Martina keskeytti heti, tämä on ilon päivä

Anonyymi

😁

Suomi24 sen tiesi. Martina keskeytti kolmen kilometrin kohdalla. 😁

35

1279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Silti hänestä tuli koko kisan voittaja...WAU

    • Anonyymi

      Missä ne seuraajat ja fanit nyt ovat? Heidänhän pitäisi kannustaa ja puolustella hyvinvointivalmentajaa ja idoliaan Martinaa! Ehkäpä he istuvat partsilla siemaillen siideriä mietintämyssy päässään keksimässä hyviä selityksiä, miksi Martina ei ollutkaan kolmen kärjessä tai peräti jätti kesken koko koitoksen.

      • Anonyymi

        Hei, en tiedä olenko fani, mutta Martinasta pidän. Olen absolutisti, treenaan crossfittiä ja olen hyvässä virassa eli tienaan erinomaisesti. Vähän menee sun veikkaukset pieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, en tiedä olenko fani, mutta Martinasta pidän. Olen absolutisti, treenaan crossfittiä ja olen hyvässä virassa eli tienaan erinomaisesti. Vähän menee sun veikkaukset pieleen.

        Otan osaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan osaa !

        Ihan rauhassa. Mua ei sun osanotot kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, en tiedä olenko fani, mutta Martinasta pidän. Olen absolutisti, treenaan crossfittiä ja olen hyvässä virassa eli tienaan erinomaisesti. Vähän menee sun veikkaukset pieleen.

        Kertoo susta kaiken.
        Olet varmaan itsekin rattijuoppo ja väkivaltainen henkilö.
        Valehtelija ja erittäin epäluotettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo susta kaiken.
        Olet varmaan itsekin rattijuoppo ja väkivaltainen henkilö.
        Valehtelija ja erittäin epäluotettava.

        En ole. Bemarilla ajelen, enkä ole ikinä saanut edes parkkisakkoja. Jujutsua ja karatea olen treenannut siniseen kumpaakin, sitten meni olkapää ja nilkka. Mitä muuta hakuat tietää? Rattijuoppo en voi olla, koska alkoholin käyttö on mielestäni täysin turhaa ja typerää kropan häiritsemistä. En myöskään polta ja syön tarkasti ruokavalion mukaan. Tiukkapipo olen, koska en tykkää, että puolisokaan ottaa alkoa. Onneksi on oppinut ja ei ota.


      • Anonyymi

        Ovat Martinan äidin mielenhallintakurssilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Bemarilla ajelen, enkä ole ikinä saanut edes parkkisakkoja. Jujutsua ja karatea olen treenannut siniseen kumpaakin, sitten meni olkapää ja nilkka. Mitä muuta hakuat tietää? Rattijuoppo en voi olla, koska alkoholin käyttö on mielestäni täysin turhaa ja typerää kropan häiritsemistä. En myöskään polta ja syön tarkasti ruokavalion mukaan. Tiukkapipo olen, koska en tykkää, että puolisokaan ottaa alkoa. Onneksi on oppinut ja ei ota.

        Viestistäsi päätellen olet kartettava henkilö. Kuinkahan kauan puolisosi kestää katsella, huh.
        Karmeinta on nuo ruokien kanssa" pelaajat" ja niuhottajat, jos joku sairaus ei vaadi sitä.

        Ei meilläkään alkoa käytetä, mutta se johtuu siitä, että kaikki maistuu niin pahalle. Puolisoni saisi ottaa niinkuin haluaa, hän vain ei halua, kun ei ole koskaan käyttänyt sen enempää kuin muutaman kerran kohtuullisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Bemarilla ajelen, enkä ole ikinä saanut edes parkkisakkoja. Jujutsua ja karatea olen treenannut siniseen kumpaakin, sitten meni olkapää ja nilkka. Mitä muuta hakuat tietää? Rattijuoppo en voi olla, koska alkoholin käyttö on mielestäni täysin turhaa ja typerää kropan häiritsemistä. En myöskään polta ja syön tarkasti ruokavalion mukaan. Tiukkapipo olen, koska en tykkää, että puolisokaan ottaa alkoa. Onneksi on oppinut ja ei ota.

        Millä opetit puolison raittiiksi? Maran tapaan nyrkillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, en tiedä olenko fani, mutta Martinasta pidän. Olen absolutisti, treenaan crossfittiä ja olen hyvässä virassa eli tienaan erinomaisesti. Vähän menee sun veikkaukset pieleen.

        Reenaa mielummin CrossXswimiä. Se on sentään olympialaji.


    • Anonyymi

      Harhoissaan on varmaan kiva täällä kirjoitella ja kuulla ääniä et Martina keskeytti.😇.

      • Anonyymi

        🤕👏🤕👏🤕.


    • Anonyymi

      Patologinen valehtelu, eli mytomania (kreik. mythos tarina mania) eli pseudologia fantastica (kreik. pseudos väärä logos puhe, tieto phantasia mielikuvitus) on sairaalloinen halu valehdella ja keksiä sepitettyjä tarinoita. Mytomaniaa sairastavia kutsutaan mytomaaneiksi, suomeksi yleensä patologisiksi valehtelijoiksi.

      Pakonomainen valehtelu ei ole lääketieteellinen diagnoosi, vaan se liittyy muihin mielenterveyden ongelmiin oireena.[1]

      Jos ihminen hakee valehtelusta hyötyä, se saattaa olla osa narsistista persoonallisuushäiriötä. Käyttäytymismuodosta voi parantua, jos kokee sen itse ongelmaksi, mutta esimerkiksi narsistiseen persoonallisuushäiriöön liittyvää valehtelua ei voi saada parantumaan, sillä henkilö ei itse koe sitä ongelmaksi.[1]

      Vankisairaalan vastaavan ylilääkärin Hannu Lauerman mukaan valehtelu menee sairauden puolelle, jos se on ihmiselle pakonomaista tai jos se palvelee hänen sisäistä tasapainoaan niin, että vaihtoehtoja ei ole.[2]

    • Anonyymi

      Keskeyttääkö juoksussa on niin paljon jäljessä kärjestä, se nähdään vielä.

    • Anonyymi

      Tämä palsta on virallinen Martinan tiedotuskanava.
      Kun muita ei kiinnosta enää.

    • Anonyymi

      Mutta Anne voitti siuderisarjan.

      • Anonyymi

        Sinä idioottien sarjan, onneksi olkoon.


      • Anonyymi

        Ja sinä ryhävalaksen elopainossa. Onnea, olet nyt kehopositiivinen!


    • Anonyymi

      Siderisarjan ja miesten kiertopalkintokisan voitto.🐖

      • Anonyymi

        Häitä ei koskaan vietetty ....


      • Anonyymi

        Onneksi olkoon voitosta.🤭


    • Anonyymi

      Martina ei pärjännyt taaskaan. Mikä siinä on ettei koskaan pärjaa kisoissa. 43.s sija.

      • Anonyymi

        Ei kuitenkaan keskeyttänyt.


    • Anonyymi

      Ei ole totta. Maru voitti sarjansa.

    • Anonyymi

      Martina pääsi maaliin, niin kyllä nyt harmittaa.😡

      • Anonyymi

        Eihän se juurikaan harmita, mutta teille faneille se oli ainoa ilo siitä kilpailusta. Tyytykää siihen, että sentään pääsi maaliin, vaikka ei tullutkaan kolmen kärjessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se juurikaan harmita, mutta teille faneille se oli ainoa ilo siitä kilpailusta. Tyytykää siihen, että sentään pääsi maaliin, vaikka ei tullutkaan kolmen kärjessä.

        Ihan selvästi harmittaa kun täällä oltiin niin varmoja että keskeyttää. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan selvästi harmittaa kun täällä oltiin niin varmoja että keskeyttää. 🤣

        Jaksaa jaksaa. Rehellisyyden nimissä olisi ollut hyvä keskeyttää kuin tulla kuset housuissa hoippuen viimeisten joukossa maaliin. Häviten jopa seitsemänkymppiselle. Onko jotenkin kunniallista hakata päätään karjalan mäntyyn vai suorittaa vähän ajattelua. Uinti harhaankin olisi ollut vältettävissä jos ajattelisi. Ei se menee ja tekee ole mikään järjen riemuvoitto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksaa jaksaa. Rehellisyyden nimissä olisi ollut hyvä keskeyttää kuin tulla kuset housuissa hoippuen viimeisten joukossa maaliin. Häviten jopa seitsemänkymppiselle. Onko jotenkin kunniallista hakata päätään karjalan mäntyyn vai suorittaa vähän ajattelua. Uinti harhaankin olisi ollut vältettävissä jos ajattelisi. Ei se menee ja tekee ole mikään järjen riemuvoitto

        Ootko sä jo täydessä soossissa näin iltapäivällä?
        Eihän kukaan tervejärkinen tuollaista tekstiä suolla selvin päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksaa jaksaa. Rehellisyyden nimissä olisi ollut hyvä keskeyttää kuin tulla kuset housuissa hoippuen viimeisten joukossa maaliin. Häviten jopa seitsemänkymppiselle. Onko jotenkin kunniallista hakata päätään karjalan mäntyyn vai suorittaa vähän ajattelua. Uinti harhaankin olisi ollut vältettävissä jos ajattelisi. Ei se menee ja tekee ole mikään järjen riemuvoitto

        Hienosti taisteli loppuun asti, nostan hattua kun ei antanut periksi.


    • Anonyymi

      Tämän aloittajan motiivi taitaa olla perisynneistä pahin siis KATEUS, ja aurinkokin on vielä päätä pehmittänyt sekä juhannus siiderit loppu kesken ilkeydestä päätellen.
      Hienoa, että Martina suoritti loppuun kovaa fyysistä ja henkistä kestävyyttä vaativan kisan. Onnittelut siitä.

    • Anonyymi

      Martina Hingis vai? Pelaako se nyt Wimbledonissa

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe