Ulostus pelottaa

Olen vain 12 vuotias, mutta minua pelottaa ulostaminen. Olen saanut pelon ripulista. Pelkään siis ulostaa kun tunnen että ripuli on tulossa. Olen pidättänyt ripulia nyt 2 vrk ja 6 tuntia. Pelkään myös, että saan ummetusta ja en uskalla mennä vessaan. Pelkkä ajatus saa minut melkein oksentamaan ripulin ulostamisesta. Mietin vain, että tietääkö joku voiko ripulista "muuttaa" normaalia ulostetta ilman lääkkeitä? Äitini tietää asiasta, mutta minua ei huvita kertoa hänelle, etten uskalla mennä vessaan. Äitini vain sanoi "mene vain vessaan muut ovat ulkona/mene ihan rauhassa" siltikään rauhaa ei saa missään ja tuntuu siltä että laitan pöntön tukkoon jos käyn, ja olen vielä ystävälläni perheen kanssa. Mitä tekisin?! 😭😩

8

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anteeksi. Olen tosi myöhässä! Ite olen 012 ja ulostaminen muakin on pelottanut. Mutta aina oon pelännyt turhaan. Itekkin pelkään ripulia. Kannattaa rohkeasti puhua jollekin asiasta!

• Anonyymi

Tarpeettomasti ei kannata ulostamista pantata samoin kuin pierua pidätellä. Siinä tekee vain vahinkoa itselleen ja saattaa vanhemmiten joutua sairaalaan suolitukosten takia, kuten ystävälleni kävi. Jo alakoulussa joutui pidättelemään kun ei uskaltanut pyytää opettajalta lupaa vessaan kesken tunnin, kun se vessahätä ei välitunnin aikana tullut vaan aina kesken tunnin. Sitä jatkui koko kouluajan ja myöhemmin vielä töissäkin kun ei aina ollut mahdollisuutta heti päästä vessaan. Sitten tulikin päivä kun vietiin ambulanssilla sairaalaan kesken työpäivän valtavien kouristusten ja kipujen takia ja syynä oli suolitukokset.

• Anonyymi

paskanna rauhassa,lue vaikka aku ankkaa samalla kun sonnit

• Anonyymi

voisit käydä luotaiskaupassa kysymässä olisiko niillä maitohappopakteeri pillereitä .ps ne laittaa sun mahas kuntoon

• Anonyymi

apteekista ainakin saa ja parempia maitohappobakteeri pillereitä. Kokemusta on.

• Anonyymi

ehdotus,nopee paskantaminen ja sitten vikkelästi kartsalle vakaisiin jengin kassa

• Anonyymi

Kun menet pytylle niin sanot vain ääneen taikasanan "jambalaya" ja annat paukkua.

• Anonyymi

Juustoa kannattaa lisätä ruokavalioon, pillerit ovat kusetusta!💩

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      421
      3558
    2. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      114
      2635
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      3
      2401
    4. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      40
      2209
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      8
      2132
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      17
      1975
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      194
      1607
    8. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      75
      1549
    9. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      45
      1507
    10. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      53
      1390
    Aihe