olen tällä hetkellä 16v ja menkkani alkoivat 15v eli aika myöhään. ne eivät missään kohtaa ole olleet kunnolla säännölliset vaikka niiden alkamisesta on jo noin puolitoista vuotta (lähes joka kuukausi menkkojen alkamispäivä on heitellyt parilla viikolla). tämän vuoden helmi-maaliskuussa menkkani eivät tulleet, huhtikuussa tuli ja nyt taas touko-kesäkuussa niitä ei ole tullut. tammikuussa kävin gynekologilla kystan takia kaksikin kertaa mutta siellä todettiin kaiken olevan ok emättimen limakalvoilla jne. mietin että voisiko tähän syynä olla itsetyydytys? olen siis tydyyttänyt ties millä meikkipurkeilla, mitä nyt löytyykään. se on ainoa syy minkä keksin tähän kun tosiaan aloin tätä tekemään juurikin siinä tammikuun aikoihin?
kuukautiset myöhässä
Anonyymi
2
234
Vastaukset
- Anonyymi
Mul on sama homma ja oon siis 13 ja en haluu kyl kertoo mun
Äidille🙄 - Anonyymi
Itsetyydytys tuskin voi olla syynä kuukautisten epäsäännöllisyyteen. Mutta sen verran tuon itsetyydytyksen suhteen saisit arvostaa itseäsi, että hankkisit asialliset välineet siihen, jos omat sormet eivät riitä. Olisi se tyydytyskin ihan eri luokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922114Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882029- 961732
- 4421715
- 71404
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1061122- 204934
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9856Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41812Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭69778