Voitko mies vähän valaista

Anonyymi

mikä meidän tilanne on tällä hetkellä? Kannattaako enää ottaa yhteyttä vai menikö tilaisuus jo ohi?

198

2761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu varmaan paljon kenelle huutelet. Tuskin kenellekään/kaikille kun ei tunnisteita ole ollenkaan.

      • Anonyymi

        Ajattelin että hän arvaa mun kyselevän. Voi arvatakin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin että hän arvaa mun kyselevän. Voi arvatakin.

        Ehkä ajattelee, että kaipaisit ja kysyisitkin, mutta mistä hän tietäisi, että sinä olet juuri se nainen, joka häntä saattaisi kysellä?

        En tunnusta, että minua kukaan nainen välttämättä kyselisi, olivat vaan omia mietteitäni asian tiimoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin että hän arvaa mun kyselevän. Voi arvatakin.

        Ei ole mitään tilannetta ollut koskaan muualla, kuin sun päänsisällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin että hän arvaa mun kyselevän. Voi arvatakin.

        Taitaa arvata .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa arvata .

        Niin saattaakin :) Hän on niin ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään tilannetta ollut koskaan muualla, kuin sun päänsisällä!

        Ei niin olekaan. Ei olla pantu eikä edes halattu. Minä olen rakastunut häneen ja kiinnostaa josko hänkin oli minuun. Sulla on pilkku tosi oudosti kuin sanan edessä muuten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin olekaan. Ei olla pantu eikä edes halattu. Minä olen rakastunut häneen ja kiinnostaa josko hänkin oli minuun. Sulla on pilkku tosi oudosti kuin sanan edessä muuten!

        Noin on jotain ryysyjä jotka jättäää välilyönninkin ennen välimerkkiä.


    • Anonyymi

      Varaus purettu? Muuten ei.

      • Anonyymi

        En ole varattu ollut pitkään aikaan. Väärä nainen olen sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varattu ollut pitkään aikaan. Väärä nainen olen sulle.

        Korkattu! Phyih!🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkattu! Phyih!🤮

        No ei tässä mitään teinejä ole. Aloituskaan ei mene neitsyelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tässä mitään teinejä ole. Aloituskaan ei mene neitsyelle.

        Jaoit persettäsi kuin mitäkin roskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaoit persettäsi kuin mitäkin roskaa.

        Väärä henkilö ja sinä taidat vaan troIIata aikasi kuluksi. Ei tee vaikutusta nyt, en provosoidu yhtään ;) Koska pimmpani on olllut hyvin hyvin harvan saatavilla koskaan. Vaihda vaikka palstaa taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärä henkilö ja sinä taidat vaan troIIata aikasi kuluksi. Ei tee vaikutusta nyt, en provosoidu yhtään ;) Koska pimmpani on olllut hyvin hyvin harvan saatavilla koskaan. Vaihda vaikka palstaa taas.

        Totta. Mutta et sinä enää arvokas ole miltään osin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Mutta et sinä enää arvokas ole miltään osin.

        Miten sinä oikein puhut täällä ihmisille? Eikö hävetä yhtään, vanhempasi häpeävät varmasti.
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Mutta et sinä enää arvokas ole miltään osin.

        Kyllä minä olen arvokas ja ihana ihminen. Sinä olet vain huIIu. Säälin sinua kun jaksat tuollaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä oikein puhut täällä ihmisille? Eikö hävetä yhtään, vanhempasi häpeävät varmasti.
        Sivusta

        Voin vakuuttaa, että hän ei millään tavalla loukannut minua eikä tarkoita minua. Täällä käy kirjoittajia, joiden tarkoitus on loukata muita summassa ja aiheuttaa pahaa mieltä tai riitaa. Hän voi nimitellä minua ihan miten haluaa ja haukkua ihan mitä mieleensä tulee, hymyni ei hyydy enkä ota sanaakaan itseeni. Sen voi vakuuttaa. Noihin tottuu äkkiä ja ymmärtää, että eivät he tarkoita juuri sinua. Kunhan etsivät huomiota ja riitaa. Vankilatasoa tunne-elämältään. En vaan malta olla vastaamatta heillekin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vakuuttaa, että hän ei millään tavalla loukannut minua eikä tarkoita minua. Täällä käy kirjoittajia, joiden tarkoitus on loukata muita summassa ja aiheuttaa pahaa mieltä tai riitaa. Hän voi nimitellä minua ihan miten haluaa ja haukkua ihan mitä mieleensä tulee, hymyni ei hyydy enkä ota sanaakaan itseeni. Sen voi vakuuttaa. Noihin tottuu äkkiä ja ymmärtää, että eivät he tarkoita juuri sinua. Kunhan etsivät huomiota ja riitaa. Vankilatasoa tunne-elämältään. En vaan malta olla vastaamatta heillekin..

        Varsinaisesti ei ole väliä tarkoittiko sinua vai ei, jokatapauksessa tuollaiset pohjasakat saavat muissa kanssaihmisissä aikaan vilunväristyksiä puheillaan ja teoillaan, vaikka sen kyllä näkee että hän voi itse todella huonosti.

        Siihen voi hakea apua ja ihan itse, kun huomaa olevansa ureaa pää täynnä netissä ja anonyymisti, todellisuudessa varmasti kaikkea muuta, jopa säälittävyyden puolelle menevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaoit persettäsi kuin mitäkin roskaa.

        Jaoit kyrpääs kuin roskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vakuuttaa, että hän ei millään tavalla loukannut minua eikä tarkoita minua. Täällä käy kirjoittajia, joiden tarkoitus on loukata muita summassa ja aiheuttaa pahaa mieltä tai riitaa. Hän voi nimitellä minua ihan miten haluaa ja haukkua ihan mitä mieleensä tulee, hymyni ei hyydy enkä ota sanaakaan itseeni. Sen voi vakuuttaa. Noihin tottuu äkkiä ja ymmärtää, että eivät he tarkoita juuri sinua. Kunhan etsivät huomiota ja riitaa. Vankilatasoa tunne-elämältään. En vaan malta olla vastaamatta heillekin..

        Kuka täältä tosissaan ottaa pahaa mieltä. Huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkattu! Phyih!🤮

        Hyvä provoaloitus taas sekä feikkidialogit kaupan päälle. Sulla on mies pahoja ongelmia, mutta et ole varmaan ainoa jolla on ymmärryksessä vikaa, esim yön palstakerronnan suhteen. Niin se vaan menee. Viimeistään näistä sisennyksistä pitäisi käydä ilmi, että miten aitoa tavaraa mikäkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärä henkilö ja sinä taidat vaan troIIata aikasi kuluksi. Ei tee vaikutusta nyt, en provosoidu yhtään ;) Koska pimmpani on olllut hyvin hyvin harvan saatavilla koskaan. Vaihda vaikka palstaa taas.

        Kaikkihan sen nyt näkee, että juttelet itsesi kanssa miespuolinen. Sitä se mikäs se sana nyt olikaan sinua lainatakseni pilpendaalin puute toisille teettää. Ja toiset seuraa tämmöistä huuhaata muihin vajeisiin, esim ihan vaan elämän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan sen nyt näkee, että juttelet itsesi kanssa miespuolinen. Sitä se mikäs se sana nyt olikaan sinua lainatakseni pilpendaalin puute toisille teettää. Ja toiset seuraa tämmöistä huuhaata muihin vajeisiin, esim ihan vaan elämän

        Vain niin ja miten sen kaikki näkee kun olen nainen. Hah sulle.
        Oot sinä melkoinen luuseri arvausleikkiesi kanssa. Jaksaa jaksaa hyvä täti hyvä, heitä volttia samalla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärä henkilö ja sinä taidat vaan troIIata aikasi kuluksi. Ei tee vaikutusta nyt, en provosoidu yhtään ;) Koska pimmpani on olllut hyvin hyvin harvan saatavilla koskaan. Vaihda vaikka palstaa taas.

        Jotain Veetejä taas kaiketi, mutta niistä ei kannata välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain Veetejä taas kaiketi, mutta niistä ei kannata välittää.

        En minä välitäkään. Oon vaan tosi huono pitämään suuni/näppiksen kiinni kun joku jotain sanoo. Tekee vaan mieli sanoa takas mutta onneksi kehityn vielä :)


    • Anonyymi

      Niin pitkään kun pienikin kipinä on elossa, ei ole myöhäistä, vaan liekin saa melko pienelläkin leimahtamaan.

      • Anonyymi

        Sinä oot grillaillut juhannuksena selvästi :)
        Eihän avotuli käykään vaan hyvä hiillos pitää olla..


      • Anonyymi

        Juuri näin ja voi roihahtaa palamaan entistä voimakkaammalla liekillä kuin koskaan aikaisemmin ^^


    • Anonyymi

      Ei mennyt tilaisuus ohitse. Rakkaudella ei ole viimeistä käyttöpäivämäärää. :)

      • Anonyymi

        Vanhainkodissa sitten tavataan. Sivusta n.


      • Anonyymi

        Ihanasti sanottu. Me kuulutaankin yhteen ikuisesti :) (jos oot hän, muille en kuulu)


      • Anonyymi

        Ei ole, tunnen samoin myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, tunnen samoin myös.

        Tiedän sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, tunnen samoin myös.

        Kiitos mies. Oli kauniisti vastattu tämäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän sen.

        Nyt paljastui että leikit vaan. Et edes huomannut kun kirjoittaja vaihtui. Kumpaan tiedät noin varmasti aloittajaan vai sivulliseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos mies. Oli kauniisti vastattu tämäkin.

        Ole hyvä nainen. Haluan meidät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä nainen. Haluan meidät.

        Kiva kuulla tuo rakkauteni koska mäkin haluun meidät.


      • Anonyymi

        :) <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt paljastui että leikit vaan. Et edes huomannut kun kirjoittaja vaihtui. Kumpaan tiedät noin varmasti aloittajaan vai sivulliseen?

        Naikaa sitten keskenänne. Sitä mistään näe milloin kirjoittaja vaihtuu. Taitaa pariskunta siellä taas kirjoitella toisilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :) <3

        Ihanaa rakasmies. Rakastan minäkin juuri sinua <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :) <3

        Hymyilevät kasvot, leukakuoppa ja parta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymyilevät kasvot, leukakuoppa ja parta?

        Miehellä ei ole partaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt paljastui että leikit vaan. Et edes huomannut kun kirjoittaja vaihtui. Kumpaan tiedät noin varmasti aloittajaan vai sivulliseen?

        Kuuma on. Suihkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naikaa sitten keskenänne. Sitä mistään näe milloin kirjoittaja vaihtuu. Taitaa pariskunta siellä taas kirjoitella toisilleen.

        Tarkastellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkastellaan.

        Et voi olla tosissasi, ihan hirveästi ei taida olla tarkasteltavaa jonkun hupiukon kirjoittelemissa vedätyksissä😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi olla tosissasi, ihan hirveästi ei taida olla tarkasteltavaa jonkun hupiukon kirjoittelemissa vedätyksissä😂

        Aloittaja on nainen eikä hän jutellut siinä minun kanssani. Ootte te tyhmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanasti sanottu. Me kuulutaankin yhteen ikuisesti :) (jos oot hän, muille en kuulu)

        Hieno asenne ja toivon, että hän osaa arvostaa sitä ja rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno asenne ja toivon, että hän osaa arvostaa sitä ja rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet.

        Hänen on tavallaan pakko tai sitten hän ei saa mua. Onko liian itsekkäästi sanottu. No, satun vaan olemaan hyvällä tuulella nyt.. en tosissani ole itsekäs.


    • Anonyymi

      Harkinnassanne on? Palailen varmaan asiaan vielä kymmenen vuoden päästä, jo elossa olen😉

      • Anonyymi

        En ymmärrä kommenttiasi.


      • Anonyymi

        Ja mitä tässä välissä tapahtuu? Dont hold your breath.


    • Anonyymi

      Mitkä on sinun motiivit?

      • Anonyymi

        Olen rakastunut häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen rakastunut häneen.

        Söpöä 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen rakastunut häneen.

        Niin pitääkin oikeista syystä olla kiinnostunut toisesta, eikä vain pinnallisten asioiden tähden. Toivottavasti löydät hänet jälleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pitääkin oikeista syystä olla kiinnostunut toisesta, eikä vain pinnallisten asioiden tähden. Toivottavasti löydät hänet jälleen.

        Toivottavasti niin. Ikävä ei ole kivaa.


    • Anonyymi

      Löysikö rakkaasi uuden vai kävitkö kokeilemassa vierasta?

      • Anonyymi

        Luet aloituksen jotenkin väärin. En kirjoittaisi täällä sellaiselle johon minulla on jo suhde tai on ollut.


    • Anonyymi

      Johan mä lähestyin sua, vähän mutta kuitenki :) Kannattaa ottaa yhteyttää

      • Anonyymi

        Niin teit mutta onhan siitä jo hetki. Ajattelin joko muutit mielesi.


      • Anonyymi

        Lähestyit, pitää katsoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähestyit, pitää katsoa.

        Lähestyminen, mistä puhun, tapahtui nyt viikonloppuna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähestyit, pitää katsoa.

        Tämä sivusta, ei aloittajalta.


    • Anonyymi

      Tilanne vakaa. Yhteyttä voit ottaa hieman ylikypsiksi tahoillamme valmistuttuamme. Huomasimmehan ettemme olleet vielä valmiita. Siis, loppukypsennystä vaille.

      • Anonyymi

        Olin valmis mutta sinä et. Tarakkasilmäisenä sen heti vaistosin. Et taida olla valmis koskaan.


    • Anonyymi

      Syksyllä tilaisuus varmasti tulee. Kysy itseltäsi, mitä haluat tapahtuvan ? Mitä aijot tehdä sen eteen ?

      • Anonyymi

        Syksyllä ei enää mitään


      • Anonyymi

        Sivusta vastaan. Elän tilanteen mukaan. Mokailen tilaisuuksia tai ne jää käyttämättä. Haluatko sinä mies tämmöisen naisen? Oletko valmis tekemään mitään eteeni?


      • Anonyymi

        Miksi vasta syksyllä? Loppuelämäksi pelkkää haaveilua? Tää on aloittajalla. Muut ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta vastaan. Elän tilanteen mukaan. Mokailen tilaisuuksia tai ne jää käyttämättä. Haluatko sinä mies tämmöisen naisen? Oletko valmis tekemään mitään eteeni?

        Olen valmis hakemaan sinulle kuun taivaalta. Tai hakisin mutta se vaikuttaisi haitallisesti elämään maassa. Säveltäisin sinulle sonaatin mutta minulla ei ole sävelkorvaa. Parkkeeraisin autosi ja nostaisin sinut nostokurjella mutta minulta puuttuu syvyysnäkö. Valmistaisin sinulle kuuden ruokalajin illallisen mutta jääkaapissa on vain valo.
        Sukeltaisin sinulle helmisimpukan koska olet niin helmi, sääli etten osaa uida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valmis hakemaan sinulle kuun taivaalta. Tai hakisin mutta se vaikuttaisi haitallisesti elämään maassa. Säveltäisin sinulle sonaatin mutta minulla ei ole sävelkorvaa. Parkkeeraisin autosi ja nostaisin sinut nostokurjella mutta minulta puuttuu syvyysnäkö. Valmistaisin sinulle kuuden ruokalajin illallisen mutta jääkaapissa on vain valo.
        Sukeltaisin sinulle helmisimpukan koska olet niin helmi, sääli etten osaa uida.

        Olen valmis lähettään sut miehen, joka naisena esiinnyt mielisairaalaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valmis lähettään sut miehen, joka naisena esiinnyt mielisairaalaan!

        Myöhäistä. Vai mistä luulet että näitä kirjoittelen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valmis lähettään sut miehen, joka naisena esiinnyt mielisairaalaan!

        Sinulla ei mene hyvin. Ei todellakaan, enkä ole tuo mies joka miehenä juuri tuossa esiintyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta vastaan. Elän tilanteen mukaan. Mokailen tilaisuuksia tai ne jää käyttämättä. Haluatko sinä mies tämmöisen naisen? Oletko valmis tekemään mitään eteeni?

        Täällä samanlainen mokailija jolta valuu tilaisuudet vaan ohi..ei osaa tarttua niihin ja vasta ehkä seuraavana päivänä tajuaa että ois pitänyt pyytää vaikka treffeille. Tämä mieheltä sivusta.


    • Anonyymi

      Jos uskallat, niin anna palaa!❤️‍🔥

      • Anonyymi

        En pelkää häntä yhtään enää.


    • Anonyymi

      Ei oo mitää menny ohi. Jos olisit hän niin saisit koska vaan ottaa yhteyttä.

      • Anonyymi

        Niin mä otankin.


    • Anonyymi

      Sinulla on aina paikkasi minun ajatuksissa & sydämessä. Ei niistä Sinua syrjäytä kukaan koskaan, ole huoleti ja tiedä se. Ikävä on suuri ja välitän Sinusta yhä sunnattomasti! 💕

      T. J***😘

    • Anonyymi

      Olit pano.

      • Anonyymi

        Miksi sinulla on tarve alentaa ihmisiä anonyymisti? Kannattaa vähän tehdä itsetutkiskelua asian suhteen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinulla on tarve alentaa ihmisiä anonyymisti? Kannattaa vähän tehdä itsetutkiskelua asian suhteen..

        Taitaa naisvihamielinen vastailla itselleen ja mitään ei ole tietenkään keneltäkään saanut kuten happamuudesta voi päätellä


      • Anonyymi

        Ei ne pantu.. vielä. Haluan olla sitäkin hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa naisvihamielinen vastailla itselleen ja mitään ei ole tietenkään keneltäkään saanut kuten happamuudesta voi päätellä

        Lopers nuo harhaiset juttusi olen nainen pässi enkä kirjoita tuollaista. Vaikka en susta pidäkään.


      • Anonyymi

        Tämä on joku pikkupoika, oikeasti nyt - teidän paikkanne ei ole palstalla, eikä muutenkaan internetissä. Menkää ulos, uimaan, pyöräilemään. Jos tuntisin vanhempasi, pitäisin puhuttelun heille. Nyt kesästä nauttimaan! - Rehtori


      • Anonyymi

        Tiedän. Niin sinäkin, hyvä sellainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Niin sinäkin, hyvä sellainen

        Tämä siis sivusta. Itse en ole koskaan kaivannut täällä ihmistä kenen kanssa olen pannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä siis sivusta. Itse en ole koskaan kaivannut täällä ihmistä kenen kanssa olen pannut.

        Sama! Kun yhteystiedot on tai ainakin yö on takana jonkun naisen kanssa niin suoli24 on tietymättömissä.

        -mies ihan täysin sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama! Kun yhteystiedot on tai ainakin yö on takana jonkun naisen kanssa niin suoli24 on tietymättömissä.

        -mies ihan täysin sivusta

        Itse en harrasta suoli24:aa jokaisen ihastukseni kohdalla.


      • Anonyymi

        ...johon rakastuit. Niinpä.


    • Anonyymi

      Tietysti kannattaa ottaa yhteyttä. Sinulla on yhteystietoni.☺️

      • Anonyymi

        Niin onkin. Ihan itse kaivoin. Mistä arvasit; ;)


    • Anonyymi

      *ottaa lampun* näytät vähän takkuiselta tosiaan.

      • Anonyymi

        Jaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa.

        Joo :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :(

        Miksi olisin takkussa? No oon mä. olet oikeassa.


    • Anonyymi

      Olisi ihanaa jos ottaisit yhteyttä. Haluan olla ystäväsi, mutta oikeasti haluaisin olla miesystäväsi. ❤

      • Anonyymi

        Mikset itse ota, olen odottanut...tahtoisin myös olla ystäväsi ja vähän vielä enemmän❤


      • Anonyymi

        Tuo sydänhöpöttäjä oli sivusta.


    • Anonyymi

      Taskulamppu tai LED voi valaista ajatuksiakin.

      • Anonyymi

        Nyt vasta tajusin kommenttisi. Mulla onkin yksi hieno airamin retrotaskulamppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vasta tajusin kommenttisi. Mulla onkin yksi hieno airamin retrotaskulamppu.

        Voisitko selventää minullekin, eli onko tässä kyse samasta asiasta, kuin mitä joskus kuuli uutisista, eli korvaa valaisevasta lampusta, jonka pitäisi positiivisesti vaikuttaa mielen maisemaan tms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko selventää minullekin, eli onko tässä kyse samasta asiasta, kuin mitä joskus kuuli uutisista, eli korvaa valaisevasta lampusta, jonka pitäisi positiivisesti vaikuttaa mielen maisemaan tms?

        Ei ollut mutta hän taitaa olla mulle se lamppu, joka vaikuttaa positiivisesti mieleni maisemaan. Kun vaan voisi olla yhteyksissä.


    • Anonyymi

      Ei mennyt.

      • Anonyymi

        Mukava kuulla. Rakas?


    • Anonyymi

      En kerro yntään mitään kun et kohdenna kysymystäsi paremmin!

      • Anonyymi

        Tarkoitat kännykkää?


      • Anonyymi

        Lue uudelleen.


    • Anonyymi

      Köyhä ruikuttaja

      • Anonyymi

        Nyt ei ota enää selvää, että kumpi näissä kommenteissa on asialla Anttonen vai Särmä, mutta on varmaa, että molemmilla viiraa pahasti knupissa ja viestintätyyli on yhtenäisen epäkoherentti ja mihinkään konteksteihin liittymätön


      • Anonyymi

        Olen vaikka mitä mutta en köyhä.


    • Anonyymi

      Ammatti rikollinen

    • Anonyymi

      Sivusta kommentoin, jos joku sattuisi vahingossa minusta kiinnostumaan, korostaisin hänelle malttia ja enemmän aloitteellisuutta. Kun on usko ja toivokin paremmasta kateissa, silloin usko johonkin hyvään omalla kohdallani tuntuu vähemmän mahdolliselta ellei jopa epätodennäköiseltä.

      Se että näyttää ulospäin vähemmän kiinnostuneelta, ei tarkoita etteikö olisi kiinnostunut. Enemmän epäilen, ettei usko omiin kykyihin seurustelussa. Uskon, etten ole yksin tuntemusteni kanssa. Siksi tähän reakoin. Pelko, luottamuksen puute suuri jne.

      • Anonyymi

        Tunnistan tunteesi. Epävarmuus?


    • Anonyymi

      En tiedä, onko minulla enää toista tilaisuutta tämän sanomiseen. Olemme tavanneet toisemme ja se merkitsee jotakin minulle.
      https://youtu.be/gh_Im27Thqk

      • Anonyymi

        En viitsi avata linkkiä kun istun ulkona:)


      • Anonyymi

        Ihana Niitylle sinut veisin.
        Merkityksellinen tapaaminen, todella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En viitsi avata linkkiä kun istun ulkona:)

        Niin. Pitäisi ainakin varoittaa, jos siinä jotain sopimatonta materiaalia tai ainakin semmoista jonka vuoksi joku sivullinen saattaisi nauraa sitä katsovalle henkilölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En viitsi avata linkkiä kun istun ulkona:)

        Nyt ei kyllä voi ymmärtää? - Onko sinun läppärissä mukiteline?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Pitäisi ainakin varoittaa, jos siinä jotain sopimatonta materiaalia tai ainakin semmoista jonka vuoksi joku sivullinen saattaisi nauraa sitä katsovalle henkilölle.

        Juu ei noita uskalla availla vaikka ei ketään olisi näköetäisyydellä. Ääni kuuluu kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana Niitylle sinut veisin.
        Merkityksellinen tapaaminen, todella.

        Tämä ei ole minä vaikka kovasti minuna esiintyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei kyllä voi ymmärtää? - Onko sinun läppärissä mukiteline?

        Ei vaan kännykässä :)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tilanne on mitä valoisin.

      • Anonyymi

        Kuin valoisa kesäyö?


    • Anonyymi

      Meni, enkä muutenkaan koskaan oikeasti tahtonut kaltaistasi random miehiä yökerhossa suutelevaa horoa. Tajuatko että siitä voi saada hepatiitin.

      • Anonyymi

        Hassua kun olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua kun olen nainen.

        Mikä siinä on hassua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä on hassua?

        Luin vaan, että "kaltaistasi random miehiä" lue pikana usein..


    • Anonyymi

      Tilanne on se, että on akuutti kaipauksen tunne päällä.

      • Anonyymi

        Sama täällä päässä.


    • Anonyymi

      Hullu ketju, miten te jaksatte jauhaa p.....

      • Anonyymi

        Niin nämä provoaloitukset saa ihmiset suarastaan puhkeamaan kukkaan


      • Anonyymi

        En ollut paikalla tänään. Vasta nyt.


    • Anonyymi

      Valastilanne on ihan jees, tuolla se imettää juuri. Sinä olit hetken hurma ennen vanhemmuuden autuutta.

      • Anonyymi

        Mikäs suurtahvo se täällä kuvittelee vanhemmuuden alettua saavansa tällaisia aloituksia keneltäkään, herää nyt jukolauta unestasi. Olit todellakin vain pänö, mutta vitsi ei enää pure.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs suurtahvo se täällä kuvittelee vanhemmuuden alettua saavansa tällaisia aloituksia keneltäkään, herää nyt jukolauta unestasi. Olit todellakin vain pänö, mutta vitsi ei enää pure.

        Ja sivusta. Todellakin 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs suurtahvo se täällä kuvittelee vanhemmuuden alettua saavansa tällaisia aloituksia keneltäkään, herää nyt jukolauta unestasi. Olit todellakin vain pänö, mutta vitsi ei enää pure.

        :DDDDD :'DDDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :DDDDD :'DDDDD

        Joo, vähän naurettavaa myönnetään XDDDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sivusta. Todellakin 🤣

        Todellakin ja kiitos kun sen sanoit. Minä kun en tuollaisille (en tarkoita sua vaan tuota imettäjää) edes vastaa.


      • Anonyymi

        No ihan hyvä sit et osaa päästää irti. Mä en usko, et vanhemmuus olis mua tehny millään tavalla autuaaks, ku ei se nainenkaan mitään itsestään antanu. Lapsi olis ollu vaan se viimeinen virhe, jonka jälkeen olis harmittanut. Ei lapsen takia, mut suhteen.


    • Anonyymi

      #Voitko mies vähän valaista

      mikä meidän tilanne on tällä hetkellä? Kannattaako enää ottaa yhteyttä vai menikö tilaisuus jo ohi?#

      Joo kulta kyllä voin.

      Pojottelen täältä otsalampulla....Näkyykö sielä valoa???

      • Anonyymi

        Ei ja aika valoisalla osoittelet :)
        Ei kai ne auringossa näy?


      • Anonyymi

        Tää oli söpöä. Vaikka tiedän että ei ole mun häneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli söpöä. Vaikka tiedän että ei ole mun häneltä.

        Tää sivusta. Aloittaja ei tiedä tuollaista.


    • Anonyymi

      Niin. Millä viestintämuodolla haluat vastauksen ja kenelle sen osoitan?

      • Anonyymi

        Ajattelin vaan ku on fonectat jne käytössä...


      • Anonyymi

        Voisin ottaa sinulta vaikka tekstasin ja pian kiitos. Ikävä alkaa muuttua suruksi.


    • Kukaan ei ole mitään yhteyttä ikinä ottamassa. Aivan sama. Kaikki on vaan virtuaalista ja feikkiä nykyään. Ei mitään aitoa enää missään.

      • Anonyymi

        No joo. Aika onnetonta olisi jos pitäisi vuosisadan takaisia "henkilökohtaista" palstoja tms. käyttää. :)


      • Anonyymi

        Voi ollakin ottamassa. Elämä on muuallakin kuin täällä. Elämä on siellä muualla palstasta huolimatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi ollakin ottamassa. Elämä on muuallakin kuin täällä. Elämä on siellä muualla palstasta huolimatta.

        Joillekin on ja joillekin ei...


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Joillekin on ja joillekin ei...

        No on se kaikilla jossain muodossa :)


    • Anonyymi

      Kannattaa, ei mikään ole ohi.

      • Anonyymi

        Hyvä vastaus. Tästä todella tykkäsin. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vastaus. Tästä todella tykkäsin. Kiitos.

        Ole hyvä, hyvä kun kelpasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä, hyvä kun kelpasi!

        Antaa toivoa tuollainen.


    • Anonyymi

      Luuri käteen ja ledi päälle. 😳

      • Anonyymi

        Kännykässä se taskulamppu on kätevä, vaikka en ole vielä koskaan tarvinnut.


    • Anonyymi

      Se riippuu vähän siitä onko sun mun testailut ohi meidän välillämme vai ei? On siis 2 eri vastausta sun aloitukseen olemassa mun puolelta..

      • Anonyymi

        En testaile ketään. Olen halunnut hänet marraskuusta 2019 asti enkä ole epäröinyt kertaakaan sen jälkeen omia tunteitani. Toisen senkin edestä. Kun se liekki roihahti kyse oli todellakin roihusta eikä mistään pikkuliekistä.


      • Anonyymi

        Onhan ne, vaati aika paljon kasvua molemmilta, enemmän kuitenkin minulta. Avasit haavat mitä en tiennyt olevan olemassa, käsittelemättömiä asioita.. enkä ollut siihen valmis silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En testaile ketään. Olen halunnut hänet marraskuusta 2019 asti enkä ole epäröinyt kertaakaan sen jälkeen omia tunteitani. Toisen senkin edestä. Kun se liekki roihahti kyse oli todellakin roihusta eikä mistään pikkuliekistä.

        Ei mene kaupan alalle vaan miehelle lempeä katseiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene kaupan alalle vaan miehelle lempeä katseiselle?

        Eli Tonille siis.


      • Anonyymi

        Mitkä vtun testailut? Sullahan niitä oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene kaupan alalle vaan miehelle lempeä katseiselle?

        En ole se nainen, joka kirjoittaa ettei ole kaupan alalle. En tosin ole minäkään :)


    • Anonyymi

      Sanot, että marraskuusta 2019 asti. Se sopisi erääseen naiseen, mutta en ole häntä enää koronan alettua nähnyt

    • Anonyymi

      Että milläkö valaistaan? Riittääko, jos tuon sulle tähdet ja kuun?

      • Anonyymi

        Tuo itsesi vaan. Sinä valaiset koko maailmani.


    • Anonyymi

      Mä voin valaista. Mulla on 1000 W Elinchrom. Jalusta ja varjo puuttuu.

      • Anonyymi

        No missä mennään? Ei vispiläkauppaa vaan käytetyn tavaran markkinat?


      • Anonyymi

        En edes tiedä mikä se on. Tuo toinen kommentoija on varjoni mutta ei sitä kannata ottaa kun saat mut :)


    • Anonyymi

      Häh?

      • Anonyymi

        Just niin. Onko vaikea ymmärtää?


    • Anonyymi

      Diks! Laitoin valot päälle! Valaistu on tilanne. Tilaisuudessa ei näy ketään. No man's land.

    • Anonyymi

      Älä ota. Vaimo on taas raskaana.

      • Anonyymi

        On se kone!


      • Anonyymi

        Miksi en ottaisi häneen, jos sulla on suurperhe :)


    • Anonyymi

      Ei tarvi valaista mitään ku sinä valaiset koko huoneen kun oot paikalla. Ota vaan yhteyttä, mikään ei ole ohi :)

      • Anonyymi

        No nyt oli kaunista tekstiä. Tällaista haluan lukea enemmän ja kuvitella sujuvasti että oot just se :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt oli kaunista tekstiä. Tällaista haluan lukea enemmän ja kuvitella sujuvasti että oot just se :)

        Niin minäkin kuvittelen, et oisin saanu kirjottaa just hänelle noin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin kuvittelen, et oisin saanu kirjottaa just hänelle noin :)

        Kuvitellaan yhdessä ja molemmilla on hetken vähemmän ikävä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitellaan yhdessä ja molemmilla on hetken vähemmän ikävä :)

        Joo 😊♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo 😊♥️

        Ei kyl auttan, ikävä vaa on 😔


    • Anonyymi

      Kumpa näkis sen ensimmäisenkin yhteyden ottosi!

      • Anonyymi

        No on sitä suunniteltu ja mietitty tässä, että mitä ihmettä mä sanon ja miten. Luulen että viivyttelen, koska en halua menettää kaikkea toivoa. Hän on oikeasti se valo mulle. Valo pimeydessä. Mitä sitten jos hän sammuttaa multa kaikki valot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on sitä suunniteltu ja mietitty tässä, että mitä ihmettä mä sanon ja miten. Luulen että viivyttelen, koska en halua menettää kaikkea toivoa. Hän on oikeasti se valo mulle. Valo pimeydessä. Mitä sitten jos hän sammuttaa multa kaikki valot?

        Kaks ammatti trölliä juttelee. Siis kaks miestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaks ammatti trölliä juttelee. Siis kaks miestä!

        Onko paha mieli kun kukaan ei juttele sinulle.. Voi voi, jos minä sitten sullekin hei hei sinä.


    • Anonyymi

      Ei varmastikaan ole ohi.

      • Anonyymi

        Ei voikaan olla. Sydän tietää nämä ennen mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voikaan olla. Sydän tietää nämä ennen mua.

        Kävelitkö tännää miu vastaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävelitkö tännää miu vastaan ?

        En ole tänään kävellyt ketään vastaan. Tai yksi mies purki autoa kun kävelin ohi. Ei ollut hän :)


    • Anonyymi

      Asia on nyt niin, että mun ehdoilla mennään eikä sun. n>m

      • Anonyymi

        Näin tehdään.


      • Anonyymi

        Olen nainen enkä mene yhdenkään naisen ehdoilla.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe