Myllymäen nettikauppa

onks tietoo

Mikä tämä Raahessa oleva nettikauppa on?

13

3376

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy
    • Patti Ohtassa

No tämä nettikauppa on halpa ja sieltä hakee porukat tavaraa ympäri suomen!

• Myllymäen

Myllymäen nettikaupan se prätkä video on aivan lyömätön! Kahtokaa ihmeessä!

• Pösilöö

Taitaa mopo keulia,,,,,melekonen actionvideo

• minä vaan
        Pösilöö kirjoitti:

Taitaa mopo keulia,,,,,melekonen actionvideo

No ainakin Myllymäen raudassa saa palvelua ulkomuotoon katsomatta,toisin on eräässä Raahen K-ketjun rautakaupassa. Myyjät ei ole huomaavinaankaan,vaikka perässä juokset.Ja minäkin menin ostamaan vain 4000 euron edestä rakennustarviketta, mutta jos ei rahat kelpaa niin ei väkisten. Menin Myllymäen rautaan ja heti palveltiin.

• Ollinsaari
        minä vaan kirjoitti:

No ainakin Myllymäen raudassa saa palvelua ulkomuotoon katsomatta,toisin on eräässä Raahen K-ketjun rautakaupassa. Myyjät ei ole huomaavinaankaan,vaikka perässä juokset.Ja minäkin menin ostamaan vain 4000 euron edestä rakennustarviketta, mutta jos ei rahat kelpaa niin ei väkisten. Menin Myllymäen rautaan ja heti palveltiin.

Rahat sinne missä palvellaan !Teit juuri niin kuin täytyykin!

• entinen asiakas
        minä vaan kirjoitti:

Minulla on juuri toisinpäin kokemukset palvelusta. Olen kysynyt noin 3v sitten teräskaton tarjousta, eikä ole vielä kuulunut asiasta mitään.Ennen sitä ilmastointikoneita esiteltiin hyvin ja tarjoukset piti lähettää ,ei ole vieläkään kuulunut.Olen saman myyjän kanssa asioinut sen jälkeen ,eikä hän ole asiasta kiinnostunut ,hän ei ole omistaja vaan myyjä.L-positiiviset on pahimpia huijareita.Mafialta kun ostat niin mafia vain voimistuu!
        Pistetään oma poikotti pystyyn.EI MAFIALTA.

• Juippi _
        minä vaan kirjoitti:

Fuden skodu tilattu nettikaupasta maaliskuussa 2005, jolloin luvattiin toimitusta huhtikuussa. Edelleen skodu tulematta. Hyvitykseksi sais tilata sykemittarin lisämaksua vastaan. Voi v.. mä sanon, mihin saavat kohta työtää mittarit ja skodunkin. Sit tänään 7.6.2005 soittelin viisi kertaa puhelinvaihteeseen, kun käänsivät puheluita miten sattuuu. Ja lopulta kun käämi paloi, niin kappas, tavoiteltu Eija löytyikin puhelinvaihteen numerosta.

• huijattuko?
        minä vaan kirjoitti:

Tilasin huhtikuussa
        Myllymäeltä mopon,maksoin kolme viikkoa sitten.Mopoa ei ole tullu vieläkään!Joka viikko sanotaan että tällä viikolla tulee.Toissapäivänä luvattiin että huomenna on perillä, ei ole tullu vielä tänäänkään!! Ei niillä taida niitä ollakaan. Pitää kohta tehdä tästä poliisiasia!!!

• kokemusta on...
        Juippi _ kirjoitti:

Fuden skodu tilattu nettikaupasta maaliskuussa 2005, jolloin luvattiin toimitusta huhtikuussa. Edelleen skodu tulematta. Hyvitykseksi sais tilata sykemittarin lisämaksua vastaan. Voi v.. mä sanon, mihin saavat kohta työtää mittarit ja skodunkin. Sit tänään 7.6.2005 soittelin viisi kertaa puhelinvaihteeseen, kun käänsivät puheluita miten sattuuu. Ja lopulta kun käämi paloi, niin kappas, tavoiteltu Eija löytyikin puhelinvaihteen numerosta.

Miksi ihmeessä soittelit puhelinvaihteeseen, jos yritit tavoitella jotain Eijaa? Helpoiten henkilön saa kiinni suorasta numerosta, jonka löytää, kun vähänkään vaivautuu kyseisen kaupan sivuja tutkimaan. Ota huomioon että raivoamalla puhelinvaihteessa olevalle henkilölle, kohdistat vihasi aivan väärälle taholle... Että sellasta...

• hyvällämielellä
        huijattuko? kirjoitti:

Tilasin huhtikuussa
        Myllymäeltä mopon,maksoin kolme viikkoa sitten.Mopoa ei ole tullu vieläkään!Joka viikko sanotaan että tällä viikolla tulee.Toissapäivänä luvattiin että huomenna on perillä, ei ole tullu vielä tänäänkään!! Ei niillä taida niitä ollakaan. Pitää kohta tehdä tästä poliisiasia!!!

No minä ainakin tilasin tuolta netistä,
        myllymäen nettikaupasta fuden skootterin.
        se tuli kotipihallemme 2 päivän kuluttua. kuljetusliikkeestäkin soitettiin etukäteen
        ja kysyttiin että ollaanko kotona ja voidaanko skootteri tuoda. itse ainakin olen
        tyytyväinen palveöuun, ja nopeaan toimitukseen.

:)

huono puoli on että skootterissa oli naarmuja :F

• Asher

Se on se uskovaisten kauppa. On ne sitte reiluja ja mukavia! Ja illalla saa anteeksi jos vähän päivällä "lipsahtaa"...

• benjii

Tietääkö joku huoltaa Qingqiä, ketju meni poikki ja saako varaosakin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe