Leikkimielinen haaste 2010.

Anonyymi

Kun olet palstalla kertonut että pukeudun kuin puliukko, haastan sinut pieneen kisaan noin niinkuin leikkimielisesti, ehdot on seuraavat.
Kumpikin laittaa framelle joka päivä yhden omistamansa merkkivaatteen, valokuvan kera, mukana jokin yksilöivä tekijä, minulla vaikka tuo kumipuinen kuksa, vaatekappale pitää olla oma, ja hyväkuntoinen, sopia itselle, ja ennenkaikkea aito..

Jos suostut aloitan haasteen reebookin,NFL (The National Football League), koko 2xl sopii minulle hyvin valmistettu intiassa, ja on alkuperäinen.

Katsotaan että kummalta loppuu merkkivaatteet ensin.

Kelpaavat kaikki urheiluun liittyvät, vaikkapa hip hoppiin, golfiin, shortsit, paidat... Sekä ns,, high brandit mutta levis ei kelpaa niitä on liikkeellä liikaa kopioina.

otatko haasteen vastaan.

Katsotaan kumpi meistä kulkee kirpputori ryysyissä.

By NumBall HHN 61v.
ps. thaimaan kopiot eivät kelpaa,

26

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hauskaa Numba, mutta ....

      Ensinnäkään Neitonen Bellörff ei kykene leikkimielisyyteen, vaan ensin täytyy naamailla hiekkalaatikkotasoisesti internetkoviksena.

      Minä leikkimielellä osallistun ja katsotaan liittyykö joukkoon Pattayan rakkaiden klooniyhteisön jäseniä.

      Sijoitukseni kisassa lienee viimeinen, koska merkkivaatteita ei montaa.

      Ohessa kuitenkin aikaisemmin mainitsemani.

      https://ibb.co/jMn3Sm6

    • Anonyymi

      Kukahan se nyt mahtaa sitten olla se "belörffi"? Teidän poikien kellohamekilpailuun en usko kyllä yhdenkään heteron osallistuvan.

      • Anonyymi

        Kyllä Neiti tyttönen 2010 Belörffi itsensä tunnistaa vaikka et sinä ja nyt ei ole kyse siitä mitä mieltä sinä olet seksuaalisuuksista runkkari.


      • Anonyymi

        Eikös se 2010 nimenomaan kertonut kalliista merkkivaatteista, jopa pattayan golf paidoista, tämähän on vain jatkoa siihen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Neiti tyttönen 2010 Belörffi itsensä tunnistaa vaikka et sinä ja nyt ei ole kyse siitä mitä mieltä sinä olet seksuaalisuuksista runkkari.

        Sitä paitsi ei muutama kerta leidarin kanssa miehestä homoa tee...


    • Anonyymi

      Onko lempiruokasi hampparin makkara ja mistä ostat sitä?

      • Anonyymi

        Joskus suomessa sai hampparinkäyrä taisi olla oikealta nimeltään suomilenkki, se oli aivan hemmetin hyvä makkara. Hampparin makkarasta en tiedä.


    • Anonyymi

      Yksinäisyys pahenee....

    • Anonyymi

      Olet aivan lapsen aseelle jäänyt.

    • Anonyymi

      Kellä kylän suurin kyr... kellohame?

    • Pahoittelen mutta menee kyllä niin kipeeksi tämä touhu täällä, että pakko pitää breikkiä tästä palstasta.

      Heteromiehet eivät vaan vertaile vaatteitaan matkailupalstalla kilpaillen, varsinkaan sellaisten kanssa, jotka julistaa itsensä voittajaksi ja kansallissankariksi syötyään ryynimakkaran torilla.

      • Anonyymi

        Belörffin olemuksen omaavat kuten sinä 2010 kuitenkin esittelit vaatteesi ja hinnoittelitkin Chiang Main kyltin alla.

        Muuten, ei ole ensimmäinen kerta kun pidät paussia.

        Mikä muuten olikaan se sun huoras ammattikoulutuspohja?


      • Anonyymi

        Morjens Kymppi!

        Kuinka ikävää jos aiot pakotettuna pitää breikkiä tältä palstalla. Joutunen sitten minäkin pitämään taukoa tällä palstalla. Nimittäin sinun kirjoituksesi ja kuvat ovat mielestäni olleet parasta antia tällä palstalla ja suurin syy siihen, miksi olen tämän palstan antia seuraillut.

        Kirjoitat mielestäni hyvin, selkeästi ja johdonmukaisesti. Useimmiten kirjoitat asioista, joihin selvästikin olet tutustunut myös omakohtaisesti. Toki olen huomannut, että joskus hieman vedätät minuakin, mutta hyvällä tavalla. Kiitos tästä.

        Toki olen huomannut, että joskus kirjoituksissasi on ollut ns. pieniä virheitäkin tai vain tietämättömyyttä. Olen nuo tarkoituksella ohittanut huomioiden sen, että oleellista mielestäni ei ole zoomata sen terävän sormen kynsivalliin, mikä todellisuudessa osoittaa kuuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Morjens Kymppi!

        Kuinka ikävää jos aiot pakotettuna pitää breikkiä tältä palstalla. Joutunen sitten minäkin pitämään taukoa tällä palstalla. Nimittäin sinun kirjoituksesi ja kuvat ovat mielestäni olleet parasta antia tällä palstalla ja suurin syy siihen, miksi olen tämän palstan antia seuraillut.

        Kirjoitat mielestäni hyvin, selkeästi ja johdonmukaisesti. Useimmiten kirjoitat asioista, joihin selvästikin olet tutustunut myös omakohtaisesti. Toki olen huomannut, että joskus hieman vedätät minuakin, mutta hyvällä tavalla. Kiitos tästä.

        Toki olen huomannut, että joskus kirjoituksissasi on ollut ns. pieniä virheitäkin tai vain tietämättömyyttä. Olen nuo tarkoituksella ohittanut huomioiden sen, että oleellista mielestäni ei ole zoomata sen terävän sormen kynsivalliin, mikä todellisuudessa osoittaa kuuta.

        Tervepäiset ihmiset kirjoittelee ja ajattelee samankaltaisesti, koska he ovat terveitä päästään???????????????????????????????????????????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervepäiset ihmiset kirjoittelee ja ajattelee samankaltaisesti, koska he ovat terveitä päästään???????????????????????????????????????????????

        Juuri näiden välispiikkiesi vuoksi karkotat kaikki kirjoittajat täältä. Oli aihe omasi tai jonkun toisen niin pelkkää huutelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näiden välispiikkiesi vuoksi karkotat kaikki kirjoittajat täältä. Oli aihe omasi tai jonkun toisen niin pelkkää huutelua.

        Lue ja ymmärrä, TERVEPÄISET.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Morjens Kymppi!

        Kuinka ikävää jos aiot pakotettuna pitää breikkiä tältä palstalla. Joutunen sitten minäkin pitämään taukoa tällä palstalla. Nimittäin sinun kirjoituksesi ja kuvat ovat mielestäni olleet parasta antia tällä palstalla ja suurin syy siihen, miksi olen tämän palstan antia seuraillut.

        Kirjoitat mielestäni hyvin, selkeästi ja johdonmukaisesti. Useimmiten kirjoitat asioista, joihin selvästikin olet tutustunut myös omakohtaisesti. Toki olen huomannut, että joskus hieman vedätät minuakin, mutta hyvällä tavalla. Kiitos tästä.

        Toki olen huomannut, että joskus kirjoituksissasi on ollut ns. pieniä virheitäkin tai vain tietämättömyyttä. Olen nuo tarkoituksella ohittanut huomioiden sen, että oleellista mielestäni ei ole zoomata sen terävän sormen kynsivalliin, mikä todellisuudessa osoittaa kuuta.

        Kuulen usein Hui Hain Sian nain alatoopieinarien kysyvän mikä on salaisuuteni...
        https://www.youtube.com/watch?v=PUIqAl2d1lM


      • Anonyymi

        Luulempa että Senssu ja Numball on sen verran iäkkäitä että paskat välittävät mitä muut heistä ajattelevat.


    • Anonyymi

      Leikkikää nyt joku saarikyrvån kanssa, on varmasti yksinäinen.

    • Anonyymi

      Talvella nälkää näki muurari,
      Talvella nälkää näki maalari,
      Talvella nälkää näki hanslankari
      - Lihoi linnassa hamppari.
      Hän soi hampparin makkaraa.

    • Olin Moscovan älympiäläisissä katsomoilijan roolissa. Appi ukko osti uuden ladan vaimolle niin sain matka liput itelle. Eihän siinä muuta kuin voi leipää reppuun ja rippi koulu puku päälle. Junan makuu vaunussa joku iso karju nusasi mun nahka lippiksen ja minua. Uhkasi ruosteisella puukolla niin pelkäsin jäykkä kouristusta niin etten uskaltanut antaa hälle elämäm selkäsaunaa karatella. Kisoissa näin kuinka ne siellä joiksi ja heitteli esineitä, en vaan tajua miksi.
      Ostin appi ukolle hänen pyytämät aidot Vladidas lenkittely tossut, joissa oli haisuahmijat sisäs. Ne oli kolme numeroa pienemmät ku mitä niissä luki ja appiukko ehti kävellä niillä keittiöön ni ensi hajos toinen ja sitte toisesta irtos pohja.

      En enää ikinä ostanut sen jälkeen aitoja merkki vaatteita. Myös ostamani aidot Sniken verryttely kokonaisuus ratkesi takaa niin että hikiset vitja pallini muljahti esiin Sofien Valinnan kassa jonossa Parkanossa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pääseekö kellohameella mukaan?

    • Anonyymi

      Vastaan vielä omaan haasteeseeni Under Armor Shortseilla, huomaa suomesta kirpputorilta, ostettu thaimaassa tehty kumipuinen kuksa (2e) joka kuskasin vuonna 2019 takaisin thaimaahan, siis maailmaa nähnyt kuksa....

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe