Mansikkakarnevaalit?

Anonyymi

Mikä meno nykyään? Olin v-70 parikymppinen juippi, ja muuttanut työn perässä muualle. Kesälomilla tietenkin käytiin aina kotinurkilla. Ekat kernevaalit olivat aika mieleenpainuvat koska ne olivat ekat. S-jokisilla oli silloin yrittämistä ja koska vertailukohtia samantyyppisiin, tarkasti yhteen aiheeseen rajattuun viikonloppuhulinaan ei ollut, oli karnevaalitapahtuma onnistunut ja jopa muualla huomiota saanut juttu. Nyt lapsenlapseni ovat liki kolmekymppisiä, ja käyvät H-gissä Tuska-festifaaleilla ja itse käyn harmaan armaani kanssa farmaricorollalla kesämökkeilemässä. Karnevaalia lienee nyt meille se, että kun lämpimänä keskikesän iltana istun laiturilla ja laulan "Close your eyes, and i kiss you", ja säestän lahjaksi saamallani ukulelella, niin mökkinaapurin Arto soutaa paikalle vaimonsa kanssa kuohuviinipullon kanssa, ja sanoo "teillä taitaa olla bileet, kun laulat, jota et yleensä tee ihan selvin päin"

4

1644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan se hienoa, että edes joku suonenjokisyntyinen menestyy maailmalla ja muistelee silti kaiholla menetettyä nuoruuttaan Suonenjoella. Onko kaikki hyvin vai pelkkää kulissia tulee mieleen juttua lukiessa. Paluu juurille voisi tuoda rauhan levottomalle sielulle.

• Anonyymi

Menestynyt? Vittu jos ajaa vielä jollain tylsällä farmaricorollalla niin ei ole hääviä. Nyt musta BMW alle ja Suonenjoen keskustan kapakkaan juoppokuskin kanssa vaan ja iskemään kaunottaria niin on eläkemiehellä hommia!

• Anonyymi

Popeda oli paras vuonna 2022

• Anonyymi

moi. itse olin karnevaaleilla -70 luvun alkupuolella. leo lastumäki esiintyi ja viereisessä pusikossa listittiin joku hengiltä. melkoista menoa. mainitsin asiasta saabissa istuneille poliiseille "joo ,me tullaan kohta". oli se esitys kesken. eikä ne teiniä uskonu. miten asia siitä eteni, en tiiä. kyllä ne poliisit viimein lähti asiaa kahtomaan. minä jatkoin matkaa läheiselle rannalle, kavereita kahteleen. joku uimapaikka se oli. ajoittain se tapahtuma näkyy verkkokalvoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6309
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      53
      4489
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      76
      4227
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4081
    5. 53
      3244
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3068
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2727
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      34
      2362
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2181
    10. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46