Työn perässä Heinolaan vaan mikäpä olisi Heinolassa sellaista kohtuullisen rauhallista asuinaluetta (rivitalo/kerrostalo) ettei nyt sitten tulisi paikan päällä ylimääräistä muuttorumbaa väärän valinnan vuoksi?
Rauhallinen asuinalue
21
1304
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sulla miljoonan budjetti niin löydät kyllä rauhallisen paikan, muuten turha haaveilla rauhasta näillä nurkilla jyke, mustikkaha, tommola, näissä huumeet ja viina virtaa...
- Anonyymi
Etu-Tommola, Sepänniemi, Keskusta, Jyrängön pohjoisosa, Niemelä, hyviä alueita ja edullisia asuntoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etu-Tommola, Sepänniemi, Keskusta, Jyrängön pohjoisosa, Niemelä, hyviä alueita ja edullisia asuntoja.
Kaikki rauhattomat paikat tuli tuossa lueteltua. Ei missään nimessä noista asuntoa kannata ottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki rauhattomat paikat tuli tuossa lueteltua. Ei missään nimessä noista asuntoa kannata ottaa.
Rauhattomuus on aina maailmassa, jos kaipaa rauhaa kannattaa etsiä todellista rauhan antajaa. Heinola on pieni kaupunki, kuin maalaispitäjä, hyvä paikka asua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etu-Tommola, Sepänniemi, Keskusta, Jyrängön pohjoisosa, Niemelä, hyviä alueita ja edullisia asuntoja.
Mitä keskusta tekee tuossa muuten oikean suuntaisessa listassa?
Myös Rainio sopii rauhaa kaipaavalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä keskusta tekee tuossa muuten oikean suuntaisessa listassa?
Myös Rainio sopii rauhaa kaipaavalle.... vaikka harjun ja kirkkopuiston alue, muukin keskusta rauhoittuu kun ihmiset muuttuvat.
- Anonyymi
Kirkonkylälle on suuntautunut muuttoliike Länsi-Savosta, kun tänne on muuttanut lahjatonta porukkaa rikkaisiin taloihin kotivävyiksi. Samaan tapaan kuin Uuno Turhapuro elokuvissa. Hyvin sinä sinne solahdat joukkoon. Yhden vinkin annan jos kirkonkylään muutat. Pidä huolta betoniponttoonilaituristasi, jos sinulla sellainen on. Muuten se voi kadota.
- Anonyymi
Iloiset savolaiset ovat tervetulleita!
- Anonyymi
Vinkki kerran Heinolassa asuneelta: aja ohi. Suuntaa muuttokuormasi minne tahansa muualle.
- Anonyymi
Eipä näytä valituksesi vieläkään loppuneen, eli ei se ole siitä asuinpaikasta kiinni kuten taas kerran nähdään.
- Anonyymi
Heikkimäki. Ei varmaan tapahu mitään, paitsi routa routii
- Anonyymi
Kaunis kakku päältä katsoen, vilkaise hieman pinnan alle.
Huumeita, rikollisjengejä ja varkauksia, roskaamista ja rikkomista, huonoa kaupungin kunnossapitoa kautta linjan, linnun ulostetta kaikkialla, paljon investoidaan-mitään ei huolleta, nepotismia ja osaamattomuutta hallinnossa…mutta kuten sanottu, nätti kaupunki ohimennen katsoen.- Anonyymi
Juuri näin, eikä melkein. Rikollisten ja narkkien määrä kasvaa, työssäkäyvä aines muuttaa pois ja ihan syystäkin.
- Anonyymi
Kuulostaa normaalilta suomalaiskaupungilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa normaalilta suomalaiskaupungilta.
On yleistä, mutta ei normaalia.
- Anonyymi
Kiitokset vinkeistä.
- Anonyymi
Poliittinen elämä on rikasta ja Heinolassa ihmiset tulevat hyvin toimeen keskenään. Kannattaa lukea tapahtumista noin 10 vuoden ajanjaksolta täältä palstalta. Varsinkin kaupunginjohtajat ovat järjestään viihtyneet täällä pitkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliittinen elämä on rikasta ja Heinolassa ihmiset tulevat hyvin toimeen keskenään. Kannattaa lukea tapahtumista noin 10 vuoden ajanjaksolta täältä palstalta. Varsinkin kaupunginjohtajat ovat järjestään viihtyneet täällä pitkään!
Ja yrityksille on tonttimaata järjestetty isolla rahalla, mutta panos-tuotos jää veronmaksajien piikkiin. Kysyntää ei ole, mutta tehtiin silti.
- Anonyymi
Tommola taitaa olla rauhallisin kaupunginosa, vai mitä mieltä muut paikkakuntalaiset on?
- Anonyymi
Mustikkahaka on luxus-kerrostaloalue. Talot on moderneja ja hienoja ja palvelut on lähellä. Vanha Mestarikin kuoli vissiin vanhuuttaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustikkahaka on luxus-kerrostaloalue. Talot on moderneja ja hienoja ja palvelut on lähellä. Vanha Mestarikin kuoli vissiin vanhuuttaan.
Juu oikein luxoria, hienot on palvelut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497