Haluan kivikovaa kyrpää tiukkaan pilluuni.

Anonyymi

Käsi on pikkareissa ja hyväilen klitoristani, haaveilen että vanhempi mies nuolee minua. Työnnän sormeni pilluun ja kuvittelen että siellä on suuri turpea kivikova kyrpä.

Voi että tuntuu hyvältä, joitteko kertoa miten panisitte neitseellistä pylläreikääni ja nuorta posliinipilluani.

Saispa kunnon kyrpää! Kivikovaa suurta ja suonikasta....

Halusitko naida 18 vuotiaan tytön tajuttomaksi, haluaisitko sormett
aa minua ravintolapydässä katseilta suojassa.

36

1501

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne täällä moi. Se olisi uskomattoman kiihoittavaa.

    • Anonyymi

      Riippuu siitä millainen kalu sulla on, sain melkein orkut kun vastasit. Kerro jotain tuhmaa.

      • Voisin kertoa suoraan sinulle. Haluaisitko soittaa jos annan numeroni?


      • Anonyymi
        Jannen72 kirjoitti:

        Voisin kertoa suoraan sinulle. Haluaisitko soittaa jos annan numeroni?

        Idiootti


    • Käteni eksyisi haaroihisi ravintolan nurkassa ja sormeni osuisivat oikeaan paikkaan. Illalla hipelöisin sinut ensin kiimaan ja sitten ottaisin kielen avuksi. Kun olet nauttinut ja nautinnon huipulla kaivaisin vehkeeni esille. Saisit vanhempaa miestä koko yön. :)

      • Anonyymi

        Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa


    • Anonyymi

      Voi ei tulin jo, pilkun sykkii, huomenna uudelleen!
      Kaikki jotka tykkäätte nuorista pikku kiimapilluista, kertokaa miten panisitte mua.


    • Anonyymi

      Olis ihana naida sua ravintolassa tai leffateatterissa.
      Saisit kaikkiin reikiin useasti
      M40 satakunta

      • Anonyymi

        Lisää hupiukkojen löpinöitä


      • Anonyymi

        Niinpä,välillä hönö,välillä hupiukko..aika vajavainen..sanavarastokin..


    • Anonyymi

      Ihania tarinoita. Lähden ulos ilman pikkareita, ajattelen teitä, saattaa olla että mahlaa valuu reisille kävellessäni.

      • Anonyymi

        Seuraan sitä pillustasi valuutta vanaa niin ehkä löydän luoksesi .😋


    • Anonyymi

      En halua. Haluan naisen. Ja karvapillu. 🦋Pillun. En teiniä jaan henkisesti vahvan naisen.

    • Anonyymi

      Istuin ystäväni kanssa jäätelöllä, eteemme tuli kaksi komeaa "pukumiestä" tässä säässä?
      No he istuivat viereisessä pöydässä, avasin hieman jalkojani, niin että minihameen helma nousi ja pehmeäpimppi näkyi, ainakin toinen katseli sitä. Käänsin pyörän satulan hieman pystyyn niin pyöräillessä saa kivaa tuntumaa, joten tiedän olleeni melko kostea ja turvonnut valmiiksi.
      Olin kuin en olisi itse asiaa huomannutkaan. Valtavan kiihottavaa. Sääli että he olivat "vaatteista päätellen" matkalla jonnekin.

      Vieläkin mietin sitä miestä, ja miten kiva olisi ollut päästä panemaan oikean miehen kanssa.

    • Anonyymi

      Mikäli haluat tuntea kuinka sut oikeasti otetaan niin laita kik

      • Anonyymi

        Sitten ihmetellään raiskareita, kun mummot on jo jalat levällään, ennenkuin suu on edes auki!


    • Anonyymi

      Mikä on kik?

    • Anonyymi

      Ja jotkut hörhöt uskoi että aloittaja on oikeasti nainen 😅😇
      En ole!😂😅😆

      • Anonyymi

        Olen minänainen, nautin seksistä ja elän ilman kumppania juuri nyt, komealle baddylle olisi siis kysyntää.
        Sellainen purjehtiva pukumies, joka tykkäsi katsella kun nuori tyttönen ottaisi rajatonta aurinkoa veneen kannella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minänainen, nautin seksistä ja elän ilman kumppania juuri nyt, komealle baddylle olisi siis kysyntää.
        Sellainen purjehtiva pukumies, joka tykkäsi katsella kun nuori tyttönen ottaisi rajatonta aurinkoa veneen kannella.

        Missä olet. Mun vene seilaa kyllä nyt ilman bikinityttöä joten paikka voisi olla sinun😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olet. Mun vene seilaa kyllä nyt ilman bikinityttöä joten paikka voisi olla sinun😉

        Sanoiko joku jotain bikineistä. 😉 Ajattelin estellä tarjontaa kapteenilleni.


      • Anonyymi

        Onko katkera paikka, kun nuoremmat tytöt tykkää seksistä, pitää tulla toisten ketjuihin inttämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoiko joku jotain bikineistä. 😉 Ajattelin estellä tarjontaa kapteenilleni.

        Kapteeni on täällä biksutyttöjä vailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kapteeni on täällä biksutyttöjä vailla

        Minkä kokoinen kyrpä sulla on? Tekeeko tiukkaa kun työnnät sen sisääni. Haluaisin kuvan jos se on iso ja suonikas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä kokoinen kyrpä sulla on? Tekeeko tiukkaa kun työnnät sen sisääni. Haluaisin kuvan jos se on iso ja suonikas.

        Mullakin ois kuvia :)


      • Anonyymi
        sinkkuna kirjoitti:

        Mullakin ois kuvia :)

        Mulla on vain yliopiston maili joka on oikealla nimelläni, luon huomenna uuden, niin laitan teille kuvia kosteasta pillustani, vastalahjaksi haluan kunnon kyrpä ja käteenveto kuvia.
        Olen ihan märkänä, kun edes ajattelen mitä olen tekemässä. Olen halunnut kunnon Daddyn jo pidemmän aikaa

        Sellaisen joka pitäisi hyvänä, mutta samalla pitäisi minut polvillani palvelemassa.
        Ei haittaa jos olet naimisissa, tämä on meidän pikku salaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vain yliopiston maili joka on oikealla nimelläni, luon huomenna uuden, niin laitan teille kuvia kosteasta pillustani, vastalahjaksi haluan kunnon kyrpä ja käteenveto kuvia.
        Olen ihan märkänä, kun edes ajattelen mitä olen tekemässä. Olen halunnut kunnon Daddyn jo pidemmän aikaa

        Sellaisen joka pitäisi hyvänä, mutta samalla pitäisi minut polvillani palvelemassa.
        Ei haittaa jos olet naimisissa, tämä on meidän pikku salaisuus.

        Todellakin joskus vieläkin saan rannalla nuorilta naisilta halukkaita katseita..joskus on ollut pidempääkin silmäpeliä , tytön kääntyillessä ja esitellessä viattomasti paljaita pakaroitaan narubikineissä ja noustessa ylös niin että tissi " vahingossa " pullahtaa esiin..pitkä eroottinen esilleikki joka ei koskaa kuitenkaa johda rakasteluun asti mutta antaa potkua sänkyyn oman vaimonklanssa...illalla. Mutta nuoren naisen pillu olis niin ihanaa nähdä ihan läheltä..katsella kun levität jalkasi
        aivan auki ja paljas,jo kostunut ja turvonnut pillu avautuu meikäläisen edessä .niin kiimaisena ja halukkaana ,nostelet peppua ylös ja alas nostat polvet tissien päälle jolloin näen pyöreät kiihottavat pakarasi joiden keskellä se herkkupillu sykkii äärettömän haluttavana..

        Ehkä voisimme katsella toistemme runkkausta jossain rauhallisessa paikassa Stadin metsissä,rannoilla,kallioilla.. ja lopultakin saisin työntyä tiukkaan nuoren naisen pilluun ja sinä kokisit kuinka kankea ja kuuma on vanhemman miehen kyrpä...
        miltattutanota.com


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vain yliopiston maili joka on oikealla nimelläni, luon huomenna uuden, niin laitan teille kuvia kosteasta pillustani, vastalahjaksi haluan kunnon kyrpä ja käteenveto kuvia.
        Olen ihan märkänä, kun edes ajattelen mitä olen tekemässä. Olen halunnut kunnon Daddyn jo pidemmän aikaa

        Sellaisen joka pitäisi hyvänä, mutta samalla pitäisi minut polvillani palvelemassa.
        Ei haittaa jos olet naimisissa, tämä on meidän pikku salaisuus.

        Moi,saitko luotua meililootan ?


    • Anonyymi

      Kuumuus tekee sen seksihalut kasvaa, pimpissä tuntuu taas tykytystä, panttaa kunnolla. Pian on pakko pokata joku mies nuolemaan pientä kiimaista vittuani. Haluaisitteko kuvia turvonnneesta viiva posliinistani.

      • Anonyymi

        Juu olis kiva saada kuvii pillustasi


      • Onko sulla kunnon dildoa tai vibraa. Nykyään on niitä tosi hyviä. Itellänikin on useempi miehille tarkotettu vekotin :)


      • sinkkuna kirjoitti:

        Onko sulla kunnon dildoa tai vibraa. Nykyään on niitä tosi hyviä. Itellänikin on useempi miehille tarkotettu vekotin :)

        Siis semmonen keino pimppaloora vekotin kahella moottorilla ja isolla pumpulla.


    • Anonyymi

      Olisi kiihottavaa kuvata miten tyydytän itseäni. Olen suht uusi näissä asioissa, olisko Hesassa hyvää sexikauppaa joista saa kookkaampia dildoja, haluaisin katsella niitä luonnossa ja valita vasta sitten.
      Haluan tuntea miten pillu ja peräaukko venyvät kunnolla.

      • Kuvaaminen on kyllä kivaa. Siitä saa kiksejä. Olen kuvannut paljonkin.


    • Anonyymi

      Olis kyllä kiva kiusata nuoren naisen herkkiä alueita ihan kunnon kiimaiseksi. M 45

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      672
      5004
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2533
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2359
    6. 257
      1933
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1477
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1373
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe