Kyllä jään aina miettii

Anonyymi

Miks tää meni näin.. En ymmärrä sua.

56

1378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se haittoo.... vanha kun on....

    • Anonyymi

      Ehkä alat ymmärtämään joskus häntäkin.

      • Anonyymi

        Joidenkin kohdalla on pitkä odotus edessä jos ymmärtämistä ja käsittämistä odottaa.


    • Anonyymi

      Olen ollut kyllä aika outo, mutta en tarkoittanut sillä mitään pahaa.

      • Anonyymi

        Outous ei ole välttämättä mikään ongelma, mutta liian kauan ja liian paljon oli ihmisiä ns. mukana sellaisessa, minkä takia joutui kärsimään monella tapaa ja siitä oli seurauksena kauhea stressi monen vuoden ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outous ei ole välttämättä mikään ongelma, mutta liian kauan ja liian paljon oli ihmisiä ns. mukana sellaisessa, minkä takia joutui kärsimään monella tapaa ja siitä oli seurauksena kauhea stressi monen vuoden ajan.

        Noin kolme vuotta on pitkä aika, huhtikuussa löysin vasta tieni tänne, valitettavasti en osannut kuvitella sitä ennen että olet ilman nimeä luonnollisesti yrittänyt niinkin kauan etsiä kaikkien kommenttien joukosta mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin kolme vuotta on pitkä aika, huhtikuussa löysin vasta tieni tänne, valitettavasti en osannut kuvitella sitä ennen että olet ilman nimeä luonnollisesti yrittänyt niinkin kauan etsiä kaikkien kommenttien joukosta mua.

        Täällä ei nyt selviä kuka on mitäkin sukupuolta.. tai kirahvi, mutta tuo 3v on tavallaan tuttu asia itsellekin. Tosin en ole etsinyt niinkään, vaan viestinyt tiettyjä asioita hänestä naisesta, mutta en koskaan yhtään aloitusta ole tehnyt.. siis tänne ikäväpuolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei nyt selviä kuka on mitäkin sukupuolta.. tai kirahvi, mutta tuo 3v on tavallaan tuttu asia itsellekin. Tosin en ole etsinyt niinkään, vaan viestinyt tiettyjä asioita hänestä naisesta, mutta en koskaan yhtään aloitusta ole tehnyt.. siis tänne ikäväpuolelle.

        Mikset vaan ota yhteyttää suoraan? Tiiän mitä epäilet mutta turha luulo, en tee sitä.


    • Anonyymi

      Miten meni?

    • Anonyymi

      Sä et osoittanut välittämistä etkä kiinnostustasi tapeeksi. Etkä sä myöskään tarrannu muhun tarpeeksi tiukasti kiinni, päästit karkaamaan. Kiinnostuksesi myöskin arvelutttavaa, samoin välillä käytöksesi.

      • Anonyymi

        Omaan elämääni liittyen, en ole voinut esittää välittämistä enkä kiinnostusta, koska en ole ollut kiinnostunut kenestäkään muuna kuin kaverina. Sellainen minä tulen aina olemaan. Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää. Ei enää romantiikkaa kenenkään kanssa.


      • Anonyymi

        Pitääkö suhun tarrata kuin pikkuvauvaan, no voi. Oikea syy sille, ettei silloin mitään tullut, oli sun lapsellisuus ja keskenkasvuisuus. Yrityksestä mua ei voi moittia, n' you know it. Käytöksesi oli lisäksi sen törkeämpää mua kohtaan mitä enemmän tiesit ihastuksestani sua kohtaan. Muut ihmisetkin on sulle vain työkaluja, viitaten edelliseen lauseeseen, nykyinen luuserideittisi sopii sulle, mä olen täysin eri maata kovuudessa ja luonteenlujuudessa.


      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu! Täällä samanlaiset fiilikset. (naiselta miehelle)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö suhun tarrata kuin pikkuvauvaan, no voi. Oikea syy sille, ettei silloin mitään tullut, oli sun lapsellisuus ja keskenkasvuisuus. Yrityksestä mua ei voi moittia, n' you know it. Käytöksesi oli lisäksi sen törkeämpää mua kohtaan mitä enemmän tiesit ihastuksestani sua kohtaan. Muut ihmisetkin on sulle vain työkaluja, viitaten edelliseen lauseeseen, nykyinen luuserideittisi sopii sulle, mä olen täysin eri maata kovuudessa ja luonteenlujuudessa.

        Eiköhän se kaikki ole ollut jo ohi vuosia mies.
        En sinua rakasta en ole koskaan rakastanut sinua, taivaan tosi asia!
        Sinun oletettu kovuus ja luonteenlujuus ei auta tässä.
        Sinua auttaa vain tieto siitä, että en rakasta sinua enkä voi sinua rakastaa.
        Päästä jo irti hulluudestasi.


      • Anonyymi

        Olen jotenkin liian älykäs tähän "tartu minuun kovempaan koska on tässä muitakin miehiä" leikkiin. Ylittää käsityskyvyn varsinkin näinä tasa-arvon aikoina.


      • Anonyymi

        Sinä saattaisit olla nainen. Ei ketään voi vahtia ja pitää otteessaan. Ihmejorinaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä saattaisit olla nainen. Ei ketään voi vahtia ja pitää otteessaan. Ihmejorinaa :)

        Korjaan tyhmän ajatukseni.. toki voi vahtia ja pitää otteessaan, mutta mitä se sitten on?


      • Anonyymi

        Ehkä hän ei uskonut, että olet oikeasti kiinnostunut hänestä. Jokin aaltoiteva flirttailu, muttet kertonut selkeästi. Et ilmaisut selkeästi mitä haluat tai halusit silloin ja odotit jonkun ihmeen tapahtuvan ihan kuin oikea elämä olisi satua.


    • Anonyymi

      En tiedä onko aloittaja kumpaa sukupuolta, mutta vastaan miehelle. Tämä meni näin, koska sinä et ollut tosissasi - flirttailit lämpimikseni. Sellaista ei palavasti ihastuneen naisen pieni sydän kestä - oli parempi ottaa etäisyyttä. Tai se tuntui sillin siltä. Totuus on, että joka päivä kaipaa edes sitä flirttiä, vaikka sen nyt tietää valheeksi...

      • Anonyymi

        No selitäppä sitten tämä, miksi en ole voinut unohtaa sinua? Kaipaan sinun lähelle edelleen. En voi yhtään tämän enempää tosissaan olla. Eiköhän me molemmat flirttailtu toisiamme? Mietippäs tätä nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No selitäppä sitten tämä, miksi en ole voinut unohtaa sinua? Kaipaan sinun lähelle edelleen. En voi yhtään tämän enempää tosissaan olla. Eiköhän me molemmat flirttailtu toisiamme? Mietippäs tätä nainen!

        Jos noin on, miksi et sitten ole tehnyt asialle mitään? Yhteys on kuitenkin olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin on, miksi et sitten ole tehnyt asialle mitään? Yhteys on kuitenkin olemassa.

        koska te ette ole ne joiksi toisianne luulette


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koska te ette ole ne joiksi toisianne luulette

        Niin, eikä tämä ns keskustelu ole mitään muuta kuin aloittatrollin feikkivuoropuhelua mielikuskavereiden ja tarkemmin mielikuvitusnaisten kanssa. Miietippä sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eikä tämä ns keskustelu ole mitään muuta kuin aloittatrollin feikkivuoropuhelua mielikuskavereiden ja tarkemmin mielikuvitusnaisten kanssa. Miietippä sitä

        Minusta palstalla olon ensimmäinen ehdoton edellytys olisi oppia kirjoittamaan. On kyllä taas niin puuroa, uskomattoman huono ulosanti ja suomenkieli😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koska te ette ole ne joiksi toisianne luulette

        Juuri noin. Keskellä yötä toisilleen tuiki tuntemattomat hömelöt väittelevät kuin tuntisivat toisensa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta palstalla olon ensimmäinen ehdoton edellytys olisi oppia kirjoittamaan. On kyllä taas niin puuroa, uskomattoman huono ulosanti ja suomenkieli😳

        Niin on, noin en ole sanonut kommentissa joka on kirjoitettu klo 8:47


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eikä tämä ns keskustelu ole mitään muuta kuin aloittatrollin feikkivuoropuhelua mielikuskavereiden ja tarkemmin mielikuvitusnaisten kanssa. Miietippä sitä

        kaikkihan täällä on sitä..ihan kaikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikkihan täällä on sitä..ihan kaikki

        Lähestulkoon kaikki on, siksi ei voi olla nauramatta tietyille elämänkoulutapauksille, jotka lukee tätä puhallusta kuin päiväkirjaa, blogia tai jatkojännäriä


      • Anonyymi

        Jep, sama täälläkin. (naiselta miehelle)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No selitäppä sitten tämä, miksi en ole voinut unohtaa sinua? Kaipaan sinun lähelle edelleen. En voi yhtään tämän enempää tosissaan olla. Eiköhän me molemmat flirttailtu toisiamme? Mietippäs tätä nainen!

        Kauanko olet koettanut unohtaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta palstalla olon ensimmäinen ehdoton edellytys olisi oppia kirjoittamaan. On kyllä taas niin puuroa, uskomattoman huono ulosanti ja suomenkieli😳

        Niin sulla on tuo defenssi, kaikki mikä ei tue lapsellisuuden multihuipentumaa hipovaa pikkulapsen uskoa palstan kirjoituksiin on sinulle hebreaa. Niinkuin lapsena laitettiin kädet korville epämieluisa sanoman blokkaamiseksi- en kuuntele en kuuntele lällälää…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Keskellä yötä toisilleen tuiki tuntemattomat hömelöt väittelevät kuin tuntisivat toisensa .

        Niin no vähän dilleä on myös suhtautua näihin keskusteluihin muuten kuin feikkivuoropuheluina…jossain vaiheessa on kuitenkin ehkä hyvä höllätä irti🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No selitäppä sitten tämä, miksi en ole voinut unohtaa sinua? Kaipaan sinun lähelle edelleen. En voi yhtään tämän enempää tosissaan olla. Eiköhän me molemmat flirttailtu toisiamme? Mietippäs tätä nainen!

        Et kaipaa oikeasti minua. Mielikuva minusta mieltäsi rassaa, oikeassa elämässä en ole sellainen kuin kuvittelet, uskoisit jo. Sillä millainen olin joskus hyvin kauan sitten, ei ole merkitystä enää, sillä en ole täysin samanlainen enää.
        En voi päästää sinua lähelleni toistamiseen, sillä sinä et ole hyväksi minulle.
        Emme sovi toisillemme, haluamme myös eri asioita elämältä.
        Ehkä sinä menetit jotain, minä menetin myös jotain arvokasta vuosien aikana.
        Nyt haluan olla vain itsekseni rauhassa ja elää ilman jännitteitä siten kun tahdon.
        Frittailu minun puolelta oli vähäistä, eikä se toiminut sinunkaan puolelta.
        Mitään sanottavaa ei jäänyt, ei syytä liioin lämmittää jotain vanhaa ja väljähtynyttä soppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kaipaa oikeasti minua. Mielikuva minusta mieltäsi rassaa, oikeassa elämässä en ole sellainen kuin kuvittelet, uskoisit jo. Sillä millainen olin joskus hyvin kauan sitten, ei ole merkitystä enää, sillä en ole täysin samanlainen enää.
        En voi päästää sinua lähelleni toistamiseen, sillä sinä et ole hyväksi minulle.
        Emme sovi toisillemme, haluamme myös eri asioita elämältä.
        Ehkä sinä menetit jotain, minä menetin myös jotain arvokasta vuosien aikana.
        Nyt haluan olla vain itsekseni rauhassa ja elää ilman jännitteitä siten kun tahdon.
        Frittailu minun puolelta oli vähäistä, eikä se toiminut sinunkaan puolelta.
        Mitään sanottavaa ei jäänyt, ei syytä liioin lämmittää jotain vanhaa ja väljähtynyttä soppaa.

        Tämä kommentti liippaa läheltä itseä.
        Muttei kuitenkaan häneltä ole.
        Noin hän saattaisi hyvinkin ajatella.
        Surullinen


    • Anonyymi

      Miten muuten tämä olisi voinut mennä? En minä voi tehdä enempää. Olet varattu ja kaikkea...

      • Anonyymi

        Älä sano ei koskaan, minä en ole unohtanut ja ne meidän juuttuvat katseet ja hymyt - sivusta nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sano ei koskaan, minä en ole unohtanut ja ne meidän juuttuvat katseet ja hymyt - sivusta nainen

        En sano ei koskaan. Mielessä ja sydämessäni pysyt aina. :)


    • Anonyymi

      Luulinkin kompastuneeni tajun kadottua.

    • Anonyymi

      Varattu ja elämässä muut valinnat sen mukaiset. Ei sitä silloin aleta aloitteita tekemään. Ei rikota sitä mitä on.

      • Anonyymi

        Mitenkäs jos toisen signaalit on selkeät. Sen varatun signaalit, hän siis aloitteellisempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs jos toisen signaalit on selkeät. Sen varatun signaalit, hän siis aloitteellisempi?

        Pitäkää hyvät ihmiset lähellä, ei niitä liikaa maailmassa ole hukattavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs jos toisen signaalit on selkeät. Sen varatun signaalit, hän siis aloitteellisempi?

        Tehköön aloitteensa loppuun asti.


    • Anonyymi

      Minä näin aika pelotytavakin: joku tyeinityttö on mennyt piileksimään sänkyni alle, ja säikähdin että: mitä jhittoa, miten olet edes päässyt sänkyni alle nukkumaan jotenkin?

    • Anonyymi

      Portinvartijakaan ei vaadi kirjoituksia papereihinsa.

      • Anonyymi

        Et taija olla töissä


    • Anonyymi

      Olen liki minuutta vihdoin. Elämä kesti.

    • Anonyymi

      Erilaiset luonteet harvemmin ymmärtää toisia. Harvemmin kukaan tulee kaikkien kanssa hyvin juttuun. On vain hyvä tehdä itselle selväksi, et aina asiat ei mene haluamalla tavalla.

      • Anonyymi

        Juuri noin se on!


    • Anonyymi

      Kun/jos saadaan se oikeanlainen mahdollisuus niin ei mene todellakaan näin. Tiedät sen ja minä.. mutta uskalletaanko?

    • Anonyymi

      Meni näin mutta ihan hyvin, juhannuksena tapahtui jotain rauhallista ja hyvää joka sai ajattelemaan asioita...

      • Anonyymi

        Mietit sitä mitä elämältä haluat ja kenet?


      • Anonyymi

        Tulit uskoon?


    • Anonyymi

      Vilima. Toisten perheitä ei rikota. Nolaat itsesi.

    • Anonyymi

      olet. todella ihanan näköinen,

      :)

      N

      • Anonyymi

        Sama OPEL!


    • Anonyymi

      Kaikki on Gari RUNGin syytä.

      Rung Gari alko sekoileen. Olis menny vaa suoraa PORAAN mieluummin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe