Olisit edes

Anonyymi

Olisit edes rehellinen. Sanoisit oikeat syyt. Miksi valehtelet? Siksikö ettei totuus ole kaunis eikä sinulle eduksi. Etkö ymmärrä, että se on ilmeistä kaikille osapuolille, että valehtelet. Silloin voisin edes kunnioittaa sinua, jos olisit rehellinen. Kunnioittaisin vaikka totuus ei ole mieleinen.

30

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitvit? Mä olen aina rehellinen mä ja en esitä mitään muuta roolia kuin itse olen. En mä pystyisi elämään taakan kanssa minkä olisin kyennyt välttämään. Turha syytellä mistään, katso peiliisi.

      • Anonyymi

        Et tiedä mistä kyse. Sinusta ei ainakaan. Tilanne ei ole tuollainen mitä kuvasit.


    • Anonyymi

      Ei mua muu harmita, mutta olisit voinut kertoa jo aiemmin että sulla on toinen ihastus. Ehkä myös se ei ole oikein hyvä juttu että haukuit mua, kun en ole sulle koskaan mitään pahaa tahtonut. Ymmärrän että tunteesi mua kohtaan on kuolleet, onhan kaikesta jo niin kauan. Olen oikeasti iloinen jos olet löytänyt kivan naisen. Saat häneltä ehkä sitä mitä et minulta saanut, ymmärrät varmaan mitä tarkoitan.

      • Anonyymi

        Ymmärrän kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä.

        Hyvä juttu. Toivon sulle elämässä kaikkea hyvää ja toivon että tulet onnelliseksi.
        Mä en ole sellainen joka kantaa kaunaa vaan ymmärrän että kaikilla asioilla on aikansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu. Toivon sulle elämässä kaikkea hyvää ja toivon että tulet onnelliseksi.
        Mä en ole sellainen joka kantaa kaunaa vaan ymmärrän että kaikilla asioilla on aikansa.

        En jatkossa enää kirjoittele tänne, ymmärrät varmaan senkin, sanon sen nyt tässä, ettet muuta luule.
        En osaa nyt enää muuta sanoa. Olen hieman surullinen siitä miten kaikki päättyi mutta kuitenkin onnellinen puolestasi. Voi hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jatkossa enää kirjoittele tänne, ymmärrät varmaan senkin, sanon sen nyt tässä, ettet muuta luule.
        En osaa nyt enää muuta sanoa. Olen hieman surullinen siitä miten kaikki päättyi mutta kuitenkin onnellinen puolestasi. Voi hyvin.

        Toivottavasti mies saa ansaitsemansa mukaan. Ja kaikki tällaisessa tilanteessa kevyesti toisena ihmisenä esiintyjät ja tilanteella leikkijät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jatkossa enää kirjoittele tänne, ymmärrät varmaan senkin, sanon sen nyt tässä, ettet muuta luule.
        En osaa nyt enää muuta sanoa. Olen hieman surullinen siitä miten kaikki päättyi mutta kuitenkin onnellinen puolestasi. Voi hyvin.

        Sanon vielä tämän että ymmärsin jo aikaa sitten ettet koskaan tuntenut samoin kuin minä. Luulen että tiesin sen jo alusta asti, mutta häivytin sen tavallaan pois, koska olin itse niin rakastunut.
        Toivon että löydät sellaisen naisen, jota pystyt rakastamaan ja hänkin rakastaisi sinua.
        Tiedän kuitenkin sen että kaipaat aitoa rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti mies saa ansaitsemansa mukaan. Ja kaikki tällaisessa tilanteessa kevyesti toisena ihmisenä esiintyjät ja tilanteella leikkijät

        Monta todella kauheaa vuotta jotka haluaa vain unohtaa.


    • Anonyymi

      Elämäntaparikollisen totuus

      • Anonyymi

        En ole halunnut valehdella.


      • Anonyymi

        Avohoitopotilaan aamuhartaus taas menossa siellä suunnassa🤦‍♀️


    • Anonyymi

      Sinä etsit helppoa sivupanoa. Minä sentään sanoin etten etsi ketään tai mitään. Siksi olin sinulle aina jälkiajatus, viimeinen oljenkorsi, uudessa, ehkä hieman ahdistavassa elämäntilanteessasi. Olit iloinen, etten yrittänytkään ottaa enempiä yhteyksiä. Pelasit, mutta huonosti, ja haistoin todella nopeasti palaneen käryn, jo ensimmäisten kohtaamistemme aikana. Nyt kun tilanteesi on tasaantunut, olet täysillä mukana siinä, ja mietit ohimennen tylsinä hetkinäsi, että kai tuota hölmöä voisi vielä jekuttaa ja taluttaa porkkanan perässä. Tuskin välität, että tiedän totuuden sinusta kertomattakin. Niin asiat ovat kuin miltä ne näyttävät, hämäävine punottuine säikeineenkin. Kunnioitusta on vain siinä, etten vedä sinua tilille siitä mitä teit. Koska se ei ole sen arvoista.

      • Anonyymi

        En ajatellut mitään sellaista mitä olet kuvitellut päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajatellut mitään sellaista mitä olet kuvitellut päinvastoin.

        Äärimmäisen vaikea uskoa. Pahinta on että pidin sinusta oikeasti. Mutta aika ja hyvin nukutut yöt ovat selvittäneet pääni, ja näen nyt kaiken siinä karuudessaan, mitä se olikin.


    • Anonyymi

      Kukaan vastaaja ei puhunut samasta asiasta kuin mitä tarkoitin. Vaan niinhän se menee täällä höpötyspalstalla.

      • Anonyymi

        Sama tunne, on ollut aika monta kertaa täällä myös.


      • Anonyymi

        Olisiko pitänyt? Vatustako ne sun kirjoittamattomat säännöt tietää.


      • Anonyymi

        Valehteluun on yleensä syynä pelko, välinpitämättömyys tai katkeruus. Jos sulla on tunne, että joku valehtelee, niin kannattaa kysyä siitä ihmiseltä itseltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehteluun on yleensä syynä pelko, välinpitämättömyys tai katkeruus. Jos sulla on tunne, että joku valehtelee, niin kannattaa kysyä siitä ihmiseltä itseltään.

        Veikkaisin kahta ensimmäistä tässä tapauksessa josta kirjoitin.


    • Anonyymi

      Mistähän ihmeen kaikista osapuolista sinä värittelet täällä ja mitä siitä huolehdit, sillä jos koet jonkun totuuden tulevan esiin, niin ei muuta kuin kädet ristiin selän taakse ja odottelemaan, että se totuus tulee esiin.

      • Anonyymi

        Kyllä se tulee vuosikymmenten saatossa esiin ja sen seuraukset konkretisoituu ikävällä tavalla. Niin on käynyt muillekin vastavissa tapauksissa.


    • Anonyymi

      Ei tässä mun ja sun välisessä jutussa ole mun nähdäkseni kuin me. Ei se kuulu muille. Ja olen aina ollut rehellinen sua kohtaan, ei ole tapana valehdella ihmisille joiden haluan pysyvän elämässäni.
      Ei tää aloitus silti tainnut olla mullekaan.

      • Anonyymi

        Ei ollut sinulle. Arvostan rehellisyyttä silloinkin kun se on minua satuttavaa. Tärkeät ihmiset pysyy elämässä tuli mitä tuli vastaan. He pysyvät, koska luottamus säilyy. Kykyä käsitellä asiat on olemassa ja ne käsitellään.


    • Anonyymi

      Totisuus ei saa naamaa kiiltämään.

      • Anonyymi

        Vai ei saa, ymmärrän kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ei saa, ymmärrän kyllä

        Saa, ymmärrän kyllä


    • Anonyymi
      UUSI

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      🔞 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://www.de4.fun/girl17476760cd

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe