Miten pidätte ilmsdtoinianne päällä.
Sammiutstteko kun lähdette viina kauppaan vai onko teillä päällä mys käydessänne päivällä Mersu kaupassa kahvilla.
Hei kokoomuslaiset tuöläiset
10
118
Vastaukset
- Anonyymi
Päällä on aina ja nyt
Kokoomus
Sanna nostanut sähkön kin hintaa - Anonyymi
Viileetä piisaa kun on kaksi ilmsstointilsitetts
Kokoomudlainen - Anonyymi
taisi mennä taas jutut väittelyksi ja vielä asian vierestä, jokainen yrittää olla toistaan pätevämpi, muuta kannattaisiko keskittyä aloittajan kysymykseeen..,kohta väitellään linnunpöntöistä
- Anonyymi
Mulla päällä kokoajan.
Noin 24.
Ei vedä ja ei liian kylmä
Kokoomus .
Hallitus nostanut kaikkia jintotoja. Jopa uökomsiölkin
Kummaa - Anonyymi
Minulla kyllä on, mutten pidä päällä ilmaston lämpenemisen takia.
Helsingin Vihreät - Anonyymi
Sanna on laskenut bensan hintaa
Yle text- Anonyymi
Ja urpomnistanut
- Anonyymi
Hallitus määrännyt keskistä laskemaan bensan hintaa
30 pros - Anonyymi
Kaikki hallituksen vikaa sioilä on täys
Piru
Kaikki johtuu Sipilä stä antaa nut rikkaille liikaa löysää rahss- Anonyymi
Olet köyhä, koska kaadat rahat alas kurkusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994