Nuorta pillua vanhemmalle miehelle

Anonyymi

Uudeltamaalta ketään 70 kuka haluaisi nuolla 35 vee normaalipainoisen naisen märkää pillua. Ja jos olet hieman/erittäin vatsakas niin aina vaan plussaa. Edestä- ja takaapäin nuolemista ja haluan myös sormia sisälleni PALJON! Klitoriksen imemistä ja emättimen nuolemista niin syvältä kun kielellä vain yltää! Myös leveällä kielellä koko pillua ja välillä klitorista kiusoitellen ja imien. Ja kuvia/videota saa pillustani ottaa erittäin mielellään omaan runkkumateriaaliin!

18

2073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittaja..
      Jos olet taidokas kielimies xxl kokoa vähintään niin 60 käy myös. Autossa? Fetissi vanhemmista vatsakkaista paksusormisista miehistä.

    • Anonyymi
    • Jono :)

    • Oleskelen stadissa 10-15.7. 50 siisti mies kelpaako? Tykkään nuolla loputtomasti :)

    • Anonyymi

      Mun lukutaidolla sana nuori ei tarkoita jotain vanhaa lahnaa (35wee)

      • Anonyymi

        Sun lukutaito onkin huono tai ainakin kehittymätön.
        Parikymppisen mielestä 35v on vanha, viisikymppisen tai seitsemänkymppisen mielestä nuori. Sinä lienet liian nuori aloittajalle kun olet noin hölmö.


    • Paras herkku mikä vain voi olla :)

    • Anonyymi

      Täällä uudellamaalla olisi kuvailemaasi nuolemikseen innokas 70 v mies

    • Anonyymi

      Mä luulen ettei 70 ikäiset pyöri täällä! Kannattaisiko aloittajan kaltaisen ihmisen miettiä tällaiset asiat ns livessä. Itse olen 50 mies eikä tule monessakaan mielessä edetä tälläisissä asioissa netin kautta. Ihmisten reaktiot on aidommat oikeassa elämässä!

    • Anonyymi

      Ap miten sinuun saisi yhteyttä?

    • Anonyymi

      Pitäsköhän minun nyt harkita muuttoa Uudelle maalle, niin ois naisburgereita syötäväksi tarjolla, ikää ei vielä oo siunaantunu aivan 70v, mittariin, mutta ei se enää kaukana ois, kun muutama vuosi. Hyvä anonyymi, olisit taivaan lahja vanhalle miehelle.

    • Täällä 70 mutta nuolen pilluja täällä Pirkanmaalla, enkä ole lihava vaan urheilullinen 180cm /73kg.

    • Anonyymi

      Porvoosta löytyy kielimies😛

    • Anonyymi

      Keravalla olisi 70 v mies kuvailemaasi touhuiluun

    • Anonyymi

      Käykö lihaksikas 67 v mies vatsaa ei ikävä kyllö ole juurikaa, sen sijaan kestävä paksu kulli ja kieli
      BenBolt67

    • Anonyymi

      Moi

      Kyllä maistuu pillu meikäläiselle

      mark56atmeiliboxi.fi

    • Anonyymi

      Jos normaali terve ihminen sukupuolesta tai iästä riippumatta ei saa seuraa kasvotusten haluamansa kaltaiselta ihmiseltä niin vika on ihmisen omassa naamassa!

      Ja kannattaa oikesti sanoa se asia sille jota alkaa tillittämään öököneihin toistuvasti. Järjellä varustettu 35v nainen saa kyllä kaadettua tuollaisen ihmisen mitä hakee!

    Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6519
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3759
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      190
      3654
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2846
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2539
    6. 292
      2307
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1613
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      112
      1518
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1449
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1230
    Aihe