Nonniin Dacistit. Miten auto on pelannut. Onko tullut nuppylöitä käsiin kun soft feel ohjauspyörässä kädet hikoikee sikana. Minun autossa on nahkaa ratti, penkki. Jaloissa aidot lederhosenit made in germany. Onhan se erilaista taittaa matkaa tehokkaalla preemiumilla. Onnex ei ole daciaa.
Dacistit hoi
7
99
Vastaukset
- Anonyymi
Ratinhan voi aina vaihtaa tarvikerattiin, vaikka puujäljitelmä muovirattiin, mutta luotettavuus on aika hyvä. Vertaa vaikka kauhutarinoihin Skodasta tai muista vastaavista.
- Anonyymi
Nii just. Ilman näitä saksalaisia laatumerkkejä korjaamoilta loppuis hommat melkein kokonaan.
- Anonyymi
Ennen tekonahka ratti kuin lahot peltit, eikä minulle kyllä ratista ole ollut mitään erikoista ongelmaa,olen kuitenkin jo sommannut Daciaa pitkästi yli satatuhatta kilometriä
- Anonyymi
ohjauspyörässä kädet hikoikee sikana. . ei hikoile kun on autossa kaiiki ok, se on aivan eri juttu noissa VW sukuisissa autoissa !
- Anonyymi
Mikään hikoile kun ilmastointi puhaltaa jääkylmää. Tältä pöllöltä puuttuu autosta semmoinen perusvaruste kuin ilmastointi. Ei kyllä ole monella dacistillakaan sitä. Repeän nauruun kun mietin ankeita dacioita.
- Anonyymi
Kyllä oli Ac. jo vuonna 2010 peräti Logan MCv.ssä . Aloittajalla on varmaan vanha Corolla 70 luvulta !!
- Anonyymi
Mun corolla dx pieksee kaik daciat 10-0 laadussa. T. The other danish guy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831708- 431359
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1181133Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.771021Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2171013- 53902
- 61885
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20880- 34824
- 37799