Onko jo liian myöhäistä
istuttaa esim. Kelloköynnös
parvekkeelle??
Onko jo liian myöhäistä?
5
829
Vastaukset
- vielä myöhäistä ole
Jos parvekkeellasi ei ole pakkasta yöllä, tai voit suojata kasvit. Niin voi kai ne jo sinne laittaa. Minulla on kelloköynnökset vielä sisällä kasvamassa ja aika pieniä ovat. Voin laittaa ne ulos vasta Toukokuun lopussa, ja silloinkin joutuu vahtimaan yö halloja. Kukkivat varmemmin mitä aikaisemmin saa istutettua ulos. Joten minun köynnökset eivät ehkä ehdi kukkia, mutta jos syksy on pitkä ja lämmin ehkä sittenkin.
Onkohan kelloköynnös miten pakkasen arka?- siemenestä
Jutalle,on kait sinulla kelloköynnöksen taimi,siemenestä ei enään ehdi millään.Ulos sitten kun pakkasia ei enään ole.
Kelloköynnös ei syksyllä 'pelkää' pakkasta kovin herkästi,mutta näin keväällä kyllä. - nnn
Vinkiksi kellarin omistajille: kelloköynnös talvehtii viileässä joten sitä voi kasvattaa monivuotisena.
- jutta
siemenestä kirjoitti:
Jutalle,on kait sinulla kelloköynnöksen taimi,siemenestä ei enään ehdi millään.Ulos sitten kun pakkasia ei enään ole.
Kelloköynnös ei syksyllä 'pelkää' pakkasta kovin herkästi,mutta näin keväällä kyllä.Mulla on nimen omaan siemeniä..:(
- ehtivät itää
jutta kirjoitti:
Mulla on nimen omaan siemeniä..:(
Ja köynnoksistäsi tulee kesän mittaan pitkiä ja isoja, mutta kukkimisen kanssa voi olla aika heikkoa. Kelloköynnös kasvaa nopeasti. Minulla ei pihalla ole kovin hyvät olosuhteet, varjoakin on, mutta aina on köynnös kasvanut katonrajaan kiertäen kuistin pylväikköjä. Taimiliikkeistä saa kyllä valmiitakin taimia, (jouduin kerran ostamaan, kun rusakko söi pihalla olleet taimet). Mutta kalliimpiahan niistä niin tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005207777- 2322692
- 262591
- 1611950
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51612Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165