Asiakas luuli itsestään liikoja.

Anonyymi

Aivan normaali työpäivä. Hyllytin tuotteita ja olin hyvällä tuulella. Sitten tuli asiakas joka raivosi ja mollasi minkä kerkesi. Sanoin radiopuhelimeen, että tänne osastolle tarvisi pari miespuolista kaveria lisää. Heidän tultua sanoin asiakkaalle, että käydään tuolla varastossa juttelemassa vähän lisää tästä ongelmasta. Hiljentyi ja lähti pois. Kannattaa vähän miettiä mitä sanoo ja kenelle..

28

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli suoraan sanottuna asiakkaalla meni kuset pitkin lahkeita.

    • Anonyymi

      Eikäko mulla, asiakaspalvelijalle meni kuset pitkin lahkeita ja ja vähän lantaakin lörähti pöksyyn. Niin pelottava oli tuo tilanne, huh!

    • Anonyymi

      Radiopuhelimeen...😂😂😂

      • Anonyymi

        Radiopuhelin mäiskittynä sun naamaan niin tuntuu varmasti hyvältä.


    • Anonyymi

      Miksi et halunnut selvittää asiaa siinä käytävälla , olihan sinulla vartiat turvanasi? Mikä olisi tehnyt varastosta sinulle paremman...olisiko sinne kutsuttu myymäläpäällikkö ja kenties poliisikin?

      • Anonyymi

        Asiakas halusi räyhätä niin ajattelin jos jaksaisi räyhää siellä missä muut eivät näe. Ei kiinnostanut ilmeisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakas halusi räyhätä niin ajattelin jos jaksaisi räyhää siellä missä muut eivät näe. Ei kiinnostanut ilmeisesti.

        Höpöhöpö juttui tykkäät tääl kertoa. Oliks edellinen viestis pettymyas, et saanu kunnolla provoo aikaseks?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö juttui tykkäät tääl kertoa. Oliks edellinen viestis pettymyas, et saanu kunnolla provoo aikaseks?

        Kukahan tässä on provo? Väittää pokalla että asiakas saa tehdä mitä haluaa ja on muka aina oikeassa. Pitäskö herätä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö juttui tykkäät tääl kertoa. Oliks edellinen viestis pettymyas, et saanu kunnolla provoo aikaseks?

        Sama ajatus tuli kieltämättä mieleen


    • Anonyymi

      Ja sit heräsit :D

    • Anonyymi

      Uuu, hyllyttäjä...heti alkoi pelottaa 😂

    • Anonyymi

      Ja sitten otit skitsofrenia-lääkkeet ja maailma yhtäkkiä avautuikin kauniimpana...

    • Anonyymi

      Asiakas on henkilö, joka ostaa tuotteen tai palvelun sekä suorittaa sopimuksen mukaisen maksun. Maksu voidaan suorittaa sopimuksesta riippuen rahamääräisenä, tuotteina tai palveluina.

      • Anonyymi

        Asiakas joka tulee kauppaan, tulee osata normaalit käytöstavat ja rauhallisuuden keskustella. Asiakaspalvelijan ei ole pakko asioida häirikön kanssa. Jos on tarve häiriköidä niin tehköön sen kotona. Kauppa ei ole paikka missä saa tehdä mitä haluaa. Asia loppuun käsitelty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakas joka tulee kauppaan, tulee osata normaalit käytöstavat ja rauhallisuuden keskustella. Asiakaspalvelijan ei ole pakko asioida häirikön kanssa. Jos on tarve häiriköidä niin tehköön sen kotona. Kauppa ei ole paikka missä saa tehdä mitä haluaa. Asia loppuun käsitelty.

        Asiakaspalvelu on se, mitä asiakas kokee ja kohtaa asioidessaan yrityksen tai palvelun tarjoajan kanssa. Se on asiakkaan ja asiakaspalvelussa työskentelevän henkilön välinen kohtaaminen joko kasvokkain tai esimerkiksi puhelimen tai sähköisen palvelun kautta. Hyvää asiakaspalvelua on yrittää ennakoida ja täyttää asiakkaan odotukset, tarpeet ja toiveet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakaspalvelu on se, mitä asiakas kokee ja kohtaa asioidessaan yrityksen tai palvelun tarjoajan kanssa. Se on asiakkaan ja asiakaspalvelussa työskentelevän henkilön välinen kohtaaminen joko kasvokkain tai esimerkiksi puhelimen tai sähköisen palvelun kautta. Hyvää asiakaspalvelua on yrittää ennakoida ja täyttää asiakkaan odotukset, tarpeet ja toiveet.

        Asiakaspalvelijan käytöksen aloitteen tekee asiakas. Jos asiakas on ystävällinen ja mukava niin saa myös hyvää palvelua. Jos asiakas huutaa ja räyhää niin turha odottaa liikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakaspalvelijan käytöksen aloitteen tekee asiakas. Jos asiakas on ystävällinen ja mukava niin saa myös hyvää palvelua. Jos asiakas huutaa ja räyhää niin turha odottaa liikoja.

        Saat vain yhden tilaisuuden antaa hyvän ensivaikutelman potentiaaliselle asiakkaalle, joten sitä ei kannata haaskata.

        Tapahtuipa ihmisen ensikohtaaminen yrityksesi kanssa kasvotusten, puhelimitse tai netissä, hän muodostaa nopeasti jonkinlaisen mielikuvan yrityksestäsi. Tämä mielikuva vaikuttaa suuresti siihen, miten tämä henkilö suhtautuu yritykseesi jatkossa.

        Mikäli asiakaspalvelija vaikuttaa tympääntyneeltä, tai ei tunnu olevan tehtäviensä tasalla, se antaa ihmisille heti negatiivisen käsityksen yrityksestä.

        Jos taas asiakaspalvelija on positiivinen ja osoittaa aitoa kiinnostusta asiakkaisiin ja heidän tarpeisiinsa, tulee ihmisille tunne, että heitä arvostetaan.


    • Anonyymi

      Eiköhän aspojen varustukseen tule pian pesari.

    • Anonyymi

      Asiakasta kun huitasee kerran naamaan niin loppuu se kitinä.... On pokkaa tulla kauppaan vinkumaan, mutta ei ole kanttia kantaa vastuuta...

      • Anonyymi

        Onpa harvinaisen ystävällinen "asiakaspalvelija". Kerropa vielä pulju niin tiedän suositella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa harvinaisen ystävällinen "asiakaspalvelija". Kerropa vielä pulju niin tiedän suositella...

        Kannattaisko käyttäytyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa harvinaisen ystävällinen "asiakaspalvelija". Kerropa vielä pulju niin tiedän suositella...

        Otavan K-kauppa.
        Törkeitä aasiakkaita emme kaipaa.

        kesäterveisin kauppias


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otavan K-kauppa.
        Törkeitä aasiakkaita emme kaipaa.

        kesäterveisin kauppias

        Ps lentely pitkin hyllyjä on hauskaa varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otavan K-kauppa.
        Törkeitä aasiakkaita emme kaipaa.

        kesäterveisin kauppias

        Annetaanko kuitenkin kauppiaan itse kommentoida, jos katsoo aiheelliseksi. Jookos...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaanko kuitenkin kauppiaan itse kommentoida, jos katsoo aiheelliseksi. Jookos...

        Eikö kauppias itse vastannut jo?


    • Anonyymi

      On se vaan niin kiihkeetä touhua tuo hyllyttäminen....reps. 🤭

    • Anonyymi

      Useita asiakaspalveluun liittyviä juttuja on ollut melko runsaasti nyt tällä palstalla. Ettei olisi vaan saman taiteilijan tuotoksia kaikki ...

      • Anonyymi

        Epäilemättä on. Kunhan kertoilee vielä vähän lisää, niin saan nimen selville ja sen jälkeen tämä asiakaspalvelija ei ole enää asiakaspalvelija.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe