kaikki sitten lisäksi.
Edellinen hellejakso kärjistyi ampumisiin, kun olin illalla mennyt hakemaan varjoa ja tuulevirettä B ja C talojen välissä olevaan keinuun.
Mitähän pitäisi tehdä.
KÄRISTYSKUPOLI TULEE VIIKOIKSI - APUA !!
10
193
Vastaukset
- Anonyymi
.
On se hyvä että on Lämmintä !
Älkää kuitenkaan käykö Turkkilaisten Pizza-paikoissa !
Nehän On Täysiä Huijareita, Kaikki !
Juuri Tuomittiin Vankilaan Oulussa, Pettävät , valtiota/verottajaa/asiakkaita
Nää On Niitä Erdo-Kännikalan Pettureita !
. - Anonyymi
Odottele rauhassa talvea, sieltä tulee Siperian holotna niin ei ole ainakaan kuuma.
- Anonyymi
Idästäpäin ei tule mitään hyvää !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idästäpäin ei tule mitään hyvää !
aurinko nousee idästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aurinko nousee idästä
Aurinkokin tulee länteen joka päivä !
- Anonyymi
Nyt jos edelleen toimii se, että puhumiseni pannaan levitykseen , niin sitten kuulitte ideani selviytymiseen. Kerroin sen eräälle rouvalle.
- Anonyymi
Tää olikin näköjään taas jotain gang bäng shittiä mitä ei ole vieläkään näyttänyt toteen. Ja ne tube videot ei vakuuta!!
- Anonyymi
Ilmoita stalkkereille, ettet ole jakelun piirissä Tosin huomisesta rupean kiroilemaan, pilkkaamaan teitä ja lukemaan ääneen törkeitä juttuja.
Kun kerran kuullaan kotoani ja autostani, niin saanhan minä niissä paikoissa itsekseni puhua, - Anonyymi
Mulla on musta vyö bukkakessa !
- Anonyymi
v.2022 oli tällaista. Nytkin sää tiedotus lupaa vaikka mitä. Tiedotus muuttuu tunnin välein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812