Nyt päästän sinusta irti nainen. Minun olisi pitänyt tajuta tämä jo paljon aikaisemmin.

Anonyymi

Et ole kenenkään oma. Hyvästi jää.

73

3042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisen kirjain?

      • Anonyymi

        Kanada


      • Anonyymi

        sipilä


      • Anonyymi

        Putina...


      • Anonyymi

        Olen vapaa sielu, mutta kyllä mun matkaan pääset, jos vaan tahdot.
        Et vaan tahtonut.
        R


    • Anonyymi

      Olenhan, periaatteessa. En vaan sinun, syystä jonka tiedät.

      • Anonyymi

        Olet juuri sen kenen haluat olla.


      • Anonyymi

        Väitätkö että olet vastentahtoisesti suhteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö että olet vastentahtoisesti suhteessa?

        Hah, hardly, aina ei vain saa mitä haluaa, mutta silläkin on tarkoituksensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, hardly, aina ei vain saa mitä haluaa, mutta silläkin on tarkoituksensa.

        Otan osaa. Ehkä joskus kasvat aikuiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, hardly, aina ei vain saa mitä haluaa, mutta silläkin on tarkoituksensa.

        Ja opit ettei pelko ole rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan osaa. Ehkä joskus kasvat aikuiseksi?

        En, etkä sinä koskaan viisastu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, etkä sinä koskaan viisastu.

        Voi tyttökulta. Kyllä sinä vielä kuorestasi lähdet ja siivin lähdet lentoon.


      • Anonyymi

        Niistähän sinä tykkäät...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, hardly, aina ei vain saa mitä haluaa, mutta silläkin on tarkoituksensa.

        Mitä sitten haluat? Jonkun naisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, hardly, aina ei vain saa mitä haluaa, mutta silläkin on tarkoituksensa.

        Olet sen kanssa kenen haluat ja sillä sipuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sen kanssa kenen haluat ja sillä sipuli.

        Mikä biisi: "...Voi kun oisit viisaampi kuin isäs milloinkaan, kunpa oppisit ajattelemaan..."? Mut hei, jos noin, niin samat sulle. Elämä ei vain taida olla niin yksinkertaista kuin joidenkin ajatuksenjuoksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä biisi: "...Voi kun oisit viisaampi kuin isäs milloinkaan, kunpa oppisit ajattelemaan..."? Mut hei, jos noin, niin samat sulle. Elämä ei vain taida olla niin yksinkertaista kuin joidenkin ajatuksenjuoksu.

        Yöltä kyseinen biisi. Ja kyllä, olet juuri sen kanssa kenen kanssa haluat olla. Jos et halua olla niin mikään ei estä sinua muuttamasta statustasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yöltä kyseinen biisi. Ja kyllä, olet juuri sen kanssa kenen kanssa haluat olla. Jos et halua olla niin mikään ei estä sinua muuttamasta statustasi.

        Et vaan opi. Se on sen murhe, jonka kanssa sinä haluat olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan opi. Se on sen murhe, jonka kanssa sinä haluat olla.

        Kerro sitten mikä estää? Uhkaileeko vai kiristääkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan opi. Se on sen murhe, jonka kanssa sinä haluat olla.

        Ja ikävä että koet asian noin. Tosi asia on että kaikesta huolimatta olet juuri sen kanssa kenen kanssa haluatkin olla. Jos et haluaisi niin et olisi. Sanoilla voi väittää mitä vain, mutta teot kertovat totuuden. Muista kuitenkin ettei mikään ole ikuisesti ennallaan. Löydät kyllä voimasi joita tarvitset eroon enemmin tai myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ikävä että koet asian noin. Tosi asia on että kaikesta huolimatta olet juuri sen kanssa kenen kanssa haluatkin olla. Jos et haluaisi niin et olisi. Sanoilla voi väittää mitä vain, mutta teot kertovat totuuden. Muista kuitenkin ettei mikään ole ikuisesti ennallaan. Löydät kyllä voimasi joita tarvitset eroon enemmin tai myöhemmin.

        Eli tavoite olikin saada toinen eroamaan? Kiva. Tsemppiä sen irtipäästämisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tavoite olikin saada toinen eroamaan? Kiva. Tsemppiä sen irtipäästämisen kanssa.

        No jos toinen haluaa erota niin mikään ei estä sitä. Jos ei halua erota niin haluaa olla sen kanssa. Siitä tässä on ollut koko ketjun ajan kysymys.

        "Olet juuri sen kenen haluat olla." Niin minähän jo sanoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos toinen haluaa erota niin mikään ei estä sitä. Jos ei halua erota niin haluaa olla sen kanssa. Siitä tässä on ollut koko ketjun ajan kysymys.

        "Olet juuri sen kenen haluat olla." Niin minähän jo sanoin.

        Sitähän sinä hoet, varmasti joku haluaa nalkuttajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän sinä hoet, varmasti joku haluaa nalkuttajan.

        No kun et tunnu ymmärtävän kerrasta. Nyt taisit sentään ymmärtää. Hyvää aamua ja onnea suhteesi kanssa, jossa haluat olla. Morjens!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun et tunnu ymmärtävän kerrasta. Nyt taisit sentään ymmärtää. Hyvää aamua ja onnea suhteesi kanssa, jossa haluat olla. Morjens!

        Jäkäjäkä, täysin turhat kommentit vain sivuutetaan sen jälkeen, kun niiden turhuus on todettu.


    • Anonyymi

      En lue tätä palstaa. Anteeksi. Luen vain Ikävä-palstaa. Nyt tulin käymään kun en halua nukkua.

    • Anonyymi

      Mielikuvissa on kun ei tunne toista paljoa yhtään. Siihen on helppo kuvitella vaikka mitä ja saada käsitys toisesta täydellisenä. En voi mitään sille ettei tutustuttu yhtään ja menin ihastumaan. Siitäkin ihastuksen tunteesta voi kuvitella vaikka mitä että mies olisi jotenkin ihmeellisempi kuin kaikki muut. Yhteinen oleminen olisi vain hankalaa ja vaikeaa tuskin edes onnistuisi jos realistisesti osaa ajatella. Saa silti haaveilla. Tämä vain ajatuksena tännekin ja hänelle miehelle. Olen itseni omaisuutta en kenenkään muun.

      • Anonyymi

        "Siihen on helppo kuvitella vaikka mitä ja saada käsitys toisesta täydellisenä"

        Huomaatko että kuvittelet ja saat käsityksen nyt siitä toisesta epätäydellisenä? Et tunne ja vedät päätöksiä vajavisin perustein.

        Helpompi olisi vain sanoa, ettet halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siihen on helppo kuvitella vaikka mitä ja saada käsitys toisesta täydellisenä"

        Huomaatko että kuvittelet ja saat käsityksen nyt siitä toisesta epätäydellisenä? Et tunne ja vedät päätöksiä vajavisin perustein.

        Helpompi olisi vain sanoa, ettet halua.

        Käsitys on siis että hän olisi täydellinen. Fiksu osaava komea jne. Tulevaisuus on hänellä kirkas edessäpäin. Paljon naisehdokkaita jonossa. On rahaa tehdä kaikkea mitä vain haluaa. Kuka nyt tuollaista miestä ei haluaisi kuten nuo muut paremmat naiset? Minä taas olen vain sekava ihminen jolla ei ole minkäänlaista päämäärää. Ei me oikein sovita yhteen kun en ole itse se täydellinen hänen tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsitys on siis että hän olisi täydellinen. Fiksu osaava komea jne. Tulevaisuus on hänellä kirkas edessäpäin. Paljon naisehdokkaita jonossa. On rahaa tehdä kaikkea mitä vain haluaa. Kuka nyt tuollaista miestä ei haluaisi kuten nuo muut paremmat naiset? Minä taas olen vain sekava ihminen jolla ei ole minkäänlaista päämäärää. Ei me oikein sovita yhteen kun en ole itse se täydellinen hänen tavallaan.

        Oletat nyt asioita. Olethan jutellut hänen kanssaan asioista, jotta tietäisit varmaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletat nyt asioita. Olethan jutellut hänen kanssaan asioista, jotta tietäisit varmaksi?

        En ole. Siksi tuolla aikaisemmin sanoin että kun ei tunne niin on varaa kuvitella asioita ja ajatella toinen täydellisenä. Tiedän että se on vain osa totuutta mutta se on silti minun ajatukseni ja millaisen kuvan olen hänestä saanut. Ensivaikutelmaa kun ei voi oikein muuttaa ennen kuin tutustuisi kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Siksi tuolla aikaisemmin sanoin että kun ei tunne niin on varaa kuvitella asioita ja ajatella toinen täydellisenä. Tiedän että se on vain osa totuutta mutta se on silti minun ajatukseni ja millaisen kuvan olen hänestä saanut. Ensivaikutelmaa kun ei voi oikein muuttaa ennen kuin tutustuisi kunnolla.

        Ensivaikutelma on hyvä lähtökohta. Tsemppiä!👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsitys on siis että hän olisi täydellinen. Fiksu osaava komea jne. Tulevaisuus on hänellä kirkas edessäpäin. Paljon naisehdokkaita jonossa. On rahaa tehdä kaikkea mitä vain haluaa. Kuka nyt tuollaista miestä ei haluaisi kuten nuo muut paremmat naiset? Minä taas olen vain sekava ihminen jolla ei ole minkäänlaista päämäärää. Ei me oikein sovita yhteen kun en ole itse se täydellinen hänen tavallaan.

        Ymmärrätkö itsekään omaa typeryyttäsi, anteeksi sanavalinta. Miten kukaan voi olla noin ymmärtämätön 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensivaikutelma on hyvä lähtökohta. Tsemppiä!👍

        Mutta kun se ensivaikutelma on niin ristiriidassa ajatuksen kanssa että hän on täydellinen ja minä en. Siksi en voi ajatella meitä yhdessä vaikka ihastuinkin. Asia jäi vain leijumaan ilmaan eikä mitään tapahtunut vaikka oli puolin ja toisin jonkinlaista kiinnostusta ainakin omalta puolelta eikä häntäkään näy täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö itsekään omaa typeryyttäsi, anteeksi sanavalinta. Miten kukaan voi olla noin ymmärtämätön 😂

        Millä tavalla olen typerä tai ymmärtämätön? Perustelut tarvitaan muuten en usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla olen typerä tai ymmärtämätön? Perustelut tarvitaan muuten en usko.

        Kylläpä hiljeni. Turhaa väittää jotain jos ei pysty perustelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsitys on siis että hän olisi täydellinen. Fiksu osaava komea jne. Tulevaisuus on hänellä kirkas edessäpäin. Paljon naisehdokkaita jonossa. On rahaa tehdä kaikkea mitä vain haluaa. Kuka nyt tuollaista miestä ei haluaisi kuten nuo muut paremmat naiset? Minä taas olen vain sekava ihminen jolla ei ole minkäänlaista päämäärää. Ei me oikein sovita yhteen kun en ole itse se täydellinen hänen tavallaan.

        Onko hän sanonut että olet epätäydellinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän sanonut että olet epätäydellinen?

        Ei ole mutta hänen haluistaan voin päätellä etten minä kelpaa vaan mielummin haluaa vertaisensa naisen vierelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mutta hänen haluistaan voin päätellä etten minä kelpaa vaan mielummin haluaa vertaisensa naisen vierelleen.

        Millä tavalla vertaisen? Nyt kuulostaa hyvin vajaalta meininki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla vertaisen? Nyt kuulostaa hyvin vajaalta meininki

        Yhtä hyvän kuin itse on. Minä en kuulu samaan luokkaan kuin hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö itsekään omaa typeryyttäsi, anteeksi sanavalinta. Miten kukaan voi olla noin ymmärtämätön 😂

        No sinä et ilmeisesti ole penaalin terävin kynä kun et ymmärrä, että tuo mies puhuu ihan selvästi itsestään😂 tietysti jos edes keinotekoisesti pääsee toisten (lue tuntemattomien naisten) yläpuolelle, niin sehän on kotiinpäin👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla vertaisen? Nyt kuulostaa hyvin vajaalta meininki

        No niin kuulostaa kun joku esiintyy naisena harvinaisen huanosti ja vajukhit soikhiopäät ei vaan tajua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun se ensivaikutelma on niin ristiriidassa ajatuksen kanssa että hän on täydellinen ja minä en. Siksi en voi ajatella meitä yhdessä vaikka ihastuinkin. Asia jäi vain leijumaan ilmaan eikä mitään tapahtunut vaikka oli puolin ja toisin jonkinlaista kiinnostusta ainakin omalta puolelta eikä häntäkään näy täällä.

        Näkkyymättöömii. Hypoteesi. Kunnes,Nähden hän,tästä,her,raan,han,tänsä. pöydälle nostaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mutta hänen haluistaan voin päätellä etten minä kelpaa vaan mielummin haluaa vertaisensa naisen vierelleen.

        Mitäs yrität änkeä varatun ihmisen elämään ihan väkisellä, oletko edes oikee nainen, mistäpä sitä tietää, mikä olet!


    • Anonyymi

      Älä sano ikinä kenellekään näin aloittaja

    • Anonyymi

      Ei kai sitä nyt vaan töissä ole mietitty näin toisarvoisia asioita?

    • Anonyymi

      Elämäntaparikollisen Hyvästi

      • Anonyymi

        Juhannuksen hyvä henki ja loputtomat jankkaukset😂 oot ihan sketsi


    • Anonyymi

      En aio olla koskaan kenenkään "omaisuutta". Taidat olla aika sairas persoona

    • Anonyymi

      Sanotaan hyvästit
      valkeille linnuille
      sudenkorennoille
      perhosille
      amiraaleille, ritareille

      Sanotaan hyvästit
      rakkaille
      hunajaisille
      tuoksuville omenankukille
      makeille mansikoille

      Niinkuin kesä
      jättää hyvästit
      syksyn saapuessa

      Kunnes jälleen kohdataan..

    • Anonyymi

      Jospa se vaan löysi sopivamman, eli etiäpäin.

    • Anonyymi

      En ole varma ymmärsinkö asian oikein, jos jossain kohtaa selvennät. Sinulla on joku nainen, kenen kanssa kirjoittelet? joku nuorempi.
      Olen vilpittömästi iloinen jos näin on ja olet onnellinen. Hyvästit taisit jo jättääkin ja varmaan toivot etten enää täällä kirjoittele.
      En halua häiritä, niin siksi olisi hyvä jos vielä selventäisit asiaa.
      A

      • Anonyymi

        Et sinä mikään a ole. Missä on moraali?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä mikään a ole. Missä on moraali?

        Olen kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä.

        Et ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole

        Olen Anxx.ja tämä on viimeinen viestini hänelle, hänellä on jo joku muu kaivattu.


    • Anonyymi

      Halonen

      • Anonyymi

        Sukunimeni ei ole Halonen.


    • Anonyymi

      Ei kukaan ole kenenkään oma, koska toista ei voi omistaa.

    • Anonyymi

      Vapauden kaipuuni on tietenkin aika teoreettista, mutta ajatukseni onnesta kai on öinen tie ilman aavistustakaan mihin on menossa. Mikään suuntaa näyttävä tai valoa tuova ei oikein sovi kuvaan.

      • Anonyymi

        Mitä sä teet tässä, jos saan kysyä?


    • Anonyymi

      Ulkopuolelta kommentoimaan tulin, mutta voin sanoa että kyllä on hakusessa äijillä miten naisiin pitää suhtautua.
      Nainen saattaa ensin leikillään näytellä "vaikeasti tavoiteltavaa", mutta jos ei hommassa lasketa esirippua viimeistään kun ensimmäinen tapaaminen on käyty, pitää jättää koko nainen sikseen. Nainen joko haluaa uusia tapaamisia tai jos edelleen pelaa vaikeasti tavoiteltavaa pitää jättää koko homma ajan tuhlauksena.
      Tilanne on joka tapauksessa sairas ja ei jatkoa muutenkaan jos ei naiselta löydy tuon enempää omaa kiinnostusta olla miehen kanssa mukana kuvioissa.

    • Anonyymi

      Vilmalle. T. AT

    • Anonyymi

      Harmi etten itse keksinyt tuota ajoissa, olisi tullut karkeasti arvioituna 200000e halvemmaksi ilman tuuliviiriä. Pms godzillaa ei yksikään mies pääse karkuun.

      • Anonyymi

        Niin, miksi miehet metsästätte vain niitä jännänaisia, kiltteihin, ette vilkaisekaan. Oma moka.


    • Anonyymi

      slot xo for anyone who is looking for the best pgslot slots collection site, the first-class game camp center, also a lot of slotxo games, put it inside this site, an automatic deposit-withdrawal system. https://pgslot-th.com/

    • Anonyymi

      Tv kanava, TLC

    • Anonyymi

      Tolla asenteella se onkin paras mitä voit tehdä.

    • Anonyymi

      I enjoyed to read your article as you wrote an interesting good article. https://ufa22auto.com (b e t f l i k)

    • Anonyymi

      I’m writing on this topic these days, https://www.222winbet.co , but I have stopped writing because there is no reference material. Then I accidentally found your article. I can refer to a variety of materials, so I think the work I was preparing will work! Thank you for your efforts.

    • Anonyymi

      I’ve been reading all the articles related to https://22balllive.com for the past hour, but I don’t know why I saw this post now. It seems like very useful information.

    • Anonyymi

      Why couldn’t I have the same or similar opinions as others? TvT I hope you also visit my blog and give us a good opinion. https://22hotmovie.com

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe