Aito Thaimaa, vol 1.

Aito Thaimaa ei ole ostareilla, eikä sen pahvitauluissa, ei kuponkiruokaloissa eikä farangeille rakennetuilla asuinalueilla.

Aito Thaimaa on landella, josta ihmiskunta ammentaa elinvoimansa ja ruokansa, kunnioittaen Äiti Maata, aurinkoa, vettä, tuulta, luontoa ylipäätään.

Maan ravinteissa siemen itää veden ja lämmön ansiosta, kasvaa auringon ja veden avulla, tuuli tekee kasvista vahvemman ja jatkaa sen sukua tuulen mukana pölytellen.

Kasvista tai kukasta riippuen, myös mehiläiset, linnut ja monet muut eläimet osallistuu toimintaan välillisesti.

https://ibb.co/tstj3C9
https://ibb.co/M2N4ZHj
https://ibb.co/sj2BYDR
https://ibb.co/GWNvPh9

Kolme kuvista on kotinurkilta, yksi kauempaa Pattayasta itään liikkuville tuttu baana.

62

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noin se juttu taasen muuttuu, ennen aito thaimaa oli pattayn metropoliparatiisi.

      Aitoa haaveilluusioelämää kun vain ei ole olemassa, se sun täytyisi jo ymmärtää, etkä sinä omaa idiotismiasi voi aidoksi elämäksi muuttaa sadoilla turhanpäiväisillä valokuvilla, joita rakkaasi TT oli laskenut jo olevan 300 aijattua.

      Haaveilluusiokaunisperhe eedeneineen, lumppuhuoranen vaimona ja lapset internetimuroituja korealaisen näköisiä on kuules niin kaukana penkin värejä vaihtavan mersun ohella, että laitappa nyt se tietotekniikkasi käytöstäsi pois ja ryhdy elämään sitä oikeaa elämääsi ilman tätä sinulle päivittäin pakollista ainoaa sosiaalista kontaktia, matkailupalstaa.

      • En ole koskaan väittänyt Pattayaa aidoksi Thaimaaksi, vaan olen sanonut vain että Pattayan tytöt ja työläiset ovat kotoisin maalta aidosta Thaimaasta.

        Pattaya on kenties maailman paras turistien viihdekeskus, monipuolisuutensa ansiosta. Siksi se on Thaimaan suosituin turistikohde Bangkokin jälkeen, joka on maailman suosituin.

        Järjettömiin mittakaavoihin kasvanut kateutesi on on maailmanennätysluokkaa ja kuulut suljetulle osastolle. Sinulla on varaa puhua illuusioista sitten kun osoitat yhdenkin kuvani illuusiokuvaksi tai osoitat olevasi Chiang Maissa.

        Perhettäni en tuohon hulluuteesi enää sekoita, joten voit paksukainen lakata puhumasta siitä. Sinulla meni kuppi nurin kun minun kuppini ilmestyi "Eedeniin". Meillä on yhdeksän rain tontti ja sinne mahtuu kaikenlaista.

        "Sosiaalisessa elämässä" meitä oli eilen 24 henkilöä juhannuksen vietossa, vaikka sitä ei sillä nimellä kutsuttukaan. Tänään kiitokseksi eilisestä naapurit ja kaverit tarjoaa meille sapuskat farmilla.


      • 20-10 kirjoitti:

        En ole koskaan väittänyt Pattayaa aidoksi Thaimaaksi, vaan olen sanonut vain että Pattayan tytöt ja työläiset ovat kotoisin maalta aidosta Thaimaasta.

        Pattaya on kenties maailman paras turistien viihdekeskus, monipuolisuutensa ansiosta. Siksi se on Thaimaan suosituin turistikohde Bangkokin jälkeen, joka on maailman suosituin.

        Järjettömiin mittakaavoihin kasvanut kateutesi on on maailmanennätysluokkaa ja kuulut suljetulle osastolle. Sinulla on varaa puhua illuusioista sitten kun osoitat yhdenkin kuvani illuusiokuvaksi tai osoitat olevasi Chiang Maissa.

        Perhettäni en tuohon hulluuteesi enää sekoita, joten voit paksukainen lakata puhumasta siitä. Sinulla meni kuppi nurin kun minun kuppini ilmestyi "Eedeniin". Meillä on yhdeksän rain tontti ja sinne mahtuu kaikenlaista.

        "Sosiaalisessa elämässä" meitä oli eilen 24 henkilöä juhannuksen vietossa, vaikka sitä ei sillä nimellä kutsuttukaan. Tänään kiitokseksi eilisestä naapurit ja kaverit tarjoaa meille sapuskat farmilla.

        Meillä ..... iso tontti, mahtavaa, hienoa, aivan ylivertaista. Kuka on meillä?

        Tervetuloa doniesi kanssa ottamaan kuvia.

        Vain idiootilla on haaveilluusioperhe ja selittelee mitä eilen teki ja mitä tänään tekee, joten menes nyt tekemään.

        Mikä se olikaan se huorasi ammattiopiskelut kun pyllistystä ei lasketa?


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Meillä ..... iso tontti, mahtavaa, hienoa, aivan ylivertaista. Kuka on meillä?

        Tervetuloa doniesi kanssa ottamaan kuvia.

        Vain idiootilla on haaveilluusioperhe ja selittelee mitä eilen teki ja mitä tänään tekee, joten menes nyt tekemään.

        Mikä se olikaan se huorasi ammattiopiskelut kun pyllistystä ei lasketa?

        Jep, toiset menee tekemään, toiset pysyy suomi24 palstalla loppuelämänsä.


      • Anonyymi

        Suuttui reppana kun jäi sanailussa jälleen prossille, ja alkoi soittelemaan ystävälleen T modelle.


    • Anonyymi

      "Siksi se on Thaimaan suosituin turistikohde Bangkokin jälkeen, joka on maailman suosituin."

      Bangkok; 22 milj turistia
      Pariisi; 30 milj

      Thailand; 40 milj
      Ranska; 200 milj

      "Receiving roughly 200 million international visitors a year, France ranks as a leading destination for international tourism. The capital, Paris, is one of the most visited city destinations in Europe and the world."

      Ja Buri Ram? Isanin napa :-) 78t ulkomaalaista, ei paha kun miettii mitä on nähtävää.

      "According to the Tourism and Sports Ministry, Buri Ram welcomed 2.33 million travellers in 2019 -- 2.25 million locals and 77,874 from abroad"

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Mastercardin listauksen mukaan suosituin turistikohde on suomalaisillekin tuttu Thaimaan pääkaupunki Bangkok.
        https://www.is.fi/matkat/art-2000005866032.html

        Kova on tarve sekoittaa turistikohde ja aito thaimaa, kun ei ole kokemusta kuin turistikohteesta.


      • Anonyymi

        Niin eikä tuo maailman suurin turisti kohdekaan pidä paikaansa, pelkästään disneylandit keräävät asiakkaita moninkertainen määrä bangkokiin nähden, pelkästään floridan disneyworld kävijämäärä on vajaa 60 miljoonaa turistia vuodessa... joten se on lähes kolmin kertainen bangkokiin verrattuna.


    • Anonyymi

      Katsoppas poju se tässä Hua hinissä on erinomaista, täällä on aito maalaismaisemaa pilvin pimein mutta myös urbaania kaupunkikuvaa joka ei juurikaan poikkea bangkokista, tosin bts meillä ei ole mutta ilmajuna rata alkaa olla valmis, thaimaan kaupungin yleiskuva on sellainen että pienemmissä kaupungeissa, kaikki isot ostarit eivät sijaitse kaupunkien keskustoissa, vaan niitä yhdistävissä tieverkostoissa, hua hinissä on kaksi isoa kauppakeskusta aivan keskustassa, bluport ja villamarket, seuravat isot marketit onkin sitten pranburissa 30 kilsaa ja phetsaburissa 60 kilsaa noin kumpaakin, täällä hua hinissä on hevostiloja, viljellään riisiä, sokeriruokoa, jotain öljykasvia en muista nimeä, banaania, pomeloa, kahvia, duriania, jackfruittia, tupakkaa, sekä iso joukko muita. täällä on isoja ja pieniä kanafarmeja, kalkkuna ja sika farmeja, buffaloita on monenlaisia monessa ei paikassa, lehmiä... kaikki alle 25 kilometrin säteellä, ilman että tarvitsee hakeutua toiseen kaupunkiin, tai edes päätielle, tämä on yksi hua hinin suurempi vetonauloja täällä on kaikille kaikkea.

      Täällä on hyvät uimarannat, satoja eritasoisia hotelleja paljon aktiviteettejä turisteille mutta myös paljon maaseutua, siis Hua Hin rulez... Minun mieltymykseni menee niin että ensin on bangkok, Hua Hin, Phuket.... pattayan tulee tuolla jossain hemmetin kaukana, en tiedä mihin sijoittaisin Chiang main kuin en ole käynyt mutta korjaan sen joskus, kun viitsin ostaa lentolipun hua hinistä pitäisi olla sinne suora lento, joskaan en ole varma onko parhaillaan oli ainakin...

      Mutta luulen että näistä kaupungeista buriram on syytä kiertää kaukaa, siellä ei ole oikeastaan mitään, muutakin landea, ei pääse uimaan.

      Olen hieman katsellut liiketilaa soi 80 olisi myytävänä 248 m2 hinta 31,8 miljoonaa, ei ole varaa moiseen, mitähän tuollaisesta joutuu antamaan vuokraa...

      • Anonyymi

        Täältähän tuota vuokrahintaa on hyvä kysellä.


      • Anonyymi

        Pattayalle palaa jokainen siellä käynyt aina uudestaan, mutta Hua Hiniin ei mene kukaan toista kertaa. Maailman tylsimpiä paikkoja jossa ei ole mitään kenellekään. Sinun kuvasi on aina länkkäriostareilta ja niissäkö on sitten se aito Hua Hin?
        Uimaranta on hevosenpaskassa oleva kapea kaistale. Mitä virkaa ja iloa sinulle on niistä pelloista? Sinähän käyt vain marketeissa ja niissäkin harvoin. Jenkit on maailman kolmanneksi väkirikkain maa ja ostovoimaa on monilla. He käyvät itse niissä omissa huvipuistoissaan suurimmaksi osaksi. Vertaus huvipuistoon on idiottimainen muutenkin, sillä USA on Thaimaasta katsottuna maapallon toisella puolen.
        Parempi vertaus on että Pattaya on kymmenen kertaa suositumpi matkakohde kuin Hua Hin.
        Buriram on provinssi, eikä pelkkä kaupunki.

        Tuo on koomista että kehut Thaimaassa asumisellasi, mutta kun alkaa tulla puhe Thaimaasta matkailukohteena, niin alat haukkumaan Thaimaata ja kerrot ettei se ole mitään.
        Sinun kannattaa pysytellä Suomessa kelakorttisi kanssa.


      • Anonyymi

        Äijällä ei riitä rahat edes kunnolliseen ruokaan niin mitähän "liiketiloja" olet mahtanut katsella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pattayalle palaa jokainen siellä käynyt aina uudestaan, mutta Hua Hiniin ei mene kukaan toista kertaa. Maailman tylsimpiä paikkoja jossa ei ole mitään kenellekään. Sinun kuvasi on aina länkkäriostareilta ja niissäkö on sitten se aito Hua Hin?
        Uimaranta on hevosenpaskassa oleva kapea kaistale. Mitä virkaa ja iloa sinulle on niistä pelloista? Sinähän käyt vain marketeissa ja niissäkin harvoin. Jenkit on maailman kolmanneksi väkirikkain maa ja ostovoimaa on monilla. He käyvät itse niissä omissa huvipuistoissaan suurimmaksi osaksi. Vertaus huvipuistoon on idiottimainen muutenkin, sillä USA on Thaimaasta katsottuna maapallon toisella puolen.
        Parempi vertaus on että Pattaya on kymmenen kertaa suositumpi matkakohde kuin Hua Hin.
        Buriram on provinssi, eikä pelkkä kaupunki.

        Tuo on koomista että kehut Thaimaassa asumisellasi, mutta kun alkaa tulla puhe Thaimaasta matkailukohteena, niin alat haukkumaan Thaimaata ja kerrot ettei se ole mitään.
        Sinun kannattaa pysytellä Suomessa kelakorttisi kanssa.

        Oletko ihan selvinpäin kirjoituksesi on sen verran sekavaa että en viitsi kommentoida, eihei poika sinä pysyttelet suomessa kelakorttisi kanssa, en minä olen ollut vuodesta 2014 pysyvästi hua hinissä, joten kokemukseni ja näkemykseni päihittävät sinun kuvitelmasi mennentullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan selvinpäin kirjoituksesi on sen verran sekavaa että en viitsi kommentoida, eihei poika sinä pysyttelet suomessa kelakorttisi kanssa, en minä olen ollut vuodesta 2014 pysyvästi hua hinissä, joten kokemukseni ja näkemykseni päihittävät sinun kuvitelmasi mennentullen.

        Toki toki, olet hua hinissa. Omissa pienissä haaveissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan selvinpäin kirjoituksesi on sen verran sekavaa että en viitsi kommentoida, eihei poika sinä pysyttelet suomessa kelakorttisi kanssa, en minä olen ollut vuodesta 2014 pysyvästi hua hinissä, joten kokemukseni ja näkemykseni päihittävät sinun kuvitelmasi mennentullen.

        On sinulla Alatoopieinarilla otsaa arvostella selkeää kirjoitusta sekavaksi.
        Omat ulostukseni ne vasta sekavia ovatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sinulla Alatoopieinarilla otsaa arvostella selkeää kirjoitusta sekavaksi.
        Omat ulostukseni ne vasta sekavia ovatkin.

        Voin vakuuttaa että on, terveisiä hua hinistä.


    • "kokemukseni ja näkemykseni päihittävät sinun kuvitelmasi mennentullen"

      Täällä on siis tällä kertaa menossa kokemus ja näkemyskilpailu Saaripasasen toimesta.

      Tuhannen valheen mökkihöperöllä mielisairaalla erakolla ei ole mitään kokemusta eikä näkemystä.

      On kuin luolassa koko ikänsä asunut apina olisi tullut päivänvaloon ja ennenkuin kukaan ehti tätä marakattia opettaa, hän päätteli asiat ihan itse omalla tavallaan.

      Olet valehdellut aivan kaiken alusta saakka alkaen koulusta ja koulutuksesta jatkuen työuriin, joita sinulla on ollut jo peräti kahdeksan erilaista versiota.

      Mielikuvituskaveri sensein keksit siinä vaiheessa kun jäit kiinni lapsekkaasta tarinasta kuinka olit sotilaspuvussasi kutsuvieraana suurlähetystön juhlissa. Valitettavasti sinä vuonna ei ollut itsenäisyyspäivän juhlia laisinkaan, koska haluttiin kunnioittaa vastikään haudattua kuningasta.

      Senseistä tuli mielikuvituskaveri ja tukihenkilö sinulle, joka ryömii päästäsi esille aina kun sinua ahdistaa. Suojaudut hänen taakseen huutelemaan kuin murkkupoika kuvitellen ettei sinua tunnista sen huutelun takaa.

      Valitettavasti tämä luomasi sensei- hahmo on täsmälleen yhtätyhmä oppimaton torvelo kuin sinäkin, lukihäiriöineen päivineen. Myös täsmälleen identtinen agenda paljastaa teidät yhdeksi ja samaksi.

      Lukihäiriö on kuin sormejälki. Se heijastuu myös luetun ymmärtämiseen. Kahta täsmälleen identtistä lukihäiriötä ei ole olemassa kuin "teillä kahdella" d, b, c, p, k, t ja g- virheineen.

      Vaikeissa sanoissa nuo virheet ilmenee aina teillä "kummallakin". Laiskana et jaksa käyttää aina sitä oikolukuohjelmaa, joka näkyi tietokoneesi työpöydällä. Se ei auta sinua, koska tarinat paljastaa aina että kyseessä olet sinä.

      Tilanteesi on vielä huonompi, jos et itse tuota tiedosta.

      • Laskeppa Neito 2010 Belörffi omat tukihenkilösi tällä palstalla ja koeta jo lopettaa tuo savolaisuutesi.
        Minä en tunne tätä palstaa enempää ikivihollistasi Numbaa, en harrasta facekyttäilyä enkä niiden kopiointeja ja niihin viittauksia sinun tavoin.

        Olen sanonut mutta sinä luikit, osita uskottavuutesi eedenistäs ja perheestäsi, niin me tutustutaan lähemmin ja kasvotusten.
        Olen myös sanonut että sinulla riittää ainoastaan sanoja ja siinä olen erittäin oikeassa.

        Mitä tulee minun kirjoitusvirheisiini, niin osa on välinpitämättömyyttä lukea omat virhelyönnit ja Geet sekä sen sellaiset on tahallisia, johon sinä ja kaikki kloonisi takertuu, kun samanmielisiä olette.

        Erittäin helppoa neiti, mutta et kykene lunastamaan tapaamistamme.

        Minä en viitsi kertakaikkiaan muuta kuin hymyillä sulle, että kaikella on hinta, jopa shortseilla ja äärilaidassa kultaharkoilla, kuin myös kellolla ranteeessa, minä kun en edes omista rannelloa syystä että en tarvitse, toosapin kello riittää mulle.

        Onko joku laukku räätälin tekemä vai, ei ja onko lihat marinaadissa kylmäkellarissa, mua vain hymyilyttää tuollaiset niin sinun kuin Numbankin kirjoittamana.

        Mersujuttus mua eniten huvittaa uima-allasräpellyksesi kanssa.

        Mutta jatka sinä ja niinhän sinä jatkatkin.

        Muuten mikä se olikaan "Vaimosi" koulutus- ammatti?


      • Anonyymi

        Luulenpa että minun mielikuvitus henkilöni on huomattavasti aineellisempi kuin sinun perheesi, asia on helppo tarkastaa laita framelle mitä hän haluaa, niin saat tietää että yksi onkin varmasti kaksi, varmasti, hieman sinua fiksumpi olisi asian havainnut jo moneen kertaan, mutta ongelmistasi johtuen näet vain kahden yhtenä, selviä vainoharhoja.

        Sinussa ei ole miestä edes sormenpäässä, ainoastaan arvoton trolli, todennäköisesti jostain laitoksesta... sanoin jo etten usko juttujasi enkä ole mieltäni muuttanut.

        Sinä toki uskallat laittaa minun nimeni framelle, vielä vaimoni ja poikani. Omaasi et tietenkään, mitä sinun sukulaiset sinusta ajattelevat että miljonääri jauhaa paskaan pattaya palstalla, ja jo vuosia... surkea trolli pahanen, olen alkanut epäilemään onko mikään kuvasi aito, muistan joskus tavanneeni kuvassa olevan miehen, ei haittaa vaikka olet peittänyt silmät, sillä ei ole isoa vaikutusta, "vaimosi" kuvasta minulla on kopio, samoin kaikista "lapsistasi" minä muistan... ja tunnistan sinut. varmasti ennemmin tai myöhemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulenpa että minun mielikuvitus henkilöni on huomattavasti aineellisempi kuin sinun perheesi, asia on helppo tarkastaa laita framelle mitä hän haluaa, niin saat tietää että yksi onkin varmasti kaksi, varmasti, hieman sinua fiksumpi olisi asian havainnut jo moneen kertaan, mutta ongelmistasi johtuen näet vain kahden yhtenä, selviä vainoharhoja.

        Sinussa ei ole miestä edes sormenpäässä, ainoastaan arvoton trolli, todennäköisesti jostain laitoksesta... sanoin jo etten usko juttujasi enkä ole mieltäni muuttanut.

        Sinä toki uskallat laittaa minun nimeni framelle, vielä vaimoni ja poikani. Omaasi et tietenkään, mitä sinun sukulaiset sinusta ajattelevat että miljonääri jauhaa paskaan pattaya palstalla, ja jo vuosia... surkea trolli pahanen, olen alkanut epäilemään onko mikään kuvasi aito, muistan joskus tavanneeni kuvassa olevan miehen, ei haittaa vaikka olet peittänyt silmät, sillä ei ole isoa vaikutusta, "vaimosi" kuvasta minulla on kopio, samoin kaikista "lapsistasi" minä muistan... ja tunnistan sinut. varmasti ennemmin tai myöhemmin.

        Hauskaa, pian tukihenkilöt 44, SS, TT, ja Laiffi lataavat omaansa ja sitten tukihenkilö Kläppi kiittää ja ylistää.
        Onkos nuo alatoopit ihan tervepäisen aikuisen tuotoksia?

        Ai että miten täällä Chiang Maissa? No Junttilan juhannus ei ole kovin vaikuttava seikka täällä. Ei ole lihoja marinadissa, ei aihetta ryypätä juhannuksen johdosta, mutta jalassa Fubushortsit joiden hintaa en muista ja väljä silkkinen kauluspaita jonka hinta myös unholassa. Mulla pari pysyvää tatuointia toisin kuin Neidolla ne on katoavia. Vaimokin sama koko ajan toisin kuin Lörffillä vaihtuva. Poikamme ei ole korealaisen näköinen myöskään. Niin ja täällä Chiang Maissa on thaimaan paras kahvi, thaimaan parhaat makkarat, myös mansikat.
        Kläppiklooni on myös hauska koska itse ei koskaan poistu savusaunansa kupeesta.

        Vaimo on vähän katsellut jos liisaisi sähkötoimisen helikopterin, sellaisen missä on neljä Brobellia ja Gardaaniveto, sillä kun on lentoonlähtölupakirja.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Hauskaa, pian tukihenkilöt 44, SS, TT, ja Laiffi lataavat omaansa ja sitten tukihenkilö Kläppi kiittää ja ylistää.
        Onkos nuo alatoopit ihan tervepäisen aikuisen tuotoksia?

        Ai että miten täällä Chiang Maissa? No Junttilan juhannus ei ole kovin vaikuttava seikka täällä. Ei ole lihoja marinadissa, ei aihetta ryypätä juhannuksen johdosta, mutta jalassa Fubushortsit joiden hintaa en muista ja väljä silkkinen kauluspaita jonka hinta myös unholassa. Mulla pari pysyvää tatuointia toisin kuin Neidolla ne on katoavia. Vaimokin sama koko ajan toisin kuin Lörffillä vaihtuva. Poikamme ei ole korealaisen näköinen myöskään. Niin ja täällä Chiang Maissa on thaimaan paras kahvi, thaimaan parhaat makkarat, myös mansikat.
        Kläppiklooni on myös hauska koska itse ei koskaan poistu savusaunansa kupeesta.

        Vaimo on vähän katsellut jos liisaisi sähkötoimisen helikopterin, sellaisen missä on neljä Brobellia ja Gardaaniveto, sillä kun on lentoonlähtölupakirja.

        Joo meneehän nämä välillä överiksi puolin sun toisin, täällä on varmaan kaikki mansikat mitä myydään sieltäpäin, mistäs sinä niitä makkaroita ostat, täällä on toki farangi makkaraan, mutta ei minun makuuni, eikä tämä Thaimaalainenkaan oikein maistu, liikaa rasvaa, riisiä... ei kiitos...

        Mitä tähän viisikkoon tulee ne on liikaa toistensa kopioita, niillä kaikilla on varsin pitkälle sama kirjoitustyyli, sama huumorintaju, joten ne on klooneja varmasti...

        Hyvä ystäväni Petteri Järvinen on noita drooneja tutkinut, harmi että et ole facessa Petteri on kirjoitellut paljon niistä samoin lennätellyt ympäri suomea, käsittäkseni niissä pitää olla thaimaassa jokin lupa, huomasitko silloin kun tämä uusi kuningas kruunattiin yksi numero oli tehty droonella, varmaan löytyy vielä youtubesta kannattaa katsoa aika vakuuttava...

        Eipä tässä ole paljonkaan ryypiskelty, pullo pari kaljaa kerran kuukaudessa, tänään olin tunteja Market Villagessa, ja sitten vielä kävin ostamassa leipää yhdeltä torilta, ja sitten jackfruittia, normaalisti ne on pakattuna pussiin, sellaisia keltaisia, tiedät varmaan, mutta tämä oli leikattu isopala, ja väriltään vaaleanpunainen en ole ennen pinkkiä jackfruittia nähnyt.
        Toinen yksikkö kaksikosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo meneehän nämä välillä överiksi puolin sun toisin, täällä on varmaan kaikki mansikat mitä myydään sieltäpäin, mistäs sinä niitä makkaroita ostat, täällä on toki farangi makkaraan, mutta ei minun makuuni, eikä tämä Thaimaalainenkaan oikein maistu, liikaa rasvaa, riisiä... ei kiitos...

        Mitä tähän viisikkoon tulee ne on liikaa toistensa kopioita, niillä kaikilla on varsin pitkälle sama kirjoitustyyli, sama huumorintaju, joten ne on klooneja varmasti...

        Hyvä ystäväni Petteri Järvinen on noita drooneja tutkinut, harmi että et ole facessa Petteri on kirjoitellut paljon niistä samoin lennätellyt ympäri suomea, käsittäkseni niissä pitää olla thaimaassa jokin lupa, huomasitko silloin kun tämä uusi kuningas kruunattiin yksi numero oli tehty droonella, varmaan löytyy vielä youtubesta kannattaa katsoa aika vakuuttava...

        Eipä tässä ole paljonkaan ryypiskelty, pullo pari kaljaa kerran kuukaudessa, tänään olin tunteja Market Villagessa, ja sitten vielä kävin ostamassa leipää yhdeltä torilta, ja sitten jackfruittia, normaalisti ne on pakattuna pussiin, sellaisia keltaisia, tiedät varmaan, mutta tämä oli leikattu isopala, ja väriltään vaaleanpunainen en ole ennen pinkkiä jackfruittia nähnyt.
        Toinen yksikkö kaksikosta.

        Ei me makkaroita syödä, kunhan nyt annoin vain villalankaa, mutta joskus maistellaan ja saahan noita toreilta ihan yleisesti, valmistajia on monia, parhaat lienee kuitenkin mummojen kotivalmisteet joita mopomummolta tulee ostettua silloin tällöin kun samaan aikaan kukkamarketissa.

        Taitaa olla luvan takana dronelennätykset ja sääntöjäkin lienee, mutta ei meillä kokemusta kuin yhdestä pojan lelusta vuosia sitten.

        Joo klooneilla on sama ikikiukkuisuus kovin yhtäläinen kaiken muun ohella, niin ja voimakas naamailun tarve, joka havaittavissa aloituksistakin kommenteista puhumattakaan.


      • Anonyymi

        "mistäs sinä niitä makkaroita ostat, täällä on toki farangi makkaraan, mutta ei minun makuuni, eikä tämä Thaimaalainenkaan oikein maistu, liikaa rasvaa, riisiä... ei kiitos..."

        Saisko saman suomeksi? Mistäkö makkarat? Jokaikisessä thaimarketissa myydään sekä thaimaalaisia makkaroita että eurooppalaisia makkaroita.
        Missä makkarassasi on liikaa riisiä? Kaiken olen kuullut, mutta en vielä ole kuullut riisimakkarasta.

        Kun sana "thaimaalainen" on lauseen keskellä, se kirjoitetaan pikkukirjaimella, samaten kuin savolainen, kiinalainen, suomalainen jne. Sadannen kerran sinulle yksinpuhelevalle puupäälle tämän kerron, mutta ei mene oppi perille ikinä.
        Ne joita sinä nimität "klooneiksi", minä nimitän tervepäisiksi. Tervepäiset ihmiset kirjoittelee ja ajattelee samankaltaisesti, koska he ovat terveitä päästään. Sinä et kuulu siihen joukkoon ja vainoharhainen skitsofrenia ei suinkaan ole ainoa päänvaivasi.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Ei me makkaroita syödä, kunhan nyt annoin vain villalankaa, mutta joskus maistellaan ja saahan noita toreilta ihan yleisesti, valmistajia on monia, parhaat lienee kuitenkin mummojen kotivalmisteet joita mopomummolta tulee ostettua silloin tällöin kun samaan aikaan kukkamarketissa.

        Taitaa olla luvan takana dronelennätykset ja sääntöjäkin lienee, mutta ei meillä kokemusta kuin yhdestä pojan lelusta vuosia sitten.

        Joo klooneilla on sama ikikiukkuisuus kovin yhtäläinen kaiken muun ohella, niin ja voimakas naamailun tarve, joka havaittavissa aloituksistakin kommenteista puhumattakaan.

        Kopion kokonaan tämä ketjun, pdf tiedostoksi lähetän sen maanantaiksi pasilaan, liittävät sen rikosilmoitukseen joka on tutkinnassa liitteenä, samoin ilmoitan asian ylläpidolle huomenna, jos jotain tuollaista sattuu asia on pasilassa tiedossa, kirjoittajan yhetystietoineen, että saadaan tekijä kaivettua helposti esille, 2010 uhkaili aikaisemmin hieman saman tyylisesti, se uhkaus on jo pasilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "mistäs sinä niitä makkaroita ostat, täällä on toki farangi makkaraan, mutta ei minun makuuni, eikä tämä Thaimaalainenkaan oikein maistu, liikaa rasvaa, riisiä... ei kiitos..."

        Saisko saman suomeksi? Mistäkö makkarat? Jokaikisessä thaimarketissa myydään sekä thaimaalaisia makkaroita että eurooppalaisia makkaroita.
        Missä makkarassasi on liikaa riisiä? Kaiken olen kuullut, mutta en vielä ole kuullut riisimakkarasta.

        Kun sana "thaimaalainen" on lauseen keskellä, se kirjoitetaan pikkukirjaimella, samaten kuin savolainen, kiinalainen, suomalainen jne. Sadannen kerran sinulle yksinpuhelevalle puupäälle tämän kerron, mutta ei mene oppi perille ikinä.
        Ne joita sinä nimität "klooneiksi", minä nimitän tervepäisiksi. Tervepäiset ihmiset kirjoittelee ja ajattelee samankaltaisesti, koska he ovat terveitä päästään. Sinä et kuulu siihen joukkoon ja vainoharhainen skitsofrenia ei suinkaan ole ainoa päänvaivasi.

        Lörffi aina sinisellään ja tuo on luettu jo moneen kertaam sekä nyt ei ollut puhe Thaimaalaisesta makkarasta Savossa, vaan Chiang Main makkaroista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo meneehän nämä välillä överiksi puolin sun toisin, täällä on varmaan kaikki mansikat mitä myydään sieltäpäin, mistäs sinä niitä makkaroita ostat, täällä on toki farangi makkaraan, mutta ei minun makuuni, eikä tämä Thaimaalainenkaan oikein maistu, liikaa rasvaa, riisiä... ei kiitos...

        Mitä tähän viisikkoon tulee ne on liikaa toistensa kopioita, niillä kaikilla on varsin pitkälle sama kirjoitustyyli, sama huumorintaju, joten ne on klooneja varmasti...

        Hyvä ystäväni Petteri Järvinen on noita drooneja tutkinut, harmi että et ole facessa Petteri on kirjoitellut paljon niistä samoin lennätellyt ympäri suomea, käsittäkseni niissä pitää olla thaimaassa jokin lupa, huomasitko silloin kun tämä uusi kuningas kruunattiin yksi numero oli tehty droonella, varmaan löytyy vielä youtubesta kannattaa katsoa aika vakuuttava...

        Eipä tässä ole paljonkaan ryypiskelty, pullo pari kaljaa kerran kuukaudessa, tänään olin tunteja Market Villagessa, ja sitten vielä kävin ostamassa leipää yhdeltä torilta, ja sitten jackfruittia, normaalisti ne on pakattuna pussiin, sellaisia keltaisia, tiedät varmaan, mutta tämä oli leikattu isopala, ja väriltään vaaleanpunainen en ole ennen pinkkiä jackfruittia nähnyt.
        Toinen yksikkö kaksikosta.

        Thaimaalaisissa makkaroissa on paljon vähemmän rasvaa kuin suomalaisissa tai saksalaisissa grillimakkaroissa. Vaan mistäpä sinä sen siellä savossa tietäisit?
        Vai ei viina maistu? No miten vitussa olet sitten sekaisin 24/7 365 päivää vuodesta ja millä olet mahasi hankkinut kun ei makkarakaan maistu?


      • Anonyymi

        Mitä pitäisi päätellä tästä, että poistit viestin, mikä oli paljon sääntöjen mukaisempi, kuin monet omat viestisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kopion kokonaan tämä ketjun, pdf tiedostoksi lähetän sen maanantaiksi pasilaan, liittävät sen rikosilmoitukseen joka on tutkinnassa liitteenä, samoin ilmoitan asian ylläpidolle huomenna, jos jotain tuollaista sattuu asia on pasilassa tiedossa, kirjoittajan yhetystietoineen, että saadaan tekijä kaivettua helposti esille, 2010 uhkaili aikaisemmin hieman saman tyylisesti, se uhkaus on jo pasilassa.

        Kerrot asuvasi thaimaassa, miksi lähetät pasilaan? On thaimaan poliisin asia, sinun thaimaasi onkin mielikuvitusta. Laardikasa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaalaisissa makkaroissa on paljon vähemmän rasvaa kuin suomalaisissa tai saksalaisissa grillimakkaroissa. Vaan mistäpä sinä sen siellä savossa tietäisit?
        Vai ei viina maistu? No miten vitussa olet sitten sekaisin 24/7 365 päivää vuodesta ja millä olet mahasi hankkinut kun ei makkarakaan maistu?

        Thaimaalaisessa makkarassa on paljon rasvaa, vielä enemmän riisiä kumpikaan ei sovi minulle, kaikista pahimpia on sellaista pienet ketjussa olevat pallerot, joita grillataan yksi pallero maksaa 1-2 bahtia, täyttä rasvaa... ja riisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrot asuvasi thaimaassa, miksi lähetät pasilaan? On thaimaan poliisin asia, sinun thaimaasi onkin mielikuvitusta. Laardikasa.

        Täällä kirjoittelut käsittelee pasilan cyberrikosyksikkö, ja helsingin syyttäjänvirasto. kaikkien täällä kirjoittavien nimet on jo selvillä mutta en saa niitä ennenkin asia on käräjillä käsitelt jolloin tiedot on julkisia, tai jotain muuta tapahtuu... niin asiat on helposti selvitettävissä, uhkaukset menee vanhaksi viidessa vuodessa, joten aikaa on riittämiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kirjoittelut käsittelee pasilan cyberrikosyksikkö, ja helsingin syyttäjänvirasto. kaikkien täällä kirjoittavien nimet on jo selvillä mutta en saa niitä ennenkin asia on käräjillä käsitelt jolloin tiedot on julkisia, tai jotain muuta tapahtuu... niin asiat on helposti selvitettävissä, uhkaukset menee vanhaksi viidessa vuodessa, joten aikaa on riittämiin.

        Voi pikkuista, ihan sääliksi käy. Nyyyhh, miesten mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kopion kokonaan tämä ketjun, pdf tiedostoksi lähetän sen maanantaiksi pasilaan, liittävät sen rikosilmoitukseen joka on tutkinnassa liitteenä, samoin ilmoitan asian ylläpidolle huomenna, jos jotain tuollaista sattuu asia on pasilassa tiedossa, kirjoittajan yhetystietoineen, että saadaan tekijä kaivettua helposti esille, 2010 uhkaili aikaisemmin hieman saman tyylisesti, se uhkaus on jo pasilassa.

        "Pasilaan" LOL!!! Muista kertoa samalla että tallentelet lasteni ja vaimoni kuvia etsien heitä netistä, tai jos tulee vastaan.

        Tuskinpa ne sinne asuntoosi tulee kuitenkaan sinua vastaan, vaan joutuisit lähtemään kotoa pois bussilla Pattayasta koilliseen.

        Koeta kestää aloittamasi leikki kuin mies, äläkä itke ja vaikerra. Teet vaan oman elämäsi jatkuvasti vaikeammaksi ja alkaa elämässäsi kausi, jolloin joudut kurkkimaan verhon raosta joka kerta ennenkuin lähdet pihalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaalaisessa makkarassa on paljon rasvaa, vielä enemmän riisiä kumpikaan ei sovi minulle, kaikista pahimpia on sellaista pienet ketjussa olevat pallerot, joita grillataan yksi pallero maksaa 1-2 bahtia, täyttä rasvaa... ja riisiä.

        Ei makkarassa ole riisiä. Riisipallot on erikseen, joissa on lihaa joukossa. Ne ei ole makkaroita, puupää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kirjoittelut käsittelee pasilan cyberrikosyksikkö, ja helsingin syyttäjänvirasto. kaikkien täällä kirjoittavien nimet on jo selvillä mutta en saa niitä ennenkin asia on käräjillä käsitelt jolloin tiedot on julkisia, tai jotain muuta tapahtuu... niin asiat on helposti selvitettävissä, uhkaukset menee vanhaksi viidessa vuodessa, joten aikaa on riittämiin.

        "kaikkien täällä kirjoittavien nimet on jo selvillä mutta en saa niitä ennenkin asia on käräjillä käsitelty"

        Läskilasse on taas humalassa mennyt ottamaan jotakin litiumiaan, jota kerroit napsivasi psykoosilääkkeenä.

        Minä olen siis kaikki muut nimimerkit, mutta asianosaisia on viisi ja et tiedä vielä heidän nimiä? Olisikohan tuossa pieni ristiriita?

        Hölisit humalapäissäsi jo viime syksynä että tiedät viiden "pattispoissin" nimet, ja kerroit saaneesi "tutkinnanjohtajalta" niiden rikosrekisterit, joita sitten lueskelit ja kerroit että on kaikenlaista vaimon hakkaamista ja petoksia kontolla.

        Nyt siis tämä maailmanluokan keissi on uudelleen "framella" ja oikein Pasilassa cyberrikosyksikössä ja olet hukannut ne tutkinnanjohtajan antamat tiedot. 8)

        Nauroin niin kovaa ääneen että vaimo heräsi katsomaan mitä täällä tapahtuu. Sanoin vaan että yksi pumpui- papparainen on vaan niin valloittavan hauska! 8)


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        "Pasilaan" LOL!!! Muista kertoa samalla että tallentelet lasteni ja vaimoni kuvia etsien heitä netistä, tai jos tulee vastaan.

        Tuskinpa ne sinne asuntoosi tulee kuitenkaan sinua vastaan, vaan joutuisit lähtemään kotoa pois bussilla Pattayasta koilliseen.

        Koeta kestää aloittamasi leikki kuin mies, äläkä itke ja vaikerra. Teet vaan oman elämäsi jatkuvasti vaikeammaksi ja alkaa elämässäsi kausi, jolloin joudut kurkkimaan verhon raosta joka kerta ennenkuin lähdet pihalle.

        Uhkaile vaan lisää.... se varmaan kannattaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kopion kokonaan tämä ketjun, pdf tiedostoksi lähetän sen maanantaiksi pasilaan, liittävät sen rikosilmoitukseen joka on tutkinnassa liitteenä, samoin ilmoitan asian ylläpidolle huomenna, jos jotain tuollaista sattuu asia on pasilassa tiedossa, kirjoittajan yhetystietoineen, että saadaan tekijä kaivettua helposti esille, 2010 uhkaili aikaisemmin hieman saman tyylisesti, se uhkaus on jo pasilassa.

        Hahahahhaahhhaaaa voi ressukkaa. Tuleeko itku?


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        "Pasilaan" LOL!!! Muista kertoa samalla että tallentelet lasteni ja vaimoni kuvia etsien heitä netistä, tai jos tulee vastaan.

        Tuskinpa ne sinne asuntoosi tulee kuitenkaan sinua vastaan, vaan joutuisit lähtemään kotoa pois bussilla Pattayasta koilliseen.

        Koeta kestää aloittamasi leikki kuin mies, äläkä itke ja vaikerra. Teet vaan oman elämäsi jatkuvasti vaikeammaksi ja alkaa elämässäsi kausi, jolloin joudut kurkkimaan verhon raosta joka kerta ennenkuin lähdet pihalle.

        Sinun kannattaa ehdottomasti ottaa itsellesi nettikirjoittelusta tuomio ja rekisterimerkintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhkaile vaan lisää.... se varmaan kannattaa...

        "Luulenpa että minun mielikuvitus henkilöni on huomattavasti aineellisempi"
        Epäilemättä on vahvasti aineellinen se mielikuvitushenkilösi (yhdyssana) Ei sellaista paskaa suolla kukaan selvinpäin seitsemän vuotta yhtäsoittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaalaisessa makkarassa on paljon rasvaa, vielä enemmän riisiä kumpikaan ei sovi minulle, kaikista pahimpia on sellaista pienet ketjussa olevat pallerot, joita grillataan yksi pallero maksaa 1-2 bahtia, täyttä rasvaa... ja riisiä.

        Näiden nimen olettaisin olevan ไส้กรอกอีสาน ja näitä on myös pötkylä mallisia.

        Molempia voidaan grillata tikulla tai ilman.

        Näissä on paljon rasvaa. Thaimakkaroille on tyypillistä, että niissä käytetään riisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näiden nimen olettaisin olevan ไส้กรอกอีสาน ja näitä on myös pötkylä mallisia.

        Molempia voidaan grillata tikulla tai ilman.

        Näissä on paljon rasvaa. Thaimakkaroille on tyypillistä, että niissä käytetään riisiä.

        Pahoitteluni, unohtui. Suomeksi äännetään Sai Khrop Isaan - tai siis vähän tuohon suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näiden nimen olettaisin olevan ไส้กรอกอีสาน ja näitä on myös pötkylä mallisia.

        Molempia voidaan grillata tikulla tai ilman.

        Näissä on paljon rasvaa. Thaimakkaroille on tyypillistä, että niissä käytetään riisiä.

        Noita just tarkoitin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näiden nimen olettaisin olevan ไส้กรอกอีสาน ja näitä on myös pötkylä mallisia.

        Molempia voidaan grillata tikulla tai ilman.

        Näissä on paljon rasvaa. Thaimakkaroille on tyypillistä, että niissä käytetään riisiä.

        Ne ei ole makkaroita sen enempää kuin kevätkäärylekään eikä niitä myydä makkaran nimellä. Makkara on sausage / ไส้กรอก Thaimaassa.
        Makkara on suoleen tai muuhun päällykseen tai muottiin tehtyä elintarviketta, jonka oleellisena valmistusaineena on liha tai lihaan verrattavat aineet. Makkarassa ei ole riisiä.
        Thaimaalaisissa makkaroissa on noin 30% vähemmän rasvaa kuin keskiverto makkarassa Suomessa. Toreilla myytävät pallerot eivät ole makkaraa. Erikseen myydään toreilla tikuissa paistetettua makkaraa ja se on makkaraa ja siinä ei ole riisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ei ole makkaroita sen enempää kuin kevätkäärylekään eikä niitä myydä makkaran nimellä. Makkara on sausage / ไส้กรอก Thaimaassa.
        Makkara on suoleen tai muuhun päällykseen tai muottiin tehtyä elintarviketta, jonka oleellisena valmistusaineena on liha tai lihaan verrattavat aineet. Makkarassa ei ole riisiä.
        Thaimaalaisissa makkaroissa on noin 30% vähemmän rasvaa kuin keskiverto makkarassa Suomessa. Toreilla myytävät pallerot eivät ole makkaraa. Erikseen myydään toreilla tikuissa paistetettua makkaraa ja se on makkaraa ja siinä ei ole riisiä.

        Siinäpä tuli potaskaa oikein tuutin täydeltä.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Ei makkarassa ole riisiä. Riisipallot on erikseen, joissa on lihaa joukossa. Ne ei ole makkaroita, puupää.

        Miten Thaimaassa makkara määritellään, minusta kaikki makkaran näköinen on sitten makkaraa, niinkin käki on käki, eikä ankka, jos saa malli saa pötkyläisenä tai pyöreänä, niin sen nimi on makkara, yhtä varmasti kuin käki on käki eikä ankka. Thaimaalaisessa makkarassa on pääosin rasvaa ja riisiä, joskus voi olla jotain nuudelintapaista, ai vakuuta ei jatkoon, laadullisesti...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten Thaimaassa makkara määritellään, minusta kaikki makkaran näköinen on sitten makkaraa, niinkin käki on käki, eikä ankka, jos saa malli saa pötkyläisenä tai pyöreänä, niin sen nimi on makkara, yhtä varmasti kuin käki on käki eikä ankka. Thaimaalaisessa makkarassa on pääosin rasvaa ja riisiä, joskus voi olla jotain nuudelintapaista, ai vakuuta ei jatkoon, laadullisesti...

        Basaari-huhta, sinun vartalosi on rakennettu makkaralla, viinalla, lääkkeillä ja spagetilla. Ennenkaikkea se on rakennettu maleksimalla.

        Makkarassa ei ole riisiä. Se on oma ruokalajinsa, kun ö-luokan lihaa rustoineen sekoitetaan riisin kanssa ja paistellaan palloiksi tai puikuloiksi.

        Niissä sinun riisipalleroissa käytettävässä lihassa on mukana kaikki rustot ja jänteet jauhetussa muodossa. Sekaan laitetaan reilusti läskiä.

        Thaimaalaista makkaraa myydään kaikissa kaupoissa pötköinä, nakkeina ja siivuina, eikä niissä ole riisiä.

        Sinun kannattaa googlata mikä on makkara, jos et vielä 61 vuotiaana sitä tiedä.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Basaari-huhta, sinun vartalosi on rakennettu makkaralla, viinalla, lääkkeillä ja spagetilla. Ennenkaikkea se on rakennettu maleksimalla.

        Makkarassa ei ole riisiä. Se on oma ruokalajinsa, kun ö-luokan lihaa rustoineen sekoitetaan riisin kanssa ja paistellaan palloiksi tai puikuloiksi.

        Niissä sinun riisipalleroissa käytettävässä lihassa on mukana kaikki rustot ja jänteet jauhetussa muodossa. Sekaan laitetaan reilusti läskiä.

        Thaimaalaista makkaraa myydään kaikissa kaupoissa pötköinä, nakkeina ja siivuina, eikä niissä ole riisiä.

        Sinun kannattaa googlata mikä on makkara, jos et vielä 61 vuotiaana sitä tiedä.

        Sinun olisi kannattanut googlata millaisia makkaroita Thaimaassa on ennen kuin aloit kirjoittelemaan potaskaa.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Basaari-huhta, sinun vartalosi on rakennettu makkaralla, viinalla, lääkkeillä ja spagetilla. Ennenkaikkea se on rakennettu maleksimalla.

        Makkarassa ei ole riisiä. Se on oma ruokalajinsa, kun ö-luokan lihaa rustoineen sekoitetaan riisin kanssa ja paistellaan palloiksi tai puikuloiksi.

        Niissä sinun riisipalleroissa käytettävässä lihassa on mukana kaikki rustot ja jänteet jauhetussa muodossa. Sekaan laitetaan reilusti läskiä.

        Thaimaalaista makkaraa myydään kaikissa kaupoissa pötköinä, nakkeina ja siivuina, eikä niissä ole riisiä.

        Sinun kannattaa googlata mikä on makkara, jos et vielä 61 vuotiaana sitä tiedä.

        Edelleenkin se mikä näyttää makkaralta on makkaraa , eikä käkikään ole ankka vaikka niin väität, vaan ankka.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihapulla on enemmän makkara kuin riisipallo, jos viisastelemaan aletaan.
        Hodarissa on sämpylä ja nakki. Kumpi se hodari on, sämpylä vai nakki? Vastaus on että ei kumpikaan, vaan se on hodari.

        Se onkin ainoa tapa millä pärjätään NumBalia vastaan, viisastelu. Tietoahan ei pattayan savosta löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onkin ainoa tapa millä pärjätään NumBalia vastaan, viisastelu. Tietoahan ei pattayan savosta löydy.

        Tuossa on laji jossa Saaribumba voisi olla kova luu.
        https://www.youtube.com/watch?v=TmaBjeTZ5oI
        Eikun se olikin paskanluomisen SM kisa, minä kun luin ensin että paskanpuhumisen SM kisa.
        Luomaan Bumba ei kykene kun kova kunto ei riitä ja mahan alta ei näe kottikärryjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on laji jossa Saaribumba voisi olla kova luu.
        https://www.youtube.com/watch?v=TmaBjeTZ5oI
        Eikun se olikin paskanluomisen SM kisa, minä kun luin ensin että paskanpuhumisen SM kisa.
        Luomaan Bumba ei kykene kun kova kunto ei riitä ja mahan alta ei näe kottikärryjä.

        Tuotahan tällä palstalla on tehty vuosia hyvällä menestyksellä sen nimi on valehtelijoiden klubi, eikö vain miljonääri, pattayan savossa.

        Sinähän sen aloitit silloin kun kerrot osakaslainoista, olet jatkanut tarinaasi, haaveilluusio perheelläsi, sekä meballa... neljä kiloa kultaakaan unohtamatta, katsos sille on oma wikipedia sivukin, me varattomat vaan arvelemme mikä on kertomuksestasi totta, tähän menessä montaakaan uskottavaa yksityiskohtaa et ole esille tuonut, olet kuitenkin huomannut että uskottavuutesi on nolla, joten tason pudotus on ollut paikallaan, kuten esim 60 euroa kameli shortsit, https://fi.wikipedia.org/wiki/Valehtelijoiden_klubi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotahan tällä palstalla on tehty vuosia hyvällä menestyksellä sen nimi on valehtelijoiden klubi, eikö vain miljonääri, pattayan savossa.

        Sinähän sen aloitit silloin kun kerrot osakaslainoista, olet jatkanut tarinaasi, haaveilluusio perheelläsi, sekä meballa... neljä kiloa kultaakaan unohtamatta, katsos sille on oma wikipedia sivukin, me varattomat vaan arvelemme mikä on kertomuksestasi totta, tähän menessä montaakaan uskottavaa yksityiskohtaa et ole esille tuonut, olet kuitenkin huomannut että uskottavuutesi on nolla, joten tason pudotus on ollut paikallaan, kuten esim 60 euroa kameli shortsit, https://fi.wikipedia.org/wiki/Valehtelijoiden_klubi

        Tuolla on hieman materiaalia hieman suomea kuva, kuten 2010 ajatukset https://www.youtube.com/watch?v=-dwn5p9wa4w
        By NumBall HHN 61v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotahan tällä palstalla on tehty vuosia hyvällä menestyksellä sen nimi on valehtelijoiden klubi, eikö vain miljonääri, pattayan savossa.

        Sinähän sen aloitit silloin kun kerrot osakaslainoista, olet jatkanut tarinaasi, haaveilluusio perheelläsi, sekä meballa... neljä kiloa kultaakaan unohtamatta, katsos sille on oma wikipedia sivukin, me varattomat vaan arvelemme mikä on kertomuksestasi totta, tähän menessä montaakaan uskottavaa yksityiskohtaa et ole esille tuonut, olet kuitenkin huomannut että uskottavuutesi on nolla, joten tason pudotus on ollut paikallaan, kuten esim 60 euroa kameli shortsit, https://fi.wikipedia.org/wiki/Valehtelijoiden_klubi

        Passi konehuoneessa, passi tankin päällä, passi penkin päällä, passi vaihdekepin kupeessa, passi puussa, passi liikennemerkissä, passi viskipulloon nojaamassa .... Vaan ei passia korealaisen lapsen ja tinderin kädessä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sensukan aamupuuroon aikaa seitsemän tuntia ja risat. Tutimalullaa nyt.


      • Anonyymi

        Minä tiedän osoitteen, sinä et.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe