Muutakin kuin seksiä ja matkaseuraa, mahdottomuusko?

Anonyymi

Mistä löysit naisen, joka tarjoaa muutakin kuin seksiä ja matkaseuraa sisältävän löyhän tapailusuhteen? Onko mahdoton tehtävä nykyään?

51

1684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse asiassa Tinderistä 3v sitten.

      • Anonyymi

        Hyvä onni. Tuntuu että Tinderissä on vain kevyen seuran etsijöitä, ainakin pk-seudulla.


    • Anonyymi

      Ei ole syytä sitoutua kun vapaa tarjonta on mitä on.
      Viileitä polyhenkilöitä, avoimia suhteita, liian nuoria ja vanhoja, arvot aivan eri maailmasta jne.
      Onko romantiikka kuollut?

      • Anonyymi

        Ei romantiikka kuollut ole, joutuu vaan hakemaan vähän pitempään, kyllä se sieltä se oikea joskus tulee elämään
        :)


      • Anonyymi

        Vaikuttaa siltä, ettei romantiikka ja sitoutuminen kiinnosta enää juuri ketään. Ihmisten tunne-elämä on jotenkin kuihtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei romantiikka kuollut ole, joutuu vaan hakemaan vähän pitempään, kyllä se sieltä se oikea joskus tulee elämään
        :)

        No mitä deittipalveluita suosittelette jos etsii parisuhdetta? Mistä hyviä kokemuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä deittipalveluita suosittelette jos etsii parisuhdetta? Mistä hyviä kokemuksia?

        Ongelma on, että deittipalveluissa on pääasiassa kevyen seuran etsijöitä ja muut ovat muualla. Mutta missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä deittipalveluita suosittelette jos etsii parisuhdetta? Mistä hyviä kokemuksia?

        Her on ollut ihan jees, tinderkään ei ole poissuljettu, mutta valitettavasti jonkin verran on tullut vastaan ei parisuhdetta etsiviä. Tuttava suositteli bumblea mutta ei ole tullut kokeiltua.


    • Anonyymi

      Eli tarkemmin mitä itse haet ja mitä itse voit tarjota?

      • Anonyymi

        Tavallista arkielämää ja yhdessäoloa. Kohtaamista.


    • Anonyymi

      Ei mistään. Oon kauan etsinyt tuloksetta :(

    • Anonyymi

      Ei kukaan tule kotoa hakemaan. Deittisovellukset vaan kehiin.

    • Anonyymi

      Deittisovellukset, ehkä turhin keksintö sit kananmunakeittimen jälkeen. Siinä ja tässä kumpi turhempi on.

      • Anonyymi

        Mulla on vain munankeitin, mut tinderin naiset juoksee m*nan perässä kuola valuen.
        Ei mee nallekarkit tasan näin lesbona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vain munankeitin, mut tinderin naiset juoksee m*nan perässä kuola valuen.
        Ei mee nallekarkit tasan näin lesbona.

        Jos meet sinne tinderiin ni muista mainita et sulla on munankeitin, jos niistä naiset kuumina käy. Nallekarkit taas, ne on hyviä vaikkakaan tasajako ei ihan aina osu kohdilleen.


      • Anonyymi

        Eikä ole mikään turha keksintö, koska sovellusten kautta olen tutustunut ihaniin naisiin ja yhden suhteenkin löysin. En jaksa uskoa, että pienessä kaupungissa, se oikea tulisi vastaan kulman takana.


    • Anonyymi

      Antaisko ne mulle aikaa edes sen 6 min ;) kovia paketteja ei ole tosin tiedossa.

      • Anonyymi

        Varmaks en voi vastata, mut eikö toiset käytä jopa sen 10 minuuttia ;) sen kovempaa tuskin kukaan haluu. Mutta oikeesti, vielä se sunkin kohdalles tulee, ehkei kymmenessä minuutissa. Aikanaan sit odotus palkitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaks en voi vastata, mut eikö toiset käytä jopa sen 10 minuuttia ;) sen kovempaa tuskin kukaan haluu. Mutta oikeesti, vielä se sunkin kohdalles tulee, ehkei kymmenessä minuutissa. Aikanaan sit odotus palkitaan.

        Jos haluavatkin, on mun vuoro juosta kovempaa karkuun.


    • Anonyymi

      Minä ja monet tuttavani emme pidä siitä, että pitäisi noin vain jokun lyhyen kirjoituksen perusteella valita mies ja alkaa heti vakavasti seurustelemaan hänen kanssaan. Siksi olisi kiva tapailla pikku hiljaa ja katsoa olisiko miehestä elämän kumppaniksi tai edes kaveriksi. Lavatansseista olen löytänyt useamman mukavan miehen ja harjoituksissa näkee miehen kyvyn oppia, kuunnella opettajan ohjeita ja esiintyä siisteissä vaatteissa ja puhua mukavia. Sitten monen kohdalla jo auton sisälilojen tai viimeistään kodin siisteys tai iso pelottava koira on saanut minut toteamaan, että seksileikkeihin ei kannata ryhtyä. Minä en siivoa toisten sotkuja.

      • Anonyymi

        Lesbopalsta on melkoisen väärä kanava miesjutuillesi.
        Yrittäkää nyt tsempata heterot ja vastaavat miesten suosijat.:p


    • Anonyymi

      Samat ongelmat naissuhteissa. Vahvat roolitukset, passaamiset, sotkujen siivoukset, ikävien sukulaisten väistelyt ym. Miksi ihmeessä homokansa kopsaa kaiken normiliitoista? Ja löytyykö sitä mahtavaa lyyliä mistään? Joo kyllä, mutta kun paremmin tutustuu, hän muuttuu ihmiseksi ja se on aina hankalaa. Naiset ovat usein aika julmia toisilleen...

      • Anonyymi

        Mitkä "normiliitot"? Tarkoitat varmaan hetskuliitot?
        Kaikissa liitoissa on ihmisiä. Osa on laiskempia kuin toiset ja jotkut jaksavat tehdä enemmän. Ei ole kiinni sukupuolesta.


      • Anonyymi

        Kylläpä särähti korvaan tuo normiliitto. Sovitaanko että normi on asua yhdessä, rakastaa, huolehtia perheestä ja kodista, viettää vapaa-aikaa yhdessä ja suunnitella tulevaisuutta. Normia ei ole vähätellä, alistaa, käyttää toista hyväksi, käyttää liikaa päihteitä, käyttää väkivaltaa - henkistä tai fyysistä, eikä pettää puolisoa.


    • Anonyymi

      Miksi hetero naiset etsivät lesboista kokeilu/ seksiseuraa?? Yksikin tyhmä nainen oli laittanut profiiliin lesbo, mutta paljastui seikkailua etsiväksi heteroksi. Ärsyttää, koska meillä lesboillakin on tunteet😠

      • Anonyymi

        Kaikilla on oikeus määritellä itsensä. Ei voi tietää toisen elämää ja siinä tapahtuneita asioita.


      • Anonyymi

        Kaikenlaisia ilmoituksia löytyy. Kannattaa kysellä etukäteen asioista niin tulee yleensä vähemmän yllätyksiä. En itse lähde tapaamaan ketään ennen kuin tietyt faktat on selvitetty mm seksuaalisuudesta.
        "Lesbomarkkinoilla" ei parane olla sinisilmäinen. Paljon queereja myös joille toinen nainen kelpaa petipuuhiin ja viihdyttämään omaa heteroseksuaalista elämäntyyliä. Kunnes hypätään miehen kanssa suhteeseen ja avioonkin hyvinkin nopeasti. Tiedän useita esimerkkejä oman ikäisistä naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla on oikeus määritellä itsensä. Ei voi tietää toisen elämää ja siinä tapahtuneita asioita.

        Et tajunnut asian pointtia! Silloin, kun on suhteessa miehen kanssa niin ei voi määritellä profiilissa itseään lesboksi!!!!


    • Anonyymi

      Minäkin juuri tällä hetkellä saman asian edessä, koska esimerkiksi bileitä ei ole tiedossa ainakaan meillä päin eli Savossa siis. Löyhät suhteet eivät ole minua varten vaan kyllä minä aina olen ollut tosimielellä liikkeellä, silloin kun olen liikkeellä ollut. Yleensä suhteeni ovatkin kestäneet useita vuosia enkä ole kokenut tarvetta pettää. Seksi ei ole minulle se pääasia, vaikkakin vakituisessa suhteessa tämä asia riippuu kummankin osapuolen mieltymyksistä ja toiveista. Ainakin Tinderin koen olevan liian pinnallinen ja enemmän nuorten ihmisten juttu. Itse kun en ole enää "niin" nuori, vaikka mieleltäni ja tavoiltanikin olen varmasti nuorempi kuin ikäiseni noin niinkuin yleensä ottaen ovat. Jotenkin tuntuu vain niin hankalalta astua minulle tuntemattomaan maailmaan eli juurikin näihin Tindereihin tai vastaaviin. Olen tottunut tapaamaan naisia ihan livenä tai sitten hyvin harvoin minkään deittipalvelun kautta. Vastikään olen jäänyt sinkuksi ja kyllä minulla vielä annettavaa olisi jollekulle, joka sen ansaitsee ja on halukas ottamaan vastaan. Eihän se tietenkään riitä pelkästään vain niin päin, tottakai toivon ja haluan, että tällä jollakulla olisi annettavaa minulle. Pitänee tyytyä jäädä odottamaan niitä bileitä, jos siellä sattuisi joku ihanuus eteeni tulemaan. Huokaus, odottavan aika on pitkä. Mökkihöperöksi kerkeää tulla sitä ennen.

      • Anonyymi

        Niin moni muukin kokee olevansa mieletään nuorekas, se tavanomainen tyypillinen klisee.


    • Anonyymi

      Savosta täälläkin, harmi kun noi bileet on yleensä pääkaupunkiseudulla yms. Livenä näkis heti, että onko sitä kemiaa vai ei, toki ei deittipalvelutkaan aina huono vaihtoehto ole ja kivoja tyyppejä olen tavannut vaikka aina ei ole natsannutkaan.
      Onhan se haastavaa löytää näin keski-ikäisenä kumppani, joka vastais omia mieltymyksiäni, toki kaikkee en voi vaatia ja joissakin asioissa täytyy joustaa. Tämä viimeisin deitti ei halunnut tulla minun luokse vaan minun piti aina mennä hänen luokseen ja siihen tämä suhde kaatuikin, kuiteski matkaa suuntaansa 160km. Juu ei näillä bensan hinnoilla ole reilua, mutta omapa on tappionsa

      • Anonyymi

        No voihan 😔 en osaa itse suosia deittipalveluita ja olenkin miettinyt, voisikohan jollain pienellä porukalla tavata jossain. Tietysti sitä voi sopia periaatteessa minne vain - vaikka puistoon piknikin merkeissä - jonkinlaisen miitin, muttei näihin sääoloihin voi luottaa. Toisena vaihtoehtona olen miettinyt, mitenhän tuo onnistuisi, jos järjestäisin itse kotonani muutaman hengen "bileet". Sellaiset tyyliin, että tietyt säännöt olisi tottakai ja silleen, että se olisi lähinnä ihan vain rento illanvietto ja juttelua, musiikkia ja kenties grillailua ulkona, juomaakin kohtuudella, ettei ainakaan sen takia tule mitään ongelmia. En tiedä, miten tällaisen saisi järjestettyä ongelmitta. Onko kellään antaa hyviä ajatuksia tästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voihan 😔 en osaa itse suosia deittipalveluita ja olenkin miettinyt, voisikohan jollain pienellä porukalla tavata jossain. Tietysti sitä voi sopia periaatteessa minne vain - vaikka puistoon piknikin merkeissä - jonkinlaisen miitin, muttei näihin sääoloihin voi luottaa. Toisena vaihtoehtona olen miettinyt, mitenhän tuo onnistuisi, jos järjestäisin itse kotonani muutaman hengen "bileet". Sellaiset tyyliin, että tietyt säännöt olisi tottakai ja silleen, että se olisi lähinnä ihan vain rento illanvietto ja juttelua, musiikkia ja kenties grillailua ulkona, juomaakin kohtuudella, ettei ainakaan sen takia tule mitään ongelmia. En tiedä, miten tällaisen saisi järjestettyä ongelmitta. Onko kellään antaa hyviä ajatuksia tästä?

        Ei hullumpi ajatus😀 Vois sopia pelisäännöistä senverran, että rento meininki, eikä kumppania etsitä hampaat irvessä ja tulee jotain, jos on tullakseen.. Tietty jollekkin tulee enemmän matkaa, mutta sille ei voi mitään, no mutta kuiteski ettei olis kohtuutonta matkaa ajella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hullumpi ajatus😀 Vois sopia pelisäännöistä senverran, että rento meininki, eikä kumppania etsitä hampaat irvessä ja tulee jotain, jos on tullakseen.. Tietty jollekkin tulee enemmän matkaa, mutta sille ei voi mitään, no mutta kuiteski ettei olis kohtuutonta matkaa ajella.

        Voihan sitä jokainen sopia vaikka omaan tai lähikuntaansa jonkinlaisen miitin, jos matkat arveluttaa. Ja voihan sitä miettiä, että voisi olla yötä joko paikan päällä tai hotellissa tmv. Tietysti jos autoilee paikalle eikä ole yöpaikkaa, niin ei voi nauttia naista väkevämpää. (Vai pitäisikö sanoa henkilöä väkevämpää nykyisin.) Mutta sellainen pienen porukan illanvietto ilman ennakko-odotuksia muusta kuin mukavasta illasta olisi ehkä paikallaan. Mökkiä ei ehkä voi vuokrata ilman että jokainen sinne tuleva myös sitoutuisi kuluihin, ainakin mökin vuokraan siis. Itselläni oli taka-ajatuksena, että EHKÄ voisi minun luonani kokoontua pieni porukka, mikä ei missään nimessä olisi pelkkä ryyppyilta vaan sisältäisi muutakin kuten jutustelua, sitä grillaamista sään salliessa, jotain mistä itse kukin tykkää ja näiden tykkäysten tiimoilta rakentuisi se suunnitelma siitä illasta. Miksei se voisi olla päivälläkin. Miten ihmiset saa yhteyttä toisiinsa liittyen tämän järjestämiseen, ei kai tänne voi laittaa omia yhteystietojaan. Ehkä pitäisi rekisteröityä, niin sitä kautta sitten hoituisi yhteydenotot ja järjestelykysymykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä jokainen sopia vaikka omaan tai lähikuntaansa jonkinlaisen miitin, jos matkat arveluttaa. Ja voihan sitä miettiä, että voisi olla yötä joko paikan päällä tai hotellissa tmv. Tietysti jos autoilee paikalle eikä ole yöpaikkaa, niin ei voi nauttia naista väkevämpää. (Vai pitäisikö sanoa henkilöä väkevämpää nykyisin.) Mutta sellainen pienen porukan illanvietto ilman ennakko-odotuksia muusta kuin mukavasta illasta olisi ehkä paikallaan. Mökkiä ei ehkä voi vuokrata ilman että jokainen sinne tuleva myös sitoutuisi kuluihin, ainakin mökin vuokraan siis. Itselläni oli taka-ajatuksena, että EHKÄ voisi minun luonani kokoontua pieni porukka, mikä ei missään nimessä olisi pelkkä ryyppyilta vaan sisältäisi muutakin kuten jutustelua, sitä grillaamista sään salliessa, jotain mistä itse kukin tykkää ja näiden tykkäysten tiimoilta rakentuisi se suunnitelma siitä illasta. Miksei se voisi olla päivälläkin. Miten ihmiset saa yhteyttä toisiinsa liittyen tämän järjestämiseen, ei kai tänne voi laittaa omia yhteystietojaan. Ehkä pitäisi rekisteröityä, niin sitä kautta sitten hoituisi yhteydenotot ja järjestelykysymykset.

        Missä päin asustelet, jos saa kysyä? Mulla vuorotyö ja usein teen viikonloppuja, että saa nähdä onnistuisko mun kohdalla näkeminen, mutta joo pienellä paikkakunnalla asun, eikä täällä tapaa ketään. Olisko whatsapp hyvä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin asustelet, jos saa kysyä? Mulla vuorotyö ja usein teen viikonloppuja, että saa nähdä onnistuisko mun kohdalla näkeminen, mutta joo pienellä paikkakunnalla asun, eikä täällä tapaa ketään. Olisko whatsapp hyvä?

        Jos laitat wa numerosi, niin voidaan puhua tästä enemmän. Samalla voin kertoa, missä asun. Tilanteeni on nyt sellainen, etten tässä voi siitä vielä sen enempää kertoilla. Savon alueella kuitenkin. Mietinkin siitä tapaamisesta, ettei aina kaikki ajat käy kaikille. Mikäs niitä estäisi järjestämästä toiseenkin kertaan. Saatko laitettua yhteystietojasi tähän, niin otan yhteyttä? Vai pitäisikö minun rekisteröityä tänne, niin kulkisi ilmeisesti viestit sitä kautta? Miten haluat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos laitat wa numerosi, niin voidaan puhua tästä enemmän. Samalla voin kertoa, missä asun. Tilanteeni on nyt sellainen, etten tässä voi siitä vielä sen enempää kertoilla. Savon alueella kuitenkin. Mietinkin siitä tapaamisesta, ettei aina kaikki ajat käy kaikille. Mikäs niitä estäisi järjestämästä toiseenkin kertaan. Saatko laitettua yhteystietojasi tähän, niin otan yhteyttä? Vai pitäisikö minun rekisteröityä tänne, niin kulkisi ilmeisesti viestit sitä kautta? Miten haluat?

        Kas tässä. Nyt minuun saa yhteyden. Kirjoita ja toki muutkin saa kirjoittaa.


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Kas tässä. Nyt minuun saa yhteyden. Kirjoita ja toki muutkin saa kirjoittaa.

        Sori, mutta miten suhun saa yhteyden?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sori, mutta miten suhun saa yhteyden?

        Ilmeisesti klikkaamalla tota mun nimimerkkiä ja kirjoittamalla sinne. Jos ei onnistu, niin sit sinunkin pitää luoda omasi, että voit kirjoittaa ja ottaa yhteyttä muihin, joilla on "nimi". Kokeile.


      • satama100 kirjoitti:

        Ilmeisesti klikkaamalla tota mun nimimerkkiä ja kirjoittamalla sinne. Jos ei onnistu, niin sit sinunkin pitää luoda omasi, että voit kirjoittaa ja ottaa yhteyttä muihin, joilla on "nimi". Kokeile.

        Siis en mene vannomaan, koska en ole kokenut käyttäjä täällä, mutta kokeile edes, niin sitten tiedetään.


      • satama100 kirjoitti:

        Siis en mene vannomaan, koska en ole kokenut käyttäjä täällä, mutta kokeile edes, niin sitten tiedetään.

        Ja jos ei onnistu tälleen, niin luon samalla nimellä profiilin vaikkapa tuonne Treffit -puolelle, niin sitä kautta sitten saa yhteyden ilmeisesti ainakin.


      • satama100 kirjoitti:

        Ja jos ei onnistu tälleen, niin luon samalla nimellä profiilin vaikkapa tuonne Treffit -puolelle, niin sitä kautta sitten saa yhteyden ilmeisesti ainakin.

        Ja nyt on sielläkin luotu jonkinlainen profiili tällä samalla nimellä, joten viestiä tulemaan sitä kautta sitten. Kerron todellakin lisää, kun otat yhteyttä minuun. Lähetä viestiä sinne, niin mietitään, miten saataisiin järjestettyä pienet illanistujaiset.


    • Anonyymi

      Olisko Kuopio hyvä paikka pitää miitti?

      • Miksei olisi siinä, missä melkein mikä muukin paikka tahansa. Luulen ennemminkin, ettei se ole paikasta niinkään kiinni, onko hyvä järjestää miitti vaan ennemminkin porukasta.


      • Anonyymi

        Moi! Täälläkin yksi kiinnostunut tapaamisesta. Kuopio olisi oiva paikka koska itsekin siellä asun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Täälläkin yksi kiinnostunut tapaamisesta. Kuopio olisi oiva paikka koska itsekin siellä asun.

        Kulkee kai sieltä junia ja busseja ympäri Suomen? Ei vaineskaan, kimppakyyditkin voisi tulla kyseeseen.


    • Mulle voi lähettää viestiä tämän nimimerkin kautta suomi.fi treffien kautta

      • Sinulle on tullut postia 😊


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Sinulle on tullut postia 😊

        Moi, mitenköhän saisin teihin yhteyden tuon mahdollisen illanvieton osalta? Tuolla Treffit-palstalla en jostain syystä löytänyt osiota missä käyttäjää voisi hakea nimimerkin perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, mitenköhän saisin teihin yhteyden tuon mahdollisen illanvieton osalta? Tuolla Treffit-palstalla en jostain syystä löytänyt osiota missä käyttäjää voisi hakea nimimerkin perusteella.

        Kyllä löytyy ainakin Catfish617 nimimerkillä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi, mitenköhän saisin teihin yhteyden tuon mahdollisen illanvieton osalta? Tuolla Treffit-palstalla en jostain syystä löytänyt osiota missä käyttäjää voisi hakea nimimerkin perusteella.

        Moi, kyllä löytyy myös minun nimelläni. Kirjoittaa sinne hakukenttään suoraan sen nimen, kenelle haluaa kirjoittaa, niin pitäisi löytyä kyllä. Ainakin catfish löysi minut tai minä itse asiassa hänet. Minulle saa sinne kirjoittaa kaikki naiset, jotka ovat halukkaita osallistumaan tämän miitin tai illanvieton suunnitteluun. Mieluiten jos laittaisitte esim. meiliosoitteenne suoraan siihen tekstikenttään tai Whatsappin puhelinnumero ne, niin pyydän teitä ryhmään, jonka olenkin jo luonut sinne valmiiksi. Kyse on siis joko muutaman hengen illanistujaisista minun luonani lähiaikoina tai sitten miitti jonnekin, mikä käy edes enimmille. Yleensä on niin, ettei sama aika käy kaikille. Tervetuloa mukaan järjestelemään ja miettimään yhdessä, mitä mukavaa keksitään. Itselläni heräsi halu auttaa ihmisiä tutustumaan toisiinsa, kun ilmeisesti bileitäkään ei ole tiedossa ainakaan näillä leveleillä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe