Tervehdys kukkien ystävät!
Minulla olisi noita pasuunakukkia,olisko kukaan kiinnostunut?
Värit valkoinen,punainen,kerrottu keltainen ja violetti.
pasuunakukkia Lappeenrannassa
veikko
5
897
Vastaukset
- karska
hei!
minä olisin kiinnostunut :)
laita s-postia osoitteeseen
[email protected] - tuitsu
Hei Veikko! Olen kiinnostunut näistä pasuunakukista, naapurillani oli aikoinaan tämmöinen. Laitan tähän numeroni niin voit soittaa 040 -510 2570
- Tarantella
Olisin myös kiinnostunut pasuunankukista: Ota yhteyttä [email protected]
- Mummeli Mikkelistä
Hei, olisin kiinnostunut kerrotusta pasuunakukast ja violetistä.. Tavallista keltaista ja vaaleanpunaista on omasta takaa. toivottavasti vielä löytyy sinulta minullekin?
- lukekaan vuosiluku
Hih, on tainnut jo kuolla koko kukka, aikaahan on tässä vierähtänyt 9 vuotta :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843262
- 761304
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1811243Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401040Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103971Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310942- 95857
- 43849
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825