Tarjoudun neitseelle naiselle vakkariksi.

Olen 100% terve ja luotettava mies.
"Koodini" , eli elämänohjeeni sallii seksisuhteen aloittamisen ainoastaan neitseellisen naisen kanssa. Tässä kyse ei ole uskonnosta, vaan terveydellisistä syistä. Jopa 80% kansasta sairastaa useampiakin sp- tauteja. Hpv ja herpes- viruksia. Koodini avulla olen välttynyt sairauksilta.

Suhteemme jää meidän väliseksi asiaksi, jos uskontosi/ yhteisösi kieltää esiaviollisen seksin. Jumala taasen ymmärtänee " syntimme".


Jos asia kiinostaa, niin laittakaa naiset viestiä. Minut tavoittaa myös treffit- puolelta ja sähköposti osoitteetkin voidaan tässä vaihtaa. Miten vain haluat.

4

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etit muutenkin sun nikillä seksiä keinolla millä hyvänsä monista keskusteluista toivottavasti kukaan ei haksahda

      • Ei pidä paikkaansa.
        Keinot on kaikkialla samat kuin tässä. Kerron mitä etsin selvin sanoin ja syyt vakaumukselleni..

        Win win tilanne kun kaksi tervettä ihmistä saa toisistaan luotettavan seksipartnerin.

        Mainittakoon, että itse en ole jumalaan uskovainen, mutta minulle ei ole ongelma jos seksipartneri on uskova.. Tai.. Noh.. Tavallaan minullakin on oma uskontoni kun elän tämän koodini/ vakaumukseni
        ohjeistamaa elämää, vaikka se on suuri rajoite elämässäni ja pakosti joutuu elämään pitkiä aikoja yksin tästä syystä kun. Vaikka se on minun itseni luoma vakaumus terveydellisistä syistä, niin se ei ole yhtään huonompi uskonto kuin teidänkään.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa.
        Keinot on kaikkialla samat kuin tässä. Kerron mitä etsin selvin sanoin ja syyt vakaumukselleni..

        Win win tilanne kun kaksi tervettä ihmistä saa toisistaan luotettavan seksipartnerin.

        Mainittakoon, että itse en ole jumalaan uskovainen, mutta minulle ei ole ongelma jos seksipartneri on uskova.. Tai.. Noh.. Tavallaan minullakin on oma uskontoni kun elän tämän koodini/ vakaumukseni
        ohjeistamaa elämää, vaikka se on suuri rajoite elämässäni ja pakosti joutuu elämään pitkiä aikoja yksin tästä syystä kun. Vaikka se on minun itseni luoma vakaumus terveydellisistä syistä, niin se ei ole yhtään huonompi uskonto kuin teidänkään.

        Miksi et avioidu sen neitsyen kanssa? Miksi etsit aina uutta neitsyttä? Ei pakosti tarvitse elää yksin. Sairaushan se tuokin on, vain yläpäässä!


      • blade83
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et avioidu sen neitsyen kanssa? Miksi etsit aina uutta neitsyttä? Ei pakosti tarvitse elää yksin. Sairaushan se tuokin on, vain yläpäässä!

        Kaikki eivät halua avioitua koskaan, eikä perustaa perhettä.
        Minullekkin riittää hyvin fwb- suhde. Voi tavata kun molemmille sopii, eikä tarvitse rakentaa elämäänsä uudelleen parisuhteen ympärille.
        Ns. Oikea parisuhde tuo myös mukanaan paljon velvoitteita. Joutuu tutustumaan toisen sukuun ja ystäviin ja näiden mukana tulee aina valtavasti erinäisiä kissanristiäisiä. Its not for me!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe