Vinkkiäsi että voisimme viettää aikaa yhdessä. Vai tarkotitko sitä edes tosissasi? Olen todella ihastunut mutta en kehtaa aloitetta tehdä.
En heti ymmärtänyt
31
1364
Vastaukset
- Anonyymi
Jaaha
- Anonyymi
Jos annat sitä
- Anonyymi
En anna.
- Anonyymi
Ehkä kannattaisi
- Anonyymi
Ei sulle 🤢
- Anonyymi
Ikävä sinua. Milloin näen sinut taas. Yhteinen kesä?
- Anonyymi
Koska me viimeks nähtiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska me viimeks nähtiin
Viime viikolla näimme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime viikolla näimme
Ei nähty
- Anonyymi
Yrittäkää nyt jotain toista kanavaa, ette voi olla noin ujoja.
- Anonyymi
Mitä sitten ehdotat, minulla ei ole muita kanavia tiedossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten ehdotat, minulla ei ole muita kanavia tiedossa
Soita/laita viesti/sosiaalinen media
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita/laita viesti/sosiaalinen media
Ei ole sosiaalista mediaa hänellä
Siellä olisi helpompi lähestyä en ole edes varma hänen tunteistaan siksi en uskalla soittaa
- Anonyymi
No onpas vaikeaa
- Anonyymi
Tavataanko Zürichissä sunnuntaina 3.7 osoitteessa Ankersstrasse 23b klo 17.00
Odotan hotellin aulassa, rinnassa punainen veitikka. - Anonyymi
Taitaa olla Vuollekodin touhuja
- Anonyymi
Vanhusten palvelukoti? Miten?
- Anonyymi
Ei liity tähän mitenkään
- Anonyymi
Et varmaakaan käytä tätä palstaa niinkuin et facebookkia etkö muutakaan sosiaalista. Toivon vain että näemme taas pian.
- Anonyymi
Taidat olla Kyttälän entisiä "hurmureita"
- Anonyymi
Mukulat tai muuten vaan yksinäiset kirjoittelee taas näitä stoorejaan. No, mitään haittaakaan kenellekään, joten jatkakaa vaan.🤩
- Anonyymi
Yli viikkoon en ole sua nähnyt 😥
- Anonyymi
Etkä näe kun minua ei kiinnosta lällärit
- Anonyymi
Anna edes pieni vinkki jos olet kiinnostunut. Tiedät mistä minut löydät. En ole sinua nyt nähnyt ja kaipuu on kova.
- Anonyymi
Ikävä
- Anonyymi
Ketää ikävöit kuka oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketää ikävöit kuka oot
Trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketää ikävöit kuka oot
Sinua tumma mies ikävöin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua tumma mies ikävöin
Olen täällä Vuollekodissa. Tule tapaamaan.
- Anonyymi
Putositko katolta?
- Anonyymi
Enole pudonnut mistään, mitä tarkoitat?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768