Leikkimielinen haaste 2010.

Anonyymi

Kun olet palstalla kertonut että pukeudun kuin puliukko, haastan sinut pieneen kisaan noin niinkuin leikkimielisesti, ehdot on seuraavat.
Kumpikin laittaa framelle joka päivä yhden omistamansa merkkivaatteen, valokuvan kera, mukana jokin yksilöivä tekijä, minulla vaikka tuo kumipuinen kuksa, vaatekappale pitää olla oma, ja hyväkuntoinen, sopia itselle, ja ennenkaikkea aito..

Jos suostut aloitan haasteen reebookin,NFL (The National Football League), koko 2xl sopii minulle hyvin valmistettu intiassa, ja on alkuperäinen.

Katsotaan että kummalta loppuu merkkivaatteet ensin.

Kelpaavat kaikki urheiluun liittyvät, vaikkapa hip hoppiin, golfiin, shortsit, paidat... Sekä ns,, high brandit mutta levis ei kelpaa niitä on liikkeellä liikaa kopioina.

otatko haasteen vastaan.

Katsotaan kumpi meistä kulkee kirpputori ryysyissä.

By NumBall HHN 61v.
ps. thaimaan kopiot eivät kelpaa,

26

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hauskaa Numba, mutta ....

      Ensinnäkään Neitonen Bellörff ei kykene leikkimielisyyteen, vaan ensin täytyy naamailla hiekkalaatikkotasoisesti internetkoviksena.

      Minä leikkimielellä osallistun ja katsotaan liittyykö joukkoon Pattayan rakkaiden klooniyhteisön jäseniä.

      Sijoitukseni kisassa lienee viimeinen, koska merkkivaatteita ei montaa.

      Ohessa kuitenkin aikaisemmin mainitsemani.

      https://ibb.co/jMn3Sm6

    • Anonyymi

      Kukahan se nyt mahtaa sitten olla se "belörffi"? Teidän poikien kellohamekilpailuun en usko kyllä yhdenkään heteron osallistuvan.

      • Anonyymi

        Kyllä Neiti tyttönen 2010 Belörffi itsensä tunnistaa vaikka et sinä ja nyt ei ole kyse siitä mitä mieltä sinä olet seksuaalisuuksista runkkari.


      • Anonyymi

        Eikös se 2010 nimenomaan kertonut kalliista merkkivaatteista, jopa pattayan golf paidoista, tämähän on vain jatkoa siihen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Neiti tyttönen 2010 Belörffi itsensä tunnistaa vaikka et sinä ja nyt ei ole kyse siitä mitä mieltä sinä olet seksuaalisuuksista runkkari.

        Sitä paitsi ei muutama kerta leidarin kanssa miehestä homoa tee...


    • Anonyymi

      Onko lempiruokasi hampparin makkara ja mistä ostat sitä?

      • Anonyymi

        Joskus suomessa sai hampparinkäyrä taisi olla oikealta nimeltään suomilenkki, se oli aivan hemmetin hyvä makkara. Hampparin makkarasta en tiedä.


    • Anonyymi

      Yksinäisyys pahenee....

    • Anonyymi

      Olet aivan lapsen aseelle jäänyt.

    • Anonyymi

      Kellä kylän suurin kyr... kellohame?

    • Pahoittelen mutta menee kyllä niin kipeeksi tämä touhu täällä, että pakko pitää breikkiä tästä palstasta.

      Heteromiehet eivät vaan vertaile vaatteitaan matkailupalstalla kilpaillen, varsinkaan sellaisten kanssa, jotka julistaa itsensä voittajaksi ja kansallissankariksi syötyään ryynimakkaran torilla.

      • Anonyymi

        Belörffin olemuksen omaavat kuten sinä 2010 kuitenkin esittelit vaatteesi ja hinnoittelitkin Chiang Main kyltin alla.

        Muuten, ei ole ensimmäinen kerta kun pidät paussia.

        Mikä muuten olikaan se sun huoras ammattikoulutuspohja?


      • Anonyymi

        Morjens Kymppi!

        Kuinka ikävää jos aiot pakotettuna pitää breikkiä tältä palstalla. Joutunen sitten minäkin pitämään taukoa tällä palstalla. Nimittäin sinun kirjoituksesi ja kuvat ovat mielestäni olleet parasta antia tällä palstalla ja suurin syy siihen, miksi olen tämän palstan antia seuraillut.

        Kirjoitat mielestäni hyvin, selkeästi ja johdonmukaisesti. Useimmiten kirjoitat asioista, joihin selvästikin olet tutustunut myös omakohtaisesti. Toki olen huomannut, että joskus hieman vedätät minuakin, mutta hyvällä tavalla. Kiitos tästä.

        Toki olen huomannut, että joskus kirjoituksissasi on ollut ns. pieniä virheitäkin tai vain tietämättömyyttä. Olen nuo tarkoituksella ohittanut huomioiden sen, että oleellista mielestäni ei ole zoomata sen terävän sormen kynsivalliin, mikä todellisuudessa osoittaa kuuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Morjens Kymppi!

        Kuinka ikävää jos aiot pakotettuna pitää breikkiä tältä palstalla. Joutunen sitten minäkin pitämään taukoa tällä palstalla. Nimittäin sinun kirjoituksesi ja kuvat ovat mielestäni olleet parasta antia tällä palstalla ja suurin syy siihen, miksi olen tämän palstan antia seuraillut.

        Kirjoitat mielestäni hyvin, selkeästi ja johdonmukaisesti. Useimmiten kirjoitat asioista, joihin selvästikin olet tutustunut myös omakohtaisesti. Toki olen huomannut, että joskus hieman vedätät minuakin, mutta hyvällä tavalla. Kiitos tästä.

        Toki olen huomannut, että joskus kirjoituksissasi on ollut ns. pieniä virheitäkin tai vain tietämättömyyttä. Olen nuo tarkoituksella ohittanut huomioiden sen, että oleellista mielestäni ei ole zoomata sen terävän sormen kynsivalliin, mikä todellisuudessa osoittaa kuuta.

        Tervepäiset ihmiset kirjoittelee ja ajattelee samankaltaisesti, koska he ovat terveitä päästään???????????????????????????????????????????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervepäiset ihmiset kirjoittelee ja ajattelee samankaltaisesti, koska he ovat terveitä päästään???????????????????????????????????????????????

        Juuri näiden välispiikkiesi vuoksi karkotat kaikki kirjoittajat täältä. Oli aihe omasi tai jonkun toisen niin pelkkää huutelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näiden välispiikkiesi vuoksi karkotat kaikki kirjoittajat täältä. Oli aihe omasi tai jonkun toisen niin pelkkää huutelua.

        Lue ja ymmärrä, TERVEPÄISET.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Morjens Kymppi!

        Kuinka ikävää jos aiot pakotettuna pitää breikkiä tältä palstalla. Joutunen sitten minäkin pitämään taukoa tällä palstalla. Nimittäin sinun kirjoituksesi ja kuvat ovat mielestäni olleet parasta antia tällä palstalla ja suurin syy siihen, miksi olen tämän palstan antia seuraillut.

        Kirjoitat mielestäni hyvin, selkeästi ja johdonmukaisesti. Useimmiten kirjoitat asioista, joihin selvästikin olet tutustunut myös omakohtaisesti. Toki olen huomannut, että joskus hieman vedätät minuakin, mutta hyvällä tavalla. Kiitos tästä.

        Toki olen huomannut, että joskus kirjoituksissasi on ollut ns. pieniä virheitäkin tai vain tietämättömyyttä. Olen nuo tarkoituksella ohittanut huomioiden sen, että oleellista mielestäni ei ole zoomata sen terävän sormen kynsivalliin, mikä todellisuudessa osoittaa kuuta.

        Kuulen usein Hui Hain Sian nain alatoopieinarien kysyvän mikä on salaisuuteni...
        https://www.youtube.com/watch?v=PUIqAl2d1lM


      • Anonyymi

        Luulempa että Senssu ja Numball on sen verran iäkkäitä että paskat välittävät mitä muut heistä ajattelevat.


    • Anonyymi

      Leikkikää nyt joku saarikyrvån kanssa, on varmasti yksinäinen.

    • Anonyymi

      Talvella nälkää näki muurari,
      Talvella nälkää näki maalari,
      Talvella nälkää näki hanslankari
      - Lihoi linnassa hamppari.
      Hän soi hampparin makkaraa.

    • Olin Moscovan älympiäläisissä katsomoilijan roolissa. Appi ukko osti uuden ladan vaimolle niin sain matka liput itelle. Eihän siinä muuta kuin voi leipää reppuun ja rippi koulu puku päälle. Junan makuu vaunussa joku iso karju nusasi mun nahka lippiksen ja minua. Uhkasi ruosteisella puukolla niin pelkäsin jäykkä kouristusta niin etten uskaltanut antaa hälle elämäm selkäsaunaa karatella. Kisoissa näin kuinka ne siellä joiksi ja heitteli esineitä, en vaan tajua miksi.
      Ostin appi ukolle hänen pyytämät aidot Vladidas lenkittely tossut, joissa oli haisuahmijat sisäs. Ne oli kolme numeroa pienemmät ku mitä niissä luki ja appiukko ehti kävellä niillä keittiöön ni ensi hajos toinen ja sitte toisesta irtos pohja.

      En enää ikinä ostanut sen jälkeen aitoja merkki vaatteita. Myös ostamani aidot Sniken verryttely kokonaisuus ratkesi takaa niin että hikiset vitja pallini muljahti esiin Sofien Valinnan kassa jonossa Parkanossa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pääseekö kellohameella mukaan?

    • Anonyymi

      Vastaan vielä omaan haasteeseeni Under Armor Shortseilla, huomaa suomesta kirpputorilta, ostettu thaimaassa tehty kumipuinen kuksa (2e) joka kuskasin vuonna 2019 takaisin thaimaahan, siis maailmaa nähnyt kuksa....

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe