Rauhallinen asuinalue

Anonyymi

Työn perässä Heinolaan vaan mikäpä olisi Heinolassa sellaista kohtuullisen rauhallista asuinaluetta (rivitalo/kerrostalo) ettei nyt sitten tulisi paikan päällä ylimääräistä muuttorumbaa väärän valinnan vuoksi?

21

1304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos sulla miljoonan budjetti niin löydät kyllä rauhallisen paikan, muuten turha haaveilla rauhasta näillä nurkilla jyke, mustikkaha, tommola, näissä huumeet ja viina virtaa...

      • Anonyymi

        Etu-Tommola, Sepänniemi, Keskusta, Jyrängön pohjoisosa, Niemelä, hyviä alueita ja edullisia asuntoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etu-Tommola, Sepänniemi, Keskusta, Jyrängön pohjoisosa, Niemelä, hyviä alueita ja edullisia asuntoja.

        Kaikki rauhattomat paikat tuli tuossa lueteltua. Ei missään nimessä noista asuntoa kannata ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki rauhattomat paikat tuli tuossa lueteltua. Ei missään nimessä noista asuntoa kannata ottaa.

        Rauhattomuus on aina maailmassa, jos kaipaa rauhaa kannattaa etsiä todellista rauhan antajaa. Heinola on pieni kaupunki, kuin maalaispitäjä, hyvä paikka asua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etu-Tommola, Sepänniemi, Keskusta, Jyrängön pohjoisosa, Niemelä, hyviä alueita ja edullisia asuntoja.

        Mitä keskusta tekee tuossa muuten oikean suuntaisessa listassa?
        Myös Rainio sopii rauhaa kaipaavalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä keskusta tekee tuossa muuten oikean suuntaisessa listassa?
        Myös Rainio sopii rauhaa kaipaavalle.

        ... vaikka harjun ja kirkkopuiston alue, muukin keskusta rauhoittuu kun ihmiset muuttuvat.


    • Anonyymi

      Kirkonkylälle on suuntautunut muuttoliike Länsi-Savosta, kun tänne on muuttanut lahjatonta porukkaa rikkaisiin taloihin kotivävyiksi. Samaan tapaan kuin Uuno Turhapuro elokuvissa. Hyvin sinä sinne solahdat joukkoon. Yhden vinkin annan jos kirkonkylään muutat. Pidä huolta betoniponttoonilaituristasi, jos sinulla sellainen on. Muuten se voi kadota.

      • Anonyymi

        Iloiset savolaiset ovat tervetulleita!


    • Anonyymi

      Vinkki kerran Heinolassa asuneelta: aja ohi. Suuntaa muuttokuormasi minne tahansa muualle.

      • Anonyymi

        Eipä näytä valituksesi vieläkään loppuneen, eli ei se ole siitä asuinpaikasta kiinni kuten taas kerran nähdään.


    • Anonyymi

      Heikkimäki. Ei varmaan tapahu mitään, paitsi routa routii

    • Anonyymi

      Kaunis kakku päältä katsoen, vilkaise hieman pinnan alle.
      Huumeita, rikollisjengejä ja varkauksia, roskaamista ja rikkomista, huonoa kaupungin kunnossapitoa kautta linjan, linnun ulostetta kaikkialla, paljon investoidaan-mitään ei huolleta, nepotismia ja osaamattomuutta hallinnossa…mutta kuten sanottu, nätti kaupunki ohimennen katsoen.

      • Anonyymi

        Juuri näin, eikä melkein. Rikollisten ja narkkien määrä kasvaa, työssäkäyvä aines muuttaa pois ja ihan syystäkin.


      • Anonyymi

        Kuulostaa normaalilta suomalaiskaupungilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa normaalilta suomalaiskaupungilta.

        On yleistä, mutta ei normaalia.


    • Anonyymi

      Kiitokset vinkeistä.

      • Anonyymi

        Poliittinen elämä on rikasta ja Heinolassa ihmiset tulevat hyvin toimeen keskenään. Kannattaa lukea tapahtumista noin 10 vuoden ajanjaksolta täältä palstalta. Varsinkin kaupunginjohtajat ovat järjestään viihtyneet täällä pitkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliittinen elämä on rikasta ja Heinolassa ihmiset tulevat hyvin toimeen keskenään. Kannattaa lukea tapahtumista noin 10 vuoden ajanjaksolta täältä palstalta. Varsinkin kaupunginjohtajat ovat järjestään viihtyneet täällä pitkään!

        Ja yrityksille on tonttimaata järjestetty isolla rahalla, mutta panos-tuotos jää veronmaksajien piikkiin. Kysyntää ei ole, mutta tehtiin silti.


    • Anonyymi

      Tommola taitaa olla rauhallisin kaupunginosa, vai mitä mieltä muut paikkakuntalaiset on?

      • Anonyymi

        Mustikkahaka on luxus-kerrostaloalue. Talot on moderneja ja hienoja ja palvelut on lähellä. Vanha Mestarikin kuoli vissiin vanhuuttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustikkahaka on luxus-kerrostaloalue. Talot on moderneja ja hienoja ja palvelut on lähellä. Vanha Mestarikin kuoli vissiin vanhuuttaan.

        Juu oikein luxoria, hienot on palvelut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe